miha Objavljeno Maj 4, 2008 Opozori Objavljeno Maj 4, 2008 A bi šlo tole na cbr 600f l.2000 ?? click še un del bi rabu za krivino podalšat pa bi šlo pomoje
pajkec Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 Še enkrat vas sprašujem če ma kdo ogledalo za hondo cbr 600 letnik 98 . HWALA :worship:
Vucko Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 Se kdo vozi z cbr 600 rr pa da je velik blizu 190cm ? Pa ce mi lahko pove kako se je za vozit s tem motorjem.
Gizmo_ Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 Se kdo vozi z cbr 600 rr pa da je velik blizu 190cm ? Pa ce mi lahko pove kako se je za vozit s tem motorjem. Jst sm 185 :), men je odlično, res pa je, da mam blokado, tko da gre samo do 170 in ni neki vetra, ki bi te butal v čelado, drugače pa racing šipca glede drže, pa itq noben ss motor ni glih udoben, tko da...
Sam dePihlja Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 Se kdo vozi z cbr 600 rr pa da je velik blizu 190cm ? Pa ce mi lahko pove kako se je za vozit s tem motorjem. :grim 189cm, ko mi po kaki 200 kilometerski furi z RSV še ni za parkirat... se totalno zlaman presedem na Hondo - udobje domačega kavča :worship: - ready for another 200 .)
e_boy Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 kaj bi lah blo narobe, ce npr. pr voznji gre motor do cca. 80km/h in se przge lucka in napis hiss, ter padejo obrati..?
Piksna Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 kaj bi lah blo narobe, ce npr. pr voznji gre motor do cca. 80km/h in se przge lucka in napis hiss, ter padejo obrati..? - kode ključa ti ne bere. Kar pomeni: -voda je prišla v konektor čitalca ali -pre/natrgani kabli ali -čitalec key-code umira ali -slaba masa/0V na okvirju ali -koda v/ključ-u ti umira (bolj malo verjetno) ali -.. Računalnik je ponavadi 100% OK in je ponavadi težava v periferiji. Pomoč: - izklopi kodo (zelo enostaven postopek, ki ga lahko narediš sam) in/ali - uporabi rezervni ključ (za test), - preglej konektorje (sledi oksidacije) in jih s kontakt sprayem... in/ali - preglej stanje kablov in/ali - znova daj naprogramirati ključe in/ali - zamenjaj čitalec kode ključa in/ali - .. Če je bil motor paden/razbit in je bil spravljen skupaj je lahko tudi poškodovano ohišje ključavnice in s tem čitalca ali pa pre/natrgani kabli. Obrati in hitrost vožnje nimajo s tem najverjetneje nobene povezave - imajo pa jih tresljaji-vibracije... Pa srečno odpravljanje težave !
alees Objavljeno Maj 29, 2008 Opozori Objavljeno Maj 29, 2008 Mene pa zanima, kje bi se dalo dobiti novo (lahko tudi rabljeno) sprednjo masko za hondo cbr, letni 2006. Pa kakšne so približno cene nove. LP, Aleš
Jure Objavljeno Maj 29, 2008 Opozori Objavljeno Maj 29, 2008 (popravljeno) Sodeč po parts katalogu iz te ameriške strani --> http://www.mrcycles.com/fiche_select.asp, te pride maska 450$. Upoštevaj pa to, da so evropske cene navadno v številkah kar podobne, s to razliko da je namesto enote $ kar €. Popravljeno Maj 29, 2008. Popravil DeX
Gizmo_ Objavljeno Maj 31, 2008 Opozori Objavljeno Maj 31, 2008 Mene pa zanima, kje bi se dalo dobiti novo (lahko tudi rabljeno) sprednjo masko za hondo cbr, letni 2006. Pa kakšne so približno cene nove. LP, Aleš Za 2003 je bila 3 tedne nazaj 600+ Eurov, ker sem sam klical, tako da za tvoj letnik bi znalo bit podobno :)
Jure Objavljeno Maj 31, 2008 Opozori Objavljeno Maj 31, 2008 Za 2003 je bila 3 tedne nazaj 600+ Eurov, ker sem sam klical, tako da za tvoj letnik bi znalo bit podobno :) Mater kako nas odirajo!! V ameriki je 450$ kar je ene 300€. Se pa že bolj splača od tam naročit kljub davku, poštnini in carini, cena se zaradi tega vseeno ne podvoji.. :angry:
gebre Objavljeno Maj 31, 2008 Opozori Objavljeno Maj 31, 2008 (popravljeno) Mene pa zanima, kje bi se dalo dobiti novo (lahko tudi rabljeno) sprednjo masko za hondo cbr, letni 2006. Pa kakšne so približno cene nove. LP, Aleš Prečekirej mal tlele Popravljeno Maj 31, 2008. Popravil gebre
Gizmo_ Objavljeno Maj 31, 2008 Opozori Objavljeno Maj 31, 2008 Mater kako nas odirajo!! V ameriki je 450$ kar je ene 300€. Se pa že bolj splača od tam naročit kljub davku, poštnini in carini, cena se zaradi tega vseeno ne podvoji.. :angry: Ah ja, sej se ne sekiraš, itq daš zdej za Kepco 1.20 prej si dal pa 80 SIT, kar je 0.30E, tko da ja x4 v parih letih, ni čudnga da so pol spastike 600E+ Ja za Ameriko sva pa z fotrom razmišljala, če bi se splačal, zdej ko je dolar tolk padu, vzet en mali kontejner gum, auspuhov, kkšn motor,... mel bi zalogo, pa še zaslužu bi :) , tko da če bi se zbral velik folka iz Motosveta, bi usi lahko poceni skoz pršli.. :)
AJ Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 Pozdrav! Na RR '06 imam problem z lučmi; ko dam kontakt mi gori dolga, ko pa vklopim dolge, pa se prižge še kratka, tako da se vedno vozim z dolgo lučjo... Ve mogoče kdo kje bi lahko bilo kaj obrnjeno, narobe priklopljeno,...? LP
Stric Burek Objavljeno Julij 3, 2008 Opozori Objavljeno Julij 3, 2008 Če ti to dela od zmeraj, potem je verjetno prejšnji lastnik kaj štromal, najbolje da ga pokličeš, če ne pa odklopi kable in pomeri z voltmetrom če imaš. Če ne ima verjetno kak kolega. Daš pa črno na črno, rdečo pa na kratko in potem na dolgo. Tam kjer je 12V tam sveti :D
AJ Objavljeno Julij 3, 2008 Opozori Objavljeno Julij 3, 2008 Ja, to je že od zmeraj, ampak se od začetka nisem veliko vozil, sploh pa ne ponoči in sem opazil komaj zdaj. No, hvala, bom pogledal malo pa da vidmo :) LP
Spider™ Objavljeno Julij 10, 2008 Opozori Objavljeno Julij 10, 2008 Ma kdo crash pade namontirane na F-ki, me zanima kam se jih prišraufa. Najbrž treba tud v plastike lukno nardit.
verdinek Objavljeno Julij 10, 2008 Opozori Objavljeno Julij 10, 2008 Pozdrav! Na RR '06 imam problem z lučmi; ko dam kontakt mi gori dolga, ko pa vklopim dolge, pa se prižge še kratka, tako da se vedno vozim z dolgo lučjo... Ve mogoče kdo kje bi lahko bilo kaj obrnjeno, narobe priklopljeno,...? LP Mogoče je žarnica narobe obrnjena. Nevem kak je pri tem motorju, samo na mopedu je blo tak, mogoče je tukaj vsaj podobno :P
Spider™ Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Je že kdo menjal stopalke na 600f? Meni precej drgnejo po tleh, pa bi zamenjal za kakšne športne ali pa kaj podobnega, je že kdo to naredil?
UrbanB Objavljeno Avgust 9, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2008 Je že kdo menjal stopalke na 600f? Meni precej drgnejo po tleh, pa bi zamenjal za kakšne športne ali pa kaj podobnega, je že kdo to naredil? Rizoma- lažje, krajše, ožje, pa še gor zapiljene, pa še različne barve lahk zbiraš...
Erik Objavljeno Avgust 10, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2008 Je že kdo menjal stopalke na 600f? Meni precej drgnejo po tleh, pa bi zamenjal za kakšne športne ali pa kaj podobnega, je že kdo to naredil? cenejša rešitev so adaptri :)
marko55 Objavljeno Avgust 10, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2008 Ma kdo crash pade namontirane na F-ki, me zanima kam se jih prišraufa. Najbrž treba tud v plastike lukno nardit. Crash padi se namontarijo tam kjer je agregat pritrjen v okvir. Pri LSL crash padih dobiš alu nastavek, bunko in dolgi vijak. Jih pa prodajam, če potrebuješ več informacij pa PM. V vsakem primeru je potrebno v plastike narediti luknjo. Jaz sem jih imel namontirane ko sem imel še poliestre.
Spider™ Objavljeno Avgust 10, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2008 Če prav razumem, adapter drug, pa original tace našraufam gor?
gebre Objavljeno September 29, 2008 Opozori Objavljeno September 29, 2008 Hola fantje/dekleta :) Mam problem z mojo CBR-o (00 letnik)...Sem se danes igračkal z nastavlanjem vzmetenja, ko sem se lotil nastavljanja rebounda zadnjega fedra je prišlo do problema, ker se "šravfek" noče obrniti ne v levo ne v desno :unsure: . Se je komu to že zgodilo ?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se