Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, jskrablin pravi:

Jaz sem bolj u easy kvazi hard enduro/cross country voznik... ko se zaganjaš preko kakega solidno razsutega terena mi je precej pomembno da se motor ne odziva preagresivno. Plezanje v neumno strme vzpone me ne veseli preveč :D Kadarkoli sem probal 300 2T je šlo od blesavega (Beta 300RR), malo bolj blesavega (EXC 300) do res blesavega (TM EN 300). Prenaporno za hoby voznike če mene vprašaš...

S to izjavo se pa čisto strinjam. Po 1,5 letnem mučenju na EXC300, sem prešaltal na EXC450 pa sedaj veliko bolj uživam v vožnji kot prej. Tudi marsikaj več prevozim kot s 300 2t. 

Objavljeno

Imel sem exc 450-l2012,sedaj imam exc 50-l2018.glede vodljivosti je velika razlika,zelo lahko vodljiv,tudi moči je več in pri plezanju se lahko dobesedno igraš.tehnika gre hitro naprej in sploh ne razmišjam da bi menjal za manšo kubaturo

Objavljeno

Jaz imam EXC 530 in se strinjam. Pleze koliko voznik obvlada in v drugi prakticno v prostem teku. Kolega ima Exc 300. Sva menjala in ja je lazji in se boljse pleze ampak amater ga ne izkoristi. Ko pa je kaksna odprta trasa pa je 4T superioren. Da ne govorim o porabi.

Me pa nekaj drugega zanima. Nekaj se dogovarjam z kolegom za enduro vikend v Ribniku na Hrvaskem. Kako je tam, je ze kdo bil? Predvsem izven MX proge ker neko skakanje mi ravno ne disi.

Objavljeno
pred 22 urami, IZTOK pravi:

Me pa nekaj drugega zanima. Nekaj se dogovarjam z kolegom za enduro vikend v Ribniku na Hrvaskem. Kako je tam, je ze kdo bil? Predvsem izven MX proge ker neko skakanje mi ravno ne disi.

V Ribniku imajo cca 3km cross country steze... ne vem pa če tja štejejo tudi del, ki gre po MX progi ali ne. Tista proga je solidno zabavna, ne preveč zahtevna, gre pa en del po MX progi. Če ti ni za skakanje, se preko skokov odsvaljkaš pa je. Po hosti je strasiran cca 13 - 14km enduro del ne vem pa a je izven organiziranega dogodka (kot je bila enduro tekma Ribnik) tam dovoljeno vozit. Pomoje je najbolj da pokličeš in vprašaš. Sama trasa je bila dobro označena tako da pomojem so oznake še vedno lepo vidne. Kontaktna telefonska je na njihovi FB strani - https://www.facebook.com/motocross.ribnik/ 

Drugače maš v nedeljo cross country trening v Kopru če se ti ne uspe zmenit za Ribnik. Po posnetku zgleda OK proga, nekih skokov ne bo al pa se jih da obvozit.

 

pred 22 urami, IZTOK pravi:

Jaz imam EXC 530 in se strinjam. Pleze koliko voznik obvlada in v drugi prakticno v prostem teku. Kolega ima Exc 300. Sva menjala in ja je lazji in se boljse pleze ampak amater ga ne izkoristi. Ko pa je kaksna odprta trasa pa je 4T superioren. Da ne govorim o porabi.

Jaz lahko po malo uvajanja na 4T povem da je Sherco 300 SEF-R Factory v nizkih obratih napram 200 EXC prav hecno len. Sicer ne počaka za karsibodi, na zadnjo kolo ga je iz 'podna' težko spravit (v primerjavi z 2T). Rabi svojo dozo gasa in zmehčano sklopko. 200 po drugi strani skoči na ukaz... in to je v kombinaciji z res kratkim powerbandom cela jeba kontrolirat, sploh ko si utrujen. Generalno ti 4T da več časa za pogruntat kaj se dogaja medtem ko te 2T strese na rit dosti hitreje. Glavna prednost 2T je lih v tem - pri nizkih hitrostih in na res zahtevnih terenih je bolj agresiven odziv in hitreje razvijanje moči plus. Če imaš vsega skup par metrov zaleta pred neko strmo steno bo 2T v prednosti. Na bolj odprtem terenu in pri iskanju oprijema je 4T boljša varianta. Sploh ko se pelješ kak kos transferja s konstatnim gasom - 2T ne mara tega. Za amaterje že kr solidno izven mlad in nor let je IMO 4T boljša izbira. Ko se zavrti ima moči prek glave zadosti, podaja jo pa lepo linearno, skor malo leno. Kaj več bom lahko dodal ko bom še par ur odvozil...

Objavljeno
pred eno uro, jskrablin pravi:

V Ribniku imajo cca 3km cross country steze... ne vem pa če tja štejejo tudi del, ki gre po MX progi ali ne. Tista proga je solidno zabavna, ne preveč zahtevna, gre pa en del po MX progi. Če ti ni za skakanje, se preko skokov odsvaljkaš pa je. Po hosti je strasiran cca 13 - 14km enduro del ne vem pa a je izven organiziranega dogodka (kot je bila enduro tekma Ribnik) tam dovoljeno vozit. Pomoje je najbolj da pokličeš in vprašaš. Sama trasa je bila dobro označena tako da pomojem so oznake še vedno lepo vidne. Kontaktna telefonska je na njihovi FB strani - https://www.facebook.com/motocross.ribnik/ 

Drugače maš v nedeljo cross country trening v Kopru če se ti ne uspe zmenit za Ribnik. Po posnetku zgleda OK proga, nekih skokov ne bo al pa se jih da obvozit.

 

Jaz lahko po malo uvajanja na 4T povem da je Sherco 300 SEF-R Factory v nizkih obratih napram 200 EXC prav hecno len. Sicer ne počaka za karsibodi, na zadnjo kolo ga je iz 'podna' težko spravit (v primerjavi z 2T). Rabi svojo dozo gasa in zmehčano sklopko. 200 po drugi strani skoči na ukaz... in to je v kombinaciji z res kratkim powerbandom cela jeba kontrolirat, sploh ko si utrujen. Generalno ti 4T da več časa za pogruntat kaj se dogaja medtem ko te 2T strese na rit dosti hitreje. Glavna prednost 2T je lih v tem - pri nizkih hitrostih in na res zahtevnih terenih je bolj agresiven odziv in hitreje razvijanje moči plus. Če imaš vsega skup par metrov zaleta pred neko strmo steno bo 2T v prednosti. Na bolj odprtem terenu in pri iskanju oprijema je 4T boljša varianta. Sploh ko se pelješ kak kos transferja s konstatnim gasom - 2T ne mara tega. Za amaterje že kr solidno izven mlad in nor let je IMO 4T boljša izbira. Ko se zavrti ima moči prek glave zadosti, podaja jo pa lepo linearno, skor malo leno. Kaj več bom lahko dodal ko bom še par ur odvozil...

300 4t sli 200 2t se nisem vozil. Oziroma sem imel Hondo CR 250 R ampak to je bil tipicen 2t MX tekmovalni motor iz ere ko so se 2t dominirali. Ta je bil nor in za izven MX steze neuporaben, plin v On/ Off izvedbi.

Exc 200  je sugurno bolj nervozen kot 250 ali 300. Meni se je zdel EXC 300 sicer brutalen ce odvrnes prevec a ni potrebe ker vlece ze pri dokaj nizkih vrtljajih in se ga da lepo kontrolirat.

Pri 4t jaz ne bi sel na manj kot imam. Nov Exc 500 je 4 kg tezji od 350, ni omembe vredno. Mas pa zato vedno dovolj moci in navora. To kar si napisal za dvig prednjega kolesa pri 4t moras konkretno stisnit vilico in nato s telesom dvignit prednji del tudi pri 530-ki, ker enostavno motor ni dovolj odziven. Zna biti problem za preskok jarkov dokler nisi zverziran. Pa veliko tezji je spredaj. Oddolzi pa se s tem, da lahko startam 5 m pred najhujso strmino in me gor povlece preko skal in korenin v drugi brez problema. Za to kaj jaz znam in vozim je 4t prava izbira.

Je pa zalostno, da noben od proizvajalcev v Slo ne omogoci testnih vozenj. Ok vem, zakonodaja itd. Lahko pa bi pri sosedih npr KTM organiziral za oba trga kaksne teste, da se lazje odlocis ne pa da kupujemo po katalogu.

Kaksna pa je pidpira za Sherco-ta v Slo? Jaz sem imel eno Beto 390 nagledano pa sem vseeno raje vzel KTM zaradi lazje nabave delov.

Ta vikend sigurno ne bom mogel v Koper. 

Objavljeno
pred 2 urami, IZTOK pravi:

Kaksna pa je pidpira za Sherco-ta v Slo? Jaz sem imel eno Beto 390 nagledano pa sem vseeno raje vzel KTM zaradi lazje nabave delov.

Zaenkrat sem po uradni poti nabavil zaščito hladilnikov in je bila relativno hitro tu v ~ 10 dneh od naročila do doma. Za kaj drugega se z uradnim zastopnikom še nisem ukvarjal.

Potrošne materiale ala filtri in podobno nabavljam sam na 24mx.com in pri lastnem 'neuradnem' dobavitelju delov. Precej tega je kompatibilnega s KTM/Huska - vzmetenje je komplet WP (vilice in križi zgleda da so kr identični kot na 200 EXC 2016, pričakujem da bom vzmeti samo prestavil, ker jih mam v EXC-ju primerne za mojo težo, isto za PHDS nosilce balance) tako da problemov s servisnim materialom tam ne pričakujem, hidravlika je komplet Brembo, izpuh je komplet Akrapovic če ga bom kdaj kaj zbil, aftermarket plastike ima Polisport. Zobniki, ketne... Parts Europe/24mx.com pa mir :D Sam glede na to da ima EXC 70 ur s trenutnim setom in je še vse bp tega tud ne bom rabil kmal.  Kaj bolj specifičnega bom pa videl kako je, ko bo čas za menjat kar je upam da še precej obratovalnih ur daleč. Motor je sicer že par let v proizvodnji tako da neke znanosti okoli tega ne bi smelo biti. 

Beta je pri nas precej dobro zastopana... pa Italija je blizu. Dvomim da so kaki resni problemi z rezervnimi deli za te motorje. Lahko pa da se motim.

pred 3 urami, IZTOK pravi:

Je pa zalostno, da noben od proizvajalcev v Slo ne omogoci testnih vozenj. Ok vem, zakonodaja itd. Lahko pa bi pri sosedih npr KTM organiziral za oba trga kaksne teste, da se lazje odlocis ne pa da kupujemo po katalogu.

Bom naslednjic Selesu kaj omenil pa da vidim kak bo odziv :D 

Objavljeno
Ob 15. 6. 2018 ob 14:52, jskrablin pravi:

 

Bom naslednjic Selesu kaj omenil pa da vidim kak bo odziv :D 

Tj kar daj, mislim pa, da brez KTM udelezbe ne bo nic. Tule se zna zataknit, ker so ocitno trdi in se jim fucka za taksno promocijo za nas trg - drobiz za njih. Od trgovca bolj tezko pricakujem, da bi sam financiral najem proge in mopede.

Objavljeno
pred eno uro, IZTOK pravi:

Tj kar daj, mislim pa, da brez KTM udelezbe ne bo nic. Tule se zna zataknit, ker so ocitno trdi in se jim fucka za taksno promocijo za nas trg - drobiz za njih. Od trgovca bolj tezko pricakujem, da bi sam financiral najem proge in mopede.

Offroad KTM-i se pri nas prodajajo sami, dobesedno. Poleg KTM-a je še nekaj Hond, Yamahe so tudi kr popularne (predvsem na MX sceni), Beta je precej popularna pri 2T strojih, pol pa kr zmanjka. Osebno bi več promocije pričakoval s strani bolj nišnih znamk, sam kjer ni volumna ni denarja in si spet na začetku - kura/jajce problem.

Seles dela za promocijo KTM-a in offroada na splošno res veliko pri nas tudi brez testnih voženj. Ne bi se pa branil vsake tolko zapelat malo na kakem novem modelu offroad mopeda. Da se recimo pri MotoXgeneration dogovorit in vsaj kak motor iz njihove lastne uporabe dobit za malo probat v kolikor koga zanimajo Huske, vsake toliko imajo tud kak testni motor na voljo. Okoli ostalih ne vem, pred časom se je prodajal testni Gas Gas z Obale sam nisem prej nikol zasledil da je kje možna kaka testna vožnja. Načeloma če si malo na 'sceni' in poznaš ljudi se da s strani prodajalcev dobit za poskusit magari njihov osebni motor... v kolikor te le-te zanima. Ostalo pa hja, znajdi se. Tako nekak vidim to sceno pri nas.

 

Nazaj k temi - včeraj sma s kolegom šla vozit na progo Sela pri Lavrici, ki je za nas iz Lj najbližja opcija poleg Brnika. Za razliko od Brnika je ta proga narejena lepo v klancu, hitrosti niso divje, podlaga je dosti boljša (predvsem mehkejša)... tako da je proga primerna tudi za amaterje, ki se malo svaljkajo naokoli. Edino kar me je malo presenetilo v prvem krogu je to, da sta dva manjša skoka popolnoma odrezana na koncu 'rampe' - tam ni kaj mislit sam na gasu ostat al pa se zvrnes na nos dol, kar ni lih produktivno početje. Ker ni bilo gužve smo se vozili malo izmenično - hitri na progo, hitri s proge, počasni na progo, počasni s proge in tako dalje. Z mopedom sem vedno bolj zadovoljen, neverjetno koliko lažje se ga pelje kot prej 2T. Za razliko od Instagrama tule dobite raw slikce :D

 

vlcsnap-2018-06-17-22h24m06s205.png

vlcsnap-2018-06-17-22h21m56s418.png

 

 

 

 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

V soboto je bila akcija. Se še vedno privajam na Shercota  - tokrat sem primerjal 'soft' in 'hard' mapo. Zanimivo razliko naredi 'soft' mapa - motor se še vedno kr hitro zvrti, nima pa več kake agresije v sebi. Spominja na delovanje 690 do 5k obratov nekje - vleče sam ne nori. Super za iskanje gripa po spolzki podlagi in ozke, počasne singlce. Za plezanje pa ni najbolj, sploh tam kjer ni veliko prostora nabirat zaleta - takrat je 'hard' mapa boljša izbira. Vem ker sem probal, večkrat :D In za MX progo 'soft' mapa ne sploh, tam more iti na počez vsaj malo :D 

Tokrat sem imel opcijo delat neposredno primerjavo s KTM EXC 250 F Six Days 2016 letnik. Razlika med motorjema je ogromna, večja kot sem pričakoval. EXC se zavrti občutno počasneje, vrtilni moment motorja se zelo občuti. Zaradi večjega kota vilic se počasneje odziva - je pa pri priganjanju preko razsute podlage bolj stabilen. In kot (zaenkrat še moj) 200 EXC mi je za resno zgrabit z nogami čudno oblikovan. Sherco po drugi strani spremeni smer s precej manj vložka, zavrti se bistveno hitreje, momenta motorja skor ni za pogruntat ima pa spodaj manj navora. Ko se zvrti skoči občutno bolj agresivno kot KTM. KTM je bolj 'traktorski' agregat v nizkih obratih in manj 'grize' v visokih obratih.

 

BTW če koga zanima/kdo pozna koga ki kupuje. Kmal bo na prodaj 200 EXC 2016, 81 ur. Mašina še neodprta, v fergazerju je JD jetting, izpuh FMF Gnarly krivina z alu zaščito. Kje in kako se je vozil se vidi iz te teme. Gor sem dal original plastike, motor zgleda super, pelje se super (kr malo preveč ga trga za moje pojme), v glavnem b.p.

IMG_20180630_141409.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 22 urami, jskrablin pravi:

V soboto je bila akcija. Se še vedno privajam na Shercota  - tokrat sem primerjal 'soft' in 'hard' mapo. Zanimivo razliko naredi 'soft' mapa - motor se še vedno kr hitro zvrti, nima pa več kake agresije v sebi. Spominja na delovanje 690 do 5k obratov nekje - vleče sam ne nori. Super za iskanje gripa po spolzki podlagi in ozke, počasne singlce. Za plezanje pa ni najbolj, sploh tam kjer ni veliko prostora nabirat zaleta - takrat je 'hard' mapa boljša izbira. Vem ker sem probal, večkrat :D In za MX progo 'soft' mapa ne sploh, tam more iti na počez vsaj malo :D 

Tokrat sem imel opcijo delat neposredno primerjavo s KTM EXC 250 F Six Days 2016 letnik. Razlika med motorjema je ogromna, večja kot sem pričakoval. EXC se zavrti občutno počasneje, vrtilni moment motorja se zelo občuti. Zaradi večjega kota vilic se počasneje odziva - je pa pri priganjanju preko razsute podlage bolj stabilen. In kot (zaenkrat še moj) 200 EXC mi je za resno zgrabit z nogami čudno oblikovan. Sherco po drugi strani spremeni smer s precej manj vložka, zavrti se bistveno hitreje, momenta motorja skor ni za pogruntat ima pa spodaj manj navora. Ko se zvrti skoči občutno bolj agresivno kot KTM. KTM je bolj 'traktorski' agregat v nizkih obratih in manj 'grize' v visokih obratih.

 

BTW če koga zanima/kdo pozna koga ki kupuje. Kmal bo na prodaj 200 EXC 2016, 81 ur. Mašina še neodprta, v fergazerju je JD jetting, izpuh FMF Gnarly krivina z alu zaščito. Kje in kako se je vozil se vidi iz te teme. Gor sem dal original plastike, motor zgleda super, pelje se super (kr malo preveč ga trga za moje pojme), v glavnem b.p.

IMG_20180630_141409.jpg

Skoda, da tvoj EXC nima 100 kubikov vec :( za Shercota 300 so na vseh testih povedali, da je idealen za vijugaste potke in gozd. Odprtega terena baje ne mara. Ampak moje osebno mnenje - 300 je malo za 4t. Zato moras izbirat med mapami. Vecja kubatura ti da oboje, navor pri nizkih vrtljajih in pospesek pri plezanju. Je pa par kil tezji.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Čestitam za nabavo in obnovo. RFS je vzdržljiv in če je tistih 247 ur realnih ima še veliko življenja v sebi. Baje 500 ur na ojnici ni nobeden problem, celo do 800 ur so delali. Priporočam pa ti, da menjaš ( če še nisi ) tesnilo vodne črpalke, ker kolikor se spomnim, so tale kar rada crknila. Sploh pa če je staro več let.

Jaz sem se sam oziral za RFS ji a so bili vsi pogledani zbiti do onemoglosti in z veliko urami. Je pa res, da določeni deli so dragi kot hudič in neoriginalnih nadomestkov ne dobiš več. Pazi na hladilnike, nova polovica stane 400 EUR !

Vidim pa, da si ga kar obtežil :D Zgubil se sigurno ne boš.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 15. 7. 2018 ob 22:21, IZTOK pravi:

Čestitam za nabavo in obnovo. RFS je vzdržljiv in če je tistih 247 ur realnih ima še veliko življenja v sebi. Baje 500 ur na ojnici ni nobeden problem, celo do 800 ur so delali. Priporočam pa ti, da menjaš ( če še nisi ) tesnilo vodne črpalke, ker kolikor se spomnim, so tale kar rada crknila. Sploh pa če je staro več let.

Jaz sem se sam oziral za RFS ji a so bili vsi pogledani zbiti do onemoglosti in z veliko urami. Je pa res, da določeni deli so dragi kot hudič in neoriginalnih nadomestkov ne dobiš več. Pazi na hladilnike, nova polovica stane 400 EUR !

Vidim pa, da si ga kar obtežil :D Zgubil se sigurno ne boš.

Hvala za lepe besede ;) Kolikor sem lahko preveril za nazaj so realne. Kolega ima že 550h na njegovi 525 pa še ni odprl mašine. Menja olje, oljne filtre in zračne filtre na 15h pa ma mir :)

RFS-ji so v Sloveniji polom... zgonjeni u 3pm. Zato sem se jaz obrnil k našim Severnim sosedom in ga kar hitro našel v Graz-u. V ZDA so še kar popularni, tako da imajo tudi aftermarket support tam močan, v Evropi smo pač siromaki kar se tiče off-road aftermarket scene :( 

Eno je imeti navigacijo na motorju, drugo je pa jo znat uporabljat :ninja: :rtfm: :kva1: Bomo videli naslednji teden kako bo šlo :)

Objavljeno

JAz sem na svojem bivsem Ktm-u exc-f 250 @2008 (kateri tip masine je, ne vem), motor prvic odprl pri 280h in preventivno menjal bat in ojnico, ter se ene par drobnarij. Ni pa bilo nobene krize, to sem naredil, ker sem hotel tako. cca 800€ je kostalo, pa imas spet mir, dolgo, dolgo casa. Pri 450, bi moralo se dalj trajat, ce je le motor vzdrzevan, kot treba (menjano olje redno in ciscen zracni filter), ter vozen rekreativno. 

Objavljeno (popravljeno)

Za exc f 250 sicer ne vem kateri agregat je bil. Exc 450 in 530 generacija 2008-2011 so imeli vgrajene motorje tip XC4, s tem da je 530 ka imela enako vrtino a daljsi hodžid 450 Jaz imam 530 in ojnico je priporoceno nenjat pri 350 urah. Bat komot vzdrzi cez 200 ur.  Samo 250 ke pa vrtijo bistveno hitreje, za ta nove nisem preprican, da bi ga bilo zdravo gonit 280 ur z prvim batom.

Popravljeno . Popravil IZTOK
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

A gre kdo v soboto na Cross Country dirko v Vranskem? Jaz sem si nekako uspel zrihtat vleko. Imam prostor za še en motor, če kdo želi, da se stroški podelijo. Krenem iz Maribora, tako da to območje ali pa ob poti.

Objavljeno
pred 16 urami, IZTOK pravi:

A gre kdo v soboto na Cross Country dirko v Vranskem? Jaz sem si nekako uspel zrihtat vleko. Imam prostor za še en motor, če kdo želi, da se stroški podelijo. Krenem iz Maribora, tako da to območje ali pa ob poti.

Jaz sem imel namen iti. Sam sem bil že na treningu ornk prehlajen in ni bilo prave energije za vozit več krogov skupaj, zdaj me je pa totalno povozilo tako da ni šanse da sploh odpeljem celotno dirko.

Objavljeno
pred 52 minutami, jskrablin pravi:

Jaz sem imel namen iti. Sam sem bil že na treningu ornk prehlajen in ni bilo prave energije za vozit več krogov skupaj, zdaj me je pa totalno povozilo tako da ni šanse da sploh odpeljem celotno dirko.

Ja pol pa drugic. Ampak ti si iz Gorenjske?

Objavljeno
pred 7 minutami, IZTOK pravi:

Ja pol pa drugic. Ampak ti si iz Gorenjske?

Jaz sem iz Lj. Oglasil sem se pač, ker si spraševal če kdo gre :P 

Objavljeno
Pravkar, jskrablin pravi:

Jaz sem iz Lj. Oglasil sem se pač, ker si spraševal če kdo gre :P 

Ma dobro, dezela Gorenjska :P

Objavljeno

300 kosmatincev pa jebela cesta po vrhu, cel september lepo in toplo, v soboto pa dez in 15 C. Ne vem no, @jskrablin mogoce bom jaz tudi raje prehlajen :blush:

Objavljeno

Če bo dež bo zabavno kot je bilo na treningu. Glej pod mokre korenine so hec. Nas je kr fino premetavalo... mene osebno dvakrat v drevo in parkrat po tleh :lol1:

Objavljeno

Ma v dež in 15 stopinj C povrhu ne bom rinil. Niti nimam dežne opreme za ta motor. Samo jakno, ki pa ni nepremočljiva. Škoda :cry:

Objavljeno

@jskrablin, malo berem odgovore za nazaj in opažam da se voziš tudi po naših koncih. Gremo kdaj na kakšno v izi turco?

Ponavadi se vozimo trije...

 

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!