Jump to content
  • Sign Up

Enduro / Off Road

32 topics in this forum

  1. Registracija cross

    • 4 replies
    • 422 views
  2. Grip glue-vrtenje rocke hardenduro

    • 3 replies
    • 433 views
  3. Cr125 ali crf150

    • 0 replies
    • 1346 views
  4. MOTOZ pnevmatike

    • 3 replies
    • 1656 views
  5. Enduro trip po puščavi (egipt)

    • 11 replies
    • 1200 views
  6. ILLYRIA RAID 2019

    • 6 replies
    • 2174 views
  7. AJP PR7 1 2 3 4 5

    • 108 replies
    • 9982 views
  8. Albanija

    • 0 replies
    • 552 views
    • 10 replies
    • 4650 views
  9. Bosnia Rally - navigacijski trening camp

    • 7 replies
    • 4268 views
  10. Reli Dakar in skrivnost Peruja

    • 2 replies
    • 1639 views
  11. Prevoz kros/enduro motorja

    • 8 replies
    • 2482 views
  12. tomos mc 80 ali pitbike

    • 0 replies
    • 2632 views
  13. A2 HARD ENDURO 1 2

    • 27 replies
    • 10931 views
  14. KTM300EXC - RAW (would love feedback)

    • 0 replies
    • 5813 views
  15. World Champion Matthew Phillips (video)

    • 0 replies
    • 4448 views
  16. Hardenduro slike in reportaže 1 2 3 4 15

    • 367 replies
    • 37738 views
  17. TET - TRANS EURO TRAIL 1 2 3 4 11

    • 271 replies
    • 29100 views
  18. Ktm freeride 250r vs ktm 250 exc

    • 6 replies
    • 9854 views
    • 0 replies
    • 5288 views
  19. Enduro puščavske avanture

    • 1 reply
    • 3841 views
  20. Enduro Poligon Verd

    • 5 replies
    • 5801 views
  21. Enduro/Cross registracija

    • 2 replies
    • 9534 views
  22. Tunizija 2014 1 2

    • 27 replies
    • 7593 views
    • 9 replies
    • 4466 views


  • Zadnje objave

    • smasher
      Torej jaz se vozim na elektriko samo ko vozim viličarja .  Ampak enkrat je nanjutubu enđiniring explejnd razlagal kako elektro avti ne rabijo motorja pa se ne strinjam s tem. Torej recimk zdej za kawo na vem ampak moj plan za elektro moped je bil ravno ta da projektiraš na moč ki jo uporabljaš večino časa, ker elektromotor komot dela nonstop na 75% moči. Torej motor sprojektiran da vleče "normalno" v srednji prestavi in potem je ena nižje za recimo štartanje sredi klanca in visoka prestava za neobremenjeno vožnjo po ravnici. Torej teoretično 3 prestave so dovolj za elektro motor.  Kawa ima verjetno 4 zaradi izkoristka navora, kot so delali nekoč raziskavo športni motorji "letijo" že ko na tla spravijo samo 35 konjev (dobra aerodinamika, oprijem, zmerna teža). Eketro motorji imajo omejeno količino obratov, čeprav je razpon dosti večji kot pri bencinarjih. Če se komu da računat, razmerja, ampak recimo če hočemo optimalne pospeške bo tudi motorju ki zmore 50 000 obratov enkrat teh zmanjkalo (pa že to cnc rezkar z visokimi obrati), torej če hočeš izkoristit ves navor elektromotorja je treba dat menjalnik, še aku vijačniki imajo 2 prestave. 
    • farang
      Danes najden v ITA.  Hvala vsem ki ste pomagali z delitvami na socialnih omrežjih.
    • b2z25
      Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.
    • ligenjček
      JOj kaj pa zdAJ?
    • ligenjček
      a če mi simpatična mladenka začne pisat v angleščini pa mi želi pošiljat nage slike se lahko torej tu pritožim? 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!