Jump to content

Honda XL 125 V Varadero


Killroy

Recommended Posts

Je še stara z frgazerju tako, da potem je vrjetno 4.5l čist realna poraba. Sej sm napisu, da to se neda :grim Ok potem bom sam vrjetno gor dal 13/44 kar bo kar podobno kot tvoijih 12/41. S tem prenosu bi mi moglo potem jit realnih 120 pa še to vrjetno sam po bregu.

Lp

Link to comment
Share on other sites

Poročaj ! :yes: Povej kaka je razlika, ko boš dobil zobnik (13), če kej bolše gre ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Je že kdo dejansko kaj bolj konkrtetno predelala na svoiji vari? Jaz moram menjati cilindre in bate sedaj sem pa gledal, da bi nabavil kakšen 170cm kit. Nekaj veliko jih ravno ni. Zaenkrat imam nagledano tole http://www.blue-oil-france.com/kit-piston-vertex-moto-honda-blue-oil-france-com/6479-kit-piston-honda-125-xl-varadero-01-07-170-cc-diam-49.html saj je cena res ugodna. Ali je to sploh zakaj ali na takšne poceni kite raje kar pozabim? Trenutno imam gor Leo Vince X3 ostalo pa vse serijsko. V primeru, da grem na 170 kaj bi potem se lahko zrihtal za vec moci? Kaj vse bi bilo treba spremeniti in na novo nastaviti tukaj misli predvsem na razne nastavitve okoli zraka in bencina.

Link to comment
Share on other sites

Je že kdo dejansko kaj bolj konkrtetno predelala na svoiji vari? Jaz moram menjati cilindre in bate sedaj sem pa gledal, da bi nabavil kakšen 170cm kit. Nekaj veliko jih ravno ni. Zaenkrat imam nagledano tole http://www.blue-oil-...cc-diam-49.html saj je cena res ugodna. Ali je to sploh zakaj ali na takšne poceni kite raje kar pozabim? Trenutno imam gor Leo Vince X3 ostalo pa vse serijsko. V primeru, da grem na 170 kaj bi potem se lahko zrihtal za vec moci? Kaj vse bi bilo treba spremeniti in na novo nastaviti tukaj misli predvsem na razne nastavitve okoli zraka in bencina.

Poleg kita večji fergazer in druga odmična gred (mislim da ima tvoj motor celo dve), izpuh pa itak že imaš...lahko menjaš tudi filter od zraka, ampak s tem boš na moči pridobil tako malo da niti ne boš občutil razlike...

Link to comment
Share on other sites

Kot sem že napisal moram na svoji varaderki 125 menjati oba cilindra in bata.

Sedaj imam tukaj štiri možnosti:

1. Da bi dal malo pobrusiti cilindra in dal notri original hondina bata vendar za 0.25mm večja od standardnih?

2. Kupil tale poceni kit 170 cm http://www.kit-pisto...4_265-9879.html

3. Kupil tale še cenejši kit http://www.blue-oil-...cc-diam-49.html

4. Pa je tale stran http://www.unlimited...op_list-13.html Sedaj pa to, da bi jim jaz pošiljal svoja cilindra mi ni najbolj všeč saj bi dolgo trajlo in dokaj drago bi prišlo vse skupaj. Bi bilo slučajno bilo mogoče, da jaz naročim "pisotn set" in bi dal cilindra pobrustit kam v Sloveniji? Bi bilo treba še kaj drugega narediti saj je razlika dokaj velika. Serijsko je notri 42mm bat tukaj pa se dobi 48mm.

Ozirma, če bi se odločil za opcijo 2 ali 3 kam bi lahko dal cilindra, da mi vgradinjo notri novi "puši" in koliko približno bi to zneslo?

Po svoje bi že raje imel 170cm kit notri za malo več moči. Vendar motor imam namen imeti še samo letos in naslednjo sezono potem pa prodati. In se malo bojim, da bom težje prodal, če dam notri kit.

Prosim za vsako pomoč saj bi rad čim hitreje nekaj ukrepal vendar se sam na te stvari ne spoznam najbol in vas potrebujem za pomoč.

LP

Link to comment
Share on other sites

Če bi jaz delal, bi naredil v tem primeru močnejšo verzijo. Motor boš pomoje tako še prej prodal, saj se mulcem gre, da imajo poskočnejši motor. Navsezadnje pa lahko stvar tudi zatajiš, pa ne bo vedel nihče ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ti nočem solit pameti, ampak če boš karkoli tako, malo po svoje friziral in (bog ne daj) kdaj bil udeležen v nesrečo rata stvar dokaj sitna zate.

Ta plavi bojo rekli da so krive predelave in zavarovalnica bo začela komplicirat z evri...

Na tvojem mestu bi raje počakal, sej letošnja sezona je tako al tako že čez polovico.

Navsezadnje pa lahko stvar tudi zatajiš, pa ne bo vedel nihče ;)

Rajši ne, iz istih razlogov kot iz zgoraj navedenega. Sploh pa se lahko pol še mož spravi nate z advokatom...

Če si po duši malo bolj rossi imaš pač napačen motor.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ti nočem solit pameti, ampak če boš karkoli tako, malo po svoje friziral in (bog ne daj) kdaj bil udeležen v nesrečo rata stvar dokaj sitna zate.

Ta plavi bojo rekli da so krive predelave in zavarovalnica bo začela komplicirat z evri...

Na tvojem mestu bi raje počakal, sej letošnja sezona je tako al tako že čez polovico.

Rajši ne, iz istih razlogov kot iz zgoraj navedenega. Sploh pa se lahko pol še mož spravi nate z advokatom...

Če si po duši malo bolj rossi imaš pač napačen motor.

Vsega tega se zavedam samo po svoje mi pa tut ni jasno kako bodo pa ugotovili, da imam notri pač malo večja bata? Tako občutne razlike na moči pa baje tudi ni.

V predelavo bi šel zgolj zato, ker moram menjati bata in cilindra, ker sta zdajšna zanič. Če pa že to delam bi pa raje zraven še dodal kakšen KM saj me bo denarno tako isto prišlo.

To pa tako vem, da nemorem prodajti predelangea motockila in vse skupaj zatajiti. Vrjetno kupec tega res nebi upazil dokler nebi motor bil prvič na servisu potem bi pa lahko imel veliko sranja za brez veze.

Lp

Link to comment
Share on other sites

Težko ti karkoli rečem glede na to da nimam izkušenj s temi stvarmi. Vprašaj v "Splošno", ti bodo starejši modreci odgovorili če se motorji pregledujejo po nesrečah...

Vseeno pa bi osebno raje pustil vse original.

Sploh računaj da se motorji že tako ne prodajajo, predelani pa se še slabše.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Lep Pozdrav,

Sem novi lastnik varadere letnik 2001 pa me zanima kje ima oljni filter da bi ga zamenjal, če ga sploh ima, kr zračnega sem našel pod rezeroarjem

Link to comment
Share on other sites

Filter se nahaja tukaj:

fliter-olja.jpg

Samo odstrani tista 2 vijaka, pazi na tesnilo ter pričakuj da bo priteklo tudi nekaj olja!

Lp!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Če bom šou za a2 delat, potem bom po vsej verjetnosti tudi motor zamenjal...tko da mogoče da ga bom tut jst prodajal.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

no, glede na to, da je ta motor že kar dolgo zunaj me zanimajo nekako vaše izkušnje. skratka dobre in slabe lastnosti in pa ali se vam zdijo cene za ta motor normalne (2004 letnik- 1400-2300 evrov) ?

Edited by Ruffy
Link to comment
Share on other sites

Če bi rad mev motor za kam it na dalše relacije je 125ccm klaso najbulši. Motorju skoraj nič ne manka razen nekaterim fali lučka za gorivo, ki jo vare pod 2007 letnikov nimajo. Plusov je ogromno če tak na hitr napišem: udobnost, položaj sedenja in za sopotnika/co odličen, majhna poraba, vodljivost,kovček....... En ogromen minus pa je kubikaža in konji sam to maš na voljo pod A1 kategorjo. Sam tut s tem se da komot vozit za tizga ki ve kaj je bistvo motorizma. Glede cen pa je odvisno od ohranjenosti motorja sam ponavadi držijo vare kr visoko ceno.

Link to comment
Share on other sites

Jaz osebno bom reku, da sm po dveh sezonah s tem motorjem zlo zadovoln z njim in nekih večjih pripomb nimam. Meni osebno se zdi v tem razredu ena boljših izbir, predvsem zato, ker je eden redkih med 125kami, ki dejansko nima več nič skupnega z mopedi in je že dost resn motor (seveda pa še zmer daleč od močnejših, ampak s temi ga primerjat nima smisla).

Torej, glavno kar jst cenim pri varaderotu je:

- udobje, tudi če dlje časa skupaj voziš, vožnja na koncu še zmeri ni "muka", samo za primerjavo, z avtošolskim motorjem(yamaha TW 125) sm včasih že komi čakal da se konča ura, sploh če sm meu dve skupi, čeprou je na tistem motorju drža še zmeraj dost naravna. No na Varaderotu se mi dve uri skupaj(tudi še več včasih) ni prolbem vozt. 

- drugo je zmogljivost - ja, je sicer res, da se hitrostnih rekordov s tem motorjem sigurno ne bo podiralo, ampak 100-110 je pa komot potovalna, kar je že čist lepa hitrost, edino kar me moti je, da ga včasih zmanjka pri prehitevanju, še posebno v klanc...ampak spet, glede na ostale 125ke je še vedno v vrhu razreda (dobro, res obstajajo odprti 2-taktni motorčki, ampak potem že nisi več v okviru zakona, pa še razne druge pomanjkljivosti imajo) ostali majo pa kvečjemu slabšo zmogljivost, in če se hočeš kam dlje vozt je tistih dodatnih 15-20km/h zelo dobrodošlih... je pa predvsem meni to važno v povezavi z udobjem - ker vsaj jst ne vidim razloga, da kupuješ recimo nek "športn" 4-taktni motor v tem razredu, ker boš bolj zmogljivga težko našu, s tem da se boš pa na koncu velik bl neudobno vozu...pa tut z Varaderotom se da dost hitr pelat čez ovinke, to ni noben problem...  B)

- kot tretje je nizka poraba, predvsem v primerjavi z 2t, pa tudi dost nizki stroški vzdrževanja isto v primerjavi z 2t seveda...Honda sicer nima lih poceni servisov, ampak vsaj do zdej dost več od tega nism rabu (bom potrkal po lesu :rolleyes:)

- glavna pomanjkljivost je pa res dost visoka nabavna cena...ampak če upoštevaš da ne izgublja dost na vrednosti in da ga po vsej verjetnosti več ko 2-3 leta ne boš mel, se ti ga, če le imaš tok denarja po moje splača vzet. Drugač pa ne vem, za 2004 letnik 2300€ je vseen mal velik, jst za svojga (2008 letnik) 2 leti nazaj (torej je bil takrat samo tri leta star, pa tut mal km je mel), nism tok več dal. Je pa dost seveda tut od ohranjenosti in prevoženih km odvisno, težko je kr tko rečt...

 

Tako da na kratko: če iščeš dost udoben motor, z dost dobro zmogljivostjo, nizko porabo in imaš denar vzami Varaderota. Je pa seveda drugo, če hočš met recimo kakšnga močnejšga špotnga 2-taktnga kot npr. Aprilia RS, Cagiva mito itd., al pa če bi rajš imel npr. supermoto...vsi majo pač svoje prednosti in slabosti, ampak če iščeš nekaj tazga kar se pričakuje od Varaderota, potem boš z njim zadovoljen, no vsaj jst sm... :OK:

Link to comment
Share on other sites

hvala obema.

 

zgleda, da bo kr varadero padel, če bom ga dobil za pravo ceno :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

pozdravljam tako mišljenje,sam sem lastnik vare 1000 sedaj pa moja sinova opravljata ispit A1 in smo s skupnimi močmi kupili 2 vari 125.namreč ni mi jasno zakaj morajo vsi ti začetniki ki naj bi se naučili z lažjimi  motorji vožnje in veščin motorizma hrepeneti po velikih hitrostih. prvo smo se naučili hoditi nato teči, mar sem se zmotil,lepo si opisal smisel motorjev.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!