Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

poglej se ce ti kje luft vlece, preperele prirobnice,slabo zmontiran airbox... ukol tm kjer bi lahko luft vlekl nasprici breakcleaner in ce ti obrati narastejo je to to. pa pazi da nezazges motorja.

Objavljeno

Pozdravljen,

 

gdaj si kaj menjal svečke pa zračni filter na motorju, pa še sledeče vprašanje a vplinjače(forgazerje) si dal gdaj očistit in nastavit?

Kolk km ima motor...

Lp

 

Objavljeno
5 hours ago, Hrgota said:

Pozdravljen,

 

gdaj si kaj menjal svečke pa zračni filter na motorju, pa še sledeče vprašanje a vplinjače(forgazerje) si dal gdaj očistit in nastavit?

Kolk km ima motor...

Lp

 

Svecke so menjane bile pred 1 mescem, glede drugega pa ti nebi znal povedat ker ga imam 3 mesce. Kilometrov ima 47.000. Presnji lastnik je v 7 letih naredil 7000km. Pred 2 tednoma je bil menjani se olnji filter ter olje. 

 

 

Lp

Objavljeno
6 hours ago, qurvaa said:

Svecke so menjane bile pred 1 mescem, glede drugega pa ti nebi znal povedat ker ga imam 3 mesce. Kilometrov ima 47.000. Presnji lastnik je v 7 letih naredil 7000km. Pred 2 tednoma je bil menjani se olnji filter ter olje. 

 

 

Lp

Iskreno zelo malo km v 7 letih. To pomeni da je motor vec stal in posledicno tudi gorivo je izhlapevalo. Jaz si mislim da bi moral dat porihtat forgazerje in bo motor spilal u nulo. Pa probaj 100oktanskega notr tankat...

Lp

Objavljeno
30 minutes ago, Hrgota said:

Iskreno zelo malo km v 7 letih. To pomeni da je motor vec stal in posledicno tudi gorivo je izhlapevalo. Jaz si mislim da bi moral dat porihtat forgazerje in bo motor spilal u nulo. Pa probaj 100oktanskega notr tankat...

Lp

Ko se porihtajo javim. Najlepsa hvala za pomoc.

 

Lp

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Prodam Slip-on Akrapovič Sp series titan....za letnike 2003-2004. Je nov neuporabljen. Slike ob zanimanju na ZS

Objavljeno

Eno vprašanje.

 

Ali tudi vam na vaših hornetkah (malo starejših oziroma s analognim števcem) sedaj ko je bolj mrzlo temperatura kaže malo pod oziroma pod delavno temperaturo (sredina) ?

 

Sicer je še v tistem sredinskem območju, vendar pod točno sredino.

 

Mislite, da je termostat fuč?

Objavljeno
6 hours ago, znj said:

Eno vprašanje.

 

Ali tudi vam na vaših hornetkah (malo starejših oziroma s analognim števcem) sedaj ko je bolj mrzlo temperatura kaže malo pod oziroma pod delavno temperaturo (sredina) ?

 

Sicer je še v tistem sredinskem območju, vendar pod točno sredino.

 

Mislite, da je termostat fuč?

 

Zdravo,

v bodoče boš dosti olajšal odgovor z kakšno priloženo sliko. Zdaj če to stanje števca misliš nekje na sredini ko se voziš pol je lahko to popolnoma normalno, ker tudi meni na cbf,ki sedaj ne prileze več tako visoko kot je poleti, ko dejansko ventilator laufa že pri manjši hitrosti. Če pa se ti v mirovanju vsaj po 10-15min ne zažene ventilator in zleze temperatura na števcu bolj proti rdečem območju potem zna bit kaj z samim termostatom ali pa kaj drugega tudi, da mogoče števec ne kaže več prav, itd...

 

Lp

Objavljeno (popravljeno)
14 hours ago, Hrgota said:

 

Zdravo,

v bodoče boš dosti olajšal odgovor z kakšno priloženo sliko. Zdaj če to stanje števca misliš nekje na sredini ko se voziš pol je lahko to popolnoma normalno, ker tudi meni na cbf,ki sedaj ne prileze več tako visoko kot je poleti, ko dejansko ventilator laufa že pri manjši hitrosti. Če pa se ti v mirovanju vsaj po 10-15min ne zažene ventilator in zleze temperatura na števcu bolj proti rdečem območju potem zna bit kaj z samim termostatom ali pa kaj drugega tudi, da mogoče števec ne kaže več prav, itd...

 

Lp

Evo sliko

hornet.jpg

 

Torej rdeča črta je kao normalna (sredina) meni kaže modro črto ko se vozim, oziroma še en pikič nižje.

 

Naj omenim, da je poleti (ko je bilo vroče) delovalo vse normalno in se mi motor ni pregreval (mogoče je šel kazalec malo čez rdečo črto na sliki)

 

Upam,  da sem bil dovolj jasen :)

Popravljeno . Popravil znj
Objavljeno

Pozdravljen

Probaj laufat motor v mirovanju bos videl ce ti ventilator dela in ob tem tudi stevec primerno skace gor in dol. Ce ne pa poisci enega strokovnjaka ki ti bo zadevo resil ce nisi sam dovolj vesc v tem. Lahko pa termostat vzames ven ga das v vroco vodo in bos videl ce ti deluje...

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo, zanima me katero viskoznost motornega olja priporocate za letnik 2007 ?

Objavljeno

10W-40

Standard JASO T 903 MA e MB

Tako piše v navodilih za uporabo.

Objavljeno (popravljeno)

Potem bo Motul 5100 10w40 vredu.

 

Popravljeno . Popravil Dejstrum
Objavljeno
pred 28 minutami, Dejstrum pravi:

Potem bo Motul 5100 10w40 vredu.

 

Vlivam prav to.

Objavljeno
7 hours ago, Dejstrum said:

Zdravo, zanima me katero viskoznost motornega olja priporocate za letnik 2007 ?

Motul 5100 10w-40 in si brez skrbi.

Vse moje honde so laufale na to olje in nikol nobenih tezav. Tudi sedaj v cbf1000 vlivam to olje in ga niti kapljice ne spije. Menjas pa na 6000km. Lp

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav vsem skupaj!

Sem nov v svetu pravega motorizma in v svetu Hond. Nedavno sem za prvi motor nabavil hornetko, letnik 2005 :cool:. Me pa zanima, če je kdo kupoval kakšen aftermarket vizir za nad števce? Predvsem me zanima za kakšne cenejše izvedbe iz ebaya...

Se opravičujem, če ste že to kdaj omenjali, a ko neveš kaj točno iskat, je 97 strani, ki ste jih že obdelali na temo hornetk, kar precejšen zalogaj. :whistle:

 

 

Objavljeno
55 minutes ago, rojcek5 said:

Lep pozdrav vsem skupaj!

Sem nov v svetu pravega motorizma in v svetu Hond. Nedavno sem za prvi motor nabavil hornetko, letnik 2005 :cool:. Me pa zanima, če je kdo kupoval kakšen aftermarket vizir za nad števce? Predvsem me zanima za kakšne cenejše izvedbe iz ebaya...

Se opravičujem, če ste že to kdaj omenjali, a ko neveš kaj točno iskat, je 97 strani, ki ste jih že obdelali na temo hornetk, kar precejšen zalogaj. :whistle:

 

 

Pozdravljen. Tale ni tak zgresen nakup pa se kvalitetn je...

https://m.ebay.com/itm/PUIG-Windschild-VISION-schwarz-Gehause-SCHWARZ-HONDA-CB900F-HORNET-2002-2005/272383894262?hash=item3f6b5862f6:g:OwAAAOSwAuZX4VYY

Mas pa kot pravis na ebayu tega ogromno in vse je stvar okusa. Ce se ne motim ma 2005 letnik ze novejsi stevec ki ima majhno plastiko in je men osebno tak najlepsi motor . Ce pa zelis imet vetrno zascito na tem motorju pa ti povem da kaj dosti nebos resil tezavo z temi tamalimi sipcami, tiste tavecje postarske pa pokvarijo izgled motorja. Naked je naked in se bos moral navadit na veter v prsih in celadi 

Objavljeno

Ja, tega je res ogromno, je pa težko vedet, ali paše na motor. Pri nekaterih je naštetih več modelov... Drugače pa me veter sploh ne moti, je bila že ves čas želja ravno naked. Se mi pa zdi, da bi ji vizualno pasal kak manjši vizirček. Sta 600 in 900 vizualno identična?

Sem našel še neke cenejše verzije, a težko rečem ali bi ustrezale: 

https://m.ebay.com/itm/Windshield-WindScreen-For-Honda-CB-250-400-600-750-900-919-1000-1300-1100SF-B-B1/263400869548?_trksid=p2504926.m5232.l9681

https://m.ebay.com/itm/Windshield-Windscreen-Pare-brise-For-Honda-CB600-Hornet-CB750-CB400-Super-Four/272969232487

 

 

Objavljeno
12 hours ago, rojcek5 said:

Ja, tega je res ogromno, je pa težko vedet, ali paše na motor. Pri nekaterih je naštetih več modelov... Drugače pa me veter sploh ne moti, je bila že ves čas želja ravno naked. Se mi pa zdi, da bi ji vizualno pasal kak manjši vizirček. Sta 600 in 900 vizualno identična?

Sem našel še neke cenejše verzije, a težko rečem ali bi ustrezale: 

https://m.ebay.com/itm/Windshield-WindScreen-For-Honda-CB-250-400-600-750-900-919-1000-1300-1100SF-B-B1/263400869548?_trksid=p2504926.m5232.l9681

https://m.ebay.com/itm/Windshield-Windscreen-Pare-brise-For-Honda-CB600-Hornet-CB750-CB400-Super-Four/272969232487

 

 

Ta ki si jih gledal ne pašejo na tvoj motor. Ti so za modele ki ima dva okrogla števca in brez tiste plastike nad števci. Tvoja ima digitalni števec za hitrost in analognega za obrate če se ne motim. Lp

Objavljeno

Sportni zracni filter K&N da ali ne ? so kaksne razlike od original, slabosti, dobra stran ?? Hvala

 

p.s na motorju imam odstranjen katalizator in dodan mass izpusni lonec

Objavljeno

Cena je enaka kak € gor, dol. Kvaliteta pa nvm ker ne poznam te firme DNA. Zanima me ali bi bila kaksna razlika ce ga zamenjam, bolsi zvok, vecja poraba goriva.... itd, to me zanima 

Objavljeno
pred 11 urami, Hrgota pravi:

Ta ki si jih gledal ne pašejo na tvoj motor. Ti so za modele ki ima dva okrogla števca in brez tiste plastike nad števci. Tvoja ima digitalni števec za hitrost in analognega za obrate če se ne motim. Lp

Ja, je že ta obnovljena, torej delno analogn in delno digitalni števec. Bom še malo prebrskal. Vidim da so skoraj vsi ti najcenejši peimerni samo za verzije pred 2005 ali 900 modele. Mogoče pa tudi pustim kot je. Hvala vseeno.

Se mogoče ve kakšne so sprednje žarnice? Kratka, dolga luč. Tako čez steklo ne prepoznam, v manualu pa tudi ne najdem podatka.

*Ne bi rad odpiral žarometa preden nimam žarnic.

Objavljeno
On 1/19/2018 at 8:46 PM, rojcek5 said:

Ja, je že ta obnovljena, torej delno analogn in delno digitalni števec. Bom še malo prebrskal. Vidim da so skoraj vsi ti najcenejši peimerni samo za verzije pred 2005 ali 900 modele. Mogoče pa tudi pustim kot je. Hvala vseeno.

Se mogoče ve kakšne so sprednje žarnice? Kratka, dolga luč. Tako čez steklo ne prepoznam, v manualu pa tudi ne najdem podatka.

*Ne bi rad odpiral žarometa preden nimam žarnic.

Ko snames tisto plastiko dol al gumo zaščitno, če ima samo en kontakt je H1, če pa je na dva kontakta je H7, ker kolk vem ma ta že deljeno dolgo in kratko luč.

Pa če boš menjal žarnice ti priporočam da vgradiš Narva 55W dobiš pa jih na mimovrste. So bolše od vseh osramovih night braker in še lepš svetijo. Jih imam sam vgrajene.

Tu še maš link sam prvo preveri kakše maš žarnice al so H1 al H7...

https://www.mimovrste.com/avto-zarnice/narva-par-zarnic-narva-12v-h7-55w-range-power-white

https://www.mimovrste.com/avto-zarnice/narva-par-zarnic-narva-12v-h1-55w-range-power-white

Lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!