fixy Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 Aha, ok. Nekje v tej temi sem prebral pa ne najdem. Kje bi lahko dobil navodila v Slo, ali Angleščini za VFR800 VTEC ABS?
hajoktejn Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 Ja sem pisal angležem, pa da vidim kaj bodo odgovorili. @T angleška tovarna jih dela (mogoče so pa vseeno kitajci v fabriki) To si od electrexa stator vzel? Jst sm ga kupil in je enkrat filal drugic ne. Dokler nisem dobil rabljenega originala je blo samo sranje z njim. V angliji delajo poljaki, kar je pol moje se slabše k kitajci
CPU Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 To si od electrexa stator vzel? Jst sm ga kupil in je enkrat filal drugic ne. Dokler nisem dobil rabljenega originala je blo samo sranje z njim. V angliji delajo poljaki, kar je pol moje se slabše k kitajci Meni je electrex stator mrknil po vseskupaj 700 km. Sem samo poslal nazaj...
GKeko Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 To si od electrexa stator vzel? Jst sm ga kupil in je enkrat filal drugic ne. Dokler nisem dobil rabljenega originala je blo samo sranje z njim. V angliji delajo poljaki, kar je pol moje se slabše k kitajci Meni je electrex stator mrknil po vseskupaj 700 km. Sem samo poslal nazaj... Ja sej te na elextrexu se ne javljajo na mail,tak da sem dnar čez okno vrgo. Zaj je pa noter orginal. Potem še pride kratek posnetek te led lučke kak sveti
GKeko Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 Eto še posnetek: http://www.youtube.com/watch?v=y6xpSzeoLb0&feature=player_embedded
dupijadi Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 Eto še posnetek: http://www.youtube.com/watch?v=y6xpSzeoLb0&feature=player_embedded Si našel zelo zanimiv prostor, jaz sem ga zmontiral v pokrovček pri vpetju križa.
GKeko Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 Si našel zelo zanimiv prostor, jaz sem ga zmontiral v pokrovček pri vpetju križa. Jaz in elektrika...par različnih pojmov Je mehanik zrihtal za prav kot treba. Kam si dal ti + ? Kr direkt na baterijo, če bi šlo sveti luč nonstop. Meni je vezal na ventilator, kr tam je nekak šla voltaža gor ko daš gas
dupijadi Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 Jaz in elektrika...par različnih pojmov Je mehanik zrihtal za prav kot treba. Kam si dal ti + ? Kr direkt na baterijo, če bi šlo sveti luč nonstop. Meni je vezal na ventilator, kr tam je nekak šla voltaža gor ko daš gas Vezal sem ga na varovalko od smernikov, bom pa pozimi potegnil direkt do akumulatorja, pa vezal na rele, ker sem ugotovil, da je razlika nekje 0,3 V merjeno na akumulatorju ali pa pri varovalkah, to pa pomeni da v bistvu lahko fila že preveč, lučka pa še kar sveti zeleno.
Bremzer Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 Vezal sem ga na varovalko od smernikov, bom pa pozimi potegnil direkt do akumulatorja, pa vezal na rele, ker sem ugotovil, da je razlika nekje 0,3 V merjeno na akumulatorju ali pa pri varovalkah, to pa pomeni da v bistvu lahko fila že preveč, lučka pa še kar sveti zeleno. To vežeš kamor koli najbolje je da daš na varovalko +15 tok(to je kontakt) za varovalko tako,da če demontiraš varovalko ni več toka na tem kablu.Montaža releya je totalnea oslarija,namreč napetostn polnenja lahko niha med 13,5 V pa tja do max. 14,8V zaradi padca toka za 0,3V je vsako početje z releji ali vleči direkt na akumulator "neumnost" ! Lp avtoelektrikar
dupijadi Objavljeno September 25, 2012 Opozori Objavljeno September 25, 2012 To vežeš kamor koli najbolje je da daš na varovalko +15 tok(to je kontakt) za varovalko tako,da če demontiraš varovalko ni več toka na tem kablu.Montaža releya je totalnea oslarija,namreč napetostn polnenja lahko niha med 13,5 V pa tja do max. 14,8V zaradi padca toka za 0,3V je vsako početje z releji ali vleči direkt na akumulator "neumnost" ! Lp avtoelektrikar To je vse res, kar si napisal, ampak pozimi se pač delajo neumnosti. Drugače sem jo vezal za 10A varovalko, ker je zelo mali porabnik, proizvajalec pa po potrebi priporoča tudi vmesno 100mA varovalko. Gre se pa pri vsej stvari zato, da ta zadeva začne zeleno rdeče utripati (to pomeni prevelika napetost) pri 15,2 V, to pa pomeni, da je pri meni že potem 15, 5 oz. več. Zato bom pač pozimi storil "neumnost" in vezal rele. Lp tišler
ferek Objavljeno September 25, 2012 Opozori Objavljeno September 25, 2012 Saga šraufanja VFRjk v SLO: Ko vsa serviserska in mehanična svojat naleti na nerešljiv problem pri VFRjki, pokličejo vseznalega Premzerja... če tudi on ne zna zrihtat na skrivaj pokliče Čaka Norisa... ki samozavestno odgovori: Đast a moment aj hev tu kol Dupijadi! Podobno štorija pri BENCINARJIH: audi 100, laguna 2, er-5... pa ne povedat naprej .) ...
alko1 Objavljeno Oktober 7, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2012 Aha, ok. Nekje v tej temi sem prebral pa ne najdem. Kje bi lahko dobil navodila v Slo, ali Angleščini za VFR800 VTEC ABS? ž A jih še rabiš. Imam Angleška v pdf-ju.
ttintar Objavljeno Januar 2, 2013 Opozori Objavljeno Januar 2, 2013 Fantje, sezona se nezadržno bliža.....še prej pa bo potrebno VFRjko malo poservisirati, zato par vprašanj; Kje servisirate? cena? Ali je potrebno preveriti ventile (prevoženih 40tkm)? Kje nabavljate dele? hvala za odgovore PS v manualu vse piše o intervalih servisa, ampak več glav več ve
dupijadi Objavljeno Januar 3, 2013 Opozori Objavljeno Januar 3, 2013 Fantje, sezona se nezadržno bliža.....še prej pa bo potrebno VFRjko malo poservisirati, zato par vprašanj; Kje servisirate? cena? Ali je potrebno preveriti ventile (prevoženih 40tkm)? Kje nabavljate dele? hvala za odgovore PS v manualu vse piše o intervalih servisa, ampak več glav več ve Servisiram sam, na 6000 menjam olje in oljni filter (dajem to olje - FUCHS SILKOLENE COMP 4 10W-40), zračni filter bi se naj menjal na 24000, svečke na 48000, če imaš not taprave, jaz jih nisem imel, ko sem ga kupil. Ventili bi se naj kontrolirali na 24 000 , je pa to "jeba", vsak serviser, ki sem ga vprašal koliko to stane, mi je odgovoril cca. 150 € do 170 €. Ampak močno dvomim, da tu nastavlja vse ventile, ker moraš za VTEC ventile pobrati dol vse odmične in jih z nekimi štifti pripraviti do tega, da so tudi ob ugasnjenem motorju vklopljeni,pa pol nazaj sestaviti, da jih sploh lahko preveriš. Naj bi bila pa norma za vse skupaj, če je potrebno vse nastavljati, 6 do 8 ur. V glavnem, močno dvomim, da pogledajo VTEC ventile, oni pogledajo in nastavijo samo navadne, ker VTEC-a kao ni treba, ker so lahko večja odstopanja, kot na navadnih. Jaz bom svoje verjetno šel nastavljati sam, je pa stvar takšna: - non VTEC podlagaš ploščice, cena za vsako, ki jo menjaš 6-7€ - VTEC - rabiš neke podložke 2,5mm x 6mm se mi zdi(vsaj 4), da jih "zakačiš" in če moraš potem pri katerem menjati zaradi odstopanja, moraš zamenjati celo "šalčko", ne samo podložke , to pa stane cca. 26 €. Na splošno pa teh ventilov ne preverja skoraj nihče, kolikor sem spremljal tudi tuje forume, pa mašine prav lepo delajo. Dele kupujem pa Euroton, Yogi, MotoMario...., kjer pač pride. Malo sem sedaj naložil, , že dolgo nisem
dupijadi Objavljeno Januar 3, 2013 Opozori Objavljeno Januar 3, 2013 Pa pozabil sem še na zavore, tudi tu bi naj menjal olje na 24000, pa 7 niplov maš za odzračit zaradi CBS-ja in ABS-a, vsaj pri ABS-u je tako. Pa Olje v sprednjih vilcah je fajn menjat, če tega že dolgo nisi delal, pa še kaj bi se našlo.
ttintar Objavljeno Januar 4, 2013 Opozori Objavljeno Januar 4, 2013 Pa pozabil sem še na zavore, tudi tu bi naj menjal olje na 24000, pa 7 niplov maš za odzračit zaradi CBS-ja in ABS-a, vsaj pri ABS-u je tako. Pa Olje v sprednjih vilcah je fajn menjat, če tega že dolgo nisi delal, pa še kaj bi se našlo. DUPIJADI...hvala za podane odgovore osnovne stvari (olje, filtri, zavorne ploščice..) menjam sam. Zavorno olje, olje v vilicah menjano lansko leto pri kolegu, ki ima več pojma o tem kot jaz... Ventilov ne slišim, torej je brez veze vozit na kontrolo? Kako pa je z "famozno verigo" ki jo je potrebno menjati (v mašini)? lp
dupijadi Objavljeno Januar 4, 2013 Opozori Objavljeno Januar 4, 2013 DUPIJADI...hvala za podane odgovore osnovne stvari (olje, filtri, zavorne ploščice. .) menjam sam. Zavorno olje, olje v vilicah menjano lansko leto pri kolegu, ki ima več pojma o tem kot jaz... Ventilov ne slišim, torej je brez veze vozit na kontrolo? Kako pa je z "famozno verigo" ki jo je potrebno menjati (v mašini)? lp Tega, da je brez veze vozit na kontrolo, ti ravno ne bom rekel, to se moraš sam odločiti, kako in kaj. Je pa res , da vzdrževanje stane in vzdrževanje VFR-jk je eno dražjih, če jo je seveda treba popravljati, ker to je vseeno Honda, pa še VFR-ka - se pravi voziš pa tankaš :yes: Verige načeloma ni treba menjati, menjati je potrebno samo "šponerja" , ko začneta ropotati. Sta dva, cena enega s tesnilom je okoli 95 €. Zadnjega ni problem menjati, za sprednjega je pa malo bolj zakomplicirano, ker je treba malo vmes noter priti. Zdaj pa, če rad sam "šraufaš", potem ti lahko zelo pomaga tale stran - http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/forum/66-motorcycle-maintenance/
suntrace14 Objavljeno Januar 4, 2013 Opozori Objavljeno Januar 4, 2013 Če ima verigo, potem to ni VFR
dupijadi Objavljeno Januar 4, 2013 Opozori Objavljeno Januar 4, 2013 Če ima verigo, potem to ni VFR VTEC ima 2x verigo, vsi prejšni modeli pa ne.
dupijadi Objavljeno Januar 4, 2013 Opozori Objavljeno Januar 4, 2013 VTEC ima 2x verigo, vsi prejšni modeli pa ne. Tu imaš pa še sliko, kako je sestavljeno
dore Objavljeno Januar 4, 2013 Opozori Objavljeno Januar 4, 2013 Tu imaš pa še sliko, kako je sestavljeno Do letnika 2001 nima verige,potem naprej pa ja.Potrebno je poudariti,da je precej pogost pojav "skurjeno" navitje alternatorja. Lp
Miha27 Objavljeno Januar 20, 2013 Opozori Objavljeno Januar 20, 2013 Če kdo rabi dele za VFR 750 RC 36 mam doma eno za kose-plastike so predelane v streetfighterja. Več na ZS.
motolover Objavljeno Januar 31, 2013 Opozori Objavljeno Januar 31, 2013 Ena zelo lepa VFR se prodaja v As-u v Trzinu.
alko1 Objavljeno Januar 31, 2013 Opozori Objavljeno Januar 31, 2013 (popravljeno) Za pleksi obstaja pasta http://www.yogi.si/p-132989-polirna-pasta.aspx, jaz sem to sicer delal kar s polirnim strojem in navadno polir pasto, na roke se boš malo bolj matral, ampak gre. Dupijadi! Kot sem obljubil poročam Bliža se sezona. Ćez vikend sem 4 ure ročno poliral z obeh straneh. Definitivno je zadeva za 70% boljša vendar so globje praske še vedno ostale (vem novo ne bo). V navodilih svetujejo, da lahko zbrusiš z finim vodobrusnim papirjem ampak nimam jajc za to. Ima kdo prakso s tem oz bi moral polirat strojno? Popravljeno Januar 31, 2013. Popravil alko1
suntrace14 Objavljeno Januar 31, 2013 Opozori Objavljeno Januar 31, 2013 Men je bolj zanimiva oldtimer RC-24, letnik 1986, za slabga jurja...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se