Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Živjo!

Zdej k sm fuknu sm razsatvu motor in s tem tud tist senzor na tački (tisti ki te opozarja če imaš tačko dol) in sm ga kr fajn zrajsu - do kapce unga šraufa (usak k je padu na levi bok se mu sigurno usaj malo poznajo rajsi) zato sm ga razstavu da bi pogledu kako je s tem. Predn sm ga razdru (takoj po padcu) sm se še lahko vozu, zdej pa k sm ga raztavu mi pa motor u leru laufa k dam u brzino pa crkne (na števcu sploh u nobenem primeru ne gori lučka za tačko). Probu sm že un kabl k gre od tega senzorja v motor odpet pa je še useeno isto. Kaj nej nrdim da mi bo u brzinah motor delu??? :krneki:

HELP! :?

vrjetno imaš konektor od senzorja v motor ne? in notri sta pomoje dve žici

zdaj če odklopiš pa ne dela, to pomeni da ne dela ko ni kontakta med žicama, probaj sklenit ti dve žici pa bi moralo delat

v primeru pa da gre samo ena žica iz senzorja v motor, pa probaj pripeljati na žico ali ničlo (pipneš na gištel) ali pa 1ko (12V iz akumulatorja) samo potem tega senzorja ne boš mel več (motor bo delal skos, tudi če bo tačka dol in v brzini)

Objavljeno

ok fantje nebom to u cagiva mito napisu temo, sam sm se zeeeelo motil, prav ste imeli :worship:

saj sem danes doživel, prvega šimija namreč... res sem si želel v tistem trenutku pri 125 met stabilizator.. sm mislu da bom odgrnu ko vol so ze kr gume skripale saj je sla balanca iz ene skrajnosti u drugo.. nakonc sm pa tok zagrabu tisto balanco da me je skor iz zica fuknlo... joooj zelooo nevarna stvar ne res :BUA: :BUA: :BUA: tm ene grbine so bile pri nas na dolenjki pa sam... ej ostal sem brez besed.. vse pa uzamem nazaj ni vazn kok je uglasen motor :xx:

drugace pa en uprasanje- lejte pa to use sprasujem men se je kr neki nrdil na vizirju- aveste kako se naredi ko kapne bencin gor- jst to predvidevam da zanc ko je u postojni tako pihalo da ko sem dal ven iz tanka rocko da je nakaplal gor.. sicer sta to samo 2 kaplji ampak useeno- a sem jaz res edini nesrecnik tuki :BUA: :BUA: :cry: kaj cem naredit v zvezi s tem?

hvala :worship:

Objavljeno

haha ti pa nimaš sreče z vizirji :D

Objavljeno

ne, z apriliami na splosno :D no sej tok kriticno pa spet ni, sam so pa malenkosti

Objavljeno (popravljeno)
Živjo!

Zdej k sm fuknu sm razsatvu motor in s tem tud tist senzor na tački (tisti ki te opozarja če imaš tačko dol) in sm ga kr fajn zrajsu - do kapce unga šraufa (usak k je padu na levi bok se mu sigurno usaj malo poznajo rajsi) zato sm ga razstavu da bi pogledu kako je s tem. Predn sm ga razdru (takoj po padcu) sm se še lahko vozu, zdej pa k sm ga raztavu mi pa motor u leru laufa k dam u brzino pa crkne (na števcu sploh u nobenem primeru ne gori lučka za tačko). Probu sm že un kabl k gre od tega senzorja v motor odpet pa je še useeno isto. Kaj nej nrdim da mi bo u brzinah motor delu??? :krneki:

HELP! :?

mal drmi taco... pospravli jo... v prvo daji pa v ler pr pržganem motorju... pa ugasn pa spet pržgi ugllavnm mal drmi uso zadevo pa bi moglo delat... ne obupaj prehitro... sva mela jst pa gregc isti problem.... pa nisva našla rešitve.... pol sva pa oba neki drmala pa je blo ok

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno
ok fantje nebom to u cagiva mito napisu temo, sam sm se zeeeelo motil, prav ste imeli :worship:

saj sem danes doživel, prvega šimija namreč... res sem si želel v tistem trenutku pri 125 met stabilizator.. sm mislu da bom odgrnu ko vol so ze kr gume skripale saj je sla balanca iz ene skrajnosti u drugo.. nakonc sm pa tok zagrabu tisto balanco da me je skor iz zica fuknlo... joooj zelooo nevarna stvar ne res :BUA: :BUA: :BUA: tm ene grbine so bile pri nas na dolenjki pa sam... ej ostal sem brez besed.. vse pa uzamem nazaj ni vazn kok je uglasen motor :xx:

drugace pa en uprasanje- lejte pa to use sprasujem men se je kr neki nrdil na vizirju- aveste kako se naredi ko kapne bencin gor- jst to predvidevam da zanc ko je u postojni tako pihalo da ko sem dal ven iz tanka rocko da je nakaplal gor.. sicer sta to samo 2 kaplji ampak useeno- a sem jaz res edini nesrecnik tuki :BUA: :BUA: :cry: kaj cem naredit v zvezi s tem?

hvala :worship:

Sm tud jst shimiya doživu u drevoredu pred Logatcem k sm 140 prletu na grbine in od tkrt naprej se ne pelem več kt 100 čez ta zjeban drvored.

Glede vizirja, men se je že dostkrt to nrdil, npr na šipci k sm tanku pa stran gledu in mi je sam špricnil in rata takoj belo. uzem polir pasto pa poliri pa gre use lepo dol.

Objavljeno (popravljeno)

/

Popravljeno . Popravil reesko
Objavljeno

katero polir pasto to? mislim kje se to kupi ker je doma nimamo :rolleyes:

Objavljeno

jest se nebi preveč s temu igrov, da bi vizir polirov...ker lahko pride do drugačnega lomljenja svetlobe/slike, kaj sledi si pa lahko predstavljaš... :closedeyes: :closedeyes:

Objavljeno
katero polir pasto to? mislim kje se to kupi ker je doma nimamo :rolleyes:

To sm jst pr šipci naredu, za vizir pa ne vem. Če rabš se lahko pr men ustavš če boš šou kej na Ride, mamo velik polir paste, drgač maš pa to u usaki trgovini z avto opremo.

Objavljeno
katero polir pasto to? mislim kje se to kupi ker je doma nimamo :rolleyes:

pizda si ti en bumbar...kva sva pa pr men delala še na 50ki? s polir pasto polirala ;)

ustav se 1x kle..

Objavljeno

mene pa neki zanima, učer mi je tm pri mal čez 100km/h zablokiral zadno gumo (k sreči sm se obdržu na motorju) zaškripal je zlo, motor začel odnašat levo/desno..... uglavnem ko sm se ustavu sm ga hotu zalaufat pa ni hotu, pol sm pa počaku ene 10-15 min pa sm ga spet probu in je zalufu (takrat se mi je kamen odvalu iz srca :) k sm že čist mislu d je spet zaribal, pa kot kaže ni)... uglavnem zj motor laufa, peljem se navadno, še ičem vzok zakaj je pršlo do blokiranja gume.... zavore delujejo normalno, verižni set teče normalno, torej je s tem vse vredu....mogoče kaj v zvezi s hlajenjem ? je mogoče prijelo bat ? ..... kaj naj naredim?..... če je prijelo bat bi blo pomoje najbolš to razstavit pa pogledat kaj je z obročki, mogoče celo menjat bat.... uglavnem kaj mislite a bi lahko blo, pomoje je prijelo bat, ker hladilne tekočine imam dovolj...

Objavljeno
mene pa neki zanima, učer mi je tm pri mal čez 100km/h zablokiral zadno gumo (k sreči sm se obdržu na motorju) zaškripal je zlo, motor začel odnašat levo/desno..... uglavnem ko sm se ustavu sm ga hotu zalaufat pa ni hotu, pol sm pa počaku ene 10-15 min pa sm ga spet probu in je zalufu (takrat se mi je kamen odvalu iz srca :) k sm že čist mislu d je spet zaribal, pa kot kaže ni)... uglavnem zj motor laufa, peljem se navadno, še ičem vzok zakaj je pršlo do blokiranja gume.... zavore delujejo normalno, verižni set teče normalno, torej je s tem vse vredu....mogoče kaj v zvezi s hlajenjem ? je mogoče prijelo bat ? ..... kaj naj naredim?..... če je prijelo bat bi blo pomoje najbolš to razstavit pa pogledat kaj je z obročki, mogoče celo menjat bat.... uglavnem kaj mislite a bi lahko blo, pomoje je prijelo bat, ker hladilne tekočine imam dovolj...

tud men k je zaribal mi je prjel gumo pol pa k se ohladi spet spusti :)

en nasvet: PODRI PA POGLEJ PA ZAMENJAJ VSE POTREBNO :winkiss:

Objavljeno
tud men k je zaribal mi je prjel gumo pol pa k se ohladi spet spusti :)

en nasvet: PODRI PA POGLEJ PA ZAMENJAJ VSE POTREBNO :winkiss:

ja sam to ni zaribal, ker če bi zaribal mi tud zj ne bi laufov, pa neb se mogu vozt zj, to je pomoje sam prijelo bat, zarad previsoke temperature, ko se je pa sladila mašina je pa spustil in zj laufa, sam obročki so sigruno vsaj počeni, če ne druzga

Objavljeno
To sm jst pr šipci naredu, za vizir pa ne vem. Če rabš se lahko pr men ustavš če boš šou kej na Ride, mamo velik polir paste, drgač maš pa to u usaki trgovini z avto opremo.

ja sej to un vizir ane na motorju se ve una šipca! usi isto mislmo? a un je pa na celadi govoru? ne s tem se pa nebi zajebavu :closedeyes:

Objavljeno
tud men k je zaribal mi je prjel gumo pol pa k se ohladi spet spusti :)

en nasvet: PODRI PA POGLEJ PA ZAMENJAJ VSE POTREBNO :winkiss:

jap

ja sam to ni zaribal, ker če bi zaribal mi tud zj ne bi laufov, pa neb se mogu vozt zj, to je pomoje sam prijelo bat, zarad previsoke temperature, ko se je pa sladila mašina je pa spustil in zj laufa, sam obročki so sigruno vsaj počeni, če ne druzga

ja ni ZAribal je pa riblno! men je to isto na 50ki nrdil ga je sam prjel pa pol spustil pa je pol normalno delu sam sm ga prodov itak.. poglej u cly kaj bi blo

Objavljeno
ja sam to ni zaribal, ker če bi zaribal mi tud zj ne bi laufov, pa neb se mogu vozt zj, to je pomoje sam prijelo bat, zarad previsoke temperature, ko se je pa sladila mašina je pa spustil in zj laufa, sam obročki so sigruno vsaj počeni, če ne druzga

ne se zajbavat s temu, boš mel preveč stroškov. Poder pa poglej, v najbolšmu primeru bo treba menat samo obročke, ampak vrjetno boš moral kar cel bat. Sej niso dragi, okol 100€ pride.

Btw, tud men je tko ribnu, ubistvu mi sploh ni nč zagrabil gume, sam obrate je začel zgublat...pa nč več užgat :headbang:

ja sej to un vizir ane na motorju se ve una šipca! usi isto mislmo? a un je pa na celadi govoru? ne s tem se pa nebi zajebavu :closedeyes:

Aja, jest sm mislu da ti misleš vizir na čeladi polirat :blush: :krneki: :unsure: :rolleyes: :rolleyes:

Objavljeno
ne se zajbavat s temu, boš mel preveč stroškov. Poder pa poglej, v najbolšmu primeru bo treba menat samo obročke, ampak vrjetno boš moral kar cel bat. Sej niso dragi, okol 100€ pride.

Btw, tud men je tko ribnu, ubistvu mi sploh ni nč zagrabil gume, sam obrate je začel zgublat...pa nč več užgat :headbang:

ja sj to tud jst mislem, odpret pa pogledat, d vidm kva je, itak ma pa ta bat prevoženih zj dobrih 8k km, pa bom pomoje kar cev bat zamenu, pa vsa tesnile bo spet treba menat..... mogoče kdo ve, dela vertex al pa proX tud tesnila za aprilie, ker originalne so precej drage, sicer pa tud bat mislem kupt vertex al proX in ne original aprilia

Objavljeno

JaRaNe, meni se je isto dogajalo na Husqvarni 125, lepo se peljem in na lepem mi zablokira zadnja guma. To se mi je zgodilo 3x v dveh mesecih, torej mi je motor trikrat zaribal, dokler nisem poklical na servis in že po telefonu izvedel da je potrebno menjati dize za zrak in gorivo saj je motor odprt. Napisal si "k sm že čist mislu d je spet zaribal", torej ti je že prej zaribal tako na lepem? No, upam si stavit da se ti dogaja isto kot se je meni. Z menjavo bata in obročkov ne boš nič dosegel, verjemi. Če boš vseeno menjal bat in fural dalje ti ob naslednjem ribanju priporočam da stisneš sklopko da guma spusti, da se ne ubiješ.

Objavljeno
ok fantje nebom to u cagiva mito napisu temo, sam sm se zeeeelo motil, prav ste imeli :worship:

saj sem danes doživel, prvega šimija namreč... res sem si želel v tistem trenutku pri 125 met stabilizator.. sm mislu da bom odgrnu ko vol so ze kr gume skripale saj je sla balanca iz ene skrajnosti u drugo.. nakonc sm pa tok zagrabu tisto balanco da me je skor iz zica fuknlo... joooj zelooo nevarna stvar ne res :BUA: :BUA: :BUA: tm ene grbine so bile pri nas na dolenjki pa sam... ej ostal sem brez besed.. vse pa uzamem nazaj ni vazn kok je uglasen motor :xx:

drugace pa en uprasanje- lejte pa to use sprasujem men se je kr neki nrdil na vizirju- aveste kako se naredi ko kapne bencin gor- jst to predvidevam da zanc ko je u postojni tako pihalo da ko sem dal ven iz tanka rocko da je nakaplal gor.. sicer sta to samo 2 kaplji ampak useeno- a sem jaz res edini nesrecnik tuki :BUA: :BUA: :cry: kaj cem naredit v zvezi s tem?

hvala :worship:

meni je isto nardilo s tastaro rsko pri skoraj 150.....vceraj pa tudi na hondi(samo ne tak hudo)

drugac pa se javi ko bos mel tako nesreco za aprilio ko jo mam/sem mel jaz....

ne, z apriliami na splosno :D no sej tok kriticno pa spet ni, sam so pa malenkosti

moje malenkosti do zdaj so znesle zgubo z 550.000 SIT....pa se zdaj z tanovo bo mogoc par €€€ ce ne bo slo pod garancijo

mene pa neki zanima, učer mi je tm pri mal čez 100km/h zablokiral zadno gumo (k sreči sm se obdržu na motorju) zaškripal je zlo, motor začel odnašat levo/desno..... uglavnem ko sm se ustavu sm ga hotu zalaufat pa ni hotu, pol sm pa počaku ene 10-15 min pa sm ga spet probu in je zalufu (takrat se mi je kamen odvalu iz srca :) k sm že čist mislu d je spet zaribal, pa kot kaže ni)... uglavnem zj motor laufa, peljem se navadno, še ičem vzok zakaj je pršlo do blokiranja gume.... zavore delujejo normalno, verižni set teče normalno, torej je s tem vse vredu....mogoče kaj v zvezi s hlajenjem ? je mogoče prijelo bat ? ..... kaj naj naredim?..... če je prijelo bat bi blo pomoje najbolš to razstavit pa pogledat kaj je z obročki, mogoče celo menjat bat.... uglavnem kaj mislite a bi lahko blo, pomoje je prijelo bat, ker hladilne tekočine imam dovolj...

razdri pa poglej....meni je isto nardilo na tastari samo da sem prav cas se kuplongo stisno da ni zablokirala kola cisto....samo meni ni vec vpalo,je tolko vniclo bat....pa preglej se termostat(meni je zaradi tega 2x ribno)....na tvojem mestu bi rajsi dal termostat ven

Objavljeno (popravljeno)

torej prvo bom vse tole vzev narazen, da vidim kaj je not naredlo, pa kar je zanč bom zamenu, pol nj pa še termostat vn vzamem (torej bo voda nonstop krožila) in pa dize za zrak in gorivo zamenam..... bom poročov k bom tole vzev narazen

Popravljeno . Popravil JaRaNe
Objavljeno
torej prvo bom vse tole vzev narazen, da vidim kaj je not naredlo, pa kar je zanč bom zamenu, pol nj pa še termostat vn vzamem (torej bo voda nonstop krožila) in pa dize za zrak in gorivo zamenam..... bom poročov k bom tole vzev narazen

sej najprej samo vzami glavo od cilindra dol,pa bos videl ce je ribno al ne....samo ne pozabo hladilne tekocine ven zlit prej....

voda ti bo nonstop krozla pa manj se bo grel....meni je ponavadi do 65° kazalo

Objavljeno (popravljeno)
sej najprej samo vzami glavo od cilindra dol,pa bos videl ce je ribno al ne....samo ne pozabo hladilne tekocine ven zlit prej....

voda ti bo nonstop krozla pa manj se bo grel....meni je ponavadi do 65° kazalo

sj riblno ni, če sedaj laufa navadn, se lohk tud peljem (učer sm se še prpelu z nemu do doma - 30km daleč), sam bat al pa vsaj obročke bi blo pa vseeno mislim da pametno zamenat

glede termostata ok, ga bom odklopu

glede diz mi pa ni čist jasno kako zamenat, a jih sam sprepucam, dam not večje/manjše ??

pa še vedno me zanima če delata vertex in proX tud tesnila za aprilio rs, ker so original tesnila precej draga

p.s.: mi je pa isto naredlo pr tomos atx, pred nekaj leti, zagrabilo gumo in ni hotel vžgat, ko pa se je shladil je zalaufu in pol sm se še skoz navadn vozu z nemu, brez da bi sploh kj podirov, res pa je da je atx dost druga stvar kt aprilia rs 125..... samo princip delovanja in zgradbo motorja imata pa precej podobno (oboje 1V, 2T)

Popravljeno . Popravil JaRaNe
Objavljeno
sj riblno ni, če sedaj laufa navadn, se lohk tud peljem (učer sm se še prpelu z nemu do doma - 30km daleč), sam bat al pa vsaj obročke bi blo pa vseeno mislim da pametno zamenat

glede termostata ok, ga bom odklopu

glede diz mi pa ni čist jasno kako zamenat, a jih sam sprepucam, dam not večje/manjše ??

pa še vedno me zanima če delata vertex in proX tud tesnila za aprilio rs, ker so original tesnila precej draga

p.s.: mi je pa isto naredlo pr tomos atx, pred nekaj leti, zagrabilo gumo in ni hotel vžgat, ko pa se je shladil je zalaufu in pol sm se še skoz navadn vozu z nemu, brez da bi sploh kj podirov, res pa je da je atx dost druga stvar kt aprilia rs 125..... samo princip delovanja in zgradbo motorja imata pa precej podobno (oboje 1V, 2T)

lej,....vzami glavo dol....pa bos videl ka ti je naredlo z cilindrom in glavo,...lahko da je zaribo pa ko se je ohlado je odpusto,...s tem lahko da ni povsem kompreisje zgubo,...ker moj glih zaradi tega ni vpalo vec(ni blo kompresije)....

dize odvisno...mas odblokiran motor,mas povecano oljno pumpo,odprt airbox,zvisano iglo,vecjo dizo(min 120)....

glede tesnil pa ne vem....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!