NSR_FReAK Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 izi vožnjo ajde reči mi ko se vozimo skupaj če vozimo izi vožnjo :S lahko potrdiš? Aja hyoso gre bolše ko kymco sploh ni premirjave! Varaderu ima tudi 2 cilindra in gre isto ko moj...predelan avspuh mogoče kakih 10 več. kot sem že reku 2 cilindra več navora. yamaha , tomos sm , kimko in ostali 1 cilindraši so manj močnejši.....tomos naj bi bil bol kao k ima akrapovič ma niti ni tolko razlike......če bi hyoso ali varadero npr imel predelan avspuh bi šlo isto ali več sam hyoso pa varadero so še kr težka tko da bi blo tam tam nekje. looooool looooool. Ko boš ti z kakršnim koli 4T makinom vozo na HARD, se mi javi. Pa tud vem kaj je varadero pa kaj je 2T. Sma z varadero driverjem iz istega konca, pa vem da se mi od 4T motojev še najbolj NALEPI za rit. Vendar po pravici povedano nima šanse :) pač pri tak malo kubikih, ti ne moreš od 4T mašine pričakovat 150km/h in basta. tut moreš priznat da v 5ti brzini pune gasa ni niti zvok več ničemu podobn. Bi te pa prav rad vido kak bi ti z totim super husotom prehiteval tovornjak na hitri cesti ki vozi 85km/h :D 125ccm 4T je pač za moje pojme idealno za mesto. saj je speljevanje neprimerno lažje pa tut poraba je veliko manjša. na turo dalšo od 100km pa se šal z 125ccm 4T samo enkrat pa še to mi je bilo lepi čas žal da sem šel. torej nazaj ontopic. Kdor rabi motor za par km do mesta oz. za vožnjo po mesti, je ta yamaha idealna. Če pa bi si rad zamislil kako jadranje po na deželi, pa bi mu priporočal, da si omisli vsa 2cilinderca, če ne raje kar več kubikature. Za začetnike ki so jim pa všeč SS motorji, pa kar lepo 2T. Naj se naučijo skrbet za motor. za gorivo pa se bojo že potrudli in zaslužili neke penezof. Če pa niso pripravljeni na to, pa naj pozabijo na SS, ker je nasplošmo SS motorizem drag. lp, FReAK.
AiroH Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 looooool looooool. Ko boš ti z kakršnim koli 4T makinom vozo na HARD, se mi javi. Pa tud vem kaj je varadero pa kaj je 2T. Sma z varadero driverjem iz istega konca, pa vem da se mi od 4T motojev še najbolj NALEPI za rit. Vendar po pravici povedano nima šanse :) pač pri tak malo kubikih, ti ne moreš od 4T mašine pričakovat 150km/h in basta. tut moreš priznat da v 5ti brzini pune gasa ni niti zvok več ničemu podobn. Bi te pa prav rad vido kak bi ti z totim super husotom prehiteval tovornjak na hitri cesti ki vozi 85km/h :D 125ccm 4T je pač za moje pojme idealno za mesto. saj je speljevanje neprimerno lažje pa tut poraba je veliko manjša. na turo dalšo od 100km pa se šal z 125ccm 4T samo enkrat pa še to mi je bilo lepi čas žal da sem šel. torej nazaj ontopic. Kdor rabi motor za par km do mesta oz. za vožnjo po mesti, je ta yamaha idealna. Če pa bi si rad zamislil kako jadranje po na deželi, pa bi mu priporočal, da si omisli vsa 2cilinderca, če ne raje kar več kubikature. Za začetnike ki so jim pa všeč SS motorji, pa kar lepo 2T. Naj se naučijo skrbet za motor. za gorivo pa se bojo že potrudli in zaslužili neke penezof. Če pa niso pripravljeni na to, pa naj pozabijo na SS, ker je nasplošmo SS motorizem drag. lp, FReAK. ja ja whatever se pravi jst k hodim do celja in podobne fure z 125 4t sem glup a kaj ...dej mam preko 20k km z hyosotom in vem kako in kaj......za mesta pa je najbolše vozit skuterje če smo pri tem k ste pametni. Sicer tko ni motor k dela razliko ampak je voznik k dela razliko ( če veš kaj sem mislu )....... za zvok ne se delat pametnega 5 ali 1 ostane zvok 4t mašine ( gremo stavit če dam večjo cev in odprt avspuh bom imel bol globoki zvok? ) ...tvoj pa prdi in tuli ....če je to zvok :S .........aja SS šport ni drag nasplošno motocikilizem je drag šport........aja recimi razliko vozit supermoto in SS :S jaoo.....poraba je ista , poraba gum, benza itd. za po velikih mestih itaq tale ybr je zakon ... skuter pa bi bil bol k je bol poceni :) P.S Lazar ti vozi varaderko na hard lih za primer. aja pa Tomos Sm125 na progah se ne vozi na hard? ....ne pozabljaš da ima mašino od ybr 125 4t? se da prehitet vozila k vozijo 80km/h ne skrbi, če mi ne neverjameš se bova enkrat dobila na turci pa boš ostal brez besed. Lahko ti tudi moto_mat potrdi skupaj smo naredili kar dosti km ............
NSR_FReAK Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 Ni blema, se dobima na turi takoj ko porihtam mojo mofo. To o zvoku ti pa žal ne verjamem, ker in Tomos 125 in kymco ki ga vozim, in daelim ki sem ga vozil vsi spremenijo zvok, v nagravžen kar se tiče vrtenja v polno. Kaj veš, mogoče pa je tvoj husp res čudežen. lp, FReAK.
moto_mat Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 ja ja whatever se pravi jst k hodim do celja in podobne fure z 125 4t sem glup a kaj ...dej mam preko 20k km z hyosotom in vem kako in kaj......za mesta pa je najbolše vozit skuterje če smo pri tem k ste pametni. Sicer tko ni motor k dela razliko ampak je voznik k dela razliko ( če veš kaj sem mislu )....... za zvok ne se delat pametnega 5 ali 1 ostane zvok 4t mašine ( gremo stavit če dam večjo cev in odprt avspuh bom imel bol globoki zvok? ) ...tvoj pa prdi in tuli ....če je to zvok :S .........aja SS šport ni drag nasplošno motocikilizem je drag šport........aja recimi razliko vozit supermoto in SS :S jaoo.....poraba je ista , poraba gum, benza itd. za po velikih mestih itaq tale ybr je zakon ... skuter pa bi bil bol k je bol poceni :) P.S Lazar ti vozi varaderko na hard lih za primer. aja pa Tomos Sm125 na progah se ne vozi na hard? ....ne pozabljaš da ima mašino od ybr 125 4t? se da prehitet vozila k vozijo 80km/h ne skrbi, če mi ne neverjameš se bova enkrat dobila na turci pa boš ostal brez besed. Lahko ti tudi moto_mat potrdi skupaj smo naredili kar dosti km ............ ja saj huso je eden izmed najboljših 4t po hitrosti.. lahko jaz potrdim.....samo ne po kvaliteti....... pa avspuhh če odpreš pomojem ni glih nevem kaj zvok... nevem no samo tistega booooooo ne bo...... BTW tomos sm 125 obstaja tudi s 11kw, ki gre 140km/h........ Ni blema, se dobima na turi takoj ko porihtam mojo mofo. To o zvoku ti pa žal ne verjamem, ker in Tomos 125 in kymco ki ga vozim, in daelim ki sem ga vozil vsi spremenijo zvok, v nagravžen kar se tiče vrtenja v polno. Kaj veš, mogoče pa je tvoj husp res čudežen. lp, FReAK. tomos 125 ki ma akrapoviča ma prav lep zvok... samo toliko...... in 4t če pobereš dušilce vn samo neki poca pok pok......
Gregc Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 ja saj huso je eden izmed najboljših 4t po hitrosti.. lahko jaz potrdim.....samo ne po kvaliteti....... pa avspuhh če odpreš pomojem ni glih nevem kaj zvok... nevem no samo tistega booooooo ne bo...... BTW tomos sm 125 obstaja tudi s 11kw, ki gre 140km/h........ tomos 125 ki ma akrapoviča ma prav lep zvok... samo toliko...... in 4t če pobereš dušilce vn samo neki poca pok pok...... Tomos 140km/h ? Se hecaš?
moto_mat Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 (popravljeno) Tomos 140km/h ? Se hecaš? tako mi je reku en ki dela na tomosu, s tem da je gor drugi bat, cilinder, akrapovič........ pa da s tem batom pa cilindrom jih ne uporabljajo... uporabljajo jih z original ki gre 95km/h....... to je bil samo nek prototip...... Popravljeno Avgust 22, 2006. Popravil moto_mat
NSR_FReAK Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 tako mi je reku en ki dela na tomosu, s tem da je gor drugi bat, cilinder, akrapovič........ pa da s tem batom pa cilindrom jih ne uporabljajo... uporabljajo jih z original ki gre 95km/h....... to je bil samo nek prototip...... Sej moja NSRka tud gre 285km/h. Samo pač drugi bat, drugi blok, drugi agregat..... BlaBlaBla... lp, FReAK.
moto_mat Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 Sej moja NSRka tud gre 285km/h. Samo pač drugi bat, drugi blok, drugi agregat..... BlaBlaBla... lp, FReAK. kao bla bla bla..... pa veš ti koliko je šla npr tomosova specialka pred 20 leti????? če ne veš ti jaz povem da je šla 200km/h, pa je bila 49ccm.... tako da bi prescala tvojo hondico brez problema....... BTW
Gregc Objavljeno Avgust 22, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2006 (popravljeno) tako mi je reku en ki dela na tomosu, s tem da je gor drugi bat, cilinder, akrapovič........ pa da s tem batom pa cilindrom jih ne uporabljajo... uporabljajo jih z original ki gre 95km/h....... to je bil samo nek prototip...... Ja celinder in to... samo tu je tudi večja prostornina. Tisti Tomos in pa CH racing ko sta na Maksi delavnici dobro potegneta. Tisto CH racing sem vozil čisto "stock" verzijo in je bila kar v redu. Eno delavnico kasneje pa je bila že oreng napiljena. Nekaj je bila elektronika spremenjena(za podrobnosti vprašaj gidl-a) in pa par stvari v motorju... Rezultat? Zelo dobri pospeški. In pa seveda zaradi akrapoviča nepozaben zvok, ki ga od 125-ice nebi nikoli pričakoval :OK: Cena se seveda malo zviša... malo... :D ... ali pa veliko... kakor vzameš :D Tako da se mi zdi brezveze večati prostornino... tudi zato ker bo najbrž svinjsko drago. Popravljeno Avgust 22, 2006. Popravil Gregc
Matic7 Objavljeno Avgust 23, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2006 (popravljeno) Mislim, da bo čas, da moderatorji malo popucajo to temo, ki je v bistvu namenjena ybr 125 in ne primerjavam med 2T in 4T ter Tomosom in ostalimi znamkami... Popravljeno Avgust 23, 2006. Popravil Matic7
moto_mat Objavljeno Avgust 23, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2006 Ja celinder in to... samo tu je tudi večja prostornina. Tisti Tomos in pa CH racing ko sta na Maksi delavnici dobro potegneta. Tisto CH racing sem vozil čisto "stock" verzijo in je bila kar v redu. Eno delavnico kasneje pa je bila že oreng napiljena. Nekaj je bila elektronika spremenjena(za podrobnosti vprašaj gidl-a) in pa par stvari v motorju... Rezultat? Zelo dobri pospeški. In pa seveda zaradi akrapoviča nepozaben zvok, ki ga od 125-ice nebi nikoli pričakoval :OK: Cena se seveda malo zviša... malo... :D ... ali pa veliko... kakor vzameš :D Tako da se mi zdi brezveze večati prostornino... tudi zato ker bo najbrž svinjsko drago. Če menjajo cili+ bat.... ne pomeni, da dajo večjo vrtino... ampak se lahko druge stvati izboljša v cilindru.... in na batu... jaz bolj vem za 2t... zdaj pri 4t nevem točno.. verjetno je pa podobno kot pri 2t.... lahko ti pa povem da pr 2t, se da bat z enim obročkom, prevlečen z grafitom.... pa se modificira kanale na cilindru...... samo ker to je alu cilinder je treba kr drugega... ne moreš na že narejenem cilindru večat kanalov.........
AiroH Objavljeno Avgust 23, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2006 Mislim, da bo čas, da moderatorji malo popucajo to temo, ki je v bistvu namenjena ybr 125 in ne primerjavam med 2T in 4T ter Tomosom in ostalimi znamkami... sej ni druga tema...še vedno ostanemo na ybr saj tomos iam mašino od yamahe ybr. Vlgavnem vse skupaj pride da 4t predelani lahko grejo isto kot 2t ali celo več tko da ne bote rekli da so 4t jajca. aja pozabu napisat. 2 cilindraš ne bo imel nikoli zvok k tuli ker ima 2 cilindra bo imel kvečjemo kot kak ducati z 100x manjšim zvokom ...zvok traktorja lahko rečem.......kot ga ima hyosung gt650 zvok od traktorja ker ima 2 cilindra. Japosnki 4 cilindraši pa itaq tulijo..........ker imajo 4 cilindre :D
NSR_FReAK Objavljeno Avgust 24, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2006 Airoh ne bom komentiral tvojega znanja o motorih.. A sploh veš kaj pomeni 2T in 4T. gre se za to kolk X gre bat gor pa dol, predno dejansko POČI. In ker po številu pokov, na obrat, 2T pokne 2X več, pridemo do tega da lahko teoretično iz 2T stisneš več moči. Samo ko smo že pri teoriji, iz obeh se da teoretično dobit 1000Hp. (airoh, nočem nikogar žalit, vendar tak kak je, je in se ne da spremenit.) (moto mat, a to specialka ki je potegnila do 200 pol pa si lahko šal po novi bat? smo imeli pr bajti vse od specialke do stare štirke pa ne wem kaj vse se še najde.) lp, FReAK.
AiroH Objavljeno Avgust 24, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2006 sej mene bmk ....sam pravim da tomos tisti za drike se lahko daja z tvojo hondo..... Itaq jst to leto sem končal z 125 jajci !....
k0ci Objavljeno Avgust 24, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2006 sej ni druga tema...še vedno ostanemo na ybr saj tomos iam mašino od yamahe ybr. Vlgavnem vse skupaj pride da 4t predelani lahko grejo isto kot 2t ali celo več tko da ne bote rekli da so 4t jajca. aja pozabu napisat. 2 cilindraš ne bo imel nikoli zvok k tuli ker ima 2 cilindra bo imel kvečjemo kot kak ducati z 100x manjšim zvokom ...zvok traktorja lahko rečem.......kot ga ima hyosung gt650 zvok od traktorja ker ima 2 cilindra. Japosnki 4 cilindraši pa itaq tulijo..........ker imajo 4 cilindre :D :lol1: ja ja sam še dolgo ne....no ko bodo začeli vgrajevat turbine v 125cc 4T pol bi se pa lahk kaj menil, prej pa ne :grrr face it: - 4T:2T(motorji) = dizel:bencinar(avtomobili, seveda brez turbin) dizel(avto),4T(motor)......več navora, manj moči bencinar(avto),2T(motor)......manj navora, več moči seveda moramo pri tem upoštevati isto prostornino motorja ali avta, ki jih primerjamo
crosss Objavljeno Avgust 25, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2006 :lol1: ja ja sam še dolgo ne....no ko bodo začeli vgrajevat turbine v 125cc 4T pol bi se pa lahk kaj menil, prej pa ne :grrr face it: - 4T:2T(motorji) = dizel:bencinar(avtomobili, seveda brez turbin) dizel(avto),4T(motor)......več navora, manj moči bencinar(avto),2T(motor)......manj navora, več moči seveda moramo pri tem upoštevati isto prostornino motorja ali avta, ki jih primerjamo zgleda da ste prišli na temo, ki je ni možno rešit v prid VSEM !! Vsaka vam čast če vam to uspe....še na nobenem forumu se ni izšlo.. :D Da ne bo zamere, ker to ni kritika !!! Lp
NSR_FReAK Objavljeno Avgust 25, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2006 ko bom jaz vido tomosa pri 180km/h pri 125ccm 4T pol se bomo naprej menli. To da se zna zgodit da bi potegno bol kot 2T je čisto možno in ne zanikam, to da pa bi bol potegno in hkrati imel višjo končno? Not in a single way, razn z turbino in skrajšano življensko dobo :D Sem pa drugače videl tole yamahco pa enga opeka gor. Veliko lepše na pogled kot pa opek na apnki brez žmigavcev. lp, FReAK.
Matic7 Objavljeno Avgust 25, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2006 Otroci, vi se kregajte kolko vas je volja, jaz vam pa samo povem, da je za moje potrebe to idealen motor: mala poraba, poceni vzdrževanje, dolga življenjska doba, leti pa ravno tolko, da si lahko privoščiš kak krajši izletek za svojo dušo, če že najdeš čas za to, hkrati pa ne leti preveč, da bi 100 km prehitro prevozo in bi blo že konec lušnega. V mestu se pa po moje znajde ravno tak dobro, kot kak skuter, če odšteješ dejstvo, da je treba menjavat prestave.
C4V4L13R Objavljeno Oktober 4, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2006 lahku je govort tistim k majo dnar. pravte za 200k več dobiš miljonkat bulš motor. tu je res, sm če ga sam financeraš jih ni lahku napraskat. po mi pa prjav negdu ja pa za ta dnar kupš nsr-ko al pa rs-ko al pa mito...že res sm 10 let staru poleg tega pa kukr se js kej spoznam je pr 2-taktaših dost šraufanja, use je zgonenu če že kupš, pije pa pizda ku 2500ccm 20 let str mercedes. in v tem primeru zmaga ybr pa rečte kr čte
C4V4L13R Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 (popravljeno) fantje...ybr lahku rata zlu zanimiv motorčk :eek: slike govorijo same :naughty: sicr pa dodajam naslov spletne strani kjer si lahku ogledate še ostale motorje in moto dogodke :photo: http://www.caboenrolado.cjb.net/ pa komentarji seveda zaželjeni ;) tlele ni čist nč k moped vidt :P Popravljeno November 10, 2006. Popravil C4V4L13R
Stroj Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 Klikec pobčki....tomosova specialka Tiste tomosove specialke so šle tm okol 180kmh, ene tud 200 in več. Najhitrej je bla Kraidlerjeva, končna 230kmh....pri 49cc kubature B)
Čamac Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 (popravljeno) Še vedno je samo YBR pa mam raje mojega mitota ko pa zlato YBR-ko... Kak komu... To sn mogo napisat predvsem zarad tvojega predzadnjega posta v tej temi da YBR zmaga in podobno... Novembra smo, prvi april je še daleč... Pa brez zamere... Popravljeno November 10, 2006. Popravil Brodar
C4V4L13R Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 narobe si zastopu...zmaga, če ga primerjamo: poraba 2,5-3l/100km generalnke....kva je tu se vprašaš šele pa 30k kilometrih al pa še kasnej dns se velik na dnar gleda, ztu je ybr v prednosti za enga mitota kupm dva ybr... js sm si motor sam financerov in na tu drgač gledam .) če odštejemo vse to, so pa seveda 2T v prednosti z mitotom na čelu
Čamac Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 (popravljeno) Jaz sem si motor tud sam financiral tak da to pa ti dam čisto prav. Nimam še dolgo mitota pa sn že mel dosti stroškov z njim... :( Na Ybr jih verjetno vse skupaj niaš tolk =D Ampak sn to vedo že pred nakupom pa sn se vseeno tak odločo ampak glede na to da mi je bila to največja želja mi ni niti malo žal =) Dobro dovolj off topic. Popravljeno November 10, 2006. Popravil Brodar
C4V4L13R Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 (popravljeno) no vidš, pa še to d men tastari ne dajejo niti za bencin niti za servise, kr če bi blo po nihovo, motorja neb blo pr bajti...vrjem pa d k sm kupvov, nism glih dost ybr gledov, najbl mi je nsr-ka pala v oči, sm je problem k se fotr mau preveč spozna na zadeve in mi ga ni dovolu, češ d je prehudu za začetk... sm če bolš pogledam, sm zadovoln d mam 4T, glede na tu kar slišm od drugih, ga ne zamenam ;) zdej pa komentarji na slikce :D Popravljeno November 10, 2006. Popravil C4V4L13R
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se