Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Noise

Priporočene objave

Preverjaj po vrsti...najprej stator nato regler...če rabiš manual za lociranje napake mi sporoči e-mail pa ti ga pošljem.

Drugače elektronske komponente dobiš ugodno tukaj www.moto-deli.si

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej eno vprašanje za stroko: brez gasa mi daje akomulator 11.7V, ko dam gas na nekje 5000 obratov se premakne na 12.2 ali 12.3V. Torej regler, stator al akomulator? :D Kaj mi je tokrat zatajilo... To je bil sam test na hitro, cajta za kaj več še ni blo (vsak dan služba... .)

Stator si ravnokar zamenjal, se pravi, da je načeloma vredu. Jaz bi šel po vrstnem redu: - najprej bi poskusil še drug voltmeter, tudi ta lahko narobe bere

- preveri akumulator

- stator in regler odklopi, ter premeri vse tri žice iz statorja (med žicami je lahko 0.1 - 1.0 ohma pri 20°), med žicami in maso ne sme biti nobenega pretakanja elektrike (ne znam drugače napisati :blush: ), če motor sedaj prižgeš, ko so žice med regulatorjem in statorjem odklopljene, bi ti moglo med žicami statorja na voltmetru kazati 50v - 70v izmenične napetosti pri 5000 obratih (vse meritve bi se naj delale pri ogretem motorju)

- če je to vse v vredu, potem je verjetno res napaka v regulatorju

Preveri tudi vse konektorje in maso pri motorju, meni je stalilo zaradi slabega stika ravno ta konektor med statorjem in regulatorjem, hvala onemu tam zgoraj sem opazil pravi čas(se je malo kadilo izpod tanka) in zgleda da sem lahko še rešil vse skupaj (vsaj 2000 kilometrov zdaj dela vredu), če se ta konektor preveč stali, udarijo faze statorja skupaj in vse skupaj scvre. Zdaj sem vse zvezal direkt, maso sem potegnil dodatno direkt na okvir motorja, žico ki kontrolira napolnjenost sem potegnil tudi direkt do akumulatorja, tu bi naj tudi lahko bil problem zaradi slabih kontaktov z leti in ti dejansko zaradi tega potem polne malo več, kot bi pa moglo (kadarkoli sem sedaj meril, je bilo polnjenje med 14.3 v in 14.4 v).

Namontiral sem si pa še tole http://www.ebay.co.uk/itm/150481634975?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 za ziher, da sem malo bolj pomirjen, bom dal kako slikco, ko bo čas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spoštovana VFR druščina...

V novi slovenski motoristični reviji imate predstavljeno zanimivo "zgodovino" VFRjke...

Koga sicer še kaj zanima... je BREZ ZAJEBANCIJE, največji strokovnjak verjetno, na tem forumu DUPIJADI, sam nerad se "ven meče"...

...zdaj me bo itak skurcal ker sem to napisal - sam sem na morju in pač malce nažgan ob tejle uri ... tako da le korajžno... "navali narode" na njegov PM... aja, pa največji strokovnjak najverjetneje tudi za ER-5...Resno, brez zajebancije!

Kar se pa "lučk" tiče... Za VFR konkretno ne vem... kolegu na letniku 98 se je tudi parkrat prižgala... to je bilo pa tudi vse...

Na moji XJR (08), pa se vsaj že enih 20000 km prižiga VEDNO, kadar motor pustim zunaj in se čez noč ful ohladi, ter nabere kondenz... S tem da pri XJR tudi izpiše za katero napako gre in pri meni gre za razliko med senzorjema pritiska (ali temperature) vstopnega zraka... Torej navadna EURO NORMA bedarija... motor laufa in vžiga normalno... po cca 3 km torej, ko se motor ogreje, kar med vožnjo, ugasnem in ponovno zalaufam in je vse OK. Čez poletje torej te napake ni, tamle aprila, maja ter septembra, oktobra pa večkrat...

Hočem reči, da lučka ne pomeni vedno okvare, ampak le nek napačen odčitek senzorja, kak slab stik ali malo kondenza...

Za kaj konkretnega pa le Dupijada....

Hvala za mnenja.

Naredu sem še cca 400 km o rdeči lučki ne duha ne sluha.

Verjetno trenutni preblisk. Zgleda da me mal :l_01:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eto koncno je bil cajt za motor,...

ugotovitve: nov stator je noter, navitje je celo, ampak je skurlo kable ki grejo iz jedra...jih je stopilo... vrjetno so bli slabo izolirani. Zaj morem zadevo poslikat in probat reklamirat pri anglezih, glede na to da sem nardil nekje 3000 km, bi se mogoce dalo kaj zmenit

ps. Zaj se mi ne mudi kaj na hitro urejat, sm si nategno vezi v gleznju :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eto koncno je bil cajt za motor,...

ugotovitve: nov stator je noter, navitje je celo, ampak je skurlo kable ki grejo iz jedra...jih je stopilo... vrjetno so bli slabo izolirani. Zaj morem zadevo poslikat in probat reklamirat pri anglezih, glede na to da sem nardil nekje 3000 km, bi se mogoce dalo kaj zmenit

ps. Zaj se mi ne mudi kaj na hitro urejat, sm si nategno vezi v gleznju :-)

Mahh...kaj naj ti rečem...zdaj vsaj vem da je ni čez original rezervnih delov :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem jest ugotovil ko je na moji bivši skurlo navitje in regler, najbrz najprej regler pol pa se navitje.

Brez navitja nima kej kurt :)

Tista angleško( sumim) kitajsko roba ni glih posrečena...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sem pisal angležem, pa da vidim kaj bodo odgovorili.

@T angleška tovarna jih dela (mogoče so pa vseeno kitajci v fabriki) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim še za eno mnenje.

Imam vfr-ko l 04. 85% se vozim v paru 100 + 50 kg. Zaradi stalne obremenitve (ponavadi še zadnji kufer) sem dal zamnjeti olje v vilicah in jih nastavil na največjo trdoto (ravno tako zadaj). Spredaj se mi zdi zadeva OK opažam pa, da mi ob grbinah zadnji amortizer zabija do konca, pri hitrejši vožnji pa enostavno plava. Zadeva neprijetna zlasti v zavojih.

Zadnji amortizer je torej nastavljen na max (baje 150 kg) vendar mi ne zadošča. Razmišljam o menjavi vendar nimam pojma za katere naj se odločim, res pa je da niti ne vem koliko naj bi to koštalo????

Še to.

Prejšnji lastnik bil mučo pameten. Mušice je čistil z grobo gobo tako, da je maska čist spreskana čez frtlajtngo se pa zaradi prask skoraj ne vidi. Se da to spolirat ali enostvno kupim novo :blush:

Popravljeno . Popravil alko1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se amortizerja tiče, nimam pojma... kar se pa maske tiče pa brez problema... kontaktiraj Dupijada, pa ti bo vse razložil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@alko kolko km ima motor? verjetno si zadnji amortizer samo vzmet zategnil do konca in ti zato zabija, blažilec pa verjetno ne opravlja več najbolje svojega dela...jaz bil mal pogledal za kakšen aftermarket amortizer....

Popravljeno . Popravil CPU
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@alko kolko km ima motor? verjetno si zadnji amortizer samo vzmet zategnil do konca in ti zato zabija, blažilec pa verjetno ne opravlja več najbolje svojega dela...jaz bil mal pogledal za kakšen aftermarket amortizer....

ima 23.000 realnih preverjenih km.

Slišal sem za plinske nastavljive amortizerje cena je pa uganka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim še za eno mnenje.

Imam vfr-ko l 04. 85% se vozim v paru 100 + 50 kg. Zaradi stalne obremenitve (ponavadi še zadnji kufer) sem dal zamnjeti olje v vilicah in jih nastavil na največjo trdoto (ravno tako zadaj). Spredaj se mi zdi zadeva OK opažam pa, da mi ob grbinah zadnji amortizer zabija do konca, pri hitrejši vožnji pa enostavno plava. Zadeva neprijetna zlasti v zavojih.

Zadnji amortizer je torej nastavljen na max (baje 150 kg) vendar mi ne zadošča. Razmišljam o menjavi vendar nimam pojma za katere naj se odločim, res pa je da niti ne vem koliko naj bi to koštalo????

Še to.

Prejšnji lastnik bil mučo pameten. Mušice je čistil z grobo gobo tako, da je maska čist spreskana čez frtlajtngo se pa zaradi prask skoraj ne vidi. Se da to spolirat ali enostvno kupim novo :blush:

Zadnji amortizer nima samo nastavitve vzmeti, ima tudi nastavitev povratnega hoda, lahko imaš tisti vijak preveč zaprt ali pa odprt, pa se ti zaradi tega zdi, da ga zabija. Pa zlo dober si je nastaviti posed motocikla brez in s sopotnikom, pa si to zapomniti, da si nastaviš kadar rabiš nastavitev za sebe ali pa za dva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo

zadnji amortizer je hiba vfr-jk.. pri večjih obremenitvah se dogaja, da feder ni dovolj močan, vendar v teh primerih tako ali tako ni primerno dirkat z motorjem. moja vfr z tremi kovčki + sopotnico se kar pelje, ampak v primeru razgibane ceste zna zanihat v ovinku. Sam razmišljam, da bom v oktobru menjal vzmeti z vzmetmi zanmke wilbers. Zraven bom dodal še hidravlično nastavitev amortizerja, vse skupaj pa mi bo zmontiral čarman.začetek oktobra izvem ceno za vse skupaj, tako da ti takrat sporočim. Je pa res, da voznik+sovoznica + zadnji kovček nebi smel delati nobenih problemov. preveri nastavitev povratnega hoda, saj je najverjetneje to problem nemirnega zadka. Kot sem rekel brez stranskih kovčkov bi moralo biti original čisto zadosti.,

Lep večer vsem

Popravljeno . Popravil medved
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo

zadnji amortizer je hiba vfr-jk.. pri večjih obremenitvah se dogaja, da feder ni dovolj močan, vendar v teh primerih tako ali tako ni primerno dirkat z motorjem. moja vfr z tremi kovčki + sopotnico se kar pelje, ampak v primeru razgibane ceste zna zanihat v ovinku. Sam razmišljam, da bom v oktobru menjal vzmeti z vzmetmi zanmke wilbers. Zraven bom dodal še hidravlično nastavitev amortizerja, vse skupaj pa mi bo zmontiral čarman.začetek oktobra izvem ceno za vse skupaj, tako da ti takrat sporočim. Je pa res, da voznik+sovoznica + zadnji kovček nebi smel delati nobenih problemov. preveri nastavitev povratnega hoda, saj je najverjetneje to problem nemirnega zadka. Kot sem rekel brez stranskih kovčkov bi moralo biti original čisto zadosti.,

Lep večer vsem

Hvala vsem za namige sugestije, predvsem Dupiju za posredovana navodila.

Poanta je bila, da namesto, da bi bil nastavljen na največjo trdoto je bil na min. Vožnja v dvoje je bila tako logično pod kritiko, da ne govorim o nevarnosti ko je zaplaval v ovinkih. V Dolomitih sem imel več manjših zdrsov v ovinkih in za to krivil nič krive preumatike (Roadsmart II).

Bomo videli kako se bo sedaj obnašal.

Tudi sam ogledoval Wilberse pri Čarmanu, vendar se za njih, razen v skrajni sili ne bom odločil saj je zadeva kar draga.

Še to. Ali kdo ve kje bi lahko spoliral pleksi, ki je spraskan zaradi napačnega vzdrževanja?

Popravljeno . Popravil alko1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za namige sugestije, predvsem Dupiju za posredovana navodila.

Poanta je bila, da namesto, da bi bil nastavljen na največjo trdoto je bil na min. Vožnja v dvoje je bila tako logično pod kritiko, da ne govorim o nevarnosti ko je zaplaval v ovinkih. V Dolomitih sem imel več manjših zdrsov v ovinkih in za to krivil nič krive preumatike (Roadsmart II).

Bomo videli kako se bo sedaj obnašal.

Tudi sam ogledoval Wilberse pri Čarmanu, vendar se za njih, razen v skrajni sili ne bom odločil saj je zadeva kar draga.

Še to. Ali kdo ve kje bi lahko spoliral pleksi, ki je spraskan zaradi napačnega vzdrževanja?

Za pleksi obstaja pasta http://www.yogi.si/p-132989-polirna-pasta.aspx, jaz sem to sicer delal kar s polirnim strojem in navadno polir pasto, na roke se boš malo bolj matral, ampak gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... no a sem vam rekel... to je naš... NNAAAAAAŠŠŠŠŠ Dupijad! Chuk Noris med VFR, ER5, AUDI 100, in Laguna ownersi! :hooray:

uupsss ...spet bom skurcan... :grim :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ve kdo za kakšnega Akrapoviča z papirji za prodat za VFR800 2002?

Za 2002 Akrapovič ne obstaja. Dobi se samo za VFR1200.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!