mopedfan Objavljeno Januar 13, 2003 Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem? Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...? Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
strom Objavljeno Januar 13, 2003 Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 En mini krogec sem pelu eno testno k so ven pršle... pa so bli občutki nekak takali: Zic dost visok... Armaturka OK Zic dost visok ogledala nad 60kmh vibrirajo in so neuporabna pa še par malenkosti k so mi šle iz glave... probi kšno mal pelat, pa boš vidu... za pogledat mi je pa zadeva blazno všeč. :D LP
Obelix Objavljeno Januar 13, 2003 Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 Moja izkušnja je takšna. Pred nakupom sem testiral BMW-ja in Futuro. BMW, ki je bil moj sanjski motor, me je na žalost popolnoma razočaral. :( O Futuri sami superlativi: prožen in močan agregat (če nimaš dirkaških zahtev), vetrna zaščita super, ogledala nemirna od 140 km/h naprej, zavore b.p., vzmetenje uglašeno potovalno, lega na cesti zaokroži vrhunsko celoto :D :lol: ... Sopotnica tudi ni imela pripomb. (...zgoraj napisano je moje skromno osebno mnenje...) Na koncu pa sem kupil SL 1000 Falco 8) (nove Future v tistem trenutku ni bilo na voljo, predvsem pa je odtehtala ugodna cena in sopotnica). Po izjavi serviserja iz LJ servisa z V 60 Rotaxom ni pričakovati nobenih problemov ob rednem servisu in človeškem ravnanju (vožnji).
RST Objavljeno Januar 13, 2003 Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 :lol: :lol: kot lastnik Future lahko rečem, da je motor super, edino v vzratna ogledala ne vidiš nič nad 140 km/h, lahko samo ugibaš, kaj je za tabo. Vožnja pri normalnih hitrostih "milina" :D , močan motor, lenarjenje ipd.., vožnja čez ovinke tudi milina :D :D , čeprav je zelo težko priti do kolen :x , visoke hirosti brez problema, :lol: veterna zaščita O.K., (samo ogledala **** bolečina), končna hitrost v redu. ZAVORE - FANTASTIČNE (Brembo Gold) Sopotnica brez pripomb, za dolgo furo obvezni kovčki. V začetku poraba olja malo večja, po 5000 km se umiri, poraba benza 4-8 l/100, do sedaj samo redni servisi in ostalo brez napak, edino kar sem naredil z njo sem jo prebarval v mat črno, pa spomladi nove Pilot-ke. Idealna mašina za dolge hitre fure, brez problema gre tudi divjanje skozi ovinke, ampak ne glede na podvozje in moč motorja gre skoraj vedno skoraj vsak DUKE mimo tebe.
mopedfan Objavljeno Januar 13, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 Vidim, da se pritožujete nad ogledali. Pa se res nič ne vidi nad 140 km/h? Tudi jaz sem jo imel en testni vikend pa se tega minusa ne spomnim. Mogoče pa sloh nisem gledal nazaj 8) RST a imaš ti original kovčke? Kot sem gledal na Apriliini strani so kar veliki, kar mi je všeč. Mogoče veš koliko litrov imajo? Imaš mogoče še kakšen top case? Pa recimo tank torbo? Praviš, da si jo prefarbal?! Koliko km si naredil največ v enem dnevu? Še eno vprašanje lastnikom Futur? Koliko ste kaj visoki (vetrna zaščita...)?
pero Objavljeno Januar 13, 2003 Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 Nad 140 nqa uro sploh ne rabš ogledal k si itak (v večini primerov) hitrejši od ostalih udelešencev v prometu!! :D :D :oops: Ja sm pelu Mile in Falco in o mačini loh povem same pohvale!Valda liter je liter!! 8) Ciao,by Pero
mopedfan Objavljeno Januar 13, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 Točno to! Liter je liter!
moped Objavljeno Januar 13, 2003 Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 Nad 140 nqa uro sploh ne rabš ogledal k si itak (v večini primerov) hitrejši od ostalih udelešencev v prometu!! :D :D :oops: Ciao,by Pero :?: :?: :?: :?: :?: :(
RST Objavljeno Januar 13, 2003 Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 8) 8) Kufri so original, ne vem točno koliko litrov imajo, gre pa v en kovček čelada (normalna, ne moja * imam Nolan 901 X-lite XL * in to samo zaradi enega vijaka v kufrih). Top case nimam - in ga tudi ne bi imel - nekaj časa sem vozil sabo mini platnen top case samo za dežno obleko, pa se na visokih hitrostih vse gunca - top case mislim. Tank torbe nimam, je pa rajcing model, gledal v Italiji, ni slabo. 8) Vem da je smešno :D :D , da človek prebarva motor, ki ni bil nikoli zložen :idea: , ampak ko sem v Italiji videl mat črno :!: :!: , sem rekel to je to in sedaj je črna, :arrow: kovčki pa srebrni in pa seveda nobenih nalepk. Največ kilometrov v enem dnevu - direkt do Azurne obale, ampak je vseeno malo dolga varianta za en dan :? - seveda podnevi. Vetrna zaščita - glede na mojo višino 193cm - je to po tistih motorjih, ki sem jih peljal do sedaj, edini motor, na kateremu sem kolikortoliko zaščiten od vetra pa da ti roke na dolgi furi ne padejo dol, pa da se vseeno voziš hitro. (Sem namreč pristaš hitrejše :twisted: vožnje in na motorju in seveda tudi z avtom). Motor je pa tak kot je - nekaterim je design všeč, nekaterim ne, vsi se palijo na ogledala, ampak res ne vem, zakaj so pri hitrosti neuporabne, ker je pač vse ostalo brez napake. Edino kar bi morda nekoč nekje zamenjal, je auspuh - pa da pride tisti glas kot ga ima RSV z Akrapoviči (dva pod sedežem?? :oops: ??).
Ervina Objavljeno Januar 28, 2003 Opozori Objavljeno Januar 28, 2003 Kot sopotnica, kot je že Obelix napisal, nisem imela nobenih pripomb, ne nad načinom sedenja, ne nad sedežem, tudi položaj stopalk me začuda ni motil... Z njim sva naredila več kot 600 km v enem vikendu. Ampak vizuelno je pa vsaj zame Falco lepši. 8)
Max Objavljeno Januar 28, 2003 Opozori Objavljeno Januar 28, 2003 Ma se kdo kej izkusenj? Meu na testu mačino.... Kot ze napisano, ogledala vibrirajo. Liter je liter.... (zau sam zwei-cilindras) Vse ostalo 8) le zvok je za en drek iz original rorov :evil: Design 1A....
Vivid Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 Se komu, ki ima aprilio falcota ali RSV dogaja to, da se nivo hidravlične tekočine od sklopke kar znižuje? Lani sem moral dat celo prezračit sistem, ker sem opazil prepozno, da je šla tekočina že krepko pod minimum (kljub temu, da mi je vedno pred nosom).
Tratnjak Damijan Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 kako pa je to možno, če so zavore gut in dobro primejo? Nekje nimaš dobro povezavo in ti počasi pušča. Najbrž kje okoli zavornih čeljusti. Preglej gumice na zavornih čeljustih, če so slučajno kaj mastne. <_<
elbarto Objavljeno Maj 10, 2003 Opozori Objavljeno Maj 10, 2003 kako pa je to možno, če so zavore gut in dobro primejo? Nekje nimaš dobro povezavo in ti počasi pušča. Najbrž kje okoli zavornih čeljusti. Preglej gumice na zavornih čeljustih, če so slučajno kaj mastne. <_< Čuj, kaj si si prečital naslov teme? Očitno nisi dovolj dobro... Prečitaj še enkrat.. <_< <_<
corser Objavljeno Maj 22, 2003 Opozori Objavljeno Maj 22, 2003 Bi znal še kdo kaj povedati o tem motorju? Baje da se ful slabo prodaja, čeprav sem slišu, da je zelo dober motor.
marem Objavljeno Maj 22, 2003 Opozori Objavljeno Maj 22, 2003 PREDRAG ZA TO KAR PONUJA, RAJE VZAMI HOND VFR in prisparaj 500.000 sit!!
RSTDRIVER Objavljeno November 8, 2004 Opozori Objavljeno November 8, 2004 Bi znal še kdo kaj povedati o tem motorju? Baje da se ful slabo prodaja, čeprav sem slišu, da je zelo dober motor. ← rst vozim od maja,2002 (letnik 2001) in sem brez pripomb. drži pa, da so ogledala neuporabna. servisiram sam tako kot prejšne motorje, težavo mi povzročajo neresni prodajalci avto triglava in posamezni dealerji, ki enostavno ne razumejo svojega dela posla. na koncu letošnje sezone mi je crknu rele kratke luči in po 1tednu še vedno ne vedo kataloške številke????? v petek popenu...poklical na alfin servis...dobu rele v soboto.... (servis Stepančič v Celju je zakon za alfe!) (bitronove releje vgrajujejo v marsikaj na dveh in več kolesih) l.2003 sem naročil original kovčke(aprila!) dobil sem jih konec oktobra!!!!!! (hja, ko so me milo prosili in dali dovolj popusta sem jih vzel....) če koga zanima še kaj, naj vpraša. dejstvo je, da so aprilije dobri motorji, ki pa imajo zelo nezanesljivo prodajno in servisno mrežo. pred aprilijo sem imel KTM-a , in fantje iz Maribora so mi dostavljali vse s hitro pošto brz problema. (če robe ni bilo v Mariboru sem na karkoli iz Avstrije čakal max.1 teden) za dodatno opremo se dogovarjam s fanti iz AF1racing-a. če bo kaj iz tega, sporočim
Vivid Objavljeno November 8, 2004 Opozori Objavljeno November 8, 2004 l.2003 sem naročil original kovčke(aprila!) dobil sem jih konec oktobra!!!!!! (hja, ko so me milo prosili in dali dovolj popusta sem jih vzel....) če koga zanima še kaj, naj vpraša. dejstvo je, da so aprilije dobri motorji, ki pa imajo zelo nezanesljivo prodajno in servisno mrežo. pred aprilijo sem imel KTM-a , in fantje iz Maribora so mi dostavljali vse s hitro pošto brz problema. (če robe ni bilo v Mariboru sem na karkoli iz Avstrije čakal max.1 teden) za dodatno opremo se dogovarjam s fanti iz AF1racing-a. če bo kaj iz tega, sporočim ← V petek sem si šel pogledat eno rabljeno RST, letnik 2001 ali 2002 (se ne spomnim več točno), da bi naredil trade-in - jaz njim falcota, oni meni njo. Pa me ni čisto prepričalo. Predvsem me je motilo to, da ni nosilcev zanjo za zadnji centralni kovček. Ti imaš to reč? Drugače pa sta stranska OK in dovolj za počitniške potrebe dveh? Kaj pa kupuješ od AF1? Imajo zelo "ameriške" cene - neverjetno je to, koliko so Američani zmožni dat za motor. Čeprav zdaj se splača. Je dolar švoh.
viggen Objavljeno November 9, 2004 Opozori Objavljeno November 9, 2004 (popravljeno) Se komu, ki ima aprilio falcota ali RSV dogaja to, da se nivo hidravlične tekočine od sklopke kar znižuje? Lani sem moral dat celo prezračit sistem, ker sem opazil prepozno, da je šla tekočina že krepko pod minimum (kljub temu, da mi je vedno pred nosom). ← Zivjo Vivid! Jaz sem imel letos ta "problemcek", ko je sopotnica opazila, da je posoda prazna. Sem klical v LJ in so mi v pol urce zamenjali tesnilce spodaj, stroski = 3.500 sit. Se pa strinjam, ko je nekdo napisal, da so Aprilie dobri motorji, samo prodajalci so katastrofa, ce nebi poznal mehanika v lj, bi mi v kopru zamenjali celoten del in to za 25.000 sit. Sramota. :ph34r: Popravljeno November 9, 2004. Popravil viggen
RSTDRIVER Objavljeno November 9, 2004 Opozori Objavljeno November 9, 2004 V petek sem si šel pogledat eno rabljeno RST, letnik 2001 ali 2002 (se ne spomnim več točno), da bi naredil trade-in - jaz njim falcota, oni meni njo. Pa me ni čisto prepričalo. Predvsem me je motilo to, da ni nosilcev zanjo za zadnji centralni kovček. Ti imaš to reč? Drugače pa sta stranska OK in dovolj za počitniške potrebe dveh? Kaj pa kupuješ od AF1? Imajo zelo "ameriške" cene - neverjetno je to, koliko so Američani zmožni dat za motor. Čeprav zdaj se splača. Je dolar švoh. ← centralni kovčki pol metra za ritjo mi niso všeč, zato nikoli nisem iskal nosilcev. zna pa biti problem, ker pod sedežem ni pripravnih mest za vpetje. imam pa tank torbo (tudi original). stranska kovčka + tank torba + mogoče rukzak za sopotnika morajo zadoščati. kadar vzamem šotor in spalke s seboj se pa malo znajdem...nisem več rosno mlad, zato si raje poiščem trdo streho nad glavo, v teh primerih pa kufra zadoščata AF1: predvsem želim nekaj stvari, ki jih ne najdem drugje: 15 prvi zobnik, mogoče tudi komplet izpuh. bom videl kako bo z zobnikom... zobnik zato, ker pri polno naloženem motorju (s sopotnico) v 6 prestavi zelo težko premaga luknjo nad 7.500 obrati in pričakujem, da bo z manjšim zobnikom zadeva boljša. (vsaj za falcota pravijo da se obnese) od novega nisem zadovoljen z zvokom, ker sem prepričan, da mora dati motor od sebe kaj več kot japonsko piskanje...
Vivid Objavljeno November 9, 2004 Opozori Objavljeno November 9, 2004 imam pa tank torbo (tudi original). stranska kovčka + tank torba + mogoče rukzak za sopotnika morajo zadoščati. kadar vzamem šotor in spalke s seboj se pa malo znajdem...nisem več rosno mlad, zato si raje poiščem trdo streho nad glavo, v teh primerih pa kufra zadoščata AF1: predvsem želim nekaj stvari, ki jih ne najdem drugje: 15 prvi zobnik, mogoče tudi komplet izpuh. bom videl kako bo z zobnikom... zobnik zato, ker pri polno naloženem motorju (s sopotnico) v 6 prestavi zelo težko premaga luknjo nad 7.500 obrati in pričakujem, da bo z manjšim zobnikom zadeva boljša. (vsaj za falcota pravijo da se obnese) od novega nisem zadovoljen z zvokom, ker sem prepričan, da mora dati motor od sebe kaj več kot japonsko piskanje... ← Glede sprednjega verižnika (15): odsurfaj na pejdž od PBR (www.pbr.it?) in si tam poglej, če delajo kak zobnik, ki bi šel na futuro. Lahko še vprašaš v Trst v eno trgovinco, če lahko zrihtajo (če želiš, ti lahko pošljem številko v PM; možakar govori slovensko). Konec koncev ga pa lahko tudi dobiš na dom po pošti iz US, bo bolj enostavno. :-) (A futura ima luknjo nad 7500?) Sem si pogledal na AF1 in očitno te bojo za izpuhe krepko olajšali... se pa strinjam s tabo glede sounda, to mora bit porihtano. Tudi serijski falco ima sindrom "zvoka vrtne kosilnice". :-( Kot pišeš, bo najbrž bolje, da ne menjavam motorja za futuro. Zdaj imam zrihtano na mojemu pritrdišče za šotor pa plac za spalke in podobno, pa z mojim EMŠO pa denarnico to vse klapa. Izgleda, da je RST namenjena drugi ciljni publiki, v kateri me še ni. Si bil kdaj na pisti z njo?
RSTDRIVER Objavljeno November 10, 2004 Opozori Objavljeno November 10, 2004 Glede sprednjega verižnika (15): odsurfaj na pejdž od PBR (www.pbr.it?) in si tam poglej, če delajo kak zobnik, ki bi šel na futuro. Lahko še vprašaš v Trst v eno trgovinco, če lahko zrihtajo (če želiš, ti lahko pošljem številko v PM; možakar govori slovensko). Konec koncev ga pa lahko tudi dobiš na dom po pošti iz US, bo bolj enostavno. :-) (A futura ima luknjo nad 7500?) Sem si pogledal na AF1 in očitno te bojo za izpuhe krepko olajšali... se pa strinjam s tabo glede sounda, to mora bit porihtano. Tudi serijski falco ima sindrom "zvoka vrtne kosilnice". :-( Kot pišeš, bo najbrž bolje, da ne menjavam motorja za futuro. Zdaj imam zrihtano na mojemu pritrdišče za šotor pa plac za spalke in podobno, pa z mojim EMŠO pa denarnico to vse klapa. Izgleda, da je RST namenjena drugi ciljni publiki, v kateri me še ni. Si bil kdaj na pisti z njo? ← hvala za naslov. bom pogledal. izpuh je cena nekje ranga akrapoviča + stroški pošiljanja + carina + davek tako, da bom še malo premislil. futur je premalo in verjetno nima smisla čakati akrapoviča. boljši nasvet od af1? v priponki si lahko ogledaš kako izgleda luknja. motor, ki ga uporabljam za vsak dan ne mislim voziti po pisti. če bova s sinom našla skupni jezik, bova prek zime pošraufala kakšno rabljeno rs250 in jo predelala za vožnjo po pisti. pred futuro sem imel ktm-a lc 4 620 in dokler sem se vozil samo po hosti je stvar delovala odlično, ko pa se odpelješ na malo daljši izlet ti po 200km dobesedno zleze v rit (pa nisem scrklan). zato sva z ženo iskala primeren motor za dva, ki se lahko pelje tudi športno. japonce ne maram, izbirala sva med ducatijem st4 in futuro, pretehtal je SEDEŽ. kaj imata skupnega ktm in futura? nič. čakal sem, da sin zraste, pa da nisem zgubil kontakta z motorji in zanemarjal družinske obveznosti, sem si kupil ktm-a. mopede/motorje vozim več kot 30let, za sabo nekje 250.000km in če bi imela Laverda še tisto dušo kot v 80 letih, bi vozil Laverdo. V kakšno ciljno skupino spadam?
viggen Objavljeno November 10, 2004 Opozori Objavljeno November 10, 2004 Laverda? Končno nekdo, ki pozna to znamko......pred leti, mi je rumena LAVERDA GHOST ušla, nisem imel toliko gotovine da bi jo kupil, žal. Žal. Prijatelj ima LAVERDO DIAMOND......poznaš?
Ice Objavljeno November 10, 2004 Opozori Objavljeno November 10, 2004 enkrat je dovolj. tema je APRILIA FUTURA.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se