BLACKACES Objavljeno Februar 2, 2019 Opozori Objavljeno Februar 2, 2019 pred 39 minutami, luxsa pravi: Mi se na misel ne pride da bi se z mopedom za 20 jurjof po nekih vukojebinah vozu.? Potem pa ne rabiš za motor toliko denarja zapravit. Prodajajo cenejše, ki so namenjeni samo asvaltu. Ha ha ha BMW za za model oglašuje in obljublja multi tasking. Mi uporabniki ne zahtevamo nič več, kot obljubljajo. Joker, MiNa in DAMI34 3
Gonca Objavljeno Februar 2, 2019 Opozori Objavljeno Februar 2, 2019 pred 2 urami, nemo pravi: Ojej, pa res... Honda... prejmi moje iskreno opravičilo za navedeno žalitev. Se bo še kdo javil? Lahko poskušaš stvari relativizirati, vendar ti(BMW) dejstva niso preveč v prid. Reliablity by brand Brand Percent failed Yamaha/Star 11% Suzuki 12 Honda 12 Kawasaki 15 Victory 17 Harley-Davidson 26 Triumph 29 Ducati 33 BMW 40 Can-Am 42 . BLACKACES 1
motolover Objavljeno Februar 2, 2019 Opozori Objavljeno Februar 2, 2019 9 hours ago, BLACKACES said: V bistvu bi razumel vse, samo, da se pa glava motorja po 20000 km uniči, pa žal ne razumam in pika....... Če že čutiš potrebo po ogrevanju motorja, to počni na glavnem stojalu, ne na stranskem, ko v desnem cilindru in glavi ni dovolj olja, sploh, če si imel parkiranega celo noč ali dlje na stranskem. Zdaj verjetno razumeš 47 minutes ago, Gonca said: Lahko poskušaš stvari relativizirati, vendar ti(BMW) dejstva niso preveč v prid. Reliablity by brand Brand Percent failed Yamaha/Star 11% Suzuki 12 Honda 12 Kawasaki 15 Victory 17 Harley-Davidson 26 Triumph 29 Ducati 33 BMW 40 Can-Am 42 . Japonci nimajo pol toliko tovarniške opreme in je posledično manj za crkniti. krucymucy, Joker in BLACKACES 3
BLACKACES Objavljeno Februar 2, 2019 Opozori Objavljeno Februar 2, 2019 pred 1 minuto, motolover pravi: Če že čutiš potrebo po ogrevanju motorja, to počni na glavnem stojalu, ne na stranskem, ko v desnem cilindru in glavi ni dovolj olja, sploh, če si imel parkiranega celo noč ali dlje na stranskem. Zdaj verjetno razumeš JA. pik1 in 3nity 2
Borutt Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 pred 16 urami, Borutt pravi: Letnik 2017 problemi s špicami; nekatere odtisnjene in feltna “pijana”. Sem pozabil napisati, da je bil testni z malo kilometri in z odpravljenimi napakami oziroma z zamenjanimi deli zaradi vpoklica in tudi nekaterimi, za katere še ni bil vpoklic.
nemo Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 9 hours ago, Gonca said: Lahko poskušaš stvari relativizirati, vendar ti(BMW) dejstva niso preveč v prid. Reliablity by brand Brand Percent failed Yamaha/Star 11% Suzuki 12 Honda 12 Kawasaki 15 Victory 17 Harley-Davidson 26 Triumph 29 Ducati 33 BMW 40 Can-Am 42 . Hvala za odgovor, potrdil si mojo navedbo: "Normalno je, da se vsak motor kvari pa naj bo to BMW, KTM, Ducati, Yamaha, Honda, Suzuki... " Pa še to: razvrstitev "zanesljivosti" posameznih znamk, ki si jo pripel za podkrepitev trditvi, da je žaljivo primerjati Hondo z BMW, je bila narejena 2014 na podlagi spremljanja okvar na 3.000 motorjih in na podlagi poročanja 11.000 uporabnikov. Dovolj velik vzorec, bi rekel. In slaba reklama za BMW, tudi. Kako bi šele bilo, če bi upoštevali novejše letnike!? Ob tem bi dodal še, da je splošno znano, da je statistika ena velika laž, sestavljena iz majhnih resnic. Kajti, analiza je bila narejena na podlagi različnih izdelkov posameznih proizvajalcev, kar je po mojem mnenju lahko zavajajoče (glej prejšnji stavek). Bolje bi bilo, in podatki so zagotovo zbrani, če bi analizirali motorje različnih proizvajalcev po kategorijah (potovalci, cestaki...) Za konec pa tole: ni bil moj namen zagovarjati BMW znamke, niti delati (žaljive) primerjave. Poudarek je bil na dejstvu, da se VSI motorji kvarijo, pri čemer pa je poprodajna obravnava kupcev različno dobra/slaba. Over&out CeneR, solorider, MiNa in 1 other 4
luxsa Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 8 hours ago, BLACKACES said: Potem pa ne rabiš za motor toliko denarja zapravit. Prodajajo cenejše, ki so namenjeni samo asvaltu. Ha ha ha GS je predvsem cestna potovalna endura, kar pomeni da je komot in predvsem trotl ziher za vozit,kar mi pride prav pri mojih izletih do Minhna ,off road me pa vec ali manj ne zanima. MiNa 1
Snečer Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 pred 1 uro, luxsa pravi: GS je predvsem cestna potovalna endura, kar pomeni da je komot in predvsem trotl ziher za vozit,kar mi pride prav pri mojih izletih do Minhna ,off road me pa vec ali manj ne zanima. kaj pa je takega v Monakovem, da redno hodiš tja? avion je tudi opcija
DAMI34 Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 pred 18 urami, Borutt pravi: Letnik 2017 problemi s špicami; nekatere odtisnjene in feltna “pijana”. če se ne motim je tudi vpoklic prav zaradi tega problema
DAMI34 Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 pred 16 urami, BLACKACES pravi: No pa se je začelo. Take pametnjakoviče sem čakal. Najbrž bom šel v javno predstavitev in boste lahko pripeljali vse strokovnjake, da ugotovijo kako je motor uporabljen. Zadeva se bo predvidevam medijsko podprla, samo pravniki še najdej način kako. Malo se pa bojimo bavarcev....... tudi jaz napišem "drobnarije" ki jih v garanciji odpravljam in lej ga enako, vernikom se meša, neverniki ti priželijo in govorijo kako je moped za nič in samo njihova blagovna znamka "nekvarljiva" Tako da BMK, na koncu se lepo vidi, več kot moped ima nakrcanega sranja večje so možnosti za napake. Da bo nekaj delovalo 20 let pa so časi mimo, če pa vsake 2-3 leta vržejo nov model na trg in ni časa za testiranja. Edino kar me v takih primerih (neglede na znamko) pizdi je: če sem že odkartal za moped 20 jurjev, bi pričakoval da bo kaka nezgodica ali problem manj, na koncu pa človek ugotovi, da je še najmanj problemov z "budget" motorji, ki so nekje okrog 10 jurjev (novi) in od katerih proizvajalec najmanj zasluži. Someone12, Joker, skalar36 in 5 others 7 1
MiNa Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 (popravljeno) pred 10 urami, motolover pravi: ko v desnem cilindru in glavi ni dovolj olja, Olje v glavo potiska črpalka, tako da pomankanje ni problem. Je pa problem, da se v levi cilinder steka olje, če puščaš "vroč" motor na bočnem stojalu. K-ji in Stari boxerji so imeli grdo navado, da so pri zagonu "pokadili"... Kar precej neprijetnih napak tudi konstrukcijskih znajo imet tele "Ubermašine", nekatere le lepotne nekaj pa tudi bolj konkretnih. Kvari se pa tako vse, nekaterim še posebej. Popravljeno Februar 3, 2019. Popravil MiNa MitcH', Snečer in DAMI34 3
krucymucy Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 12 minutes ago, DAMI34 said: Edino kar me v takih primerih (neglede na znamko) pizdi je: če sem že odkartal za moped 20 jurjev, bi pričakoval da bo kaka nezgodica ali problem manj, na koncu pa človek ugotovi, da je še najmanj problemov z "budget" motorji, ki so nekje okrog 10 jurjev (novi) in od katerih proizvajalec najmanj zasluži. Studentski pravis ... pik1 in MiNa 2
DAMI34 Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 Pravkar, krucymucy pravi: Studentski pravis ... ne ne, neglede na znamko Smešno je da mora proizvajalec šparat da lahko naredi "poceni" motor (velja tudi za BMW), pa mogoče ravno zato nekaj naredi tako, da bo simpl in delovalo...
Snečer Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 pred 4 minutami, krucymucy pravi: Studentski pravis ... eno so študentski, drugo penzjonerski DAMI34, krucymucy, pik1 in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 pred 6 minutami, MiNa pravi: Olje v glavo potiska črpalka, tako da pomankanje ni problem. Je pa problem, da se v levi cilinder steka olje, če puščaš "vroč" motor na bočnem stojalu. K-ji in Stari boxerji so imeli grdo navado, da so pri zagonu "pokadili"... Kar precej neprijetnih napak tudi konstrukcijskih znajo imet tele "Ubermašine", nekatere le lepotne nekaj pa tudi bolj konkretnih. Kvari se pa tako vse, nekaterim še posebej. pa še nekaj bi dodal, ogrevanje motorja na mestu je nepotrebno. Lepše in enakomernejše se bo segrel z normalno (beri umirjeno) vožnjo, kjer bodo vsi sklopi delovali ne samo mašina.
pik1 Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 pred 20 urami, BLACKACES pravi: Nič ni čudno :). Sem lastnik 2016, pa mi nobena napaka ni več čudna :), :). Ne morem vrjeti, da je pri BMW-ju to možno. Vem, da bodo nekateri komentarji v stilu, kaj je tako grozno itd...... Ampak, da imamo na trgu motor, ki ima toliko "sranj" je pa že malo čudno. Zanima me, ali se te napake dogajajo po celem svetu, ali je to samo tukaj. Vem pa, da najbrž BMW Slovenije nihče ne jemlje resno. Na kratko BMW r1200 LC GSA, letnik 2013 in 2016 sramota za trg. . ... stari, en topel nasvet ... ? ... čimprej prodej, pa si kitajčka kup BLACKACES, solorider in luxsa 1 2
ftp Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 12 hours ago, motolover said: Če že čutiš potrebo po ogrevanju motorja, to počni na glavnem stojalu, ne na stranskem, ko v desnem cilindru in glavi ni dovolj olja, sploh, če si imel parkiranega celo noč ali dlje na stranskem. Zdaj verjetno razumeš Motor se ne maže z oljno kopeljo, ampak z oljno pumpo ki pod tlakom maže vse vitalne dele motorja, tudi ko je na stranskem stojalu. Težave je BMW imel z napačno termično obdelanimi odmičnimi gredmi, ki so se dobesedno izrabile.
DAMI34 Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 pred eno uro, pik1 pravi: . ... stari, en topel nasvet ... ? ... čimprej prodej, pa si kitajčka kup vernik pik1 1
Luka66 Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 Ko smo "obdelovali" oranžnega in njegova platišče, sem napisal, da se vsi kvarijo, to je na žalost dejstvo, neglede na znamko,...... sistem različnih nepreverjenih podizvajalcev od priznanih podizvajalcev, porazdelitev gospodarskih panog v svetu in pohlep po večjem dobička je naredil svoje......imam občutek, da je po letu 2010 vse kvaliteta šla navzdol........ Splošna teza, da je več okvar, ker je več "novih tehnološki" zadev na motorju .......statistčno že res, toda.....katere so te nove tehnološke zadeve?....ABS, TC, LED utripalke, več map, vzmetenje, ogrevan sedež, LCD TFT zaslon, tempomat, kolesa na špice....? kolesa na šprikle delajo od evek, bi rekli v totem Marprogu in še pri MZ nisem imel problemov z njimi........to so vse tehnološko relativno "stare" zadeve, ki tudi na DACIi dobro špilajo..... naf.... nas kot majmune, ker je motor stvar emocij, želja in užitka, ne pa pri nas nuje........za25k€ toliko kot je MTS ADV ali GS ADV se s popustom dobi VW Passat Higline TDI, ali pa katera druga znamka avta naloudana v iber z opremo, dobro tono in pol avta s štirimi kolesi itd........pa ne crkuje vsa ta ala "hightech" oprema kot pri motorjih.....in se strinjam, da je pomembno, kako proizvajalec in njegova servisna mreža rešuje reklamacije in popravila..........lahko si le predstavljam koliko se bo dvignila cena, ko bodo na motor našraufali "nove hightech" varnostne komponente ala radarski tempomat, pa kako lučko v vzvratnem ogledali, ki opozaraj na vozilo ob strani, pa kašen masažni zic, to bo za varnost motoriste nepogrešljivo in cena spet par jurjev gor.....kakšen tehnološki dosežek bo spet to. Pa morda še to, o Hondah, ker se je vrtela primerjava z "ostalim svetom", imel sem jih 6, dve sem kupil rabljeni in štiri nove, na nobeni mi ni nič crknilo in nisem imel nobene reklamacije, z njimi se naredil cca.200kkm, kar morda res niso neki respektabilni km, vendar je vse špilalo........taka je moja izkušnja, zato respect.......zadnjo sem prodal 10 let nazaj, potem sem imel bavarca, pa angleža in oranžnega in na vsakem kakšna reklamacija v garancijskem roku.........tako, da kljub temu, da sem tukaj nekje napisal, da nimam nobene simpatije do kakterekoli znamke, moram priznati da mi je in bo Honda na posebnem mestu, morda je to tako, ker je bila prvi "pravi" motor, ki sem si ga kupi in je to tako kot s prvo, ki je moški nikoli ne pozabi in če bi se bilo potrebno peljat "na konec sveta" bi si vzel ta staro Hondo AT SREČNO skalaprava, nemo, MiNa in 4 others 7
Snečer Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 pred 2 urami, DAMI34 pravi: pa še nekaj bi dodal, ogrevanje motorja na mestu je nepotrebno. Lepše in enakomernejše se bo segrel z normalno (beri umirjeno) vožnjo, kjer bodo vsi sklopi delovali ne samo mašina. malo moraš ogret da sklopko odlima Joker in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 pred 1 minuto, Snecer pravi: malo moraš ogret da sklopko odlima nope, 2x stisneš ročico pa je
luxsa Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 3 hours ago, Snecer said: kaj pa je takega v Monakovem, da redno hodiš tja? avion je tudi opcija Boljsa polovica dela tam,pa da se ne vozim z avtom grem raje z mopedom ce je vreme. Snečer 1
Snečer Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 pred 52 minutami, DAMI34 pravi: nope, 2x stisneš ročico pa je saj v leru zaverglam, pol pa gledam kdaj se neha kolo vrtet, takrat je odlimana DAMI34 in Joker 2
Lipstick Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 6 minutes ago, Snecer said: saj v leru zaverglam, pol pa gledam kdaj se neha kolo vrtet, takrat je odlimana Jez nimam cajta čakat pa gledat, jez se grem z motorjem vozt ... igc1, DAMI34 in Someone12 3
Snečer Objavljeno Februar 3, 2019 Opozori Objavljeno Februar 3, 2019 pred 3 minutami, Lipstick pravi: Jez nimam cajta čakat pa gledat, jez se grem z motorjem vozt ... ogreje se v času, ko se oblečem, tako da ni izgube časa
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se