bladzo Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 Vsekakor je GS eden najboljših mopedov kar sem jih vozil kdajkoli. Njegova kvaliteta je predvsem v tem, da v ničemer ni odličen, a je zato na vseh področjih vsaj dober. Njegova vsestranskost bo prepričala predvsem tistega, ki išče kompromis in bi rad združil veliko lasnosti v enem motorju. Ponavadi večino odvrne cena, ker naj bi bil predrag. No, o tem bi se dalo razpravljati, sam pa sem mnenja, da predragih stvari na svetu NI, smo le ljudje, ki premalo zaslužimo! lp
Zdrawc Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Njegova kvaliteta je predvsem v tem, da v ničemer ni odličen, a je zato na vseh področjih vsaj dober. Njegova vsestranskost bo prepričala predvsem tistega, ki išče kompromis in bi rad združil veliko lasnosti v enem motorju. pri teh "velikih" endurah je itak vseh isto, vsak ima nekaj kar drugi nimajo, pa kakšno pomanjklivost, vsega pa nobeden ne more imet.............spet lahko vsak svojo kobilco hvali..........mijaw No, o tem bi se dalo razpravljati, sam pa sem mnenja, da predragih stvari na svetu NI, smo le ljudje, ki premalo zaslužimo! V V V V V
simonsi Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Jaz mu tudi priporočam, da si kupi nekaj, česar si ne želi, bo sigurno najbolj zadovoljen. :fredy: Hja, je treba malo tudi čez denarnico gledat in hočem možakarju prihranit kakšen glavobol. Seveda je pa tebi vseeno kaj mu priporočaš, ker itak ni tvoj denar. Konec koncev je pa bmw motor kot vsak drugi, s svojimi plusi in minusi.
mack Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Nekaj je gotovo hudo narobe. Je že res da živim v hribih pa imamo doma 3 bmw-je (gs-1200a, gs-650,lt-1200 in imeli rt 1150!), pa nismo nikjer dolivali po liter olja al pa še več kot nekateri pišete! Olje so menjavali na pooblaščenih servisih in to je tudi vse.(mogoče so pa le hribi krivi) :naughty: Seveda je pa to samo moje opažanje
AndiGS Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Ne verjemi vsega,kupi si ga.Super motor.Sicer pa,kam nallivate toliko olja?Tudi če ga,1 dcl original BMW olja stane 1,15 EUR.Če ga pokuriš na 1000 km(moj ga ne),je še vseeno cenejše kot spray za verigo. Sicer pa še vedno velja:"Le čevlje sodi naj kopitar". L.p.Andi
Leteči Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Enkrat sem že nekaj o tem napisal,pa bom za tiste,ki mogoče niste moj post prebrali šenkrat .VSI,ki kritizirate BMW-eje in jih še NIKOLI niste vozili,kaj šele IMELI v svoji lasti ,bi bilo bolje,da se v tej temi sploh neoglašate,kajti velika večina od vas tu na forumu ni pripravljena toliko odšteti za novega BMW-eja v primerjavi z nekim Korejcem ali Japoncem, neglede na to ali denar imate ali ne !!!! :hmm: :hmm: Ps:dokler sem vozil Japse sem tudi sam si nekako rekel "zakaj" bi dal toliko za motor,ko pa za enak denar dobim več Japsa.Danes mi je dobesedno žal zakaj sem tako dolgo odlašal. :headbang: :headbang: :headbang: Se strinjam s tabo samo ne vem kaj potem reči tistim, ki so ga imeli in sedaj pljuvajo čez njega.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Ne verjemi vsega,kupi si ga.Super motor.Sicer pa,kam nallivate toliko olja?Tudi če ga,1 dcl original BMW olja stane 1,15 EUR.Če ga pokuriš na 1000 km(moj ga ne),je še vseeno cenejše kot spray za verigo.Sicer pa še vedno velja:"Le čevlje sodi naj kopitar". L.p.Andi Daj ne bodi pametn - sej ne ponucaš celega spreja za verigo naenkrat .... thumper 1
motoristek Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Se strinjam s tabo samo ne vem kaj potem reči tistim, ki so ga imeli in sedaj pljuvajo čez njega. Daj jih nekaj naštej...
Leteči Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Veš kdo pljuva po BMW-ejih(+ oni zgoraj navedeni) tisti,ki si je kupil staro kanto z več kot 100K kil. in je mislil,da se bo zastonj vozil,sicer pa jih par naštej kot je že nekdo rekel.Še tole,kar se tiče porabe olja se grem z vsakim od vas tu na forumu stavit,da bo moj motor porabil manj olja v prevoženih 2K kil.kot kateri koli drug Jap. z enako kubaturo in enakim režimom vožnje.In še to tisti,ki se je pripravljen stavit narediva spomladi en izlet v Švico in nazaj ca 2K kil.kdor zgubi plača vse stroške ca 3 dnevnega izleta (vinete SLO+CH,AC,benzin,hrano,prenočitve in pijačo). :whistle: Ps : VABLJIVO aneda :devil: ajde davidmo kdo ma jajca nakladači! :beer2: (firbci dobrodošli gremo na majski izlet) Eh ne vem zakaj agresija. Glej nihče ne pravi da je slab motor, ni pa njaboljši, vsak ima svoje +in -. Pri BMW-ju pa samo omeniš porabo olja in že so vsi v luftu. No ni čisto tako s temi starimi kantami. Glede naštevanja primerov pa malo poglej po raznih mednarodnih forumih kot je recimo XRV.org, sam sem tam opazil kar nekaj nezadovoljnih lastnikov ki so po zjebanih sklopkah na 20.000km, uničenih diferencialih in še kakšni podobni neprijetnosti pristali nazaj na poceni Japsih ali pomarančah ki jim sedaj delajo tako da ne more biti kriv uporabnik. Gre pa predvsem za lastnike modela GS1200. Glede tele tvoje primerjalne ture pa sem takoj za, če boš hotel izboljšati moj rezultat v porabi olja bo moral tvoj stroj ven pljunit kakšen deci olja viška. Jebiga čeprav ima moja poceni japonska gajba nekaj čez 90.000 še vedno ne pija oljčka. Torej se slišiva v začetku sezone. BMW je prvi v svetu popotnikov predvsem zaradi tega, ker ima najboljšo servisno mrežo na svetu. Ne ne prvi je zato ker ima najboljši marketing, z Charlijem in Evanom na čelu. Samo 99% ljudi ne ve kaj se recimo dogaja v zakulisju takšnih promocij. Če bi se tam zanašali le na dva motorja bi Long way round zaključili nekje v 1/3 rusije in Long way down nekje na severu Afrike Sicer pa še vedno nismo našli odgovora zakaj nekaterim boxerji pijejo enormen količine olja drugim pa praktično nič? Je možno da je takšna razlika le zaradi načina vožnje? Je možno da je takšna razlika v izdelave (ujemi......)
hirabbit Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 (popravljeno) Po dobrem mesecu preizkušanja in montaže kovčkov sem se odpravil do Ukrajine za pot dolgo 5775 km je popil liter olja, kar mislim, da je povsem normalno. Nočem te strašit, ampak to ni glih normalno, je malo preveč. Razumel bi deci ali dva, nikakor pa ne cel liter. Katero olje pa imaš v motorju? Pozdrav izpod vinogradov! Rocky B) To je čisto normalna poraba olja za boxer motor. V navodilih lepo piše, da je normalna poraba do 1 liter na 1000 kilometrov (napišem z besedo, da bodo nekateri lažje razumeli in se nehali kregat za brezvezne stvari). Meni je R1100S prav tako spil okoli litra na 5000 kilometrov. Vsem, ki jih poznam in ki imajo boxerje tudi pije približno toliko olja. Je pa poraba odvisna od načina vožnje, temperature, itd. Tisti, ki se za boxer odloči, itak ve, koliko olja tak motor porabi in to pač sprejme pri nakupu. Če pa nekoga to moti, si boxerja ne kupi. Enostavno. Mi pa ni jasno, kaj se med sabo kregajo nekateri, ki sploh boxerja nimajo. Itak takim ne rabi dolivat nič, tako da ne vidim problema. Popravljeno Oktober 22, 2008. Popravil hirabbit
MiNa Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Pri boxerjih je pač olje mazalno hladilni medij. Suzuki je zadnji od japanerjev prešel na tekočinsko hlajene agregate le zakaj? Še stara dobra XT in XR saj poznate sta pokleknile, novejši agregati vozijo seboj tudi nekaj tekočine. Zahtevane je čedalje več moči. Samo olje in zrak kot je samo še pri bokserjih, ki niso nek biser kar se tiče razmerja kubature in moči, ki jo dajejo, pač popijejo malo več olja. Če to upoštevaš doliješ ko je potrebno pač ni panike. Vam je mogoče poznano koliko olja porabijo motorji v F1? Največ tenologije kar se je lahko danes kupi za denar seveda tisto olje tudi ni po ceni kot je omenjena zgoraj €uro in še nekaj za deci. Zato je vprašanje pije ne pije pri bokserju je neumesno. Saj v MANUALU piše, da je 1l/1000km v mejah normale in to že od kar obstajajo, ne glede na tehnološki napredek na področju materialov in olj. Na zdravje z oljem ali pa pivom. ps, ne zagovarjam, ker vozim bokserja, pred tem sem že imel bavarca in tudi par japanerjev eni so pili drugi pa ne japanerji mislim.
bmw Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 No ni čisto tako s temi starimi kantami. Glede naštevanja primerov pa malo poglej po raznih mednarodnih forumih kot je recimo XRV.org, sam sem tam opazil kar nekaj nezadovoljnih lastnikov ki so po zjebanih sklopkah na 20.000km, uničenih diferencialih in še kakšni podobni neprijetnosti pristali nazaj na poceni Japsih ali pomarančah ki jim sedaj delajo tako da ne more biti kriv uporabnik. Gre pa predvsem za lastnike modela GS1200. Model GS1200 je imel itak tovarniško napako na diferencialu , sploh letniki 2004 in 2005, kar so brez težav zamenjali na pooblaščenih servisih.....sklopko ti pa lahko kreten skuri tudi v 2000 km, tako da to ni baš neka referenca.... Sicer pa še vedno nismo našli odgovora zakaj nekaterim boxerji pijejo enormen količine olja drugim pa praktično nič? Je možno da je takšna razlika le zaradi načina vožnje? Je možno da je takšna razlika v izdelave (ujemi......) vsak bokser pije olje, če ga "goniš".....pri normalni vožnji in uporabi ne pije nič
fp4492 Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 Model GS1200 je imel itak tovarniško napako na diferencialu , sploh letniki 2004 in 2005, kar so brez težav zamenjali na pooblaščenih servisih.....sklopko ti pa lahko kreten skuri tudi v 2000 km, tako da to ni baš neka referenca.... Aha, uporabnik bambi (ali pa bambi61) bi ti znal na to temo kar nekaj povedati :whistle: Namig: preberi si temo o njegovi klavariji z novim 1200GSA
motoristek Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 Aha, uporabnik bambi (ali pa bambi61) bi ti znal na to temo kar nekaj povedati :whistle: Namig: preberi si temo o njegovi klavariji z novim 1200GSA In ti bi dal šravfat svojo R1 v on kurjek in oni bi ti še rekli, da nimajo delov. In tebi bi čez par dni potekla viza. Kolko vem je Bambi61 še vedno na BMW-ju.
fp4492 Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 (popravljeno) Mene tisti kurjek z R1 ne bo videl :rolleyes: Drugače pa sem ravno to hotel povedat: kaj ti pomaga, da so ti brez težav na pooblaščenem servisu zamenjali zadevo, če si bil ti v kurjeku (kot se je motoristek izrazil). Ne povzdigujte znamke v višave, ker ni vsemogočna (seveda pa jaz osebno ne zanikam, da so kvalitetni motorji). Tudi Zvone bi lahko marsikaj reku na temo vzdržjivosti motorja, če že ravno dražiš :devil: Popravljeno Oktober 23, 2008. Popravil fp4492
point Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 Daj jih nekaj naštej... Jaz sem že eden. Se štejem za največje poznavalce ceste s primorske do Trzina. (Tam je namreč en dober servis BMW) Vse so mi poštimali, sam gor ga je blo treba kar pogosto vozit. Ti še kaj ni jasno?
Rocky Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 Fantje, saj nihče tukaj ne trdi, da je BMW 1200 GSA slab motor. Isto velja za vse ostale iz iste konjušnice. Tudi sam sem pred leti pri preskoku na večjo kubaturo konkretno gledal po znameniti nemški znamki. So pač hoteli imeti "malo" preveč kot se lahko iztegnem. (Bi se dalo kaj reči tudi o precenjenosti). O sklopki, pokvarjenih diferencijalih pa raje nebi. Se pač zgodi, morda malo več kot je potrebno ali konkurenci. Sem pač dal pripombo o porabljenem olju, ker se mi zdi dolitje liter olja vseeno preveč. Kljub vsemu še vedno kompliment proizvodom BMW. :yes: Pozdrav izpod vinogradov! Rocky B)
bmw Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 Jaz sem že eden. Se štejem za največje poznavalce ceste s primorske do Trzina. (Tam je namreč en dober servis BMW)Vse so mi poštimali, sam gor ga je blo treba kar pogosto vozit. Ti še kaj ni jasno? in kaj je bilo vse narobe, če ni skrivnost?.....glede na to, da imam dva BMW-ja me prav zanima, toliko da pripravim denarnico.....lahko tudi na PM, če želiš...
mack Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 No jaz sem mel varo, je bil super motor samo bmw gs 1200 je vseeno boljši kar se udobnosti tiče, glede servisiranja in problemov pa mal več problemov (sklopka, diferencijal, menjalnik.) 45000km :worship:
Balistični Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 V eni sezoni naklepal skoraj 20k km. Olja ne pije praktično nič, med servisi na 10k km ga je treba doliti zanemarljivo malo (4-5 deci). O raznih okvarah menjalnikov, diferencialov slišim samo po forumih. Drugače pa glede cene, ki gre marsikomu v nos, češ, da je precenjen, se mi sploh ne zdi tako. Za ta denar, kot je dražji od primerljivih Japsov ponuja tudi boljšo kvaliteto izdelave (že če pogledaš stikala na balanci vidiš, da so v drugi ligi), komponente vzmetenja, zavore. Sicer pa prodajne številke nekaj tudi povejo.
motoristek Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 Jaz sem že eden. Se štejem za največje poznavalce ceste s primorske do Trzina. (Tam je namreč en dober servis BMW)Vse so mi poštimali, sam gor ga je blo treba kar pogosto vozit. Ti še kaj ni jasno? Ne vem kaj bi mi bilo jasno, servisi kot servisi...povej kateri letnik, smo že govorili, da so imeli letniki....trala la..... in kaj je bilo vse narobe, če ni skrivnost?.....glede na to, da imam dva BMW-ja me prav zanima, toliko da pripravim denarnico.....lahko tudi na PM, če želiš... Najpove, da čujemo vsi kakšne hude težave je imel... No jaz sem mel varo, je bil super motor samo bmw gs 1200 je vseeno boljši kar se udobnosti tiče, glede servisiranja in problemov pa mal več problemov (sklopka, diferencijal, menjalnik.) 45000km :worship: Ti si najbolj merodajen, če primerjaš obe enduri...
royal Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 No jaz sem mel varo, je bil super motor samo bmw gs 1200 je vseeno boljši kar se udobnosti tiče, glede servisiranja in problemov pa mal več problemov (sklopka, diferencijal, menjalnik.) 45000km :worship: Po vseh primerjalnih testih in iskušnjah uporabnikov enih in drugih je ravno Vara na področju udobnosti prednjači pred vsemi tudi pred GS-om...........dopuščam da je tebi GS udobnejši ... :?
bladzo Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 (popravljeno) Meu najprej Gs-a, potem lani kupil še novo Varadero! Danes imam ponovno "samo" Gs-a ( pa ne zaradi gospodarske krize), Varadero prodal (res cenejša od Gs-a, a ravno toliko, po mojem mnenju, slabša). Z Gs-i v firmi naredimo preko 100.000 km na leto (5 Gs-ov), poznam vse njihove težave, vem koliko olja zlijemo vanje, kdaj crknejo ploščice, kaj se zlomi, kje pušča olje, katere gume se obnesejo... Gs, ki se prodaja v Avto aktivu je iz naše flote. Vsi naši motorji so redno servisirani prav tam in voženi samo na relacije! Lani smo prodali enega še z nekaj več km (mislim da 97.000), danes jih ima že krepko preko 100.000 km in še kar lepo dela (sklopka je še prva!).... Z nekja malega mehaničnega znanja lahko motor osnovno servisiraš sam (jasno, ko je iz garancije). Celo ventile lahko nastaviš sam, saj je postopek enak, kot pri fičotu...Torej, zakaj bi bilo vzdrževanje drago. "Drago" je takrat, ko ga voziš na pooblaščen servis...Tam kjer visi zančka BMW na hiši, pa jasno ne more bit nič poceni! Mislim, da tisti, ki si ga lahko privošči, ga ne bo razočaral, oziroma je takšnih zelo malo... Govoriti o tem, kaj se pokvari na kakšnem mopedu, je pa malo mimo, saj do danes še nisem srečal takšnega motorja, ki se nikoli ne pokvari! Popravljeno Oktober 23, 2008. Popravil bladzo
CAPI Objavljeno Oktober 24, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2008 Ne vozim GS-a, vendar se nagibam na to stran :rolleyes: Zdaj me pa res zanima kaj je s to porabo oziroma neporabo olja :hmm: Citiram:"Saj v MANUALU piše, da je 1l/1000km v mejah normale" Če je temu tako, ali pa če ga popije polovico manj, je to še vseeno toliko, kot ga zamenjaš v servisnem intervalu :? Če poenostavim po domače, ga potem sploh ne bi bilo treba menjati, ker ga po 8k km dotočiš cele 4l ali pa celo 8l :krneki: Tole me res zanima, preden se odločim :unsure:
TBoxer Objavljeno Oktober 24, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2008 (popravljeno) Ne vozim GS-a, vendar se nagibam na to stran :rolleyes: Zdaj me pa res zanima kaj je s to porabo oziroma neporabo olja :hmm: Citiram:"Saj v MANUALU piše, da je 1l/1000km v mejah normale" Če je temu tako, ali pa če ga popije polovico manj, je to še vseeno toliko, kot ga zamenjaš v servisnem intervalu :? Če poenostavim po domače, ga potem sploh ne bi bilo treba menjati, ker ga po 8k km dotočiš cele 4l ali pa celo 8l :krneki: Tole me res zanima, preden se odločim :unsure: Servisni interval je na 10.000 km, tako da ga dotočiš 5L oz. 10L (če sem zloben). Olje pa je lahko "navadno", ker ima suho sklopko, tu pa nekaj prihraniš. lp Popravljeno Oktober 24, 2008. Popravil TBoxer
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se