Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


Cufa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Meni osebno je GT izredno všečen motor, barva oranžna itak zakon, edino sprednja luč mi pa ne potegne.  Niti na superduku (990 in 1290), kot tudi ne na GT-ju. Vse drugo je super za pogledat in verjamem da ga je tudi vozit užitek. Sicer pa na vsakem motorju se najde nekaj, ki bi lahko zgledalo lepše, in tudi vsake oči imajo svojega malarja, tako je tudi prav.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami,

Kar pa se tiče obratov proti 10k, seveda malce pretiravam, ampak malce pa tut ne, leti ko sneta sekira  (no sej SX je tut :D)

sedaj te pa razumem, (kljub vsemu si malo neobjektiven :ras: ):

DSC04072.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komu tresejo ti motorji naj se vpraša če zna sploh peljati ! Motor V2 nea gre v 6 prestavi spljoh , zato pa so izumili menjalnik in sklopko ......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 prestava je uporabna sam na AC pri 130,140+ 

pr cruising mode cca 100kmh je najbolj uporabna 4 prestava. Omejitev 50 - obvezno druga...vse ostalo je cukajoce, tresajoce etc.. Se navads. :) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ljudski glas za šankom pravi, da imajo ostale znamke motociklov testne voznike za testiranje svojih motorjev. KTM pa svoje stranke.

S(ne..)kalar*

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Kmet2 pravi:

Komu tresejo ti motorji naj se vpraša če zna sploh peljati ! Motor V2 nea gre v 6 prestavi spljoh , zato pa so izumili menjalnik in sklopko ......

1300 kubični monstrum ne zmore v 6. pri 50? ne verjamem

 

pred 3 minutami, ukica pravi:

6 prestava je uporabna sam na AC pri 130,140+ 

pr cruising mode cca 100kmh je najbolj uporabna 4 prestava. Omejitev 50 - obvezno druga...vse ostalo je cukajoce, tresajoce etc.. Se navads. :) 

50 druga prestava?

pol se pa folk čudi, zakaj ima tako porabo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ne zmore(vsaj moj 998ccm V twin). Enostavno prenizki obrati so pri 50,60 kmh za 6 prestavo.

sej se ga da peljati cca 55-60 v tretji prestavi ampak cutis da ni to to. Ce bom imel kaj casa da sprobam kamerco, ti posnamem.

poraba je pa odlocitev posameznika..moj cez 7l ne pride pri normalni voznji..verjetno ma se manj, ampak kot ze receno se z obrabo ne obremenjujem..vsak hobi je drag.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, Snecer said:

Potem je versače res vrhunski izdelek.

In to sklepas zato ker se lahko vozis v 6 prestavi 50? 

Zanimivo razmislanje. Ker meni versys na prvi pogled ni nic posebnega, niti na drugi. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Lipstick, a si mogoče spal v Paklenici, v Dinkotovem app.? En točno tak GT z akrapotom je bil tam...avstrijska tablca?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, ukica pravi:

In to sklepas zato ker se lahko vozis v 6 prestavi 50? 

Zanimivo razmislanje. Ker meni versys na prvi pogled ni nic posebnega, niti na drugi. 

peljal sem en V1000 motor pa je čisto lepo delal agregat, fino se je vozilo v nizkih prestavah pa tudi motor je manj zaviral kot na mojem

tak da...

treba pa je razumet, da če ti ožameš na polno, da bi se motor "raztrgal", sploh takšen s 175PS in ekstremnim navorom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Lipstick pravi:

Niti ne, vibracije niso prehude. :blush:   :blush:   :blush: meneme čudi, če govoriš resnico ( ali nočeš priznat ) je potem z tem, ki ga vozim nekaj narobe ??? relacija Novi Vinodolski-Reka stalne omejitve 50-60, če jih ni 80-100 km/h, sem malo testiral, za določeno hitrost ustrezna 4.5.6. prestava, obrati 3,5-4,3x1000 min-1, ko držiš ustrezno konstantno hitrost v primerni prestavi motor " močno" trese-vibrira, posledično pade v resonanco kompletni motor, v ogledalih zmanka slike, kompletni prvi most ( števci, luč, vetrna zaščita, oklep ) se začne konkretno trest-nihat, je precej nenavadno, vendar na  samo smer in ciklistiko nima vpliva, je pa res, da sem vozil samo v SPORT, vzmetenje v STREET, obremenitev-load 1 pajacek. 

Vzmetenje je za mojo težo 78-79 kg pretrdo ( premočno ) najbolj bi mi ustrazalo COMFORT, vendar pri priganjanju skozi uvivnke ne deluje optimalno ( popušča, pojavlja se nihanje ), v SPORT nisem zmogel vozit, pretrdo, na grbinah "nabija" ......

Qvicshifter katastrofa od samega začetka, včasih prestavi,včash komaj, večkrat ne, po enem popoldnevu in polovci drugega dne crkne, ob polnem gasu in poskusu šaltanja se stopalka ne premakne, ostane trda, mejanje prestav s sklopko b.p., menjanje brez sklopke tudi b.p., funkcija z QŠ nada, zerro, njente, kmalu se pojavi na displeju sporočilo:

DSC04056.jpg

Ustavim malo pregledam stikalo pri ročki sklopke, iščem elektroniko na stopalki ????? nima ?????, kaj zdej, nehamo ali gremo dalje ?? gremo dalje, pa kar bo bo, bomo pa večino šaltal brez sklopke ! Danes na Grobniku med nevihto in ogledom, dirk zopet malo brskam okrog ročke sklopke in glej hudiča, mikro stikalo je blokirano, mehanizem ( precej čudna rešitev ) pa dela v prazno, malček prčkanja in malo masti i ekola, zadeva " proradila". Ko je nehalo padat na poti nazaj v kombinat imam zopet QŠ.

Ko sem se vračal proti Senju, evo še eno sporočilce:

DSC04065.jpg

Dobra stran le tega, nadležna rdeča lučka pri 6500 min-1 izgine, se pa ponovno začne pojavljat tam nekje nad 8000 min-1.

Še kakšna iz poti:


DSC04054.jpg

DSC04057.jpg

DSC04063.jpg

Statistika:

DSC04066.jpg

Motor je konkreten kos " železja" sposoben izredno hitre vožnje, ali bi ga imel ? Bi :love1:, ali bi si ga kupil ? žal ne :dry:.

1. torej, če nisi anuliral SERVICE (na 1000km) ti ne morem pomagat, ti pač gori :P priklopi na tester pa zbriši. Prav tako se opozorilna rdeča lučka po 1000 prevoženih km pomakne s 6k obratov na 8k obratov. Lahko si pa nastaviš kje bo gorela v menijih. QŠ lahko vklopiš in izklopiš prav tako preko glavnega menija. 

2. vzmetenje: motor ponavadi primerjamo s tem kar smo prej vozili, tebi je pretrd, meni superca, prej sem imel trdo vzmetenje in sedaj mi ustreza tako street kot sport, za preganjanje in lepo cesto celo samo sport. Comfort, mi preveč plava. Bom rekel tudi takole, hočem imeti dobro vzmetenje in sem občutljiv nanj in če ne bi bilo dobro bi tudi zadevo na hitro skurcal, ampak tukaj lahko komot rečem ,da je dobro.  Zakaj: mašina je izredno uravnotežena, ovinke se da polagat konkretno, pa ostaja moped neutralen, odpirat na polno, pa ni nobenih presenečen. Kar mi je pa najbolj všeč, je kako kompenzira neravnine grbine in razna sranja po cesti.

3. Tresenje: nekaj tresljajev je, men osebno na street vzmetenju in v 4 prestavi pri 57km/h (vključim kar tempomat) zelo malo trese, oziroma zanemarljivo. Od 4,5 dalje pa mi je že nemoteče, oziroma ga skoraj ni. Pa sem vozil prej izredno polikano mašino SXa in lahko komot rečem, da niso nič hujše vibracije (od 4,5 dalje) kot na mojem prejšnjem mopedu.

4. Borutt in Mladench sta že peljala mojega, pa ni nihče zabeležil pretiranih vibracij. Se pa strinjam, v sport nastavitvi in hiter gas pri 3k obratov ti da občutek, da bo vse skup razpadlo. :P, sedaj ne vem, al so teb dali kakega slabo sešraufanega, al je pa izpuh kriv :P

5. Mojmu konkretno je tester pokazal samo eno zabeleženo napako in sicer, da smo odstranili desno luč, ko smo dolili malce hladilne tekočine.

6. Aja, pa pri 265km/h malce vobla, samo za primerjavo , SX pri 250 vobla dosti bolj :P

Koliko si imel povprečno porabo goriva?

pred 14 urami, Snecer pravi:

pri takem agregatu od 50. nasprej voziš samo v 6....tu ne bi smel nič šaltat

niti pod razno ne gre tako. V 6 brzini cca 3k obratov 90 km/h. 

pred 1 uro, Lipstick pravi:

Dami,

Kar pa se tiče obratov proti 10k, seveda malce pretiravam, ampak malce pa tut ne, leti ko sneta sekira  (no sej SX je tut :D)

sedaj te pa razumem, (kljub vsemu si malo neobjektiven :ras: ):

DSC04072.jpg

 

niti ne, dokazal si da imam kar prav, poglej GT in SX mata kar blizu vrhove, oziroma dosegata najboljše konje in navor na približno podobnih obratih. Sedaj, upoštevaj še kratko prestavno razmerje SX, pa boš videl da me občutki ne varajo.

PS SX je od 0-100km/h za 0,1 sekunde hitrejši od GTja, prav tako od 60-160......zanimivo anede :P

poišči tabelce in grafe, so že nekje v tej temi.

Pa še nekaj, sem lepo povedal, če z GTjem ne bom zadovoljen bo po kratkem postopku šel od hiše. Ker pa sem ga uspel voziti celo med stožci in če vprašaš mal ljudi s katerimi se družim (ko vidijo moj smile) bo kar ostal pri hiši in ne vidim zakaj bi lagal tako sam sebi kot tebi :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko si imel povprečno porabo goriva?

Zadnja slika: Statistika: če prov razumem zapis na displeju:

povprečje 7,1

povprečna brzina 83 km/h

Pa še nekaj, sem lepo povedal, če z GTjem ne bom zadovoljen bo po kratkem postopku šel od hiše. Ker pa sem ga uspel voziti celo med stožci in če vprašaš mal ljudi s katerimi se družim (ko vidijo moj smile) bo kar ostal pri hiši in ne vidim zakaj bi lagal tako sam sebi kot tebi :D

Ne prehudo jemat, nič slabga mislil, sem vesel zate, da ti tako ustreza, sam hitr se pozdrav pol pa na polno.

4. Borutt in Mladench sta že peljala mojega, pa ni nihče zabeležil pretiranih vibracij. Se pa strinjam, v sport nastavitvi in hiter gas pri 3k obratov ti da občutek, da bo vse skup razpadlo. :P, sedaj ne vem, al so teb dali kakega slabo sešraufanega, al je pa izpuh kriv :P

Ne govorim o hitrem odpiranju gasa v prenizki prestavi, govorim o konstantni vožnji ( enaki hitrosti ) pri obratih mašine med 2800 in 4200 ( 2800, 3000, 3200,3400, 3600, ........) bo sedaj razumljivo ? Poizkusi 4 prestava, 3800 obratov, cca 45-55 sek ?

Izpuh ni kriv, sigurno, sem sedajle šel še enkrat pogledat, je čist raven :ras: .

 

pred eno uro, Ferrarist pravi:

@Lipstick, a si mogoče spal v Paklenici, v Dinkotovem app.? En točno tak GT z akrapotom je bil tam...avstrijska tablca?

Bil, kriv po vseh točkah obtožnice.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja statistika, od tega ena tretina za organom po ps in ena četrtina po dežju

IMG_20160509_122645.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Lipstick pravi:

 

Bil, kriv po vseh točkah obtožnice.

Smo šli peš mimo, ko si slikal motor ob tabli za Paklenico :)

Škoda ko nisi spregovoril z nami, smo mislili da je kšn holcar :)

Btw, a je možno, da je Akrapo prbližno isto glasen k origigi? Meni se je zdel celo milejši zvok od damijevega....mogoče oz. verjetno pa se motim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, skalar36 pravi:

Ljudski glas za šankom pravi, da imajo ostale znamke motociklov testne voznike za testiranje svojih motorjev. KTM pa svoje stranke.

S(ne..)kalar*

Maš prav sam ne pozabi še znamko Yamaha, kako so njihove stranke odpravljale woblanje :P

Čisto spodaj pa imaš še slikico za premium znamko ki ima svoje stranke za testne voznike :lol1:

pred 2 urami, Snecer pravi:

1300 kubični monstrum ne zmore v 6. pri 50? ne verjamem

 

50 druga prestava?

pol se pa folk čudi, zakaj ima tako porabo

 

pred 15 minutami, Ferrarist pravi:

Smo šli peš mimo, ko si slikal motor ob tabli za Paklenico :)

Škoda ko nisi spregovoril z nami, smo mislili da je kšn holcar :)

Btw, a je možno, da je Akrapo prbližno isto glasen k origigi? Meni se je zdel celo milejši zvok od damijevega....mogoče oz. verjetno pa se motim :)

Ne motiš se, Akrapovič na KTM je krneki glede glasa ....govorim za 1190..... 

1384313_276388592693332_475030768124996416_n.jpg

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Btw, a je možno, da je Akrapo prbližno isto glasen k origigi? Meni se je zdel celo milejši zvok od damijevega....mogoče oz. verjetno pa se motim :)

Zakon in njegove norme velja za vse enako, ne motiš se, mislim, da celo zelo dobro razlikuješ med različnimi zvoki-toni "enako" glasnega izvora, je pa originalni zvok Kik Tauset Mal-a značilo-prepoznavno "konzervast".

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

48 minutes ago, Kmet2 said:

Maš prav sam ne pozabi še znamko Yamaha, kako so njihove stranke odpravljale woblanje :P

Čisto spodaj pa imaš še slikico za premium znamko ki ima svoje stranke za testne voznike :lol1:

 

Maš prav! Dobr so me nategnil...za 9k... bom še enga kupu za 9k, pa smo tam tam...

Če pa rabiš motor da dobiš pussy...ja pol je pa neki narobe s tabo\mano, ne z motorjem. :jezik:;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, ukica pravi:

6 prestava je uporabna sam na AC pri 130,140+ 

pr cruising mode cca 100kmh je najbolj uporabna 4 prestava. Omejitev 50 - obvezno druga...vse ostalo je cukajoce, tresajoce etc.. Se navads. :) 

Naj povem da po 1400 prevoženih km, lahko 90 voziš v 6 prestavi. 115 je pa optimalna hitrost zanjo, brez vibracij in lahko mirno pospešuješ. (street mode)

57km/h je lepše in manj trese v 4 kot v 3.

 

pred 56 minutami, Lipstick pravi:

Btw, a je možno, da je Akrapo prbližno isto glasen k origigi? Meni se je zdel celo milejši zvok od damijevega....mogoče oz. verjetno pa se motim :)

Zakon in njegove norme velja za vse enako, ne motiš se, mislim, da celo zelo dobro razlikuješ med različnimi zvoki-toni "enako" glasnega izvora, je pa originalni zvok Kik Tauset Mal-a značilo-prepoznavno "konzervast".

 

No ja, o žlahtnosti zvoka bi se pa dalo diskutirat, namreč imam skoraj absolutni posluh, predvsem pa dobro ločim barvo zvoka.

pa še skrivnost, ki je očitno nisi poiskusil:

STREET mode se zlo lepo pelje med 3-5k obrati, pravkar ponovno preveril (vsaj na mojem), medtem ko je SPORT na taistih obratih bolj tresoč, kar je do neke mere razumljivo, SPORT mode na bi bil za 5 in navzgor.

Oba ti v končni fazi vržeta maximum konjev, s tem da je sport spodaj bolj odziven...kar si pa čutil :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem napisal, vozil samo v SPORT ( nikaj malega abčutka in znanja za vožnjo imam ) tud ko sem ga žgal od Grobnika čez Delnice do Kočevja po mokri cesti, je pa res, da sem menjal prestave, samo v 6 jaz ne znam vozit, to bom moral še mal preštudirat ( verjetno kje kaj najt pa prebrat, ker kakšnega strokovnega kadra ne bo lako dobit ).

Popravljeno . Popravil Lipstick
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Lipstick pravi:

Sem napisal, vozil samo v SPORT ( nikaj malega abčutka in znanja za vožnjo imam ) tud ko sem ga žgal od Grobnika čez Delnice do Kočevja po mokri cesti, je pa res, da sem menjal prestave, samo v 6 jaz ne znam vozit, to bom moral še mal preštudirat ( verjetno kje kaj najt pa prebrat, ker kakšnega strokovnega kadra ne bo lako dobit ).

No sej to sem študiral potem in mi je kapnilo, da sploh nisi menjal programa. Jaz sport uporabim tam, kjer je res lepa cesta, pa da jo poznam, pa da se mi zahoče. Sport tudi zmanjša občutljivost trekšna, pa dovoli večje zdrse zadnje gume. Ni pa noben bawbaw, in se strinjam s tabo , sport ni za fijakanje po omejitvah, po mestu, vaseh. Sem pa tudi prečital vse teste, ki so jih objavljali različni "testni" vozniki z Malorce, pa se tut ni noben kaj preveč pritoževal nad vibracijami. Upam, da niso bili vsi podkupljeni? Hm...:P

Škoda ker nisi RAINa uporabil, tam lahko od 2k obratov mirno voziš pa nič ne cuka.

Kak je pa filing na angel GT, po jadranki? Men je prva super, nad pričakovanji, pri zadnji me pa boki motijo, malce premal oprijema, če na polno odpiram, oziroma slabši filing, kot na bolj športnih gumah.

Ampak po dežju so pa majka :D

Dej še mal opiši, sedenje, drža, ostale pritikline, pa še kak vtis, mogoče kaka pozitivna kritika tudi?

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kak je pa filing na angel GT, po jadranki?

Počasi bom nehal piast tukaj, glede gum nisem merodajen, so drugi večji strokovnjaki, ANGEL GT zame v redu guma, dvakrat je zdrsnla prva ( nič posebnega ), z zadnjo nisem mel kakšnega problema, verjetno je bolj problem v vzmetenju ( ni nastavljeno za mojo težo ).

Izpostavil sem tiste stvari, katere meni ne ustrezajo, ni pa nujno, da bi nekdo drug imel podobne občutke- "težave".

Za žgat po Jadranki je kar vredu makina, zase bi jo moral še malo poštimat, par stvari porihtat, potem ne bi nič več jamral  :cool:.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej resnica je končno razkrita....Dami je kupu ena navadna jajca z grdimi šraufi, ki so vozna samo v prvi brzini in še to samo v rain modu :lol1:

Imaš srečo, da boš lahko vsaj z Mitaskami malo popravil karakter motorja :jezik:

P.S.

Morda ti pa Mladench proda bivšega SX-a nazaj...samo zdej bo cena višja :kva2:

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, skalaprava pravi:

Torej resnica je končno razkrita....Dami je kupu ena navadna jajca z grdimi šraufi, ki so vozna samo v prvi brzini in še to samo v rain modu :lol1:

Imaš srečo, da boš lahko vsaj z Mitaskami malo popravil karakter motorja :jezik:

P.S.

Morda ti pa Mladench proda bivšega SX-a nazaj...samo zdej bo cena višja :kva2:

 

na, sm pa mislu, da mi boš bmfla predlagal :P

13131252_1058404610895757_50440911294175

pred 22 minutami, Lipstick pravi:

Kak je pa filing na angel GT, po jadranki?

Počasi bom nehal piast tukaj, glede gum nisem merodajen, so drugi večji strokovnjaki, ANGEL GT zame v redu guma, dvakrat je zdrsnla prva ( nič posebnega ), z zadnjo nisem mel kakšnega problema, verjetno je bolj problem v vzmetenju ( ni nastavljeno za mojo težo ).

Izpostavil sem tiste stvari, katere meni ne ustrezajo, ni pa nujno, da bi nekdo drug imel podobne občutke- "težave".

Za žgat po Jadranki je kar vredu makina, zase bi jo moral še malo poštimat, par stvari porihtat, potem ne bi nič več jamral  :cool:.

no no, ne bit užaljen, debatiramo, primerjamo, zakaj te sprašujem, ker nekaj na tvoje mnenje dam, je pa res da vsak po svoje občuti moped. Nisi pa ti vseved, pa niti jaz, s primerjavami in skupnim znanjem pa več vemo. Recimo jaz poznam navodila skor na pamet, ker sem na bolovanju :P žal pa mam samo service manual za superduka R, za GTja jih še ni dobit. 

bdw...moj je imel premal našponano verigo, takoj ob prevzemu, če jo pravilno nastaviš tudi manj cuka pri nizkih obratih.

Drugače pa sem hotel povedati, da imam tudi jaz razvajeno rit, saj sem do sedaj vozil samo uglajene 4 valjnike in sem bil nekoliko skeptičen, kako se bom našel z vibracijami 2valjnika. Očitno mi ni tak problem al pa me je karambol tok zdrmal, da nič več ne čutim :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!