Skoči na vsebino

BMW R 1200 RT in ST 2005


Priporočene objave

Objavljeno

Hvala Mirč, za informacije. V Avtovalu je pokrov ventilov 221 EUR, če ga kje v Evropi ne dobim bistveno ceneje, bo to to.

Še to glede pokrova ventilov: ga lahko menjam sam, če nimam tistega posebnega nastavka za odvijačenje svečke, oz. kako ali s čim jo Še lahko odvijačim sam?

Pa kako naj snamem plastičen pokrov svečke, da ga ne zlomim, kje naj se ga lotim?

Pokrov ventilov lahko menjas sam, kljuc za svecke bi moral imeti pri orodju, prav tako nastavek za potegnit kable iz sveck.

Objavljeno

Sem. Javim vtise :smoke:

Mogče pa zamenjam...

al pa tut ne :D

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

A ve kdo iz glave ( ali knjige), s kolikšno silo (Nm) so privijačeni 4 vijaki od pokrova ventilov (slika spoda - gre za modele 2005 - 09)?

Objavljeno

A ve kdo iz glave ( ali knjige), s kolikšno silo (Nm) so privijačeni 4 vijaki od pokrova ventilov (slika spoda - gre za modele 2005 - 09)?

Ah to se privije z občutkom 1/4 cole račnico pa ne boš preveč pritegnil !

Ps: v najhujšem slučaju pa tudi navoj ni problem popravit (Helicol vložek)

Objavljeno

A ve kdo iz glave ( ali knjige), s kolikšno silo (Nm) so privijačeni 4 vijaki od pokrova ventilov (slika spoda - gre za modele 2005 - 09)?

Podatek, ki ga navaja tovarna za GS 1200 ADV, ne glede na to al je do 2009 ali je od 2010 naprej je

10 Nm

Objavljeno

Hvala za odziv. Ampak, ali ni 10 Nm nekoliko "prešfoh"?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kako pa vam kaj deluje potovalni računalnik ? Moj se mi zdi da ga vedno bolj fiksa in mi prikazuje popolnoma napačne podatke..vsaj kar se tiče odštevanja km do praznega tanka :glare:

Danes je že prišel na 0 in ko ga poskusim natankat, ne gre not več kot pa 18l ...torej cca 9 l pred koncem je on že žejn...

Bo najbrž treba software na novo naložit ali je kakšna druga rešitev ?

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

verjetno se malo pozno vključujem v debato in tapkanje okoli cukanja rt-ja pri 3000 - 4000 o/min

problem boš rešu garantirano če zamenjaš vžigalno tuljavo, 100%

in če prebija na eni strani bo šla k hudiču tudi druga tako da bo treba 200ujrotu reskirat pol bo pa šlo spet tko kot treba..

LP Martin

No, najbrž si že porihtal tole - zamenjal tuljavo!? - Nisem zasledil, da bi povedal, kako in kaj.

Se pa ne strinjam z bitangosom, da kmalu crkne tudi sosednja tuljava - jaz sem menjal eno in to pred 40kkm.

Je imel kdo težave s semeringom na diferencialu?

Objavljeno

No, najbrž si že porihtal tole - zamenjal tuljavo!? - Nisem zasledil, da bi povedal, kako in kaj.

Se pa ne strinjam z bitangosom, da kmalu crkne tudi sosednja tuljava - jaz sem menjal eno in to pred 40kkm.

Je imel kdo težave s semeringom na diferencialu?

Semering kot semering vsak lahko crkne.Največji problem je, ko ga menjaš in ga nenamažeš tam kjer mora tesniti z silikonsko mastjo je obsojen,da bo kmalu crknil !

Objavljeno

Semering kot semering vsak lahko crkne.Največji problem je, ko ga menjaš in ga nenamažeš tam kjer mora tesniti z silikonsko mastjo je obsojen,da bo kmalu crknil !

tnx!!!

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni rtjaši! :)

 

Moj oče je kupil RTja, pa bo rabil zamenjati zavorne ploščice. Kako je zdaj s tem, original ali so noriginalne dovolj dobre?

 

Kakšne so kaj cene original proti neoriginal in kje se to dobi?

 

Hvala za informacije!

Objavljeno

Jaz sem kupil za mojega RT1100 zadnje Lucasove - cena sitnica 21 eurov - pri louisu v Grazu iste (isti tip) 35 eurov.

Aha, kupil sem pa v Evrotonu.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

No pa da se malo nadaljujemo temo o oljih :)

Gre za r1200G, do sedaj se je notri ulivalo Castrol GPS 15w50, se pravi pol sintetika. Po besedah prejsnjega lastnika naj nebi bilo opazne pretirane porabe, beri max 1l/10 k km.

Sedaj se odlocam ali bi sel na polno sintetiko, ali bi ostal na tem oziroma mogoče poizkusil s prav tako pol sintetiko in estrom od Motula iste gradacije.

Polno sintetiko sem pa razmisljal Mobil1 ali pa Castrol, vse je govora o gradaciji 15w50.

Kaksna mnenja se raje pa izkusnje?

Objavljeno

No pa da se malo nadaljujemo temo o oljih :)

Gre za r1200G, do sedaj se je notri ulivalo Castrol GPS 15w50, se pravi pol sintetika. Po besedah prejsnjega lastnika naj nebi bilo opazne pretirane porabe, beri max 1l/10 k km.

Sedaj se odlocam ali bi sel na polno sintetiko, ali bi ostal na tem oziroma mogoče poizkusil s prav tako pol sintetiko in estrom od Motula iste gradacije.

Polno sintetiko sem pa razmisljal Mobil1 ali pa Castrol, vse je govora o gradaciji 15w50.

Kaksna mnenja se raje pa izkusnje?

Kaj nihče ne doliva olja ?  :grim

Objavljeno

Kaj nihče ne doliva olja ?  :grim

 

Jaz nalivam polsintetiko Selenia HPX 20w50 + STP dodatek za olje. Poraba na 10K km cca. 5dcl (odvisno tudi, kako so bili odpeljani)

Cena za 2l je 17€ pri Eurotonu. Veliko voznikov R1200GS/RT/R/...uporablja to olje.

Ampak tematika o oljih je kot razprava o ženskah. Enemu je všeč taka, drugemu pa spet drugačna - skratka newer ending story :grim

Objavljeno

Super rezultat za moje pojme!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

 

Sem novi lastnik BMW R 1200 RT, letnik 2006, pa me zanima če lahko sam naredim redni servis olje, filtri, svečke ali moram obiskati uradni servis zaradi priklopa na računalnik-določene nastavitve.

 

Prosim  za informacijo.

 

Lp Sandi

Objavljeno

Pozdravljeni,

 

Sem novi lastnik BMW R 1200 RT, letnik 2006, pa me zanima če lahko sam naredim redni servis olje, filtri, svečke ali moram obiskati uradni servis zaradi priklopa na računalnik-določene nastavitve.

 

Prosim  za informacijo.

 

Lp Sandi

Če imaš denar za BMW-eja moraš imeti tudi za servis ! !

Samo v vednost, pred dvemi leti sem bil s kolegom v Albaniji crknil mu je njegov BMW R1200RT z 42K kilometri ni naredol servisa 40K kil(sicer vse prejšnje) na katerem se obvezno menje pogonski mikro jermen alternatorja in ravno ta je crknil ca tri dni zanami je prišel domov, če si kaj takega želiš samo sam šraufaj ! !

Objavljeno

Če imaš denar za BMW-eja moraš imeti tudi za servis ! !

Samo v vednost, pred dvemi leti sem bil s kolegom v Albaniji crknil mu je njegov BMW R1200RT z 42K kilometri ni naredol servisa 40K kil(sicer vse prejšnje) na katerem se obvezno menje pogonski mikro jermen alternatorja in ravno ta je crknil ca tri dni zanami je prišel domov, če si kaj takega želiš samo sam šraufaj ! !

 

Tole, gor!

Objavljeno

Tole, gor!

To drži ! To no rižev narastek,ki ga lahko pod vsakim kozolcem šraufaš.

Objavljeno (popravljeno)

Če imaš denar za BMW-eja moraš imeti tudi za servis ! !

Samo v vednost, pred dvemi leti sem bil s kolegom v Albaniji crknil mu je njegov BMW R1200RT z 42K kilometri ni naredol servisa 40K kil(sicer vse prejšnje) na katerem se obvezno menje pogonski mikro jermen alternatorja in ravno ta je crknil ca tri dni zanami je prišel domov, če si kaj takega želiš samo sam šraufaj ! !

 

Kako je (ne)opravlanje servisa doma direktno povezano z okvaro? Glede na to, da ni sam naredil servisa na 40k, ga tudi na servis verjetno ne bi še peljal. Sicer pa njegov problem, če ni sposoben dobiti in prebrati servisnega priročnika... to sklepam, da naj bi bila poanta te zgodbice, da ni vedel, da je to potrebno menjat? Če imaš servisni priročnik s predpisanimi opravili in malo spremljaš forume namenjene tvojemu motorju se kaj takega težko pripeti.

Popravljeno . Popravil nekdo
Objavljeno

Kako je (ne)opravlanje servisa doma direktno povezano z okvaro? Glede na to, da ni sam naredil servisa na 40k, ga tudi na servis verjetno ne bi še peljal. Sicer pa njegov problem, če ni sposoben dobiti in prebrati servisnega priročnika, ker to sklepam, da naj bi bila poanta te zgodbice, da ni vedel, da je to potrebno menjat?

Ko smo šli na pot iz Nm -Beograd - Guča in preko Albanije v Črno goro mu je crknil ravno par km pred Črno goro: Bila je pač njegova površnost, kajti nekako si je rekel še ta fura potem pa na servis, sicer vedno vozi BMW-eje zdaj ima spet novega in redno servisira pri Valentinčiču.Je pa res,da bolj malo vozi in je bil jermen že precej dotrajan-star !

Objavljeno

Če imaš denar za BMW-eja moraš imeti tudi za servis ! !

Samo v vednost, pred dvemi leti sem bil s kolegom v Albaniji crknil mu je njegov BMW R1200RT z 42K kilometri ni naredol servisa 40K kil(sicer vse prejšnje) na katerem se obvezno menje pogonski mikro jermen alternatorja in ravno ta je crknil ca tri dni zanami je prišel domov, če si kaj takega želiš samo sam šraufaj ! !

 

Kolkr gledam se tale jermen menja na 60.000..

 

Replacing alternator belt (during servicing)*) every 60,000 km

 

 

 

Tako, da - krsan - , mirno lahko narediš servis sam..vsaj kar se osnov tiče ( olje , svečke , filtri )..za ostale zadeve pa si poglej kdaj se kaj menja in pelješ na servis , če sam ne zmoreš..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!