Jump to content
  • Sign Up

Športni motociklizem

MotoGP, profesionalne in amaterske dirke, GP, SBK, minimoto, supermoto, xxx-moto, motokros, speedway,...

639 topics in this forum

  1. MotoGP 2020 1 2 3 4 15

    • 363 replies
    • 19232 views
  2. MX GP 2019, 2020 1 2 3 4 5

    • 109 replies
    • 6817 views
    • 349 replies
    • 48268 views
  3. Dakar 2020 1 2 3 4 6

    • 140 replies
    • 5698 views
  4. WSBK 2020 1 2 3

    • 55 replies
    • 3023 views
  5. Steza Center AMZS Slovenja vas 2019

    • 1 reply
    • 822 views
  6. WSBK 2019 1 2 3 4 7

    • 155 replies
    • 9861 views
  7. LindauRing

    • 16 replies
    • 3821 views
  8. Dakar 2019 1 2 3 4 6

    • 147 replies
    • 8684 views
  9. MotoGP 2019 1 2 3 4 58

    • 1429 replies
    • 66467 views
  10. Začetnik v Speedway-u 1 2

    • 33 replies
    • 5481 views
  11. Začetnik v motošportu

    • 23 replies
    • 3248 views
  12. Sidecar-superside world championship

    • 1 reply
    • 3077 views
  13. Raceland 2018

    • 3 replies
    • 4315 views
  14. EWC 2017-2018 nadaljevanje

    • 1 reply
    • 2022 views
  15. MX GP 2018 1 2

    • 48 replies
    • 12998 views
  16. MotoE 2019

    • 13 replies
    • 7276 views
  17. WSBK 2018 1 2 3 4 6

    • 139 replies
    • 15126 views
  18. Dakar 2018 1 2 3 4 16

    • 378 replies
    • 23987 views
  19. MotoGP 2018 1 2 3 4 83

    • 2059 replies
    • 102520 views
  20. EWC 2017-2018-2019 1 2

    • 29 replies
    • 4297 views
  21. Moped Endurance Cup

    • 0 replies
    • 3517 views
  22. PIKES PEAK 1 2 3 4 5

    • 108 replies
    • 22995 views
    • 0 replies
    • 2816 views
    • 3 replies
    • 3526 views


  • Zadnje objave

    • smasher
      Torej jaz se vozim na elektriko samo ko vozim viličarja .  Ampak enkrat je nanjutubu enđiniring explejnd razlagal kako elektro avti ne rabijo motorja pa se ne strinjam s tem. Torej recimk zdej za kawo na vem ampak moj plan za elektro moped je bil ravno ta da projektiraš na moč ki jo uporabljaš večino časa, ker elektromotor komot dela nonstop na 75% moči. Torej motor sprojektiran da vleče "normalno" v srednji prestavi in potem je ena nižje za recimo štartanje sredi klanca in visoka prestava za neobremenjeno vožnjo po ravnici. Torej teoretično 3 prestave so dovolj za elektro motor.  Kawa ima verjetno 4 zaradi izkoristka navora, kot so delali nekoč raziskavo športni motorji "letijo" že ko na tla spravijo samo 35 konjev (dobra aerodinamika, oprijem, zmerna teža). Eketro motorji imajo omejeno količino obratov, čeprav je razpon dosti večji kot pri bencinarjih. Če se komu da računat, razmerja, ampak recimo če hočemo optimalne pospeške bo tudi motorju ki zmore 50 000 obratov enkrat teh zmanjkalo (pa že to cnc rezkar z visokimi obrati), torej če hočeš izkoristit ves navor elektromotorja je treba dat menjalnik, še aku vijačniki imajo 2 prestave. 
    • farang
      Danes najden v ITA.  Hvala vsem ki ste pomagali z delitvami na socialnih omrežjih.
    • b2z25
      Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.
    • ligenjček
      JOj kaj pa zdAJ?
    • ligenjček
      a če mi simpatična mladenka začne pisat v angleščini pa mi želi pošiljat nage slike se lahko torej tu pritožim? 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!