Skoči na vsebino

47 tem v kategoriji

  1. Vtisi dnevnih voženj 2025 1 2 3

    • 72 odgovorov
    • 8k ogledov
    • 17,2k odgovorov
    • 1,6m ogledov
    • 4k odgovorov
    • 421,9k ogledov
  2. Vtisi z dnevnih voženj 2024 1 2 3 4 20

    • 495 odgovorov
    • 115,2k ogledov
  3. Otok Vis (ogled JNA objektov) 1 2 3

    • 61 odgovorov
    • 24,8k ogledov
    • 1,3k odgovorov
    • 117,5k ogledov
  4. Dobre gostilne na Hrvaškem in v Bosni

    • 6 odgovorov
    • 1,6k ogledov
  5. Vtisi z dnevnih voženj 2023 1 2 3 4 22

    • 540 odgovorov
    • 101,7k ogledov
  6. Švicarske alpe

    • 10 odgovorov
    • 1,9k ogledov
    • 3,6k odgovorov
    • 280,8k ogledov
  7. Vtisi z dnevnih voženj 2022 1 2 3 4 47

    • 1,2k odgovorov
    • 146,4k ogledov
  8. exJNA objekti 1 2 3

    • 74 odgovorov
    • 11,3k ogledov
  9. Dobre gostilne v Sloveniji 1 2 3 4 27

    • 669 odgovorov
    • 196,8k ogledov
  10. Za vikend -Tavullia

    • 0 odgovorov
    • 701 ogledov
  11. Po norveškem podeželju

    • 14 odgovorov
    • 1,8k ogledov
  12. Vtisi z dnevnih voženj 2021 1 2 3 4 53

    • 1,3k odgovorov
    • 123,4k ogledov
    • 425 odgovorov
    • 29,9k ogledov
  13. Golica (Soboth) 1 2 3 4 114

    • 2,8k odgovorov
    • 325,1k ogledov
    • 8 odgovorov
    • 1,2k ogledov
  14. Vtisi z dnevnih voženj 2020 1 2 3 4 55

    • 1,4k odgovorov
    • 136k ogledov
  15. Panos - Velebit (ogled exJNA objekta)

    • 10 odgovorov
    • 4,3k ogledov
  16. Izleti po Istri 1 2 3

    • 59 odgovorov
    • 36,8k ogledov
  17. Ideja za turo

    • 11 odgovorov
    • 3,1k ogledov
  18. Vtisi z dnevnih voženj 2019 1 2 3 4 67

    • 1,7k odgovorov
    • 156,5k ogledov
  19. Otok Lastovo (ogled JNA objektov)

    • 23 odgovorov
    • 9,8k ogledov


  • Zadnje objave

    • ADVENTURETIM
      Na slabih poteh ali izven poti v veljavo stopijo,okvir,vzmetenje in zavore,razporeditev mas in ergonomija. Ce tega ni,oziroma je podhranjeno v primerjavi z agregatom, vozne lastnosti ne blestijo. Cesta in masa? Nizka masa se pozna pri vsakem pospeševanju,zaviranju in  spremembi smeri. To da so lahki motocikli nestabilni, je kavarniška debata, spet je vse povezano z zgoraj omenjenimi lastnostmi ciklistike. Edina prednost vecje mase je v vecji neobcutljivosti na bocni veter recimo. Za tiste,ki tezko verjamejo moji teoriji,je seveda na voljo primerjava s presedanjem.    
    • vandrovec
      Voge 300 okrog 30 konjev ima 160 kg, ta z okrog 100 KM malo več, ni slabo. Meni se poraja vprašanje kaj s tako močjo in hitrostjo po slabih poteh ali izven poti, po drugi strani pa na cesti ni pomembna teža, večja je bolj udobno potovanje.. Motor narejen za ekstremiste. Bolj padejo v oči ti novodobni 450,  jih stari KLE 500  nese...
    • ADVENTURETIM
      Kak se komu zdi niti ni tako pomembno,kot pa so pomembna gola dejstva. Suhe mase ne primerjaj s tem,kar je objavil Roman. Suha masa za t7 je deklarirana na 184kg, mokra na 204 kg. Tehtnice s popno nalitim in pa minimalno zascitno opremo pokaže med 215 in 222kg. Ce odstejeva 16l goriva,kar ustreza 13kg,dobiva stevilko 205kg v povprecju.  205 je le malenkost več kot 170kg..vsaj meni se tako zdi. Spodaj imas še objavo tehtanja pegaso 650 iz leta 2000. Pa si lahko izracunas,koliko tehta brez goriva v resnici.
    • KennyJR
      Dejansko očitno obstajajo tudi tako nebrihtni osebki, da jim je to treba razložit... ne-ver-jet-no... 
    • Snečer
      meni se 170 prazen ne zdi noben presežek, ko naliješ, si na 185 (napram konkurenci 800 pa ja), za teren še vedno tank   stara jajca po ms standardu so suha  161kg, (pegaso), desetletja stara zasnova
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!