Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Priporočene objave

Objavljeno

Malce sem brskal glede izpušnih sistemov in loncev za VFR. Do sedaj zasledil, da samo LeoVince ponuja "aftermarket" izpuhe za VFR-ko (letnik 2003 in naprej). Imaste mogoče lastniki teh žverc kaj več informacij o morebitnih ostalih izpušnih sistemih za zadnji model VFR-ke?

Objavljeno

Malce sem brskal glede izpušnih sistemov in loncev za VFR. Do sedaj zasledil, da samo LeoVince ponuja "aftermarket" izpuhe za VFR-ko (letnik 2003 in naprej). Imaste mogoče lastniki teh žverc kaj več informacij o morebitnih ostalih izpušnih sistemih za zadnji model VFR-ke?

Ja ponudnikov je kar nekaj sam nisem siguren za homologacijo. :? :?

http://www.remus.at:8080/php/index.php?cmd...ductModel=29663

Remus ma EEC

http://www.scorpion-exhausts.com/Bikes/search3.php?model=117

http://www.twobros.com/cgi-bin/shopper?sea...vale_02-05.html

http://photos.micronexhaust.com/

Lahko pa gremo skupaj k stričku v Malo Hudo in lepo prosimo :naughty:

Sam po moje je škoda časa ker itak ne bo nič. :grrr :grrr

Sem že spraševal pa je zaradi dveh dušilcev in dolge povezovalne cevi cena enostavno

previsoka. :doze:

Jest bom najbrž kar Leo vince nabavil saj je najdostopnejši pa tud najlepši.

Objavljeno

Hm, twin brothers zgleda še najbolje. Škoda, sem upal na kaj bolj inovativnega v smislu designa. Je pa res, da se ne bi branil videti recimo dveh heksagonalcev zadaj. Kolikor vem naj bi bilo to možno narediti, samo brez homologacije.

No malce fantaziram o VFR in mogoče tudi o zamenjavi izpušnih loncev. :ninja:

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni ! :yea1:

Ker sem na stara leta znorel in bom verjetno presedlal iz cestne endure 1150 GS na VFR potrebujem kakšno mnenje nekoga, ki je storil enako.Kakor vidim Vulcan si bil to ti. Zase sem siguren, da mi bo odgovarjala bi pa rad da se tudi moja 1/2 počuti v redu.Ker ni nobene za preizkusit moram spraševat po svetu.

Oba sva manjša in lahka 175cm in 155cm.Skrbi me drža zadaj, če mora biti nagnjena naprej kot pri športu. Ali je slabši samo močnejši veter ali še kaj pomembnega (morda drža nog ipd).

Motor potrebujeva za fure morda do pet dni po cca 300km dnevno. Z GS-om tudi nisem ravno spočit pa tudi visoka drža rok me utruja v ramenih.

Težko je kupiti motor za 2,6mil, ki ga ne moreš probat.

Morda kakšen nasvet pride prav.

Zaenkrat hvala! :hmm: :hmm:

Popravljeno . Popravil capodac
Objavljeno

Lep pozdrav,

na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) sem našel oglas za stari model VFR 750 - http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornakolesa/oglas.asp?ID=922705#

Sem že poklical in možak je s Ptuja. Vsaj na slikah zgleda zelo ohranjena in originalna, pa tudi prodajalec po glasu sodeč je lahko zaupanja vreden, vendar me vseeno zanima, če morda ve kdo kaj več o tem motorju, da ne bi zastonj hodil na ogled?

Sem namreč še študent in bi si motor kupil za vsaj 3 leta na kredit. Če bi bil motor zelo utrujen, bi to naredilo zelo veliko luknjo v proračunu, česar si kot študent res ne želim. Motor potrebujem predvsem za vsakdan po mestu in za izlete v dvoje s punco. Nisem tiščač, prejšni motorji so bili endure in pa nekaj cestakov, ki pa so bili v garaži kvečjemu po mesec ali dva, zaradi moje višine (188 cm) in posledično bolečin. Zadnje 3 leta motorja nisem imel, ker mi čas ni dopuščal, zdaj ko sem absolvent pa imam malce več časa.

Torej, kakršnekoli informacije, če bi to lahko bil ugoden nakup zame, so dobrodošle

Pozdravljen !

Če ti je uspel nakup me zanima kako se obnese v dvoje in kaj meni sopotnica .?

Lp

Objavljeno

Pozdravljen !

Če ti je uspel nakup me zanima kako se obnese v dvoje in kaj meni sopotnica .?

Lp

Zdravo

Motorček lepo sledi liniji, zelo rad gre v ovinek (mogoče celo preveč), sopotnica ima zelo dober položaj nog (celo bolj zadovoljna,kot na CB1300), zavore so.........uf,tko k na vseh hondah-noro dobre (priporočam ABS....dela normalno za razliko od BMW),pripombo imam samo nad v-tec tehnologijo (nizek navor v nizkih obratih in preveč očiten preklop pri 7000obratih in pa vibracije pri polno odprtem plinu,ki se pojavijo, če imaš premalo obratov

post-12239-1159879271_thumb.jpg

Objavljeno

Capodac

Jaz sem bil z VFR-ko zelo zadovoljen in bi jo se takoj enkrat kupil. Moja boljsa 1/2 je bila zadaj malo manj zadovoljna kot na Varaderotu. Je pa res, da je ona velika 171 cm. Sama drza je niti ni toliko motila kot pis vetra, ki ga je vec, ze zaradi tega, ker je voznik nagnjen veliko bolj naprej kot sovoznik in je dokaj veliko prostora med njima,... v glavnem njej to ni bilo vsec in zato smo nazaj kupili Varaderota. Se dobro, ker se mi je na poti do Turcije in nazaj zelo dobro obnesel glede na dolocene ceste, ki so bile totalno v razsulu.

Drugace je pa motor zelo vodljiv, pozna se mu VTEC sistem. Motor tam do 7000 obratov vlece dokaj zvezno potem se mu pa kr malo :wacko: . Ni priporocljivo gas na ful odpirat v kaksnem dezju pa se v ovinku, ti zna zadnji konec zaplesat.

Ti pa tudi jaz priporocam ABS, meni se na Varaderotu zelo dobro obnese. Tudi na makedamu ni tako kriticen, kot nekateri govorijo.

Pa veliko srecnih km, ne glede na to kaj bos kupil.

Objavljeno

<_< KHM, ADMINISTRATOR!

Tisto o CB 1300 bi lahko prestavil v TEMO CB 1300 ( ker je bila koristna informacija ) ne pa le zbrisal.

:BUA:

Objavljeno

res, bi lahko.

bi potem samo eno temo namesto foruma imeli kamor bi vse pisali in bi potem moderatorji premescali v ustrezne predlacke ?

dobra ideja, kenede.

najprej misliti, potem pisati. hvala za razumevanje.

(povezano s tem: klik)

:topic:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Hm, twin brothers zgleda še najbolje. Škoda, sem upal na kaj bolj inovativnega v smislu designa. Je pa res, da se ne bi branil videti recimo dveh heksagonalcev zadaj. Kolikor vem naj bi bilo to možno narediti, samo brez homologacije.

No malce fantaziram o VFR in mogoče tudi o zamenjavi izpušnih loncev. :ninja:

Moj fotr je po dobrih 20 letih brez motorja in pri svojih 48 letih kupil novo VFR-ko in je več kot zadovoljen. Tudi ko gre mama zraven nima nobenih problemov (razn tega da fotr prehitr vozi :D ). Sta pa oba nekje podobnih "dimenzij" kot si napisal ti. Kar je mal problema je to da pri omenjeni višine voznik že kar pošteno leži na motorju in če je sopotnica velika se mora nagnit naprej ali pa pobere veliko vetra. V tvojem primeru pomoje nebi smelo biti problemov. Pa saj v tej temi je VFR-ka že kar pošteno predebatirana tako da imaš tukaj vse kar bi te zaminalo.

Objavljeno (popravljeno)
http://www.(Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=1077351# Neoriginalni rori mi ne izgledajo preveč lepi (zgolj moje mnenje).....Če bi bili aftermarket rori bolj podobni originalnim (zapolnjen vmesni prostor) bi bilo OK. Enkrat bo prilika, da si kupim ta motor, ni hudič........ Popravljeno . Popravil xr800
Objavljeno

http://www.(Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=1077351# Neoriginalni rori mi ne izgledajo preveč lepi (zgolj moje mnenje).....Če bi bili aftermarket rori bolj podobni originalnim (zapolnjen vmesni prostor) bi bilo OK. Enkrat bo prilika, da si kupim ta motor, ni hudič........

Teli arrow so pa čist mimo......leovince jih ma glih kontra obrnjene,in je dosti bolj zapolnjeno,pa še dosti bolj racing izgleda

Objavljeno

Razmišljal podobno, samo bi moral tudi to videt..... Bi pa pol odzadaj izgledala kot Ducati :OK: :naughty: (kar tudi ni slabo :kva2: )...

Objavljeno

Zdravo

Motorček lepo sledi liniji, zelo rad gre v ovinek (mogoče celo preveč), sopotnica ima zelo dober položaj nog (celo bolj zadovoljna,kot na CB1300), zavore so.........uf,tko k na vseh hondah-noro dobre (priporočam ABS....dela normalno za razliko od BMW),pripombo imam samo nad v-tec tehnologijo (nizek navor v nizkih obratih in preveč očiten preklop pri 7000obratih in pa vibracije pri polno odprtem plinu,ki se pojavijo, če imaš premalo obratov

Kateri letnik VFR imaš. Baje , da pri zadnjem letniku prehod na 4-ventile ni tako očiten? :?

Objavljeno

Enkrat v prihodnosti bo treba menjat motor,trenutno je vfr 5 generacija :)

Vprašanje:ali je kdo na MS ki je vozil Novo vfr in triumpha sprinta,zanima me primerjava,vozne lastnosti,uporabnost.Vsi tehnični podatki so na voljo,mislim pa na izkušnje iz prakse :?

TNX

DAN

Objavljeno

Živjo!

Imam VFR 6 generacija pa delam v popvprečju do vklopa rezerve cca.270km povprečna poraba se mi giblje med 5.5- 6lit/100km ST. vožnje spravil pa sem jo tudi že do 5 litrov če pa jo priganjaš pa med 8-9 litrov.

L.P Gorazd

Objavljeno

Katero olje pa vi dajete pri vaših VFR-ah?

In na koliko delate servis?

Objavljeno

Katero olje pa vi dajete pri vaših VFR-ah?

In na koliko delate servis?

na 6000 Motoreks ful sint ,pa dela kub župca vrela

Objavljeno

Enkrat v prihodnosti bo treba menjat motor,trenutno je vfr 5 generacija :)

Vprašanje:ali je kdo na MS ki je vozil Novo vfr in triumpha sprinta,zanima me primerjava,vozne lastnosti,uporabnost.Vsi tehnični podatki so na voljo,mislim pa na izkušnje iz prakse :?

TNX

DAN

Vprašaj za nasvet Kec-a. Odgovor tako vem. Sam pa sem bral lansko leto prav test teh dveh motociklov. V večini segmentov je zmagal Triumph-ov ST. :worship:

Osebno pa mi je VFR eden oblikovno najlepših. :OK: Če bi izbiral med VFR-om in ST-jem pa je stvar več kot jasna.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Objavljeno

O.K. zdaj je rezultat 1:1 :? :D

Mišljeno je bilo bolj iz prakse,oziroma argumenti pro-contra.

DAN

Objavljeno (popravljeno)

Kupi VFR, evo 2:1 :devil:

Glej tako je, dokler ne boš imel opravka z kakšnim novinarjem je možnost, da boš našel nekoga, ki je imel priliko dodobra preizkusiti oba motorja zelo majhna. Tako, da je bolj kot ne za primerjavo najbolje prebrati čimveč o vsakem motorju.

Določene razlike so, odločitev je pa odvisna od mnogoterih dejavnikov.

Popravljeno . Popravil KeC

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!