Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
...zdaj pa se bo to končalo ;)

Tud tele vaše debate se bodo tukej končale...

Objavljeno
Tud tele vaše debate se bodo tukej končale...

the greatest has spoken :worship: :worship: ouuuu

Objavljeno
ej ponavadi ni nič zraka noter......ti samo spodaj ven toči in zgoraj nalivaj, pazit moraš da ne bo zrak potegnilo v cev v posodici (dno mora bit skos prekrito), točiš pa ven tok časa da priteče čisto olje ven (še prej pa je dobro iz posodice z injekcijsko iglo ven potegnit staro olje, da ne boš lih eno uro menjal olja na eni bremzi), spodaj pa veš d moraš vedno zategnit nipl preden ročko spustiš, da zraka ne potegne nazaj not

Na nekaterih motorjih je recimo pri zadnji bremzi ločena prva cev do pumpe nad stopalko in potem gre naprej od druga in sem jaz mislil takole, da spusti ven komplet olje do praznega, potem pa vse na novo nalije in ajnlifta, ne da samo malo zamenja.

Objavljeno

daj kako sliko da vidim kaj ti to klamfaš :blink:

Objavljeno
daj kako sliko da vidim kaj ti to klamfaš :blink:

Jah kje naj zdaj slike dobim za vraga...

Sploh pa en del mi ni jasen pri tebi, tisto da vsakič zategneš šrauf ko spustiš ročko... pomojem nič ne potegne nazaj zraka če ne zategneš šraufa po vsakem stisku ročke... Lepo pumpaš, pumpaš dokler ni več zraka, ta čas od zgoraj dolivaš da se ne sprazni in ko ni več zraka vse lepo zategneš.

Objavljeno (popravljeno)
V zahvalo raje zrihtaj en krog z Zlatkotom in Ferrarijem :P

Zlatko z cbrko poovna sceno ne z ferarijem :worship: :worship:

Jas pa stavim 3 gajbe na r1 frika da ga pocufa ko nooba B) B)

Popravljeno . Popravil tOOn
Objavljeno

Tut s cbr-ko bi bil vesel, če me pelje :D

Objavljeno
Tut s cbr-ko bi bil vesel, če me pelje :D

vesel al trd? :D :D

jas bi bil kr oboje ne :D :D :D :D :D

Objavljeno

Vsi osebno poznatega tega carja, samo jaz ne :D

Objavljeno
Vsi osebno poznatega tega carja, samo jaz ne :D

pa ne lih osebno :D

pač tak vem keri je ne ker se fura vedno tu pri nas pa vcasih r1 frika obisce pa to :yea1: :yea1: Zlatko Skilled

Objavljeno
Jah kje naj zdaj slike dobim za vraga...

Sploh pa en del mi ni jasen pri tebi, tisto da vsakič zategneš šrauf ko spustiš ročko... pomojem nič ne potegne nazaj zraka če ne zategneš šraufa po vsakem stisku ročke... Lepo pumpaš, pumpaš dokler ni več zraka, ta čas od zgoraj dolivaš da se ne sprazni in ko ni več zraka vse lepo zategneš.

probaj pa boš videl, če nipla ne zategneš preden spustiš ročko bo potegnilo zrak nazaj v čeljusti

Objavljeno
probaj pa boš videl, če nipla ne zategneš preden spustiš ročko bo potegnilo zrak nazaj v čeljusti

Moje izkušnje kažejo drugače.

Objavljeno
Moje izkušnje kažejo drugače.

če nipla ne zategneš dobiš zrak v čeljust, če pa ga zategneš pa nastane pri spuščanju ročke v cevi podtlak, kateri potem pri čisto spuščeni ročki (ko se odpre luknjica ki dotaka olje v sistem iz posodice) potegne olje v cev

Objavljeno

Že vidim ko se bom zajebavo zaj ko bom bremzo rihtal.. k je zrajsan tak rezervoarček da je fuč.. bom to kr dol dal pa na mizo pršraufal vse, pa bo lažje pomoje. Pa še straha ni da bi polil kej.

Objavljeno
Vsi osebno poznatega tega carja, samo jaz ne :D

jaz tui ga ne poznam, to pa je res majstor nad majstori, kako delaaa :worship:

Objavljeno (popravljeno)

Če hočeš zrak ven spustit enostavno ti samo pumpaj bremzo, potem jo stisni, takrat naj nekdo drug odšravfa spodi šravfek da pride luft ven, ti skos drži, on naj nazaj zategne, spet stiskaj in stisni, on spet odtegne, med tem še vedno držiš, zašravfa nazaj in tako ponavljaš dokler ne zmanjka zraka spodaj. No vsaj na avtih sem tak delal do zaj tak da pomoje more bit na motoru tut tako.

Popravljeno . Popravil R1FREAK
Objavljeno
če nipla ne zategneš dobiš zrak v čeljust, če pa ga zategneš pa nastane pri spuščanju ročke v cevi podtlak, kateri potem pri čisto spuščeni ročki (ko se odpre luknjica ki dotaka olje v sistem iz posodice) potegne olje v cev

zakaj pa mi potem vedno delajo bremze kot morejo, naprimer na cagivi sem menjal po omenjenem postopku pa pomoje ni blo zraka noter pa vse lepo štimalo...

Objavljeno
Če hočeš zrak ven spustit enostavno ti samo pumpaj bremzo, potem jo stisni, takrat naj nekdo drug odšravfa spodi šravfek da pride luft ven, ti skos drži, on naj nazaj zategne, spet stiskaj in stisni, on spet odtegne, med tem še vedno držiš, zašravfa nazaj in tako ponavljaš dokler ne zmanjka zraka spodaj. No vsaj na avtih sem tak delal do zaj tak da pomoje more bit na motoru tut tako.

ja točno tako gre in nikakor drugače, čim nipel ni zategnjen ko spuščaš ročko bo zrak potegnilo v čeljust

Objavljeno (popravljeno)

Pa tisti ko ti bo odtegoval ti naj govori kdaj stisni, da bo odtegno, pol ko zategne ti naj reče pumpaj spet in tako naprej da ne bo prišlo do nesporazumov in zmede :D .

Popravljeno . Popravil R1FREAK
Objavljeno

al pa če daš na un nipl cevko gor dolgo približnu 1m(cevko drš v zraku) pa pumpaš

merki da v posodici ne zmanka olja, ko vidš da ni v cevki več mehurčkov-zategn nipl

simpl ko pasu pa 100% delujoče

Objavljeno

Sem itak še kupil, mam motul petko doma tak da lahko ta vikend po vajinem postopku menjam olje pa da vidimo... :)

Objavljeno
jaz tui ga ne poznam, to pa je res majstor nad majstori, kako delaaa :worship:

po predni koli proti celju :D :D :D :D

Objavljeno
ne lej nisva se razumela

jst sm hotu rečt samo to, da po sredini 125ka nobena ne pobira gume... oz. jo zelo malo, medtem ko jo 600 velik veliko bolj... in ne vem kje je smisel dajati več za RR gume, če je pa ne rabiš... pri 600 je drugače, ker se sredina veliko hitrej porab... pr 125ki pa prej gume zastarajo, predn boš sredino porabu .) razn če seveda delaš burnoute, pa powerslide pa tak sranje... vem da nasplošno sem pri ODPRTI apriliji menjal gume zarad zastarelosti in ne obrabe... pri tomosu je brez veze dajati pa tud če 10€ več za gumo, ker bo enako

to ni res... jst po 10k km po sredini nimam vec profila :slap:

drgac je to drugo aves k men je tezko prevozno sredstvo to in ne uzivam cist nc gor k sm ceu reumast pa se prehlajen :cry: :cry: ce pa bi biu nedeljski pa da bi skos ovinke drku bi pa prej zamenu zrd roba...

sami ravninski dirkači :)

sej jst sm tut ratu priznam k se cist nc ne furam vec za zabavo pol pa itak use svoj car zgubi. sej k bojo nove gume zdej bom kr spet mal motoriko obudil- btw kere so že najhujše?

dot 5.1 sm meu jst, ampak bo karkol ok...

pazi da neoš glih preveč polival tistega olja, ker je baje tako grob da razžira lak, barvo in vse te pičakrije :)

5.1 pise v načrtih pr men :)

Tud tele vaše debate se bodo tukej končale...

ej MOD ti men takoj nabijes opozorilo al te POVSOD smetijo pa jim nikjer nedas ? a zakaj pa to?

dej se mal uzorno vedit no :glare:

Objavljeno

drugač pa še ena zgodbica za vse rs driverje-nevem al gre sam men na k**** to da tko eni nabijate o tem kok to gre. men naprimer se mi sploh neda več opozarjat pa kregat z kakšnimi ki podajajo totalno neresnične podatke. tkole bom reku če nisi 100% PREVERI, IZMERI ter nato podaj podatke ne pa da prideš na ta forum (al pa konkretno kot je men rekel nek iz prvega letnika ki si jo je kupil) in rečeš- kupil sem si rs letnik 98 za 1500€, 8000km, pa ma giannelija pa malossi (odprt) filter (ZA KATERO JE BILO VSAJ 1000X napisano da ne da nič k moči) in gre 190kmh pri 12.000 obratih. in tako vzbudi v nas kreganje za usaj še 2 strani brezveze.

LP Boh

Objavljeno

ka še komu tak grdo škripa aprilija, ko se gor usedeš? Nevem al pr zadni nihajki al kje, celga sm že z wd40poliu pa še kr, zdej mi gre pa že ornk na živce :wacko:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!