Skoči na vsebino

Yamaha XT 125 X


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Ne bom ugovarju ampk če bi kdo vidu kak oje filtr nrjen (orguinal) t irata slabo za to sm kopu športnga in zje nams da bi ga zamoril k gas prtisneš tko k prej kr skoč!!!!!!!!!

Potrud se vsaj mal bol slovnicno pisat da te bojo ljudje razumel, ker js osebno (za druge ne vem) ne razumem 75% tvojga besedila.

Hvala v imenu vseh (verjetn)

p.s. Zok zgleda sva istega mnenja haha

Popravljeno . Popravil jeykob
Objavljeno

Živjo ja no za moje napake am se opravičujem, jes prehitr tipkam pa je vlik napak tko da se opravičuje še enkat bom se potrudil da bom lepše oz. slovnično pravilno pisal!!!!!!!!! :zzz: :whistle: :slap: :lol1: :kva2:

Objavljeno

wuhuhu dans sm šov probat na avtocesto od višne gore do ivančne gorice ni padl pod 110 prejt k sm mev pa navadn filtr je pa šov 94 po isti cesti!!!!!!!!!

Objavljeno

wuhuhu dans sm šov probat na avtocesto od višne gore do ivančne gorice ni padl pod 110 prejt k sm mev pa navadn filtr je pa šov 94 po isti cesti!!!!!!!!!

Taka razlika zarad filtra? :eek: Dizo si menjal ko si dal športni filter?

Objavljeno

ej am predno sm kar kol delov na motorju je šov 94 zamenjasl sem samo filter in naštelal frgazer to je use dones sm ga probov sm šu 115 :OK: :kva2:

Objavljeno (popravljeno)

tok grem js z original filtrom :lol:

jst pa z blokadami v četrti :yes:

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno

že...sm ne z xt 125 .)

js pa človeku čist vrjamm, zakaj pa ne, js mam sicr ybr, ampk v osnovi je tu isti agregat pa mi gre zdej z vsem original 110, sm mora zihr jit še več :yes:

motor je namreč nov in dokler se tu vse udela, pol je treba pa frgazer mau nastavt ne... on ma pa še filtr drug kr se še dodatnu pozna....

čeprov je 4T, se po moje take zadeve vsaj mau poznajo :unsure:

Objavljeno (popravljeno)

že...sm ne z xt 125 .)

js pa človeku čist vrjamm, zakaj pa ne, js mam sicr ybr, ampk v osnovi je tu isti agregat pa mi gre zdej z vsem original 110, sm mora zihr jit še več :yes:

motor je namreč nov in dokler se tu vse udela, pol je treba pa frgazer mau nastavt ne... on ma pa še filtr drug kr se še dodatnu pozna....

čeprov je 4T, se po moje take zadeve vsaj mau poznajo :unsure:

Ampak 21 km/h razlike na 4T 125ki samo zarad filtra? :?

Popravljeno . Popravil Brodar
Objavljeno

tok grem js z original filtrom :lol:

ja jst pa u prvi z napol spuščeno sklopko, če jo spustim gre več :lol1:

Objavljeno

in ste ze ugotovili bistvo ?? 4t ni 2t pa 4t kot xtx naj nebi imel vec kot 12.5 hp brez vseh blokad:)

lp

Objavljeno (popravljeno)

Ampak 21 km/h razlike na 4T 125ki samo zarad filtra? :?

sej ne sam zarad filtra, k ni reku d je frgazer nastavu?itak ga je mogu, če je filtr menu. filtr po moje ne pomen ne vem kaj... mogoče 5km/h max...ne vem... :unsure:

itak je pa pr 125cc 4T včasih velik odvisn kolk ti vetr pomaga... :P

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Objavljeno (popravljeno)

glih tak se pogovarjate ko otroc k avtomatike frizirajo... "elko ti da 10 na uro, avspuh ti da 10 na uro, spuscena glava ti da 10 na uro..:" ...ni cudn da eni mislijo da jim gre avtomatik 120 na uro, oziroma 4T 125 s sportnim filtrom 110+... :wacko:

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Nismo usi profesionalci kto k ti ZOK kao ane!

Jes sm naštelov frgazr kr prejt mi ni šu čez 94 pa računi damma 100 kil pa 190 sm visok

Objavljeno (popravljeno)

Nismo usi profesionalci kto k ti ZOK kao ane!

nism se nikol mel za profija, ampak kilometrov pa tud nikol nism sestevu na podlagi predelav.

moc je tista ki steje, hitrost je itak 15x prenapihnjena. stejeta samo dynojet in teoreticni izracun.

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

glih tak se pogovarjate ko otroc k avtomatike frizirajo... "elko ti da 10 na uro, avspuh ti da 10 na uro, spuscena glava ti da 10 na uro..:" ...ni cudn da eni mislijo da jim gre avtomatik 120 na uro, oziroma 4T 125 s sportnim filtrom 110+... :wacko:

spuscena glava ???

razlozi ti malo podrobneje to?

lp

Objavljeno

zbrusis glavo cilindra(nižje pol pride nazaj gor), da je večja kompresija in s tem povečaš moč....

Objavljeno

aha ze razumem kaj si mislo:) niti na to nisem pomislo :)

nekaj ze pridobis kaj dosti pa tui ne

aja kaj ti ves koliko se ventili nastavljajo ne pa kako?

lp

Objavljeno

Za ventile nimam pojma kolk pa kako se nastavlajo če b ise spuščov v te zadeve bi mogu ventile ne športno naštelat pa elektroniko (vžig).... Ampk pogle jna net jes sm za frgazr z neta pogledov kak oneštelat pa kere šravfe ubraćat!!!!!!!!!!!!!

Heheheheh!!!!!!!

www.zgemboclub.tk

Objavljeno

nekaj ze pridobis kaj dosti pa tui ne

...ce res tak mislis... :grrr

Objavljeno

zakaj pa nebi ?

sej se ne tuki govori o da bos pridobil kaksnih par konje tu mores 0.--hp zadnje decimalke spreminjati da prides do konja:)

lp

Objavljeno

vecjo moč...večji navor...večjo hitrost :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!