Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR


Pervy
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

273751508_10160268160322137_7987673213948296891_n.thumb.jpg.d32758fe8d1703eda4dec8115d930f09.jpg

Priporočene objave

:OK: Včeraj sem jaz z mojo 10 naredo 600 km .Z sopotnico,tank torbo in nahrptnikom.Poraba smešna(motorja)5 lit./100 km.In niti ni bilo utrujajoče :o

Tak,da tisti ko bi delali 800 + km na dan ne rabite predelavat 10. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje za lastnike 10-ke :? Kolk vam pokaže števec,ko ga pritisnete do konca? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

299

Aha :hmm: Sem že mislo,da je z mojim kaj narobe,da noče it čez 300 (števec):yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Pol gre isto po števcu kot gsx-r 750 :P

Hm, :? samo jaz se tolažim s tem,da še obrati vedno grejo više,čeprav števec stoji na 299 :OK: :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK zdaj pa resno vprašanje za lastnike. Imam namen to lepotico nabavit drugo leto ker pa se ne mislim popolnoma odpovedat dolgim turam pa razmišljam o dvigu ročic, zamiku stopalk in višji šipi - nekaj podobnega je naredil motorrad pri supertestu GSX-R 1000. tako bi motor dobil malo več vsakdanje uporabnosti in obenem še vedno bil čisto dovolj športen za "divjanje" po cestah, z malo šraufanja pa se lahko spet spremeni nazaj v originalno stanje.

PERVY kupi si 9-ko. To je dovolj močno, precej športno in pa neverjetno udobno. Pa še prtljago maš kam dat. Velik tank, Givi dela nosilec za kovček, sopotnic je namenjen udoben sedež + ročke za držat (-01),...

Ja,ja, saj vem da je :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

premza

Tu pa s ene strinjam s tabo.

Ko sem jaz kupoval 10 sem s etud odločo med 9 in 10.Pa se na 10 lepše sedi.Bolj sproščeno.Ker imam sam problem glede ,(poškodbe) pozicije šoferja in je na 10 dost boljše.No vsaj za mene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
A je za stranske bunke na ZX10 potrebno rezati oklep?

Ja, kaj zdaj? A nihče nima slajderjev?

Pa še nekaj dodatnih vprašanj; s katerimi gumami ste bili najbolj zadovoljni?

Kaj vse ste že zamenjali na svojem ZXu? (tablica, izpuh, dodali amortizer, oklepi..?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je za stranske bunke na ZX10 potrebno rezati oklep?

Odvisn kere kupiš. Jest nism nč rezal. Dobu iz USA za 125$ zraven še bunke za zadno vilco. Slike pa mislim da sm že tut dal tle nekje. Moje so vpete na dveh mestih tko da ni treba rezat oklepa, če pa so enojne ga pa morš razne če kupiš takšne ko imajo nosilc, čeprav tist se mi glih ni zdel najbolš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisn kere kupiš. Jest nism nč rezal. Dobu iz USA za 125$ zraven še bunke za zadno vilco. Slike pa mislim da sm že tut dal tle nekje. Moje so vpete na dveh mestih tko da ni treba rezat oklepa, če pa so enojne ga pa morš razne če kupiš takšne ko imajo nosilc, čeprav tist se mi glih ni zdel najbolš.

To sem videl. A imaš kakšen web naslov, kje si to kupil? A so dovolj velike, da pri padcu zaščitijo tudi oklep?

Kje si pa karbon kupil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: Včeraj sem jaz z mojo 10 naredo 600 km .Z sopotnico,tank torbo in nahrptnikom.Poraba smešna(motorja)5 lit./100 km.In niti ni bilo utrujajoče :o

Tak,da tisti ko bi delali 800 + km na dan ne rabite predelavat 10. .)

Saj ne da bi bila poraba na prvem mestu, ampak kako ti pa uspe s sopotnikom narediti 5l? Glede na to, da je moj motor še nima 1000km (prvi servis) in da ga še nisem navil čez 6k, se mi zdi moja poraba 6,5l kar veliko. A je to v mejah normale? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem videl. A imaš kakšen web naslov, kje si to kupil? A so dovolj velike, da pri padcu zaščitijo tudi oklep?

Kje si pa karbon kupil?

Dobil od tipa na zx-10r.net forumu. Poslal u kuverti 125$ in cez en teden mel doma. Zdej je začel delat slajderje za prednje vilce. Kaj pa zaščitijo je odvisn od padca, ampak mislim da so še najbolši od teh kar sm gledu. So kopija MOKO al pa MUZZY ma podobne. Kolker sm vidu slike oklep zlo fajn odnese. Carbon je od Janija. Zadn konc mi glih ni všeč, ampak sm zdej dal original zadn konc tok da bo naredu replico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

ups - si mogoče razmišljau o kaki blokadi če ti je res tolko premočen, kolko wem nemci blokirajo motorje z neko ploščico, ki jo dajo v fergazer da mu zmanjšajajo konje. meni bi blo škoda prodat tako lepotico samo zaradi tega ker je premočna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ne da bi bila poraba na prvem mestu, ampak kako ti pa uspe s sopotnikom narediti 5l? Glede na to, da je moj motor še nima 1000km (prvi servis) in da ga še nisem navil čez 6k, se mi zdi moja poraba 6,5l kar veliko. A je to v mejah normale?  :hmm:

Oj. Fantje, eno vprašanje: Po koliko prevoženih kilometrih se vam prižge rezerva? Men se pri 160 km. Pri 200 sem pa že ostal brez goriva ( glih na dvorišče sem se pripeljal pa mi je ugasnil :D - sem imel večjo srečo kot pamet ) A je to normalna poraba? Na servisu so mi rekli da odvisno od načina vožnje. Je pa res da ga odpiram. Lp :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je to normalna poraba? Na servisu so mi rekli da odvisno od načina vožnje. Je pa res da ga odpiram. Lp  :OK:

za vsak tak motor in če ga malo bol tišiš je 8l+/100 km normalna poraba, če boš nad 10l konstantno lahko začneš razmišljat da je nekaj narobe. meni so vsi cestaki med 8 in 10 pili, pa tudi preko. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ne da bi bila poraba na prvem mestu, ampak kako ti pa uspe s sopotnikom narediti 5l? Glede na to, da je moj motor še nima 1000km (prvi servis) in da ga še nisem navil čez 6k, se mi zdi moja poraba 6,5l kar veliko. A je to v mejah normale?  :hmm:

Pojma nimam.Očitno je moj šparavn.Ali pa jaz ne znam vozit. :D Do zaj sem naredo z njim 13000 km in se poraba vedno giba od 5 pa tam do8.Odvisno od vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja je tudi okoli 6,5 do 7. Lučka začne brleti že pod 200, sem pa naredil tudi 220 km že z njim :-)

Drugače se pa strinjam z UPSom. To je kruta baraba. Vedno imaš nek strah, da ga ne smeš naviti do konca. Po mojem subjektivnem občutku je več zabave na 600-taku, ko ga z veseljem navijaš čez ovinke, brez nevarnosti powerslida. Pa še hitrejši si lahko, ker nimaš tiste zavore v glavi (SR ali kako že reče temu Twist of the Wrist..).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja je tudi okoli 6,5 do 7. Lučka začne brleti že pod 200, sem pa naredil tudi 220 km že z njim :-)

Drugače se pa strinjam z UPSom. To je kruta baraba. Vedno imaš nek strah, da ga ne smeš naviti do konca. Po mojem subjektivnem občutku je več zabave na 600-taku, ko ga z veseljem navijaš čez ovinke, brez nevarnosti powerslida. Pa še hitrejši si lahko, ker nimaš tiste zavore v glavi (SR ali kako že reče temu Twist of the Wrist..).

Glih obratn. V ovinku ga ni treba tolk položit, na izhodu pa samo odpreš gas in poješ tiste 600 kubične mopede za malco. :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...

The Green Rajcing Mašin

post-463-1141671726_thumb.jpg

post-463-1141671753_thumb.jpg

post-463-1141671694_thumb.jpg

The Black Bitch :kva2:

post-463-1141671875_thumb.jpg

post-463-1141671900_thumb.jpg

post-463-1141671972_thumb.jpg

post-463-1141671997_thumb.jpg

post-463-1141672042_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil gebre
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!