Skoči na vsebino

Honda CB 1000 R 2008


Priporočene objave

Objavljeno
pred 33 minutami, a79 pravi:

Do 237kmh sem prisel... Pac probal bi, kolk stegne iz firbca...

Nisem vozil cb....a recimo z1000 je bila ekstremna muka 243...res le da pomiriš firbec...bolj mi je zanimivo,da se vas večina zaveda da vse nad 200 sploh brezveze a nimate na polno menjanih zobnikov...recimo -1 +4 ?

Objavljeno

seveda je, sploh pri nakedu...ampak proba je pa treba, da veš :P

 

Objavljeno
3 hours ago, sesir said:

Nisem vozil cb....a recimo z1000 je bila ekstremna muka 243...res le da pomiriš firbec...bolj mi je zanimivo,da se vas večina zaveda da vse nad 200 sploh brezveze a nimate na polno menjanih zobnikov...recimo -1 +4 ?

Jaz bi šel spredaj celo na +1, da ga še malenkost umirim na avtocesti. Čeprav, za Dvor-Kočevje-Petrina je čisto ok. Podrt menjalnik pa sedmo brzino dodat , to bi bla rešitev. :)  

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Si prepričan, da nisi zgrešil temo? Briši to skropucalo. Tisti R na koncu je zgrešen. Da ni to naslednik navadne CB? Če dajo to ven pa menjam znamko...

  • Haha 2
Objavljeno
pred 7 minutami, XTR pravi:

Si prepričan, da nisi zgrešil temo? Briši to skropucalo. Tisti R na koncu je zgrešen. Da ni to naslednik navadne CB? Če dajo to ven pa menjam znamko...

nisem specialist za Honde, vendar članek omenja: (lahko komot pobrišem, če je napačno, sicer je pa vprašanje, če bo taka ...ps. na sliki je tut črka R) :D

 

There’s a new CB1000R in the works and it could be the one we’ve been waiting for

 

 

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
On 7/4/2017 at 3:06 PM, XTR said:

Jaz bi šel spredaj celo na +1, da ga še malenkost umirim na avtocesti. Čeprav, za Dvor-Kočevje-Petrina je čisto ok. Podrt menjalnik pa sedmo brzino dodat , to bi bla rešitev. :)  

Rečeno, storjeno. +1 zob spredaj, da ne bo nesporazuma, ni sedme brzine :).

6.2% daljši prenos, občutek pa super. 500 vrtljajev manj pri enaki hitrosti,  originalen prenos mi je prekratek. Motor je bil preveč živčen, enostavno je silil v visoke obrate, kar je razumljivo. 1000ccm naked ni ravno narejen za touring vožnjo. 500 vrtlajev razlike se sliši malo, se pa lepo občuti. 

Objavljeno

Jst sm se pa mal preseraval zadnjic.... Po moje ima motor pri 250km/h blokado...

Objavljeno
11 minutes ago, a79 said:

Jst sm se pa mal preseraval zadnjic.... Po moje ima motor pri 250km/h blokado...

Jo ima 100%,  nekaj sto vrtljajev mu vzame v šesti prestavi. Do 250 km/h dobro vleče, potem pa kar zatrokira.  

Na speedo healerju se lahko nastavi lažno vrednost, sicer ne prikazuje prave hitrosti, gre pa preko blokade :). Ja nč, bo treba it spet v Nemčijo enkrat :) . Odstranjena blokada + en zob več spredaj, verjetno bi kar šlo, samo ne vem kdo se bo držal gor na motorju. :whistle:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ima kdo montirane sportne rocice za sklopko in bremzo (dolge ali kratke)? Kaksno sliko bi prosil..

Ob 28. 8. 2017 ob 11:42, XTR pravi:

Jo ima 100%,  nekaj sto vrtljajev mu vzame v šesti prestavi. Do 250 km/h dobro vleče, potem pa kar zatrokira.  

Na speedo healerju se lahko nastavi lažno vrednost, sicer ne prikazuje prave hitrosti, gre pa preko blokade :). Ja nč, bo treba it spet v Nemčijo enkrat :) . Odstranjena blokada + en zob več spredaj, verjetno bi kar šlo, samo ne vem kdo se bo držal gor na motorju. :whistle:

Po moje kaj vec kot to nebi sla... Pa se to je po stevcu.. Ene 240 pa res butne najbrz..:cool:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Po teh slikah iz oglasa težko ocenimo. Vidi se edino, da je bil čez ovinke vožen precej pokončno. Rob na gumah, distančniki na stopalkah, kar pa še nič ne pomeni. Lahko je bil voznik kralj ravnin.. Menjani karbonski deli, ogledala, maska.. Marsikdo bi rekel da je bil razbit, kar pa spet ne moreš kar sklepati, ker teh modelov v originalnem stanju skoraj ni. 

Popravljeno . Popravil XTR
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
12 hours ago, Demon said:

Za kakšno leto bo še stara dobra, potem pa zelo verjetno menjam segment  (hudič je edino to, da mi je po vsakem prevoženem kilometru boljša..:cool:).

Nova ni grda, da bi pa na banko letel pa spet ni. Mogoče jo kupim čez ~10 let, tik pred menjavo modela.:BUA: Za na kavo pa nazaj bo dobra.. :)  Tisti R v oznaki pa ni najbolj posrečen... 

Objavljeno
2 minutes ago, a79 said:

Mogoce je v zivo kaj bolje, bom vidu v petek...

 

2008 mi je bila od začetka celo grda, pustimo se presenetiti...(morda bo pa R+ model kaj spremenjen).

 Kakšno sliko nam pa le prilepi.. :) 

Objavljeno

v živo je videti bolje. Je pa zelo minimalistična

 

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Namestitev Tutoro oilerja na CB-jko z ABS-om (pri motorju brez ABS-a lahko skrijete posodico pod sedež);  Morda bo slika komu v pomoč pri montaži... 

5ac4f8e8b77cd_2018-04-0415_49_30.thumb.jpg.7b29e1d9c0a5de3dc833f7ab099a0263.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 28 minutami, XTR pravi:

Namestitev Tutoro oilerja na CB-jko z ABS-om (pri motorju brez ABS-a lahko skrijete posodico pod sedež);  Morda bo slika komu v pomoč pri montaži... 

5ac4f8e8b77cd_2018-04-0415_49_30.thumb.jpg.7b29e1d9c0a5de3dc833f7ab099a0263.jpg

sam ena pripomba, tutoro posodica mora biti pokončna, sedaj če gre pod sedež pokonci potem ok. Medtem ko je scotova posodica lahko tudi ležeča.

Drugače pa čestitke, lično narejeno.

Objavljeno (popravljeno)
23 minutes ago, DAMI34 said:

sam ena pripomba, tutoro posodica mora biti pokončna, sedaj če gre pod sedež pokonci potem ok.

Gre, je dovolj prostora, ker ni ABS-modula. Pa tudi v tem primeru bi se verjetno odločil za zunanjo montažo, predvsem s praktičnega vidika, zaradi finih nastavitev...

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno

Spucana pa v nulo? Pa nihajka nc obrajsana od skornja...:huh:

Objavljeno
2 hours ago, a79 said:

Spucana pa v nulo? Pa nihajka nc obrajsana od skornja...:huh:

Ni, prekratka zima...:blush: Dobro opran motor, da je všečen na pogled, v detajle pa se pretirano ne spuščam. Če bi se mi dalo glancat ne bi montiral oilerja. Zaradi kilometrine ga ne rabim, čiščenje okrog ketne pa je bistveno lažje in hitrejše.. :)

Nihajka ni obdrsana, s tistim sivim delom pa se mi ne da ukvarjati in bo ostalo za naslednjo zimo, če ne bom prej prodal.

Objavljeno

Problem pri vseh teh enoročnih nihajkah, je izredno malo prostora za nemestitev dize. POtem pa še računaj, da občasno nastaviš ohlapnost verige in moraš še dizo prilagoditi. Ker moped nima klasičnih vilic in verižnika, gre tako več olja mimo in posledično bolj svinja, pa očitno se tudi zrak drugače vrtinči in gre vse na feltno/gumo/zavoro.

Če imaš modro olje, predlagam za štart max 3/4 obrata odprt ventil, potem pa še po potrebi nižaj. Predvsem v začetku po kakih 20-50 km preveri koliko ti posvinja po robu gume in zadnji zavori. Mene pri KTMju dokaj zajebava in moram res v nulo znižat doziranje.

Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, DAMI34 said:

Problem pri vseh teh enoročnih nihajkah....

Vse zgoraj napisano drži. Za dizo je res zelo malo prostora, ampak nekako mi je uspelo. Vezice še nadomestim z objemko, da se jih povsem znebim, ker sem alergičen na njih, hkrati pa bom dobil še možnost nastavljanja vzdolžne pozicije. Res gre vse na tesno, pozicija pa mora biti zelo točna, ker verižnik ni raven po obeh straneh... Ventil je trenutno na 1/2 obrata,.... 2 obrata, kot piše v navodilih, naredita lužico na tleh.:mad:  Ne sprašuj kako vem.. :slap:  Hvala za nasvete. :OK:5ac6638d57ea6_2018-04-0415_51.43-1.thumb.jpg.cf20cc6a4b9e6454506c3b0ab51e8a18.jpg

Popravljeno . Popravil XTR
  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!