AiC Objavljeno Julij 8, 2005 Opozori Objavljeno Julij 8, 2005 Sam kako bi pri vari navor poveču? Sej drgač končna me ne birga tok.No ja vsaj ene 120 de gre,sam de bi to tut u klance šlo ka ma le 10,5Nm lpo bi blu pa de bi mel vsaj ene 13 (zej nevem a je to velka razlika al ne,nimam izkušen) in a se sploh splača. Sej drgač ni panike ane,ga tut nebi sam navem če se bom z kešom opomogu po 2 letih da bi si enga 250ccm oz. 25Kw kupu. U tem je blem
svincnik Objavljeno Julij 10, 2005 Opozori Objavljeno Julij 10, 2005 če najprej drago plačaš tistih 5 kil rostfraja pol pa še te EU polcaj drapi za preveč dB. Hehe sam ce mas evolution verzijo mas 3 kile titana :OK: :OK:
jest Objavljeno Julij 11, 2005 Opozori Objavljeno Julij 11, 2005 če najprej drago plačaš tistih 5 kil rostfraja pol pa še te EU polcaj drapi za preveč dB. Hehe sam ce mas evolution verzijo mas 3 kile titana :OK: :OK: ← ampak tri kile titana na metalurg trgu stane max. 85 EUR. Pol ti pa pleh pigarji in švasarji pri Akrapu zaračunajo 10 kratni faktor za piganje in švasanje. To pa je biznis! sam kako dolgo še.
Crownless Objavljeno Julij 11, 2005 Opozori Objavljeno Julij 11, 2005 Kaj pa mogoče razvoj in to. Pa licence in to. Aja to pa država plača :slap:
jest Objavljeno Julij 12, 2005 Opozori Objavljeno Julij 12, 2005 Kaj pa mogoče razvoj in to. Pa licence in to. Aja to pa država plača :slap: ← mal pokukaj v zgodovino! Vse v zvezi z auspuhi je bilo izumljeno pred 55 leti za dvotaktnike (resonančna komora). Za štirtaktnike pa že pred drugo sv.vojno. Mimogrede: ko boš mel kdaj prilko videt kakršen koli (ne zgolj Akrapov) glušnik od znotraj boš videl kakšen FAKE je vse skupaj. Licence? Pred Akrapom so delali že 35 let enake glušnike (cevi so druga zgodba), torej kdo bi komu plačval licence in patente?
zlabo Objavljeno Julij 12, 2005 Opozori Objavljeno Julij 12, 2005 a mislš da je vse v denferju? denfer ti nč ne da razen zvoka pr akrapotu so krivine in vse cevi tolk v nulo preračunane in pretestirane da kr res ni. za vsak motor k ven pride je to ene par mescov testiran,. ni to kr da ti neki na comp zračunaš in to je to... to morš ti lepo prototipe delat pa lepo na dyno zmerom da se vid krivulja navora in moču, prisrastki... da ne govorimo še o sami izdelavi ki je pri akrapotu zgodba zase, poznam enga varilca iz akrapoviča...vare pregledajo z rentgenom pa take fore... poleg tega je pa akrapoviču še dejavnik mejhnih serij, kar nanese še dodatno ceno...
Mte :) Objavljeno Julij 12, 2005 Opozori Objavljeno Julij 12, 2005 k smo ze pr akrapotu... sm brau u enmu cajtngu, da ma nacrte, da bo zaceu delat izpuhe tud za dirkalne ATVje :naughty: da ne govorimo o njegovih poskusih v F1 :kva2:
svincnik Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 ampak tri kile titana na metalurg trgu stane max. 85 EUR. Pol ti pa pleh pigarji in švasarji pri Akrapu zaračunajo 10 kratni faktor za piganje in švasanje. To pa je biznis! sam kako dolgo še. ← No ja, to je ze res sam kaj k ne zna vsak nardit tok dobrga avspuha kt Akrapovic. Pa ga dej ti k si tok pametn. Oni so v svetu brez konkurence :OK: Lahk pa ti odpres novo firmo pa svasas itd. Zaracuni pa recimo dvakratni faktor. Bomo vidl kam bos prsu. :topic:
bijonda Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 OJ! Dolg odgovor, ni kej. vazn pa ,d aje posten :wink: . Drgac je pa pr men zadeva taka; stara sm tolk, da bi lahko nardila izpit za motor do (mislm) 350ccm. visoka sm 168cm, tezka pa glih za tretjino Varadere. mtorja (razen skuterja) se nisem vozila, pa se ta je bil sosedin, tko da izpita sploh se nimam. je pa problem pr men tak, da se bojim, kako bom jest npr. 150 kilski motor sploh lahko drzala (ce se bo slucajn nagnu, k bom na semaforju stala... sm mal bl svoh cez roke pa ramena... :oops: ) tko de... Motor bi ful mela, endure so mi itak najbol vsec, k se baje tko komot peljes, pa lazje je vodljiv kt cestni, pa tud dirkala ne bi... mi pa seveda ne bi blo prov, ce bi me stoenka z mamo prehitela... :lol: Sem pa po netu iskala endure, k so (jasno) 4T, pa do ene 350ccm, pa ne vem, kolk je takih v Slo. oz. po kok se kej prodajajo. Pa tud ksne 100 let stare ne bi kupila, k nikol ne ves, kok je v resnic ze prezivela... OK, nej ze povem moj point: kupila bi enduro (potovalno), 4T, do 350, pa ne pod 96 letnik. Kej priporocas??? LP Chris :D ← Nihče še ni omenil Honde Dominator NX250, pa je super cestna endura za začetnike - lahka (130 kg), vodljiva, pa še kar užiten (beri dober) zvok ima za 250cm motor. :yea1: LP
RSmaniac Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Tema je za varaderote ne za kere koli druge motorje. :)
Temty Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Evo še moja izkušnja z XL 125, pripeljan iz nemčije, po njihovih zakonih zaprt na 80 km/h, komplet servis z deblokado (odstraniteh zračnega difuzorja na fergazerju) me je stal 16 k, kupil sem ga z Leo Vince izpuhom, dodatno za 10 k naredo nove krivine od celindrov naprej...končna 135 pa še ni zlaufan :OK: , motorček lepo in mirno teče ma pa isto napako kot njegov večji brat premehka vilca in tresenje le te pri malo višjih hitrosti. Glede na to da sem prej vozo motokros in hard enduro, Yamaho XTZ, je njegova udobnost prava milina, gede na prejšnje motorje! LP
mjemec Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 Rešitev za premehko vilico je gostejše olje al pa trši fedri...
Python Objavljeno Julij 16, 2005 Opozori Objavljeno Julij 16, 2005 hoj, a bo mogoče kdo na koncu sezone prodaju kakšno varadero za ceno okol pol miljona :? :whistle: :photo:
AiC Objavljeno Julij 16, 2005 Opozori Objavljeno Julij 16, 2005 : :lol1: Za 500 čukov....Varo......NO WAY Tut sam jo kupavam ma sm tacenešo vidu za 620 čukov pa še ta je bla popraskana pa levi strani. Drgač so pa ad 700 gobic :D naprej. Tk za info...nova stane 1.169.000SIT-->uglavnem predraga (vsaj zame)
RSmaniac Objavljeno Julij 17, 2005 Opozori Objavljeno Julij 17, 2005 Zapelješ se ve nemčijo in dobiš novo za 980.000sit vsaj tko jo je frend prpelu domou.
AiC Objavljeno Julij 17, 2005 Opozori Objavljeno Julij 17, 2005 Ja itak. In ti šiba neverjetnih 80km/h na uro. :slap: In pol te čaka še predelava in te to stane čez mio. No ja,se če imaš keš pol ni blema,sam jst vem da ne dam več ku mio. za nova 125-ko. Rajš kupm 2 let staro pa je original.Ka vsaka predelava škoduje motorju če ne veš ki delaš.Takih je pa itak mal. Odločitv je pa itak toja.
RSmaniac Objavljeno Julij 17, 2005 Opozori Objavljeno Julij 17, 2005 Sory sosed jo ma njegov starejši brt tud pa ena je bla v sloveniji kuplena ta tanova je pa iz nemčije pa gre isto kokr una tko da ni to res o 80km/h.
Temty Objavljeno Julij 20, 2005 Opozori Objavljeno Julij 20, 2005 A ve kdo za kakega serviserja, ki se res spozn na elektroniko pri Vaaderu 125? pa da je iz Štajerske :D LP
woox Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 A proda kdo varadero od 2003 letnika dalje??
D_u_H_e_C Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 A proda kdo varadero od 2003 letnika dalje?? ← na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) jo en prodaja sam nevem če je 03 letnik. drgač pa je pune poceni sam 300 čukov ( nesoglasje z starši)
woox Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 sm vidu ja! sam tip se ne oglas na telefon!!!
D_u_H_e_C Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 sm vidu ja! sam tip se ne oglas na telefon!!! ← piši mu mail. gnjavi po fonu vsak dan pa bo dvigno 1x :)
woox Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 (popravljeno) piši mu mail. gnjavi po fonu vsak dan pa bo dvigno 1x :) ← sm mu poslov mail, 300x sm ga že klicu(!!!) sam še ni odgovora!!!! ena cifra je nedosegljiva, na drugo se pa ne javi!!! Popravljeno Avgust 16, 2005. Popravil joskoatek
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se