Zok Objavljeno Julij 3, 2004 Opozori Objavljeno Julij 3, 2004 za 65k je poceni, če gledaš da je za 125, ker za rs50 stane 50k :wacko: za RS 250 je 120k! O:-)
|c3lk0| Objavljeno Julij 5, 2004 Opozori Objavljeno Julij 5, 2004 Ok,da ne bom nove teme odpiru k se tiče Aprilie RS125! Jst bom zdj naredu izpit za 125kubov :D pa sm razmišlu da bi si nabavu to Aprilio RS125! Problem je k sm jst neki razmišlu o letniku '95... Ta letnik ma pa menda 25kw :blink: (jst mam pa 16 let,loh kao vozm 11kw?) k je brez blokad... Pol se raj ne spuščam v to al ti v prometno napišejo 11kw?? :xx: tnx za odgovore že vnaprej...
cime Objavljeno Julij 8, 2004 Opozori Objavljeno Julij 8, 2004 ponekod piše da je za odblokirano RSko dobra BR10EG, ponekod pa da B10EG in mene zanima če bo z B10EG motor deloval normalno ? p.s.: sem svečko že prej kupu novo, in sploh nisem šev za unim Rjem...
cime Objavljeno Julij 8, 2004 Opozori Objavljeno Julij 8, 2004 sem že ugotovil: Not worried about the R bit, since all it does is stop you pissing people off while they watch TV (its just a resistor built into the plug to stop interferance with radio / TV and so forth)
DarkDewil Objavljeno Julij 9, 2004 Opozori Objavljeno Julij 9, 2004 zdravo. danes se vrnem z mojo rsko iz kratke ture (~35 km) jo postavim, ter jo čez 3 ure hočem zapeljati v garažo. pogledam auspuh pa sta bile 2 veliki kapljici olja na njemu. pogledam stvar podrobneje, ter ugotovim, da mi olje nekje spušča, toda ni teklo iz posode za olje, temveč kakšnih 13 cm višje, ob levem robu motorja. odprem sedež, ter pogledam kje je težava. ugotovim, da je na vrhu zraven odprtine za dolivanje olja, izpeljana ena cevka, ki vodi na notranji strani plastike proti zadnji luči. potipam kje teče cevka, naenkrat pa cevke zmanjka, ter je speljana tako da pogleda ven točno nad auspuhom. gledam in gledam, toda ne najdem nikjer ničesar kamor bi to cevko nazaj pritrdil...sedaj pa mene zanima, če je to odtekanje olja po tej cevki, ki je bila cela mastna, povzročila prevelika količina olja v posodi in je zaradi rukanja motorja priteklo, ali je tu kakšen drug vzrok oziroma napaka?? to se je sedaj prvič zgodilo, motor ima 1200 km, je možno da so na servisu kaj zašuštrali?? :hmm: :? najlepša hvala za odgovore LP
Zok Objavljeno Julij 9, 2004 Opozori Objavljeno Julij 9, 2004 (popravljeno) nic ni narobe. tista cevka je tam zato da potegne zrak not, ko se gladina olja v oljnem rezervoarju zniza. ce imas olja prevec, in/ali kaj ruka, pa ti tam vn vrze visek olja. na isti nacin je narejen tank na AF1, le da se cevka konca pri glavi okvirja. .) Popravljeno Julij 9, 2004. Popravil Zok
|c3lk0| Objavljeno Julij 10, 2004 Opozori Objavljeno Julij 10, 2004 Še enkrat bom uprašu:: Ok,da ne bom nove teme odpiru k se tiče Aprilie RS125! Jst bom zdj naredu izpit za 125kubov biggrin.gif pa sm razmišlu da bi si nabavu to Aprilio RS125! Problem je k sm jst neki razmišlu o letniku '95... Ta letnik ma pa menda 25kw blink.gif (jst mam pa 16 let,loh kao vozm 11kw?) k je brez blokad... Pol se raj ne spuščam v to al ti v prometno napišejo 11kw?? trance_32_shutup.gif tnx za odgovore že vnaprej... -=c3lk0=-
DarkDewil Objavljeno Julij 10, 2004 Opozori Objavljeno Julij 10, 2004 kupi novejši letnik, ki ima v papirjih napisano 11 kw pa ne bo problemov, ker če ti kupiš rabljen motor letnik 95 ki ima že v papirjih napisano 25 kw to ne bo dobro, posebej če te ustavijo policaji. če pa ima motor že na papirju 11 kw potem ne vidim razloga da ti nebi še v prometno napisali enako število kw. vseeno je če je odblokiran ali zablokiran( razn če nima res nekega hudega športnega izpuha, potem ti ga lahko gre na tehničnem preverjat), pomembni so ti samo papirji( stara prometna, ona knjižica ko so vsi podatki od motora napisani,...) LP :afro1:
batzajla Objavljeno Julij 10, 2004 Opozori Objavljeno Julij 10, 2004 Gobec' date='10 Jul 2004 @ 11:55'] ona knjižica ko so vsi podatki od motora napisani homologacija si mislu rečt ane .)
cime Objavljeno Julij 10, 2004 Opozori Objavljeno Julij 10, 2004 ima mogoče kdo načrt mašine od RSke ? ve kdo približno ceno kolko pride komplet menjava ležajev (cena ležajev vseh ?) na mašini, in menjava bata (kolko stane bat v ITA ?) ?
micho Objavljeno Julij 10, 2004 Opozori Objavljeno Julij 10, 2004 bat v sloveniji stane okrog 30k mislim da točno 33k
gapi Objavljeno Julij 11, 2004 Opozori Objavljeno Julij 11, 2004 Mene je bat za mitota v IT pršu 79 eur.
Zok Objavljeno Julij 11, 2004 Opozori Objavljeno Julij 11, 2004 (popravljeno) ima mogoče kdo načrt mašine od RSke ? ve kdo približno ceno kolko pride komplet menjava ležajev (cena ležajev vseh ?) na mašini, in menjava bata (kolko stane bat v ITA ?) ? eksplozijske risbe agregata aprilie RS 125 se dobi na netu (kje ne vem - poskusi sam poiskat, ce pa jaz kaj najdem, bom pa objavil tu gor). pri avto triglavu (pooblascen uvoznik, prodajalec in serviser) stane bat z obrockoma 28.500 SIT + sornik (4?? jurje), + zegerjeva obrocka (~700 SIT), pri menjavi je pa odvisno od servisa do servisa. .) lezaje ti priporocam da kupis neoriginal. primer: hotel sem kupit lezaja pri motorni gredi, ko pa sem videl, da stane en sam 19 evrov, sem sel pogledat se v Gito v Celje, kjer sem kupil "kr ene" lezaje, tiste, ki mi jih je prodajalec pac ponudil. en mislim da je stal 1650 sit, vglavnem okrog jurja sedemsto, in ko sem prisel domov, jih primerjal z originalnimi, sem ugotovil, da so vse oznake, vkljucno s firmo, enake. To pomeni le to, da vrecka, na kateri pise "aprilia spare parts" stane 2900 sit, in ce kupis dva originalna lezaja, vrzes vstran 6 jurjev. .) Popravljeno Julij 11, 2004. Popravil Zok
cime Objavljeno Julij 11, 2004 Opozori Objavljeno Julij 11, 2004 vem ja kako je to - isto pri skuterjih... recimo SKF C4 ležaji stanejo v SKF trgovini okoli 2 jurja komad, če pa kupiš od Malossija ki pakira od SKF ležaje stane 3x več... Zok a veš mogoče če ima tudi RS 125, letnik 98 (replica Rossi, že original odblokirana) uno blokado na CDIju ?
Zok Objavljeno Julij 11, 2004 Opozori Objavljeno Julij 11, 2004 to blokado mislim d majo sele od modelnega leta '00 naprej. :hmm:
cime Objavljeno Julij 11, 2004 Opozori Objavljeno Julij 11, 2004 sem prebrav na aprilia RS 125 zone.. piše da 98 in starejši da je nimajo te blokade... p.s.: :topic: proda kdo komplet števce od RS 125/250 al od AF ? :topic:
Zok Objavljeno Julij 11, 2004 Opozori Objavljeno Julij 11, 2004 to so tri popolnoma razlicne armaturke. RS 250 ima digitalno armaturko z analognim prikazom obratov, RS 125 ima analogen obratomer in brzinomer, ostalo (temperatura, stoparica, itd.) pa digitalno, AF1 in RS 125 starejsi od '95 pa ima popolnoma analogno armaturko. .) drugace pa tukaj na veliko prodajajo rabljene dele. .)
igralec Objavljeno Julij 11, 2004 Opozori Objavljeno Julij 11, 2004 tastare RS250 (do 98 oz. pač tastara oblika) imajo obratomer in brzinomer analogen, kot 125ke :)
Zok Objavljeno Julij 11, 2004 Opozori Objavljeno Julij 11, 2004 tocno, mas res, mal sm se zmuto.. ..em.. ...zmočo... ...bah, dans mi gre od rok nic spljoh... :doze: :P
Mte :) Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 Yo! Sory k je tole :topic: sam ne gre drgac... Jest mislem spomlad nabaut aprilio RS 125 pa me zdej zanima kwa je bols... a cm 1 100 000 dt za nouga pa mi bo sigurn delu al cm ksnga rablenga kupit? kasna je verjetnost da dobis zjebano ce rableno kupujes? a folk to fajn gon al voz bl na izi? aja pa ce bi rableno ker letnik? sam more pisat da je 11kW... mau se razpiste... plis Be ql!
Dolenc™ Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 (popravljeno) Ja lej tko je, siguren bo bolj ohranjena nova, sam je pa kr dost dražja. Dober je če poznaš unga človeka od katerga kopuješ. Sam to je v zlo malih primerih. Pa sej rablen motor boš itak sprobov preden ga boš nabavu, pa kašenga uzem sabo k se kej spozna na to pa bo prec vidu v kakem stanju je motor. Pomojem se ti bolj splača rableno. Rečmo tegale si poglej: http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=10592 Pa glede maske je ohranjen, kar se tiče mašine je pomojem tud ok k tip zgleda ko da ma rd motor ;) . Pa tud če ni še vedno lahko za 40k daš en hud bat noter in to je to. Prišparaš skoraj polovico cene! Aja še to, gonu je motor istak vsak k ga ma fora je sam če ga je ogreval pa kako olje je kuru, to je to. Popravljeno Julij 14, 2004. Popravil Dolenc™
igralec Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 mislm da so bli že primeri, ko je nova z manj kot 100km zaribala. Če imaš smolo, imaš smolo :)
Zok Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 najbols d kupis eno lepo ohranjeno z nekje okrog 12-15000 km, pa takoj ko jo kupis, menjas bat, ga lepo uteces, pa nimas kaj skrbet. .)
apriliaMan Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 ej folk ma kej se sam men zdi sam športen filter ti ful zmanjša končno pa tud mal pospeškov al ni tko?res pa da bi moral ponovno nastavit karburator zarad drugačnega vlečenja zraka.. :hmm: :? najbolše je če maš kr original gor a ne?
Zok Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 ne met sportnega filtra brez da nastavis uplinjac! je izredno skodljivo za masino!!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se