MiNa Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 MariborBMW, če boš presedlal iz RT-ja na GS-a boš prešel iz zaveterne na priveterno stran .
nemo Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 MariborBMW, če boš presedlal iz RT-ja na GS-a boš prešel iz zaveterne na priveterno stran . Definitivno! Ne samo to, po dežju boš kvalitetno opran od pet navzgor.
matjazek Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 MariborBMW, če boš presedlal iz RT-ja na GS-a boš prešel iz zaveterne na priveterno stran . Pa poleti ti bo manj vroče
MiNa Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 S tem ali BMW (boxer) pije olje ali ne, se izgleda najbolj obremenjujejo tisti, ki jih nimajo-BMW-jev seveda. Če pa malo polistamo po orginalnih knjižicah o vzdrževanju, tisti ki jih seveda imamo za vzdrževanje naših "gumijastih krav" kot so boxerje že zdavnaj poimenovali, pa ugotovim, da je BMW kot proizvajalec predvidel porabo olja na določeno kilometražo. Za nekatere "strokovnjake" kar precejšnjo pri BMW-ju že vedo zakaj. Če "žretje" olja veliko, srednje, malo ali pa nič kot trdijo nekateri lastniki in za njih to ni moteče pa omenjena gumjasta, sveta ali pa kakor hočete krava nudi veliko užitkov. Š...i pravijo kdor maže ta vozi. Pa naj to pomeni kar koli že. ps, jaz se vozim na priveterni strani .
nemo Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 (popravljeno) na RT1200 mi je crknil sistem ESA, pravzaprav samo senzor, ki pa je vgrajen (zalit) v amortizer in se kot tak v kompletu prodaja za cca 1350€. Serviser mi je s pomočjo testerja nastavil prednapetost na srednjo stopnjo (voznik s prtljago). Pri solo vožnji je malo pretrdo, pri polni obremenitvi pa premehko. Ali je že kdo imel težave s tem? BMW se je izkazal in mi priznal podaljšano garancijo za zadnji amortizer (redna garancija je potekla konec 2008), plačal sem le montažo in programiranje (cca 60€). Medtem, ko sem čakal na odgovor, sem prebrskal nekaj tujih, predvsem ameriških forumov. Kaže, da je težava z ESA kar pogosta, rešujejo jo s preprogramiranjem ali z menjavo amortizerja. Upam, da bo novi amortizer zdržal več kilometrov (prejšnji 25.000), še zlasti, ker je menda pomanjkljivost starejših (2005, 2006, 2007) sedaj odpravljena. Popravljeno Avgust 24, 2009. Popravil nemo
Gianni Objavljeno Oktober 16, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2009 Še moja izkušnja, dobro preverite delovanje ESA, sistem je pri letnikih 2005-2007 v povojih :glare: zadeva je zmrznila tudi meni BMW korekten, menjava pod garancijo. .)
Guest Brumer Objavljeno Oktober 16, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2009 (popravljeno) Jaz imam ESA sistem in dela tretje leto BREZHIBNO mislim pa da težava nastane,če sistem premalo uporabljaš zato jaz vsakič ko sedem na motor to malo prestavim(trdoto vzmeti)trdoto blažilcev pa med vožnjo kar pogosto spreminjam odvisno od stanja ceste in koliko je cesta ovinkasta lahko bi rekel,kar na vsakih ca 10 km prestavim trdoto blažilcev! Ps:berem precej Nemški forum in tega problema ne omenjajo dosti je pa bilo že nekaj napisanega in kot praviš vsem so zamenjali brezplačno.zadnjič sem videl na Ebayu,da je nekdo prodajal komplet prednji in zadhji amortizer z obema vzmetema za ca 300€. Popravljeno Oktober 16, 2009. Popravil Brumer maco47, Bremzer, Prevtzer in 1 other 3 1
Gianni Objavljeno November 9, 2009 Opozori Objavljeno November 9, 2009 (popravljeno) Kaj zdej RT-jaši in ostali, se še kej vozte, nas pač ne zebe ..ESA, zdej deluje BP,...že dela kdo kakšne plane za 2010? Popravljeno November 9, 2009. Popravil Gianni
Noise Objavljeno November 11, 2009 Opozori Objavljeno November 11, 2009 Slikce iz Milana... http://www.motosvet.com/eicma-2009-bmw-r1200-rt-2010.html Drugače pa nič novega kar ne bi vedeli ali opisali že prej: http://www.motosvet.com/novosti-2010-bmw-rt-1200.html
matjazek Objavljeno November 11, 2009 Opozori Objavljeno November 11, 2009 Slikce iz Milana... http://www.motosvet.com/eicma-2009-bmw-r1200-rt-2010.html Drugače pa nič novega kar ne bi vedeli ali opisali že prej: http://www.motosvet.com/novosti-2010-bmw-rt-1200.html Ni glih slab no
Gianni Objavljeno November 12, 2009 Opozori Objavljeno November 12, 2009 (popravljeno) Vsake oči svojega malarja sicer ampak, meni lep, dosti lepši od K-jev, tale facelift mu paše, sploh pa se mi zdi da bo tisto malo naslonjalo špica, ker mu starejšemu modelu za moj občutek, to manjka. Popravljeno November 12, 2009. Popravil Gianni
nobilis Objavljeno Julij 13, 2010 Opozori Objavljeno Julij 13, 2010 Se strinjam R1200RT je res boljša.....se pelje kot rava makina. Ga ni boljšega.
Bremzer Objavljeno Julij 13, 2010 Opozori Objavljeno Julij 13, 2010 (popravljeno) Se strinjam R1200RT je res boljša.....se pelje kot rava makina. Ga ni boljšega. BOXERJA ! (BMW-eja) Popravljeno Julij 13, 2010. Popravil Bremzer SCORPIONS 1
Gianni Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 (popravljeno) BOXERJA ! (BMW-eja) jp..jst tudi zelo zadovoljen, edino menjalnik je glasnejši, kar je baje pri vseh bmw-jih, drugače pa boxer, kot boxer..tisto kar je res špica tega motorja je ciklistika, okretnost, motor je lahek za tourerja cca 260 kil - izgleda pa tako kot bi jih imel 300+, pelje pa se...poezija, premetavaš ga kot pero, natančen, navora ogromno..edino pri pospeških bi še kaj dodal...ampak potem ni več boxer, in glede agregata..pri zmerni vožnji zelo nizka poraba, in skoraj nemogoče ga je med vožnjo pregreti, kar je zanimivo, zračno oljno hlajen. Moj prejnšnji japonec vodno hlajen - se je grel nenormalno, poleti sem imel tako še dodatno gretje Popravljeno Julij 14, 2010. Popravil Gianni
Bremzer Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 jp..jst tudi zelo zadovoljen, edino menjalnik je glasnejši, kar je baje pri vseh bmw-jih, drugače pa boxer, kot boxer..tisto kar je res špica tega motorja je ciklistika, okretnost, motor je lahek za tourerja cca 260 kil - izgleda pa tako kot bi jih imel 300+, pelje pa se...poezija, premetavaš ga kot pero, natančen, navora ogromno..edino pri pospeških bi še kaj dodal...ampak potem ni več boxer, in glede agregata..pri zmerni vožnji zelo nizka poraba, in skoraj nemogoče ga je med vožnjo pregreti, kar je zanimivo, zračno oljno hlajen. Moj prejnšnji japonec vodno hlajen - se je grel nenormalno, poleti sem imel tako še dodatno gretje Nepozabi! vodno hlajen se segreje do max.110 stop. zračno hlajen pa se segreje 160 ++ stop.samo tega nečutiš ponogah, ker je pač zrak drugače usmerjen iz hladilnika pri vodnohlajenem (ne pri vsakem) pa piha vroč zrak ravno po nogah!! TBoxer, Pips in SCORPIONS 1 2
zoranv12 Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 Lep pozdrav vsem forumašem, ne bi odpiral nove teme, ker se ta nanaša na moj problem (ki to v bistvu ni, ali pač...) in sicer: imam eno vprašanje za tiste, ki imajo mogoče podoben problem. Trenutno sem prevozil nekaj več kot 3K km z motorjem in nikakor mi ni jasno, zakaj se mi opozorilo za rezervo goriva vklopi ko je v posodi še približno 7-9 litrov goriva? (R1200RT) Načeloma me ne moti, najbrž se da navadit, se mi pa zdi neumno, da iz strahu hodim tankat, ko imam v posodi še za cca 150-200 km goriva... Težava je v tem, da ko se na informativnem zaslonu preklopi prikazovalnik na rezervo, mi med vožnjo ne pokaže več koliko kilometrov sem že prevozil, ampak prikazuje, koliko jih še lahko in po navadi je to nekje okrog 50-60 km (kar je vsaj 100km manj kot realno). Tako ne vem čisto natančno, ali še lahko "vztrajam" da ne izpadem bedak nekje ob cesti ; Je na R1150 enaka težava? se da kaj nastavit (elektronsko) ali je kot pri avtu izpeljano mehansko vse skupaj? Hvala, Lp, Zoran
Ice Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 sicer ni elegantna resitev, je pa preverjena in delujoca metoda "informacije": liter benca v torbo pa furaj dokler ni prazno. potem bos relativno natancno vedel kdaj ti pokaze "koliko" lahko se naredis.
zoranv12 Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 (popravljeno) sicer ni elegantna resitev, je pa preverjena in delujoca metoda "informacije": liter benca v torbo pa furaj dokler ni prazno. potem bos relativno natancno vedel kdaj ti pokaze "koliko" lahko se naredis. Ice: žal, takšnega odgovora ravno nisem pričakoval. Vem, da gre v tank 27 litrov goriva, znam izračunat, koliko sem ga porabil povprečno, vem, koliko ga je še noter, ko tankam. Se pravi, da vem, koliko bi še lahko prevozil do konca s tem preostalim gorivom. To je elegantnejše najbrž, predvidevam. Kot čakanje, da zadeva "crkne" in sredi AC dolivam, ali je mogoče predlog, da se naj vozim postari? Zato mi ni treba do konca izpraznit tanka, da bi prišel do tega spoznanja. In to je samo v primeru okoliščin, voženih z aktualnim poljnjenjem zadnjega takna goriva, kaj ne? Torej, če v kakšni drugi situaciji vozim po AC npr: 210 cel tank goriva skurim dosti prej in je torej tvoja matematika neuporabna. Ali naj takrat znova preverim z litrom rezerve? In molim boga, da bo zadostoval liter do naslednje črpalke, ali naj imam še nekje par deci, za slučaj zajeba? Kdor pozna sistem prikazovanja potovalnega računalnika pri tem modelu ve, da tudi če bi imel liter in še dodatnih par deci rezerve v rukzaku, bog ne daj da bi se kaj vnelo..., še vedno, ko vrže računalnik v prikazovanje preostalih km, nimam pojma, koliko sem po tem prevozil, ker te informacije ni, razen če motor vgasnem in dam samo kontakt. Se pravi, naj se ustavim vsakih nekaj km in preverim, kar bi dodatno povečalo porabo. Torej je neuporabno s stališča gole informiranosti in radovednosti. Kar sem želel in je izpostavljeno v mojem vprašanju je sledeče: Ali se da kako ponastaviti to zadevo preko računalnika in ne, kako pridem do spoznanja...To že vem. In s pridom uporabljam. Kaj pa sem kupil bavarca, bi temu rekel... Lp, Zoran Popravljeno Julij 28, 2010. Popravil zoranv12
Bremzer Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 Ice: žal, takšnega odgovora ravno nisem pričakoval. Vem, da gre v tank 27 litrov goriva, znam izračunat, koliko sem ga porabil povprečno, vem, koliko ga je še noter, ko tankam. Se pravi, da vem, koliko bi še lahko prevozil do konca s tem preostalim gorivom. To je elegantnejše najbrž, predvidevam. Kot čakanje, da zadeva "crkne" in sredi AC dolivam, ali je mogoče predlog, da se naj vozim postari? Zato mi ni treba do konca izpraznit tanka, da bi prišel do tega spoznanja. In to je samo v primeru okoliščin, voženih z aktualnim poljnjenjem zadnjega takna goriva, kaj ne? Torej, če v kakšni drugi situaciji vozim po AC npr: 210 cel tank goriva skurim dosti prej in je torej tvoja matematika neuporabna. Ali naj takrat znova preverim z litrom rezerve? In molim boga, da bo zadostoval liter do naslednje črpalke, ali naj imam še nekje par deci, za slučaj zajeba? Kdor pozna sistem prikazovanja potovalnega računalnika pri tem modelu ve, da tudi če bi imel liter in še dodatnih par deci rezerve v rukzaku, bog ne daj da bi se kaj vnelo..., še vedno, ko vrže računalnik v prikazovanje preostalih km, nimam pojma, koliko sem po tem prevozil, ker te informacije ni, razen če motor vgasnem in dam samo kontakt. Se pravi, naj se ustavim vsakih nekaj km in preverim, kar bi dodatno povečalo porabo. Torej je neuporabno s stališča gole informiranosti in radovednosti. Kar sem želel in je izpostavljeno v mojem vprašanju je sledeče: Ali se da kako ponastaviti to zadevo preko računalnika in ne, kako pridem do spoznanja...To že vem. In s pridom uporabljam. Kaj pa sem kupil bavarca, bi temu rekel... Lp, Zoran To ti nebo znal noben pravilno svetovat.Po vsej verjetnosti je problem v samem plovcu(v tanku).Ko boš imel bolj malo benzina demontiraj tank vzemi ven plovec in boš takoj videl ali je nastavljiv, sicer pa bo treba zamenjati plovec.Ni pa to nastavljivo z kakim nastavljanjem na potovalnem računalniku, namreč od plovka dobi računalnik določeno upornost in očitno je ta napačna glede na višino plovca.
bmw Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 Lep pozdrav vsem forumašem, ne bi odpiral nove teme, ker se ta nanaša na moj problem (ki to v bistvu ni, ali pač...) in sicer: imam eno vprašanje za tiste, ki imajo mogoče podoben problem. Trenutno sem prevozil nekaj več kot 3K km z motorjem in nikakor mi ni jasno, zakaj se mi opozorilo za rezervo goriva vklopi ko je v posodi še približno 7-9 litrov goriva? (R1200RT) Načeloma me ne moti, najbrž se da navadit, se mi pa zdi neumno, da iz strahu hodim tankat, ko imam v posodi še za cca 150-200 km goriva... Težava je v tem, da ko se na informativnem zaslonu preklopi prikazovalnik na rezervo, mi med vožnjo ne pokaže več koliko kilometrov sem že prevozil, ampak prikazuje, koliko jih še lahko in po navadi je to nekje okrog 50-60 km (kar je vsaj 100km manj kot realno). Tako ne vem čisto natančno, ali še lahko "vztrajam" da ne izpadem bedak nekje ob cesti ; Je na R1150 enaka težava? se da kaj nastavit (elektronsko) ali je kot pri avtu izpeljano mehansko vse skupaj? Hvala, Lp, Zoran verjetno ti bojo na servisu znali pomagati s novim softwareom...to se je tudi meni dogajalo na GS-u in je izginilo po nadgradnji.....
zoranv12 Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 Hi, dobil sem željeni odgovor in sicer: Oj, sem si vzel malo časa in prebral nekatere ameriške forume. Podoben problem, kot ga imaš ti so imeli nekateri lastniki R1200GS. Nekaterim je uspelo odpraviti težavo z kalibracijo senzorja za nivo goriva in nalaganjem novega softwera. :ok Pokliči na servis (npr. Avtoval) in vprašaj če jim je znana omenjena napaka in če vedo za njeno rešitev. V kolikor pa je motor še v garanciji pa zahtevaj popravilo ali menjavo tega senzorja. Lp :ok ps: ce pa popravilo ne bo uspesno, si pomagaj pa s potovalnim racunalnikom (upam da ga imas). Po parih vožnjah boš imel približno oceno koliko km lahko prevozis z dolocenim stilom voznje, tako da se potem lahko orientiras glede na trip distance oz. neko podobno funkcijo funkcijo ki jo imas na potovalnem rac. Hvala vsem za trud, Lp, Zoran
zoranv12 Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 Tale forum na moto svetu je kot kaže dosti bolj bran in "dinamičen" kot sam BMW-jev forum, zanimivo in pohvalno. Imam še dve dokaj neumni vpršanji za nekoga, ampak me vseeno zanima odgovor; In prosim ne s tipičnim, naj si preberem v navodilih...plz. Glede na izkušnje v tej debati, sem zaenkrat izredno pozitivno presenečen in zadovoljen z vsem, kar sem prebral na teh straneh... Okej, vprašanje 1: kako deluje alarm na R1200RT? Gumb na levi strani daljinca ga vklopi (smerniki signalizirajo), če ga pritisnem in pridržim, alarm nekaj krat glasno zapiska...; V kolikor namesto tega pritisnem na desni gumb, smerniki znova signalizirajo in je vse ok. Tudi če ga ne izklopim in dam kontakt, se sam izklopi, kar je super. Kaj dejansko pomeni tisto piskanje, če pridržim desni gumb? 2: Kako to, da alarma ne moreš vključiti, če je motor nekaj časa ugasnjen? Najprej moraš vključiti kontakt in ga izključiti, potem pa gre...? vsem še en X pohvala, Lp, Zoran PS:mogoče še tole: Se da kje dobiti kakšna neorigina tank torba, ki bi pasala na te "tračnice" na tanku za gorivo? Originalna je najbrž draga, kolikor izkušenj pač imam z BMW-jem...(mogoče kdo kakšno rabljeno prodaja?)
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 In prosim ne s tipičnim, naj si preberem v navodilih... Mene pa zanima - a v navodilih to ne piše? ciciban 1
zoranv12 Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 (popravljeno) Mene pa zanima - a v navodilih to ne piše? ....seveda da ne piše, so v bistvu bolj kot ne neuporabna. Najbrž so za alarmno napravo dodatna navodila, ki jih nisem dobil zraven ali kaj vem. Tudi kontrola olja je opisana, da te mine želja do vožnje naslednjih nekaj dni. No, sem vedel, da bo kdo to vseeno vprašal in sem bil dobro pripravljen (...bemmu...) Lp Popravljeno Julij 29, 2010. Popravil zoranv12
zoranv12 Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 (popravljeno) Sem že dobil, hvala kian_alvane... Popravljeno Julij 29, 2010. Popravil zoranv12
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se