bmw Objavljeno December 29, 2009 Opozori Objavljeno December 29, 2009 en zanimiv link neokretne krave.....
point Objavljeno December 29, 2009 Opozori Objavljeno December 29, 2009 Moj kolega je ca 20 let vozil BMW-eja vedno R-a in je lansko leto po pogovoru z mano(komaj sem ga prepričal) kupil prvič K-aja 1200 GT-eja in zadjič sva se pogovarjala spet malo o motorjih in mi je priznal rekel mi je prav si imel, nikoli več boxerja.Pač moraš me prav razumet res je,da vsak svoje hvali,samo poglej si od novejšega K-aja: diagram,porabo in končno in ti bo vse jasno! poraba olja minimalna na 10 K kil ca 0.75l vsak boxer to porabi v ca 4K kilometrih. Brumer a je sploh kaka tema na tem forumu katero nebi ti zabluzil??? Kaj primerjaš GS-a in K-ja. Pelji se enkrat z Gs-om in pol govori o golomaznosti, diagramih in tvoji TEORIJI. Povem ti, da je prava eksplozijska igračka pa tudi olja papca manj kot si ti misliš - vsaj moj ga je. Žal pa je imel druge težave, zaradi katerih se mi je zameril. roks63, DESIM, ZdravkoK in 2 others 5
Snečer Objavljeno December 30, 2009 Opozori Objavljeno December 30, 2009 Vizualno pa tile bokser motorji niso za nikamor. Meni so prav ostudni ImenitnaPriložnost, ZdravkoK, nejcgs in 9 others 3 9
MiNa Objavljeno December 30, 2009 Opozori Objavljeno December 30, 2009 Vsi ste malo , če bi imeli vsi enake motorje lepe, japonske ..... bi bili kot Kitajci pardon Japonci. Ta tema je namenjena lastnikom GS-ov tako piše v naslovu. Ko nekdo pokaže, očitno zelo dober voznik, da to zmore tudi po vaše neokretna krava vam je takoj hudo. V vašem nabijanju kaj vse se je pokvariko, kako dolgo so snemali je očitno tudi nekaj nevoščljivosti. Ja tudi meni se je že pokvaril, sem popravil in peljal naprej. Pa SREČNO z ali pa brez..... njofra, sjeng, Pips in 2 others 4 1
Snečer Objavljeno December 30, 2009 Opozori Objavljeno December 30, 2009 Pardon, nisem vedel, da je takšna ekskluziva ta topic No, dopadel pa se mi je npr. bmw scarver, ki pa ga ne delajo več. Seveda ni bil bokser. Glede vizualnega pač obstajajo objektivni kriteriji... alkatraz, Motorist_, halls in 1 other 2 2
MiNa Objavljeno December 30, 2009 Opozori Objavljeno December 30, 2009 Neee ni ekskluziva samo velikokrat postanejo zadeve v posameznih temah zelo off še posebej, če so o . Se je forum pač izrodil. Ajd. njofra in alkatraz 2
MariborBMW Objavljeno December 31, 2009 Opozori Objavljeno December 31, 2009 Obilo zdravja, ljubezni, sreče in uspehov v letu 2010. Naj bo tudi prijajajoče leto polno užitkov na "mopedih" Bojan
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 4, 2010 Opozori Objavljeno Januar 4, 2010 prav zanima me kolk časa so snemali ta filmić? en mesec? dva? ker vmes je bilo treba kardan zamenjat pa ležaje pa... joooooooooooooooooj boli glava :evilgrin: Podtlak verjetno, prehitro ti misli po vertikali potujejo proti zadnjiku in ven, na svobodo ... ZdravkoK, njofra, motoristek in 2 others 3 2
ghibli Objavljeno Januar 4, 2010 Opozori Objavljeno Januar 4, 2010 Podtlak verjetno, prehitro ti misli po vertikali potujejo proti zadnjiku in ven, na svobodo ... Sem že ugotovil. Vseeno hvala. Btw vedno se mi to zgodi ko berem takšne intelektualne poste. suhi, alkatraz, sayo in 3 others 1 5
MatjazinBrigita Objavljeno Januar 5, 2010 Opozori Objavljeno Januar 5, 2010 Ojla fantje, nisem mogel ostati tiho po teh neokusnih in nesmiselnih objavah. Oblika je stvar okusa! Kateri moped si bo kdo kupil je osebna odločitev, katero moramo drug drugemu dopustiti in spoštovati. :yes: Motorji so si tako različni, da jih je skoraj nemogoče in nesmiselno med seboj primerjati! Odrasla zrela oseba najprej razvije svojo tehniko vožnje in si postavi limite do katerih je še varno iti, potem si izoblikuje želje o potovanjih ( dirka do Portoroža, ali pa potovanje do Egipta), vseeno kaj, važno, da si nabavite moped, ki bo kar najbolje služil na izbranih poteh. Kateri je pravi bo že vsak zase sam najbolje vedel, res, pa je, da se skozi življenje stvari spreminjajo, tako tudi okus. Sam sem vozil vse.... od cestakov, čoperjev, pa nazaj na cestake, pa na potovalne endure.... Na koncu sem pristal tu. Če bi imel denar, bi si ga omislil že prej. Ampak saj veste prioritete so v življenju včasih neprijetne :unsure: Bistvo tega motorja je , kot so napisali na nekem angleškem forumu: Pelje te povsod, in kar je nabolje, na vseh terenih je nadpovprečno dober! Pa, da mi nebi nekdo napisal, da za v drek pa ni! Potem ni razumel osnove mojih stavkov! VSEM ŽELIM VELIKO LEPIH IN SREČNIH KILOMETROV NA VAŠIH KONJIČIH!! SREČNO! BYBY Majesty, roks63, basbas in 1 other 2 2
pjotr Objavljeno Januar 16, 2010 Opozori Objavljeno Januar 16, 2010 No to je to. Sem našel odgovor na lastno vprašanje. Očitno padec momenta med temi obrati. Dokler se ne navadiš je kar malo moteče. Mislim da imaš ti model, ki je starejši od 2009 (vsaj po sliki sodeč), kot ga navajaš v postu. Letnika 2008 in 2009 imata namreč 105 deklariranjih konjičev, tvoj model pa jih ima 98. Na grafu pa je prikazana razlika v navoru/moči med zadnjim(2010) in predzadnjim(2009) modelom. Vseeno me zanima, kje si našel ta graf, ker nekaj podobnega iščem tudi sam.
MariborBMW Objavljeno Januar 16, 2010 Opozori Objavljeno Januar 16, 2010 Mislim da imaš ti model, ki je starejši od 2009 (vsaj po sliki sodeč), kot ga navajaš v postu. Letnika 2008 in 2009 imata namreč 105 deklariranjih konjičev, tvoj model pa jih ima 98. Na grafu pa je prikazana razlika v navoru/moči med zadnjim(2010) in predzadnjim(2009) modelom. Vseeno me zanima, kje si našel ta graf, ker nekaj podobnega iščem tudi sam. je res, moj je letnik 2004. ne spomnim se več, kje sem ta graf potegnil, lahko pa ti povem, kje se ga danes našel, pri akrapoviču, kjer imaš podatke o večini motorjev poglej na http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/bmw/ upam, da ti bo koristilo
MariborBMW Objavljeno Januar 16, 2010 Opozori Objavljeno Januar 16, 2010 ok, pjotr, zdaj si me malo zmedel. govoriva o navoru, ti pa mi pišeš o kW. sem prav pogledal v knjižico. torej, do leta 2010 se na Nm ni nič spreminjalo, kar pomeni, da imata moj in vse do letnika 2010 iste težave. v letu 2010 pa je tudi moment porastel na 120 Nm. prej je bil skoz 115 Nm.
12BENI Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Kolikor jaz vem, ti tista vtičnica zgubi kontakt po nekaj minutah Mislim, da je že bilo govora nekje o tem, samo trenutno ne morem svojga hard diska spravit v pogon, da poiščem po spominu Saito polnilec ti na GS 1200 ne bo polnil . Kupiti moraš M+S CHARGER - LOUIS in to tisti ki ima spodaj vijaK in piše ( geaignet für BMW ) , katerega moraš odviti in ga priviti na vrh ( luknjica ) , ali pa kupit originalni polnilec BMW . Postopek polnjenja pa je sledeči : vklopiš polnilec v vtičnico na motorju ( polnilec še ne sme biti vklopljen v 220 v ) nato daš s ključem kontakt na motorju šele nato vtakneš v 220 v polnilec , nato izklopiš kontakt - samo tako ti bo stalno polnil !!
12BENI Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Pred kakšnim letom sem v Louisu kupil polnilec/vzdrževalec Saito Procharger. Na RT-ju je naprava odlično delovala, sedaj pa mi na GS-u dela težave. Napravim pa sledeče operacije: - priklopim vzdržeavlec preko spodnje vtičnice (cigaretna) - motorju dam kontakt, da polnilec začne polniti (zasveti lučka za polnenje) - po ca. 1 uri vse lučke ugasnejo (na RT-ju se je takrat vklopila lučka za vzdrževanje) Ali ima kdo podobne izkušnje/probleme/rešitve ? LP / Bojan Saito polnilec ti na GS 1200 ne bo polnil . Kupiti moraš M+S CHARGER - LOUIS in to tisti ki ima spodaj vijaK in piše ( geaignet für BMW ) , katerega moraš odviti in ga priviti na vrh ( luknjica ) , ali pa kupit originalni polnilec BMW . Postopek polnjenja pa je sledeč : vklopiš polnilec v vtičnico na motorju ( polnilec še ne sme biti vklopljen v 220 v ) nato daš s ključem kontakt na motorju šele nato vklopiš v 220 polnilec , nato izklopiš kontakt - samo tako ti bo stalno polnil !!
Guest Brumer Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 (popravljeno) Saito polnilec ti na GS 1200 ne bo polnil . Kupiti moraš M+S CHARGER - LOUIS in to tisti ki ima spodaj vijaK in piše ( geaignet für BMW ) , katerega moraš odviti in ga priviti na vrh ( luknjica ) , ali pa kupit originalni polnilec BMW . Postopek polnjenja pa je sledeč : vklopiš polnilec v vtičnico na motorju ( polnilec še ne sme biti vklopljen v 220 v ) nato daš s ključem kontakt na motorju šele nato vklopiš v 220 polnilec , nato izklopiš kontakt - samo tako ti bo stalno polnil !! Primeni na K-aju polni neglede kako ga priključim in tudi kontakta nikoli ni potrebno dajati in odvzemati.Namreč,če je na vtičnici stalni tok bo polnilo,če pa je tok na vtičnici samo pod kontaktom potem bi moral po vsej verjetnosti tudi polniti s kontaktom saj pri kontaktu gori samo kontrolka ostali porabniki so tako ali tako izključeni! Ps: je pa res,da moraš s polnenjem malo počakat namreč najprej polnilec prečekira napetost v akumulatorju (prižigajo se zelene ledice)nato pokaže napetost v Voltih(rumene ledice)in nato se začne šele polnenje takrat pa gori ena rudeča led in ena rudeča začne žmigat ,kar pomeni da je začel polnit akumulator. Popravljeno Januar 17, 2010. Popravil Brumer roks63, dore, dotem in 1 other 4
pjotr Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 ok, pjotr, zdaj si me malo zmedel. govoriva o navoru, ti pa mi pišeš o kW. sem prav pogledal v knjižico. torej, do leta 2010 se na Nm ni nič spreminjalo, kar pomeni, da imata moj in vse do letnika 2010 iste težave. v letu 2010 pa je tudi moment porastel na 120 Nm. prej je bil skoz 115 Nm. Z letnikom 2008 se je definitivno spremenila moč motorja in tudi krivulja navora, res pa je, da je maximalen navor ostal enak, le krivulja navora naj bi bila boljša(bolj ravna). Moč se je povečala, ker se mašina nekoliko bolj zavrti. Glej razlike med letniki na http://www.r1200gs.info/misc/specs/
MariborBMW Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 Saito polnilec ti na GS 1200 ne bo polnil . Kupiti moraš M+S CHARGER - LOUIS in to tisti ki ima spodaj vijaK in piše ( geaignet für BMW ) , katerega moraš odviti in ga priviti na vrh ( luknjica ) , ali pa kupit originalni polnilec BMW . Postopek polnjenja pa je sledeč : vklopiš polnilec v vtičnico na motorju ( polnilec še ne sme biti vklopljen v 220 v ) nato daš s ključem kontakt na motorju šele nato vklopiš v 220 polnilec , nato izklopiš kontakt - samo tako ti bo stalno polnil !! Na GS je tako lahko priti do baterije, da sem opustil misel na polnenje preko cig. vtiča. Prej, ko sem imel še RT-ja pa bi to vsekakor napravil. Tale M+S Charger pa tudi ni tako poceni (Louis 99,- €), kar pomeni, da tudi original BMW ni več "tako" drag (ca. 125,- €).
bmw Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 Na GS je tako lahko priti do baterije, da sem opustil misel na polnenje preko cig. vtiča. Prej, ko sem imel še RT-ja pa bi to vsekakor napravil. Tale M+S Charger pa tudi ni tako poceni (Louis 99,- €), kar pomeni, da tudi original BMW ni več "tako" drag (ca. 125,- €). kupi si C tek xs3600 in polni....pa imaš mir.
Gianni Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 kupi si C tek xs3600 in polni....pa imaš mir. Res je, C-tek je zakon, jst ga imam na RT-ju, enostavno, praktično in poceni...mislim, da je bil okoli 35 €. Dela BP. Zraven dobiš še kleme. Drugače pa imaš dva konca, enega "fiksnega", privijačiš kontakte na akumulator in jih tudi tam pustiš, pač na koncu je "baba", gumirana, ki se zapre s pokrovčkom, in to voziš pod zicom, do naslednje zime. Potem v jeseni pa "deca", priklopiš in srečno, do pomladi.
Jozee Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 Res je, C-tek je zakon, jst ga imam na RT-ju, enostavno, praktično in poceni...mislim, da je bil okoli 35 €. Dela BP. Zraven dobiš še kleme. Drugače pa imaš dva konca, enega "fiksnega", privijačiš kontakte na akumulator in jih tudi tam pustiš, pač na koncu je "baba", gumirana, ki se zapre s pokrovčkom, in to voziš pod zicom, do naslednje zime. Potem v jeseni pa "deca", priklopiš in srečno, do pomladi. Le kje si ti dobil to ceno za Ctek-a 3600 najnižja katero najde striček Googl je 65 € tu imaš link do zastopnika za Slovenijo Ctek
sayo Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 Le kje si ti dobil to ceno za Ctek-a 3600 najnižja katero najde striček Googl je 65 € tu imaš link do zastopnika za Slovenijo Ctek Ctek imate v trgovini KMC, 3600 stane 69€+popust
Electric Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 (popravljeno) Ne da bi delal reklamo ampak 10€ ceneje je v euroton-u v mariboru sem dal za cteka 3600 60€, da bo ostalo za kako kavo ali pa pivo Pa to je bilo brez popusta. Mr. sayo upam da ko dobiš popust odštejejo od polne cene Popravljeno Januar 20, 2010. Popravil Electric
sayo Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 Ne da bi delal reklamo ampak 10€ ceneje je v euroton-u v mariboru sem dal za cteka 3600 60€, da bo ostalo za kako kavo ali pa pivo Pa to je bilo brez popusta. Mr. sayo upam da ko dobiš popust odštejejo od polne cene Nisem vedel a ga imajo v Euro T. tam pa imam še dodatnega 10 % popusta, pa bo že za kar nekaj
SOLO1 Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 zakaj pa mora biti glih c-tek 3600??????????,sej drugi glih tko polnijo pa še cenej so in spet ostane za :kava:ali:beer2:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se