gift Objavljeno Maj 8, 2018 Opozori Objavljeno Maj 8, 2018 pred 13 urami, Kugelschreiber pravi: Danes je dobila original stranske kufre. Men se zdijo... ...nizko in precej široko postavleni. a komu drsajo po tleh? Brez skrbi...sem prevozil lepo št. km z original kufri v dvoje, pa ni nič podrsalo RobiRoberto, Kugelschreiber in MiNa 3
Kugelschreiber Objavljeno Maj 8, 2018 Opozori Objavljeno Maj 8, 2018 (popravljeno) 1 hour ago, Rdeči said: A imaš zadnji vzmet napeto ? Nekam pokonci ti stoji motor. Meni je stal tako , ko mi je spusti zadnji feder in preveri ležaje spodaj pri nihajki. Podlozen je bil, da sm lazje sraufal nosilce. Fedr je lani montiran wilbers. Je pa mal na mehko nastelan, de je priblizno tam tam z vilcami. De ni zadej prevec trsi. Drug Tedn grem po nove gume, bo preverjeno se to, ampak, motor se lepo pele, dvomim de bi blo kej hudoo zluftano. Problem je u dolocenih ovinkih, ko v dvoje čohajo tud njene tačke. Ti kufri pa zgledajo se sirsi in se nizji.... @gift rdece so ble res fine za videt. Kam si fiksiral dodatne luci? Tam nekje je en vijak za oklepe skup drzat, ampak kakega nosilnega elementa nism opazil. Popravljeno Maj 8, 2018. Popravil Kugelschreiber
gift Objavljeno Maj 8, 2018 Opozori Objavljeno Maj 8, 2018 pred 1 uro, Kugelschreiber pravi: @gift rdece so ble res fine za videt. Kam si fiksiral dodatne luci? Tam nekje je en vijak za oklepe skup drzat, ampak kakega nosilnega elementa nism opazil. Sam sem si jih naredil...po Touratec-hu Quest, MiNa in Kugelschreiber 3
hribuc Objavljeno Maj 8, 2018 Opozori Objavljeno Maj 8, 2018 Kdor ne reskira ne profirira , nevem zakaj pol Italjana voziš če hočeš imet vso super duper robo , pa brez zamere
hribuc Objavljeno Maj 9, 2018 Opozori Objavljeno Maj 9, 2018 9 hours ago, gift said: Komu ti to Hribuc? Ah , Kugelsreiber neki nabija čez Hyperpro fedre , brezveze
Kugelschreiber Objavljeno Maj 9, 2018 Opozori Objavljeno Maj 9, 2018 (popravljeno) Ja pa pizda. Kaj nabijam? Prejsni lastnik je lani dal gor komplet top line wilbersa, z mocnejsim fedrom od originala, a nej ga snamem dam nazaj sachsa, pa sam feder menjam in bo po tvoje bols, al kaj? Zakaj vozm TEGA capota? Ker je bil od znanega lastnika, zelo lep in dostopen. Drugih nism nit gledal. Ni to men religija. Prilika je bla. hotel sm original kufre, ampak ce kdo nima te nuje, taljani dilajo res ugodne givi komplete. Nosilca+kovcka cca 250+ptt https://www.ebay.it/itm/GIVI-COPPIA-VALIGIE-E22N-PER-APRILIA-ETV-1000-CAPONORD-2007-07-2008-08-2009-09/162866243829?hash=item25eb95a8f5:g:CN8AAOSwz7NaZzV- Popravljeno Maj 9, 2018. Popravil Kugelschreiber
hribuc Objavljeno Maj 9, 2018 Opozori Objavljeno Maj 9, 2018 2 hours ago, Kugelschreiber said: Ja pa pizda. Kaj nabijam? Prejsni lastnik je lani dal gor komplet top line wilbersa, z mocnejsim fedrom od originala, a nej ga snamem dam nazaj sachsa, pa sam feder menjam in bo po tvoje bols, al kaj? Zakaj vozm TEGA capota? Ker je bil od znanega lastnika, zelo lep in dostopen. Drugih nism nit gledal. Ni to men religija. Prilika je bla. hotel sm original kufre, ampak ce kdo nima te nuje, taljani dilajo res ugodne givi komplete. Nosilca+kovcka cca 250+ptt https://www.ebay.it/itm/GIVI-COPPIA-VALIGIE-E22N-PER-APRILIA-ETV-1000-CAPONORD-2007-07-2008-08-2009-09/162866243829?hash=item25eb95a8f5:g:CN8AAOSwz7NaZzV- Saj sm reku brez zamere , mal sm spregledal da maš Wilbersa noter.Čudn ker jaz po menjavi nimam več teh problemov
Sash00 Objavljeno Maj 12, 2018 Opozori Objavljeno Maj 12, 2018 Oj, včeraj sem zaštartal motor z novima napenjalcema za verigo. Takoj ko motor zaštartaš sekundo ali dve za štartom zelo močno zaropota ( veriga in plastično vodilo ). S starima napenjalcema se to ni dogajalo, pa če tudi agregata nisem štartal več tednov ali mesecev. Z novima, pa če je agregat izklopljen par minut in ga ponovno zaštartam spet zaropota. Ali preslabo tesnita napenjalca in zaradi tega pritisk olja ne ostane v napenjalcu, ali pa mora bit tako. Ali pa nekaj ni bilo v redu s prejšnjima. Ne vem kaj je pravilno. Se to dogaja tudi vam Caponordisti? Bi mi prav prišle vaše izkušnje s štartanjem motorja. Vem samo to, da se to dogaja tudi na Ktm motorjih in pravijo da je to normalno. Napenjalca sta namreč bila naročena po Ktm številki. Oznaki napenjalca pa sta pri obeh motorjih enaka. ( INA F-46807 ). Se zahvaljujem v naprej za odgovore. Lep pozdrav.
gift Objavljeno Maj 15, 2018 Opozori Objavljeno Maj 15, 2018 Caponord mašina je pač malo galasna oz. ruži.... ni to panike. Ti samo vozi in ne kompliciraj, pa čim manj prkljaj po mašini.
marincspeedshop Objavljeno Maj 17, 2018 Opozori Objavljeno Maj 17, 2018 Meni nobena dobra v990 masina ni ropotala kot opisujes, pa sem jih imel na servisu ze veliko. Je feder v napenjalcu iste trdote kot original?
Kugelschreiber Objavljeno Maj 18, 2018 Opozori Objavljeno Maj 18, 2018 Motor je bil ugasnjen 12 dni. Ne slisim kakega zamijanja napenjalca. Si pa mislim, da je v primeru njegove odpovedi mašina za u smeti. 5886BF0B-A7E7-4B5D-8EC9-2D3FB41BA8B2.MOV
Sash00 Objavljeno Maj 27, 2018 Opozori Objavljeno Maj 27, 2018 Pozdrav, se opravičujem ker odgovarjam tako pozno. Vzmet je po občutku enake trdote. Izmeril sem pritisk oljne črpalke z manometrom in pri šest tisoč obratih ima 5,3 bare pritiska, kar mislim da je v redu. Tako navaja tudi proizvajalec. Manometer je umerjen. Je pa res, da ko je motor hladen pri štartu ne zaropota. Zaropota samo pri toplem agregatu. Mislim, da je nekaj narobe s tolerancami napenjalca. Bom še kontaktiral z dobaviteljem. Uporabljam olje Bardahl full sintetično. Sem pa probal s pol sintetiko in se dogaja enako. Ne vem pa zakaj bi agregat vrgel v smeti. Agregat je generalno obnovljen. Novi zaporni ležaj, nova prirobnica, nov zobnik, novi batni obročki, izmerjena cilindra ( vse OK ), vsa nova tesnila, nastavljeni ventili, preverjena in izmerjena veriga za ventile,..... . Potem pa še v dobri veri kupim nove napenjalce, da bo res vse tako kot mora biti, pa nastane štala. In pri vsem tem naj vržem agregat v smeti ????. Očitno bom moral kupit originalne modificirane napenjalce. Lep pozdrav. Citiraj
Sash00 Objavljeno Maj 27, 2018 Opozori Objavljeno Maj 27, 2018 Hvala lepa Kugelschreiber, moj motor pri hladnem agregatu štarta enako. Problem je ko je vroč.
Zok Objavljeno Maj 27, 2018 Opozori Objavljeno Maj 27, 2018 14 hours ago, Sash00 said: Uporabljam olje Bardahl full sintetično. Katerega tocno pa?
Kugelschreiber Objavljeno Maj 28, 2018 Opozori Objavljeno Maj 28, 2018 20 hours ago, Sash00 said: Pozdrav, se opravičujem ker odgovarjam tako pozno. Vzmet je po občutku enake trdote. Izmeril sem pritisk oljne črpalke z manometrom in pri šest tisoč obratih ima 5,3 bare pritiska, kar mislim da je v redu. Tako navaja tudi proizvajalec. Manometer je umerjen. Je pa res, da ko je motor hladen pri štartu ne zaropota. Zaropota samo pri toplem agregatu. Mislim, da je nekaj narobe s tolerancami napenjalca. Bom še kontaktiral z dobaviteljem. Uporabljam olje Bardahl full sintetično. Sem pa probal s pol sintetiko in se dogaja enako. Ne vem pa zakaj bi agregat vrgel v smeti. Agregat je generalno obnovljen. Novi zaporni ležaj, nova prirobnica, nov zobnik, novi batni obročki, izmerjena cilindra ( vse OK ), vsa nova tesnila, nastavljeni ventili, preverjena in izmerjena veriga za ventile,..... . Potem pa še v dobri veri kupim nove napenjalce, da bo res vse tako kot mora biti, pa nastane štala. In pri vsem tem naj vržem agregat v smeti ????. Očitno bom moral kupit originalne modificirane napenjalce. Lep pozdrav. Nisi dobro razumel? Napisal sem, da je za odpis v primeru ce zataji napenjalec verige odmicnih. Ce zabije bate in vemtile....ne vm ce je smiselno popravlat. Cel capo je vredn 3jurje...zakaj si ga pa sploh podiral? Kaj je zaporni lezaj? Kje je prirobnica?
Zok Objavljeno Maj 28, 2018 Opozori Objavljeno Maj 28, 2018 4 hours ago, Kugelschreiber said: Kaj je zaporni lezaj? t.i. sprag clutch - nepovratni lezaj za zaganjanje, sibka tocka teh motorjev, ce je akumulator bolj svoh. ukica in Kugelschreiber 1 1
ukica Objavljeno Maj 28, 2018 Opozori Objavljeno Maj 28, 2018 31 minutes ago, Zok said: t.i. sprag clutch - nepovratni lezaj za zaganjanje, sibka tocka teh motorjev, ce je akumulator bolj svoh. Res je. In nov je cca 250e ce se ne motim, rok dobave pa 2-3 tedne. Pase pa baje tudi od ktmja in ducatija - cena 90e. Zok in Kugelschreiber 2
NX650 Objavljeno Maj 28, 2018 Opozori Objavljeno Maj 28, 2018 On 5/15/2018 at 1:46 PM, gift said: Caponord mašina je pač malo galasna oz. ruži.... ni to panike. Ti samo vozi in ne kompliciraj, pa čim manj prkljaj po mašini. Tale tvoja bivša NT-63 tablica, se že enčas po naših koncih vozi... cca 3 leta kar si bil lastnik?
Kugelschreiber Objavljeno Maj 28, 2018 Opozori Objavljeno Maj 28, 2018 3 hours ago, ukica said: Res je. In nov je cca 250e ce se ne motim, rok dobave pa 2-3 tedne. Pase pa baje tudi od ktmja in ducatija - cena 90e. Ja. Poznam cloveka, ki je na tuono zmontiral ducatijevo. Jaz ga mam precej na vzdrzevalcu, in pali ko patron.
ukica Objavljeno Maj 28, 2018 Opozori Objavljeno Maj 28, 2018 16 minutes ago, Kugelschreiber said: Ja. Poznam cloveka, ki je na tuono zmontiral ducatijevo. Jaz ga mam precej na vzdrzevalcu, in pali ko patron. Lucky you. Jaz sem ga v soboto pri hisi se prizgal, nato sem se pa cca 1km stran ustavil na petrolu(lucka) in ni vec vzgal. Tudi napetost na stevcu je bila cca 10,5V kar je dalec od optimalnega.. Nato je kresnu v prvo.. Mi je blo pa zanimiv da tudi po vec kot 100km na mestu ni imel napetosti vecje kot 11,6V.. regler/stator spuscata duso?! Mogoce kdo ve kater yuasin akumulator je najbolj optimalno vzet?
ProdriveR Objavljeno Maj 28, 2018 Opozori Objavljeno Maj 28, 2018 (popravljeno) Tukaj pravijo da TTZ14S https://www.apriliaperformance.co.uk/yuasa-battery-yuasa-ttz14s-vtwin-models-all-rsv-tu.html Na tem forumu pa omenjajo YTX14-BS (stran 35) https://www.akumulator.si/izdelek/A3 21 28/akumulator-za-motor-yuasa-ytx14-bs-12ah Popravljeno Maj 28, 2018. Popravil ProdriveR
Sash00 Objavljeno Maj 28, 2018 Opozori Objavljeno Maj 28, 2018 Tako je, kot je napisal Zok. Ampak v bistvu ni dobesedno ležaj, ker nima kroglic, temveč nekakšne valjčke v obliki solze, kateri so vpeti v vzmet in se ne vrtijo, temveč drsijo. V nasprotni smeri pa zablokirajo zobnik in ga ustavijo, da se ne vrti. Najprej moraš uredit ožičenje od diname do reglerja in od reglerja do akumulatorja. Pa ne pozabi na kvaliteten -- pol ( masa ). Da bi pa stator diname spuščal dušo pa se nisem slišal oziroma prebral. Stator proizvaja s pomočjo trajnih magnetov trofazno izmenično napetost, katera se v reglerju usmeri v enosmerno napetost in za tem stabilizira. Če bi spustil dušo, ne bi smel imeti 11,6 V enosmerne napetosti. Se pa da vse izmerit zelo dobro z osciliskopom. Aja, še nekaj. Pri akumulatorjih glej na njihov zagonski tok. To je zelo važno. Kawl in ukica 2
ProdriveR Objavljeno Maj 28, 2018 Opozori Objavljeno Maj 28, 2018 Kar se statorja tiče, so sploh na drugi generaciji rak rane teh motorjev. Navitje se pregreje do te mere,da se lak stopi in dobis stik na maso al pa med posameznimi navitji-fazami. Z volt metrom pomeriš, maš dost uporabnih filmčkov na YT. Se pa ob vsaki menjavi statorja priporoča tudi menjava reglerja (ta naj bi bil krivec za pregretje). Sem lan cel doktorat naredu iz tega, ker sem mogu tudi sam menjat oboje, pa k sem bil že pri tem, sem tudi nove (debelejše) žice potegnu. Kugelschreiber in MiNa 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se