Skoči na vsebino

Honda XRV 750 Africa Twin


Priporočene objave

Objavljeno

Lastniki Afrik ste verjetno opazili, da je motor precej težko postavit na centralno stojalo (če ga ima). Honda zato v kompletu z originalnim stojalom prilaga še posebno prijemalo, ki se montira v bližino soponikove leve stopalke. S pomočjo te ročke je veliko lažje dvignit motor.

Jaz imama to ročko še doma in jo za simbolično vsoto ponujam.

Objavljeno
Jaz imama to ročko še doma in jo za simbolično vsoto ponujam.

Ojla! Ne pisem ti zaradi rocke (nimam centralca) sem pa opazil, da imas Vario screen MRA, ce se ne motim. Koliko si visok in kako se obnese pri tvoji visini. Mene hrup na Africi ubija. Stalno vozim s "shtofeljci" v usesih, pa se je precej glasno. Studiral sem ze, da bi znizal original sipo, saj je precej bolje, ce imam celo kelado nad sipo, kot pa takole na pol. Ce postavim roko nad sipo, kot recimo tisti touratechov spojler, ce poznas, pa je tudi precej bolje... Kako pa je z Vario screenom? Sorry, mogoce ste ze kje pisali o tem...?!?!

aja, jest mam 185cm...!

Objavljeno

M@to jaz sem kakšne 3cm večji od tebe, in sem imel z originalno šipo enake probleme.

Vario screen mi je precej pomagal. Višino zgornjega delas se da premikati gor-dol (3 lege). Naročil in kupil sem ga v HG Beljak ter zmontiral na kar tam na parkirišču. V zvezi s prvo testno vožnjo se najbolj spomnim, da sem zašel slišati zvok motorja - prej je bil itak samo veter.

Skratka, pri takšni višini voznika sta edini smiselni rešitvi MRA Vario ali pa nižanje originala. Če bi bil jaz še enkrat pred tem, bi verjetno nižal original - ker je ceneje.

Objavljeno

Jaz imam na moji namontirano sipo MRA navadno, ne vario in je odlicna. Visok sem 186 in je voznja po avtocesti zame in za sopotnico nasproti TDM pravi uzitek kar se tice vetra.

Glede tiste rocke za vzdignit motor sem pa interesent, sam trenutno sem v Kanadi in pridem konec Avgusta tako da se lahko takrat zmenimo.

Se ena zanimivost; ceprav sem bral da se da kupit original Hondino stojalo za Africo so mi pri uvozniku AS Domzale trdili da ne obstaja...

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pred nekaj dnevi sem predelal trip master da mi kaže hitrost in ugotovil da kaže nekaj povsem drugega kot analogni (baje da je trip master izredno natančen). Pri 180Km/h mi je trip master kazal 167km/h....

Jest mam tut AT in me zanima kje bi dobu podatke za predelavo trip masterja

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Spoštovani "afrikaši", če morda kdo od vas kupuje ali ve za koga, ki išče odlično ohranjeno Africo Twin, vam sporočam, da prodajam Africo Twin letnik 2001, z veliko kvalitetne dodatne opreme. Oglas je tudi na Motosvetu, tako, da se lahko vidi par slik.

LP vsem skupaj in veliko uspešnih kilometrov v prihajajoči sezoni.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Hmm... prav to sem poskusil narediti tudi jaz. Zvezal sem vse kakor je treba, pa stvar ni funkcionirala :hmm: Danes pa sem zmontiral Pierburg pumpo in stvarca deluje fantasticno. Kosta pa 70E, jebiga, je pa vsaj zihr. Poglej si tale link. Tip je mohar. Naredil sem tako kot je napisal, tudi zasilni izklop!

http://www.andreeweb.de/Motorrader/Einbau_...-pumpe_der.html

Sem prebral zadevo in menim, da je pumpa deloma narobe vgrajena, ker morajo imeti tovrstne pumpe približno stalni pretok goriva skoznje. To pomeni, da je ne smeš vgraditi "zaporedno" na vplinjače kajti, ko ni velike porabe goriva, se pumpa "matra". Vedno mora obstajati vsaj še en izhod za gorivo, ki ga je pumpa napolnila (T člen), tako, da se neporabljeno gorivo vrača nazaj v rezervoar, oz. na vhod pumpe. S tem se doseže nemotena cirkulacijo goriva - hladilnega sredstva in precej manjša obremenitev pumpe. Nastane pa potem nov problem. V ta povratni vod je potrebno vgraditi ventil, ki prepušča gorivo le od nekega pritiska navzgor (pritisk definirajo nastavitve vplinjačev). Napr. membrano s pravilno izbrano vzmetjo.

M@to in mladen lahko napišeta kakoe se zadeva obnese sedaj, ko sta naredila že malo več km.

Popravljeno . Popravil Leon
Objavljeno

No, še od mene en lep pozdrav!

Sem sicer "novopečeni" motorist, dolgo časa sem razmišljal katero enduro bi si kupil pa me je na koncu le premamila AT! :OK: Definitivno navdušen, trenutno totalno zadovoljen z njo :blush:

Lp, Simon

Objavljeno

Jaz sem naredil s predelano originalno pumpo (z relejem) približnol 8000km, nakar me je predelava pustila na cedilu v sipinah. Težava je v tem da ko tišiš prvo in drugo na obrate je poraba goriva zelo visoka in pumpa deluje z veliko frekvenco, ki jo kot kaže rele ne zmore. Tako sem jo prevezal na original (5min dela), in se peljal naprej brez problema. Danes sem pumpo razmontiral in jo testiram na mizi. Kontakte ima že skoraj uničene, namesto releja pa sem zmontiral tranzistor, stvar deluje odlično. Jutri ali v petek jo bom zmontiral na motor. Tako popravljena pumpa je skoraj večna, oziroma, dokler zdrži membrana v njej.

Sem tudi razmišljal da bi nabavil vakumsko od AfricanQueens (Mikuni), pa sem bral precej postov da ne deluje glih najboljse.

Sikec cestitam za nabavo!

Objavljeno

Jaz sem naredil s predelano originalno pumpo (z relejem) približnol 8000km, nakar me je predelava pustila na cedilu v sipinah. Težava je v tem da ko tišiš prvo in drugo na obrate je poraba goriva zelo visoka in pumpa deluje z veliko frekvenco, ki jo kot kaže rele ne zmore. Tako sem jo prevezal na original (5min dela), in se peljal naprej brez problema. Danes sem pumpo razmontiral in jo testiram na mizi. Kontakte ima že skoraj uničene, namesto releja pa sem zmontiral tranzistor, stvar deluje odlično. Jutri ali v petek jo bom zmontiral na motor. Tako popravljena pumpa je skoraj večna, oziroma, dokler zdrži membrana v njej.

Sem tudi razmišljal da bi nabavil vakumsko od AfricanQueens (Mikuni), pa sem bral precej postov da ne deluje glih najboljse.

Sikec cestitam za nabavo!

Jest mam isto predelano pumpo na rele in mi je v v soboto po cca 8000 km crknu rele (5min dela, mam vedno rezervo), me pa zanima ta tvoja rešitev z taranzistorjem, pa če lahko bolj lajična razlaga ker glih nisem kakšen elektronik

Objavljeno

Namesto releja uprabiš PNP tranzistor. Namesto da ti rele mehansko vklaplja pumpo ti jo vklaplja tranzistor. Rele ti je crknil ker se je iskrilo v njemu in mu je uničilo kontakte tako kot jih uniči pumpi. V pumpi so kontakti precej večji kot v releju, zato zdrži tudi več časa kot rele. V tranzistorju ne iskri ker nima kje iskriti, polek tega pa tudi nima težav s frekvenco delovanja. Stroškovno je približno kot rele al pa še manj. Pumpa vleče med 5 in 6A toka, danes sem testiral s 15A tranzistorjem. Pri polni obremenitvi, ko pumpa na suho dela neprekinjeno (približno v taki situaciji je meni odpovedal rele), se čez nekaj časa tranzistor segreje do te mere da bi bilo dobro če bi imel čito majhno hladilno rebro. Jutri bom poskusil s 30A tranzistorjem, ta ga pa po moje sploh ne bo potreboval.

Če se ne motim, je podobna zadeva pri elektronskem vžigu. Tomos APN6 je imela platine ki so dajale kontakt za svečko ki je nato dala iskro (zraven je imela še kondenzator ki je skrbel da se ni iskrilo med kontakti). Novejši modeli APN6 niso imeli več platin, ampak črno škatlo montirano nad motorjem. Po moje so platine zamenjali s tranzistorjem. V to nisem prepričan, samo domnevam

P.S. Jaz sem na kontakte na releju zmontiral kondenzator, ki je iskrenje skoraj odpravil. Tako bi ti rele zdržal precej več časa.

Objavljeno

... Pri polni obremenitvi, ko pumpa na suho dela neprekinjeno (približno v taki situaciji je meni odpovedal rele), se čez nekaj časa tranzistor segreje do te mere da bi bilo dobro če bi imel čito majhno hladilno rebro. Jutri bom poskusil s 30A tranzistorjem, ta ga pa po moje sploh ne bo potreboval...

Jaz bi v vsakem primeru uporabil hladilno rebro. Če pa je možno, ga montiraj na okvir motorja, pa boš imel dovolj veliko hladilno rebro, he,he.

Lp

Objavljeno

Ni nujno, da je okvir dovolj veliko hladilno rebro. Jaz se poleti ne moren voziti v kratkih hlačah, ker se "deltabox" segreje > 50oC

mladen ali boš poleg tranzistorja uporabljal tudi kondenzator ? Energija iz tuljave se pri nenadni prekinitvi toka mora nekam "uskladiščiti".

Objavljeno

Razmišljal sem da bi dal diodo med C in E. Kaj praviš?

Sicer pa sem kar dolgo testiral in dela samo s tranzistorjem.

Objavljeno

Sem prebral zadevo in menim, da je pumpa deloma narobe vgrajena, ker morajo imeti tovrstne pumpe približno stalni pretok goriva skoznje. To pomeni, da je ne smeš vgraditi "zaporedno" na vplinjače kajti, ko ni velike porabe goriva, se pumpa "matra". Vedno mora obstajati vsaj še en izhod za gorivo, ki ga je pumpa napolnila (T člen), tako, da se neporabljeno gorivo vrača nazaj v rezervoar, oz. na vhod pumpe. S tem se doseže nemotena cirkulacijo goriva - hladilnega sredstva in precej manjša obremenitev pumpe. Nastane pa potem nov problem. V ta povratni vod je potrebno vgraditi ventil, ki prepušča gorivo le od nekega pritiska navzgor (pritisk definirajo nastavitve vplinjačev). Napr. membrano s pravilno izbrano vzmetjo.

M@to in mladen lahko napišeta kakoe se zadeva obnese sedaj, ko sta naredila že malo več km.

Jaz imam Pierburg pumpo in dosedaj sem z njo naredil 8000 km, brez kakršnih koli problemov. Segreje se sicer do pribl. 60°, pa so mi v Pierburgu rekli, da je to popolnoma normalno. Povratnega voda naj ne bi bilo treba, ker je pritisk zelo majhen in pumpa narejena tako, da deluje brez škode tudi če porabe ni. Če bo kaka sprememba, te pa obvestim.

Govoril sem s tipom, ki je s Pierburg pumpo naredil že 40.000 milj brez problemov!

Objavljeno

mladen jaz ne bi dal. Kam se bo pa C praznil ?

Jaz sem na pumpo original dal 3,3 10e-3 F star elektrolit, da se mi je nehalo iskriti. Z manj se mi je iskrilo.

Tranzistor je dobra rešitev. Vse kar se iskri je zastarelo in za v kanto.

M@to hvala za info. Sam sem v predelavi potopne pumpe od Citroen ZX 1.4 i. "Prsica" je močna, da so se mi brez T člena vplinjači samo "zjokali". Enostavno ima preveč pretoka in premočan pritisk. Tudi jaz bom obvestil o rezultatih.

Objavljeno

[attachmentid=70840]

To je moj trenutni načrt, kaj praviš?

post-746-1148566357_thumb.jpg

Objavljeno

[attachmentid=70840]

To je moj trenutni načrt, kaj praviš?

Po tem načrtu ti sigurno ne bo delalo.

1. Bazo tranzistorja si vezal na maso, tranzistirja ne bo nikoli odprlo in tok ne bo stekel skozi tuljavo.

2. Zaščitna dioda, pride vezana paralelno s tuljavo in ne na tranzistor.

3. Baze tranzistorja ne smeš priklopit direktno na 12V, ker ga boš skuril.

lp

Objavljeno

Stvar deluje prez problema.

Tranzistor je PNP, zato mora biti baza na maso.

Dioda je vezana vzporedno na tuljavo

Skozi stikalo na pumpi, se pravi skozi bazo teče ko so sklenjeni kontakti 350mA

Skozi tuljavo, oziroma skozi E in C teče 5,5 A

Stestirano vse na pultu 100%. Namesto pumpe sem celo priklopil halogenko ki ima pribl. isto porabo kot pumpa in pustil stvar nekaj ur priklopljeno. Tranzisotr se je na aluminjasti ploscici ki sluzi kot hladilo segrel toliko, da sem ga lahko drzal v roki, to se pravi nič. Uprabil sem 25A PNP tranzistor.

Ne vem pa še kako bo delovalo na motorju. To bom vedel v nedeljo zvečer.

Objavljeno (popravljeno)

Mea culpa.

Se opravičujem ,da sem zavajal.

lp

Popravljeno . Popravil TBoxer
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Kako ste sedaj rešili zadevo??Do katere nedelje zvečer naj počakamo na poročanje :P ?? Me tud afrika matra in bi rad zvedel za najbolj enostavno rešitev tega problema. Se mi zdi, da se zadevo splača naredit takoj ko jo kupiš, da te kdaj ne zaj... v nepravem trenutku.

Lp, lightning :)

Objavljeno

Sem prej pozabil...V kakšen cenovnem okviru se kaj gibljejo redni servisi za Africo?? Kako pa kaj cene rezervnih delov na splošno?? Koliko mislite se cenovno spremeni vzdrževanje v primerjavi s LC4 640, ki sem ga imel do sedaj??

Da ne boste rekli da me sam cene zanimajo, za kupit je že, sam je potrebno imeti vseeno malo odprt pogled v prihodnjost, če gre kaj po zlu :kva2: . Poleg tega pa, sej veste da študentje zmeri jambrajo :P

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!