Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Priporočene objave

Objavljeno

Dupijadi!

Kot sem obljubil poročam Bliža se sezona. Ćez vikend sem 4 ure ročno poliral z obeh straneh. Definitivno je zadeva za 70% boljša vendar so globje praske še vedno ostale (vem novo ne bo). V navodilih svetujejo, da lahko zbrusiš z finim vodobrusnim papirjem ampak nimam jajc za to. Ima kdo prakso s tem oz bi moral polirat strojno?

 

 

Mirne duše lahko brusiš. Jaz delam to tako, da najprej brusim s 1200, nato 1500 pa 2000 , pa 2500 granulacijo (seveda vodobrusni), potem pa s polir pasto. Je pa vredu, če maš kakšno kladico za brušenje, ker če boš pritiskal samo s prsti, tam kjer je ris, se potem lahko vidi, kot rahlo valovita površina. Čisto tako, kot nova, pa verjetno nikoli ne bo. Ker boš naredil tiste drobne lasaste rise že z normalnim pranjem. V glavnem, ne se ustrašit grde mat površine, ko začneš brusiti, pa seveda čas si moraš vzeti.

Objavljeno

Zdravo.mi lahko kdo pomaga.imam hondo vfr 750 rc 36 in imam izpuh marving sc4 in ko sem kupil motor nobeden od prejšnih lastnikov nima papirjev od tega izpuha tako da ta izpuh ni vpisan v homologacijo.Sedaj pa me zanima na kak način bi se dalo dobit certifikat za ta izpuh?zanimal sem se direk pri marvingu tukaj pri nas in mi nemorjo nič pomagat.lp

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

ve kdo za kako razbito vfrko 800 vtec?

Objavljeno (popravljeno)

ve kdo za kako razbito vfrko 800 vtec?

vem, če je še dosegljiva ti javim na pm

Popravljeno . Popravil Dadi
Objavljeno

vem, če je še dosegljiva ti javim na pm

ok. sicer iščem srebrno levo plastiko, ker je na moji par prask, ki sicer niso toliko vidne, ampak me motijo. ebay ima vse podrajsane in eno novo za 450€ kar pa ne pride v poštev pod nobenim pogojem.

lp

Objavljeno

aha pa še to, ne da se mi vseh 120 strani teme prebirat. katere zadnje ploščice naj dam na moped? kaj je dobrega na trgu? ebc ma kej pametnega?

Objavljeno

Mirne duše lahko brusiš. Jaz delam to tako, da najprej brusim s 1200, nato 1500 pa 2000 , pa 2500 granulacijo (seveda vodobrusni), potem pa s polir pasto. Je pa vredu, če maš kakšno kladico za brušenje, ker če boš pritiskal samo s prsti, tam kjer je ris, se potem lahko vidi, kot rahlo valovita površina. Čisto tako, kot nova, pa verjetno nikoli ne bo. Ker boš naredil tiste drobne lasaste rise že z normalnim pranjem. V glavnem, ne se ustrašit grde mat površine, ko začneš brusiti, pa seveda čas si moraš vzeti.

 

Za letos sem samo poliral drugo leto se lotim pa še brušenja.

Sicer pa sem z barvanja dobil plastiko tako, da sem si lepo zapolnil dan :kva2: .

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

ok. sicer iščem srebrno levo plastiko, ker je na moji par prask, ki sicer niso toliko vidne, ampak me motijo. ebay ima vse podrajsane in eno novo za 450€ kar pa ne pride v poštev pod nobenim pogojem.

lp

Objavljeno

Tud jest sem mel spraskano. Dal sem barvat in mam praktično nov motor super.

Rabil bi samo nalepke za bok napis VFR če se da v PDF. Če mi kdo lahko pomaga bom vesel. Originali stanejo več kot 70 eur.

Objavljeno

aha pa še to, ne da se mi vseh 120 strani teme prebirat. katere zadnje ploščice naj dam na moped? kaj je dobrega na trgu? ebc ma kej pametnega?

 

Daj gor Nissin sintrane une zlate barve (cena cca 55€) in ne une semimetalic tiste plave.

 

LP

Objavljeno (popravljeno)

Fantje, sezona se nezadržno bliža.....še prej pa bo potrebno VFRjko malo poservisirati, zato par vprašanj;

Kje servisirate? cena?

Ali je potrebno preveriti ventile (prevoženih 40tkm)?

Kje nabavljate dele?

hvala za odgovore

PS

v manualu vse piše o intervalih servisa, ampak več glav več ve

 

Jaz sem mojo pri 66.000km prvič pogledu v drobovje in moram rečt, da je bilo vse o.k. tako, da če dela normalno NE TIKAJ NIČ. Jaz moji VFR-ki delam vse sam in je enostavno ko pasulj (seveda če imaš veselje za to), zdaj ima čez 80.000km in dela ko švicarska ura  :grim

Svetujem ti menjavo prav vseh tekočin in sicer olje motorja, olje vilic, zavorno in hladilno. Ne pozabi pregledat zračni filter, spucaj ga ali pa ga zamenjaj. Nov original zračni filter stane 60€ za isto ceno dobiš tudi K&N, jaz ga imam in je super.

 

Če te še kaj muči mi pošlji mail.

 

LP

Popravljeno . Popravil sulica
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

zdravo :) je kdo že kdaj podiral uplinjače kakšnega starejšega modela iz 80-ih? Je s tem preveč dela za nekaj vikendov? Če ne se bo pač treba skeširat in dat profesionalcem u roke..

hvala, lp

  • 1 mesec pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Imam manjšo vendar zoprno težavo!

VFR 2004 in probleme pri odpiranju pokrova za tank. S ključem zavrtim v ključavnico vendar pri tem notranje zatičke pokrova za tank premalo odmakne tako, da se včasih po 20 minut zaje..., da odprem pokrov in natočim gorivo. Začasno sem zadevo odpravljal, da sem ztičke malo pošprical z WD40. Zadeva drži kakšen teden potem pa bencin raztopi WD in sem na istem.

Je potrebno zamenjati ključavnico, pokrov - mehanizem na tanku ali obstaja kakšno obstojno mazilo??

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Še zmeraj iščem koga ki ima kaj plastik od vfrke 800 vtec.. lahko so tudi porisane

Objavljeno

Še zmeraj iščem koga ki ima kaj plastik od vfrke 800 vtec.. lahko so tudi porisane

 

Jaz svojo bordo rdečo prodajam :P

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Imam manjšo vendar zoprno težavo!

VFR 2004 in probleme pri odpiranju pokrova za tank. S ključem zavrtim v ključavnico vendar pri tem notranje zatičke pokrova za tank premalo odmakne tako, da se včasih po 20 minut zaje..., da odprem pokrov in natočim gorivo. Začasno sem zadevo odpravljal, da sem ztičke malo pošprical z WD40. Zadeva drži kakšen teden potem pa bencin raztopi WD in sem na istem.

Je potrebno zamenjati ključavnico, pokrov - mehanizem na tanku ali obstaja kakšno obstojno mazilo??

 

Dam še samemu sebi odgovor.

Ključ je bil skrivljen. Čarman ga je dal v šraufštok poglihu in zdej je OK

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Še nekaj tehničnih podrobnosti o letniku 2014:

 

La prima Honda VFR800 vide la luce nel secolo scorso, nel 1998 e in 15 anni di onorata carriera l’amata sport tourer della Casa dell’Ala ha entusiasmato una moltitudine di motociclisti in tutta Europa e si calcola che ve ne siano ben 75 mila esemplari in circolazione in tutto il continente. Alla vigilia di Eicma 2013, il brand nipponico presenta una versione completamente rinnovata di questo suo grande classico sportivo ma ideale per lunghi viaggi e per divertirsi su strade tortuose.

Una moto grintosa, su cui è stata installata una versione aggiornata del motore V4, potente ad alti regimi ma ricco di coppia ai regimi bassi e medi: 782cc con distribuzione Vtec a 16 valvole raggiunge un picco di potenza di 77,9 kW (106 CV) erogato a 10.250 giri/min mentre la coppia massima è di 75,1 Nm a 8.500 giri/min. Il sistema di iniezione elettronica Honda PGM-FI, dotato di corpi farfallati da 36 mm, è stato rimappato per soddisfare le rinnovate caratteristiche di erogazione del motore, portando anche un beneficio in termini di consumi, ora di 17,8 km/l nel ciclo medio WMTC e che grazie al serbatoio da ben 21,5 litri offre un’autonomia abbondantemente superiore ai 350 km.

Il telaio a doppio trave in alluminio con struttura a diamante del tipo pivot-less non è stato modificato mentre è tutto nuovo è invece il telaietto reggisella in alluminio pressofuso, più leggero di 3 kg rispetto al modello precedente. Le sospensioni hanno ricevuto profondi aggiornamenti: il monobraccio in alluminio presenta ora una possente capriata di rinforzo che lo irrigidisce sia in senso trasversale che longitudinale. La forcella è sempre una unità telescopica a cartuccia con tecnologia HMAS (Honda Multi-Action System) e steli da 43 mm ma è stata riprogettata ed è regolabile nel precarico molle e su dieci posizioni in estensione.

thn_honda-vfr800f-2014-01.jpgthn_honda-vfr800f-2014-02.jpgthn_honda-vfr800f-2014-03.jpgthn_honda-vfr800f-2014-04.jpg

L’impianto frenante con ABS a due canali di serie è completamente nuovo e decisamente sportivo. Le pinze freno anteriori sono del tipo ad attacco radiale, a 4 pistoncini, e mordono grandi dischi flottanti da 310mm. Il disco posteriore è da 256 mm con pinza a 2 pistoncini. I nuovi cerchi ruota a 10 razze sono realizzati con il processo di pressofusione fine, che permette di realizzare elementi più leggeri e dalle forme elaborate. L’anteriore è un 17M/C x MT 3,50 con pneumatico 120/70 ZR17M/C (58W), il posteriore un 17M/C x MT 5,50 con pneumatico 180/55 ZR17M/C (73W).

Dando un’occhiata al look della nuova VFR800F si nota immediatamente il richiamo alla storia stilistica della VFR: le carene attillate con gli sfoghi per l’aria calda, il cupolino aerodinamico, il codino slanciato, lo scarico singolo e i cerchi a dieci razze, esprimono slancio e dinamicità, eleganza e sportività, in un mix affascinante di linee tese e morbide al tempo stesso.

Non solo tradizione, ma anche elementi contemporanei ripresi dalla VFR1200F, debutta anche sulla nuova VFR800F un gruppo ottico anteriore con la caratteristica forma a “X” e le luci di posizione sugli specchi retrovisori. La grande novità è l’adozione di un gruppo ottico anteriore con illuminazione a Led, stessa tecnologia adottata per il gruppo ottico posteriore, posto del codone e caratterizzato dall’integrazione degli indicatori di direzione e degli attacchi per le valigie laterali. Ampia e comoda, affiancata da ampi maniglioni, la sella per il passeggero.

Tra le novità dell’equipaggiamento di serie Honda introduce gli indicatori di direzione a disattivazione automatica. Invece di usare un semplice temporizzatore, l’impulso di spegnimento viene inviato dalla centralina in base alle situazioni di guida. Tutto nuovo anche il cruscotto: mantenendo il layout con contagiri analogico centrale e doppio display digitale che fornisce indicazioni digitali per tachimetro numerico, livello carburante, marcia inserita, temperatura esterna e orologio. Tra i nuovi equipaggiamenti di serie troviamo il trip computer, che fornisce informazioni sui consumi (istantaneo, medio e autonomia residua) e le manopole riscaldabili su 5 livelli con indicazione del livello impostato. Il cavalletto centrale è di serie ed è tutta nuova la chiave di contatto, ora con profilo ondulato in stile automobilistico e dotata come sempre di sistema antifurto con antiavviamento HISS.

Accessori

Parafango posteriore a filo ruota
Portapacchi posteriore
Bauletto da 45 litri in tinta
Valigie laterali in tinta
Kit antifurto Averto
Borse interne per bauletto e valigie laterali
Antifurto meccanico a U

 

Me pa zanima od kje je "priletel" agregat (ali je nova stvaritev ali kaj že uporabljenega - nikjer tudi ni govora o VTEC-ju) ... pa mogoče v kakšni manj športni barvi tudi izgleda bolje ...

Objavljeno

.... in sedaj drago občinstvo še cena: tra ...  tra ... tra: 12.500 € :eek: :eek: :eek:

Čisto preveč za to kar so zložili skupaj: star agregat, nekaj elektronike za pomoč, nekaj LED luči in nove plastike ter nastavljiv voznikov sedež na dve višini ... aja pa povsod poudarjajo da je skujšala za 10 kg.

Objavljeno

.... in sedaj drago občinstvo še cena: tra ...  tra ... tra: 12.500 € :eek: :eek: :eek:

Čisto preveč za to kar so zložili skupaj: star agregat, nekaj elektronike za pomoč, nekaj LED luči in nove plastike ter nastavljiv voznikov sedež na dve višini ... aja pa povsod poudarjajo da je skujšala za 10 kg.

 

vtec je vtec. Upam da so dali močnejši stator noter ;-)

Objavljeno (popravljeno)

Hja, stara krava z novim sedlom :)

Sej mi je kar simpaticna samo :

star agregat

star okvir...

 

ne ga srat no :)

 

Aja pa auspuh...

Pa tako lepe je mala do sedaj

Popravljeno . Popravil T
Objavljeno

Bo treba počakat na kake teste ali pa na preizkus. Drugače pa dejansko so izboljšave za moj okus tiste, ki sem jih pri trenutni pogrešal. No še kakih 10km več + malo navora nebi škodovalo. Ampak a je res samo v rdeči barvi?

Objavljeno

Na slikah da, drugače pa bo v ponudbi še črna in bela.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!