Senna2027 Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Je kdo pri nas že probal novo VFR? Pozdravljen. Jaz sem jo preizkusil. Svoje vtise sem zapisal post nazaj. L.p.
John2005 Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Jest sm jo tud probu. Po mojem občutku bi se strinjal s predhodnjikom, le s to razliko, da sem imel občutek da vzmetenje bolje pobira oz. pri majhnih vdrtihah deluje bolj mehko. Vse skupaj mi deluje še bolj obvladljivo kot stara. Sam motor je definitivno bolj živ tako, da sedaj daje občutek, da se tudi v nizkih obratih dogaja, teče kot puter. Edini problem, ki sem ga zaznal, je za moj okus zelo nizek sedež in zelo pokrčena kolena. Kot bi se vsedel na tla, tako mi je drža na stari bolj ugodna. Nato sem poizkusil z dvigom sedeža, kjer pa sem ugotovil, da se dviga samo na zadnjem delu kar pomeni da potem z ritjo padaš malo bolj naprej. Skratka za moj okus zelo vsestranski super motor. Aja pa še Akrapovič je na sletni strani objavil izpuh.
Senna2027 Objavljeno Junij 24, 2014 Opozori Objavljeno Junij 24, 2014 Bi se strinjal z Johnom2005, da tudi za moj okus podvozje nove VFR mogoče res malce "mehkeje" pobira vdrtine v asfaltu, pa vendar deluje trdnejše, in kot je dejal v celoti zadeva deluje še bolj obvladljivo. Strinjam se tudi, da so kolena res nekoliko bolj pokrčena, kar me je sicer rahlo motilo, ampak je bil sedež v najnižje položaju in ga sam zaradi svojih 173cm višine nisem spreminjal. Pozabil sem tudi omeniti, da sem imel med primerjavo na svoji stari Leo Vince izpuh, ki ji je pripomogel k večji odzivnosti v nizkih obratih. Škoda, da testna ni imela Akrapoviča, ker bi znala tako še več pridobiti napram stari.
Senna2027 Objavljeno Junij 24, 2014 Opozori Objavljeno Junij 24, 2014 Mogoče pa je občutek pobiranja naravnin podvozja odvisen od tega, kako imaš nastavljeno prenapetost vzmeti. L. P.
John2005 Objavljeno Junij 25, 2014 Opozori Objavljeno Junij 25, 2014 Definitivno...izhajal sem pač iz občutka glede na privzete nastavitve. Ampak vseeno se motor drugače obnaša....ne znam opisat. Pač meni bolj prijetno. Za moj okus ima motor ravno pravo mero vsega za moj način uporabe.
Senna2027 Objavljeno Junij 25, 2014 Opozori Objavljeno Junij 25, 2014 Ja, vsekakor zelo zanimiv motorček je tale nova VFR 800F. :-) Me pa zanima ali je kdo poskusil tudi VFR 1200, da bi lahko napravil medsebojno primerjavo velike in nove "ta" male? Zanimivo je to, da mi "ta velka" postaja celo počasi všeč, čeprav sem jo na začetku grdo skritiziral glede oblike, rezervoarja,...
asoban Objavljeno Junij 30, 2014 Opozori Objavljeno Junij 30, 2014 pozdravljeni, Včerajšnja nevihta je bila usodna za padec moje VFR-jke zato me zanima ali ima kdo kakšna rezervna ogledala ter vizir. Hvala
DAN Objavljeno Junij 30, 2014 Opozori Objavljeno Junij 30, 2014 pozdravljeni, Včerajšnja nevihta je bila usodna za padec moje VFR-jke zato me zanima ali ima kdo kakšna rezervna ogledala ter vizir. Hvala vizir povišan imam na lagerju
fixy Objavljeno Julij 24, 2014 Opozori Objavljeno Julij 24, 2014 Imam eno novo ogledalo. Sam morm pogledat al je Levo al Desno. Če te zanima. ZS
MarkoVFR800 Objavljeno Avgust 24, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2014 Pozdravljeni vsi skupaj! Vidim da je tukaj kar nekaj aktivnih uporabnikov tega foruma in zagotovo bo kakšna rešitev tudi za mene. Junija letos sem kupil VFR v-tec l.2003. 24K kilometrov. Zelo malo, vendar optično bi to skoraj moralo držati. Naredil sem 4500 km in pojavil se je problem z menjalnikom ko se motor segreje in ga "tiraš". Opis problema: glasno menjavanje prestav, občutek kot da bi prestava hotela skočiti že eno višje oziroma ne skoči tja kamor sodi (malo sem čudno opisal) upam da razumete, ob držanju sklopke in v prestavi (vseeno kateri) se sliši kot da bi bilo nekaj zvito. Upam da je približno razumljivo. Sem peljal motor na servis (pooblaščen) pa so mi predlagali servis ker bi bilo možno da ni pravilno olje v motorju. Naredil sem servis ker 1000 km gor ali dol. A zadeva se ni obrestovala in napaka še je vedno. Sem peljal nazaj in rekli so da še je možna samo neka "šibka" (palica, štift) in neka "vilica" na menjalniku. ( možna posledica rahlega padca motorja (podatka ni da bi motor padel)) Skupni stroški 200€. Zanima me če ima kdor koli podoben problem z menjalnikom na VFR 800 in kakšna je rešitev oziroma stroški??? Hvala za odgovore in LP
ferek Objavljeno Avgust 24, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2014 Pozdravljeni vsi skupaj! Vidim da je tukaj kar nekaj aktivnih uporabnikov tega foruma in zagotovo bo kakšna rešitev tudi za mene. Kontaktiraj "vfr doktorja" Dupijada... je na forumu... lahk ti pa dam številko na PM
MarkoVFR800 Objavljeno Avgust 24, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2014 Kontaktiraj "vfr doktorja" Dupijada... je na forumu... lahk ti pa dam številko na PM Hvala! Pravkar sem mu poslal ZS. Upam da bo kakšen pozitiven odziv. Moram rečt da se drugače vozi ta motor izredno dobro in ga nebi rad menjal zaradi kakšne večje napake na menjalniku.
alko1 Objavljeno Avgust 24, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2014 Hvala! Pravkar sem mu poslal ZS. Upam da bo kakšen pozitiven odziv. Moram rečt da se drugače vozi ta motor izredno dobro in ga nebi rad menjal zaradi kakšne večje napake na menjalniku. Dupi zmeraj odgovori. Mi že dvakrat pomagal - svetoval
alko1 Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 Ne fila mi akomulatorja. Verjetno je šel alternator. Kdo ve kolk to pride??
T Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 huh navitje je kar drago ce se prav sponmin okoli 400€ novo. probal smo kitajsko, ki je zdrzalo en dan Original najd novo ali rabljeno... po moje strosek 200+ za navitje + olje in filter. Obvezno pa še regler prevert...
dore Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 huh navitje je kar drago ce se prav sponmin okoli 400€ novo. probal smo kitajsko, ki je zdrzalo en dan Original najd novo ali rabljeno... po moje strosek 200+ za navitje + olje in filter. Obvezno pa še regler prevert... Kvalitetno navitje manj kot 200.Kontaktiraj Letečega.
GKeko Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 Ne fila mi akomulatorja. Verjetno je šel alternator. Kdo ve kolk to pride?? Lej lahko pogledas par strani nazaj (1x lani) sem pisal o tem da mi je crknilo navitje... skrajšana obnova: sem dal "kopijo" noter (nabavil iz Anglije) in je crknilo po 2000km. Sem klical na AS domžale, so mi dali 15 al 20% popusta in je vseeno stalo 400€, ampak ni crknilo. Tak da se te splača dat original noter (če je to crknilo). hajoktejn 1
MarkoVFR800 Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 Evo dele z cenami. Če si znaš najt kaj ti je crknilo maš tudi okvirne cene zraven. V sloveniji so primerljive cene. http://www.bike-parts-honda.de/moto-honda-identification-VFR8003-10332.html http://www.lingshondaparts.com/honda_motorcycle_parts_block_selection_M30.php?mod_01=5956 Lp
GKeko Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 @alko1: http://www.motosvet.com/tabla/topic/754-honda-vfr-750800-vtec/page-115#entry1929696 in to sem si takrat montiral, je fajn zadeva http://www.motosvet.com/tabla/topic/754-honda-vfr-750800-vtec/?p=1953529
mirc Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 Vsak malo boljši elektromehanik ti lahko previje stator, računajo cca 120 EUR, če je delo vsaj malo solidno opravljeno ne bo težav... Cartman 1
GKeko Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 Vsak malo boljši elektromehanik ti lahko previje stator, računajo cca 120 EUR, če je delo vsaj malo solidno opravljeno ne bo težav... Ja lej jaz sem svojega takrat kupil iz anglije in je blo navitje isto, če se ne motim. 2000km in je šlo. Dal noter original in je delalo. hajoktejn 1
T Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 Veliko jih je ki znajo navitje obnovit... Malo jih je ki imajo zico primerno za v vroče olje... Avtomobilski so na suhem motor ga ima v olju. hajoktejn in Cartman 2
Cartman Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 cez zimo sm dal previt, clovek je celo vedu da ma moj motor enak stator kot varadero, in po 5000km dela bp. ker sm rekreativen paranoik obcasno se vedno preverjam napetost polnjenja. za enkrat bp. strosek mislim da je bil manj kot 100€, ce koga zanima PM, in poiscem kontakte stroskovnik in fotke.
alko1 Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 (popravljeno) Hvala vsem za sugestije.Sem bil prehiter s servisom al pa vi prepočasni Tolk sem hitu da sem danes z novim navitjem ampak brez 450 EUR.Moral bi se držati reka - hiti počasi.Kakorkoli bom preživel če ne drugega smo pa vsaj tale VFR forum malo prebudili.Doma imam star - prežgan stator. Vseeno ga bom nesel - vsaj informativno k nekomu ki previja podobne zadeve.Bom povedal kuanke kosta :angryrant1: No zdej grem pa Popravljeno September 3, 2014. Popravil alko1
gebre Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 cez zimo sm dal previt, clovek je celo vedu da ma moj motor enak stator kot varadero, in po 5000km dela bp. ker sm rekreativen paranoik obcasno se vedno preverjam napetost polnjenja. za enkrat bp. strosek mislim da je bil manj kot 100€, ce koga zanima PM, in poiscem kontakte stroskovnik in fotke. Št. mojstra o katerem govori Cartman: 070 301 507, Matej Je tudi meni previl stator in zaenkrat dela... Cartman 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se