Zivnorc Objavljeno Junij 14, 2015 Opozori Objavljeno Junij 14, 2015 Ce bos nasel kje tako visok vizir, brez dodatnih nosilcev, ti bo "plapolal" v vetru. Se najboljsa opcija in seveda najdrazja, bi bil povisan vetrobran za GS Adventure in seveda se dodaten nosilcek od Adventure-ja. Kaj bos zacel casopis raznasat, al kaj rabis tako visok vetrobran? ...sej mu piše, da je Damjandugi DAMI34 in krucymucy 2
bmwr1200gs Objavljeno Junij 14, 2015 Opozori Objavljeno Junij 14, 2015 Potreboval bi najvišji vizir kar obstaja za gs-a let 2012.Originalni je visok cca 35 cm.Potrebujem višine vsaj 50 cm. Pomagajte prosim z linki ali nasveti ,kam se obrniti. http://www.wrs.sm/it/ http://powerbronze.co.uk/default.aspx
vandrovec Objavljeno Junij 14, 2015 Opozori Objavljeno Junij 14, 2015 Givi povišan je merjeno od vrh žarometa do vrh vizirja točno 50 cm, sam vizir je visok 48 cm. Nimam dodatnih nosilcev sem pa moral obstoječe podložiti in učvrstiti, ker so bili razmajani, sedaj držijo.
vandrovec Objavljeno Junij 14, 2015 Opozori Objavljeno Junij 14, 2015 To je tak: http://www.ebay.it/itm/GIVI-PARABREZZA-PARAVENTO-CUPOLINO-330DT-KIT-ATTACCHI-BMW-R-1200-GS-2004-2012-/321351624290 navedene mere 51 X 56 cm, so verjetno najdaljše razdalje Originalnega nisem preizkusil, 100 pa ni tudi ta, dobro je, ker se ga lahko nastavi, jaz ga imam na srednji poziciji in med vožnjo gledam preko njega, če bi ga dvignil do konca, bi gledal skozi njega, kar mi pa ne paše.
krucymucy Objavljeno Junij 14, 2015 Opozori Objavljeno Junij 14, 2015 Kaj je pa s tistimi deflektorji, ki se jih pricvrsti na originalni vetrobran? Od nekaterih sem slisal da precej pomaga. Zivnorc 1
mijare Objavljeno Junij 15, 2015 Opozori Objavljeno Junij 15, 2015 Imam tega in je OK http://www.givi.co.uk/screens-and-spoilers/AIRFLOW/Airflow lp
damjandugi Objavljeno Junij 15, 2015 Opozori Objavljeno Junij 15, 2015 Hvala vsem za tako množičen odziv.Dali ste mi veliko uporabnih nasvetov.To bom sedaj pregledal in razmislil in potem javi za kaj sem se odločil.
u-r-o-s Objavljeno Junij 15, 2015 Opozori Objavljeno Junij 15, 2015 Javi kakšne bodo izkušnje, jst tudi razmišljam o višji varianti, imam puigov deflektor gor, malo bolje je vendar bi si še vseeno želel malce več vetrne zaščite okoli glave...
damjandugi Objavljeno Junij 15, 2015 Opozori Objavljeno Junij 15, 2015 Sam imam preko 2 metra.Na prejšnjem motorju sem imel givi airflow in se je dobro obnesel.vendar bi sedaj rad nekaj iz enega kosa,kot npr. givi 330dt ali cm ermax.Javim,ko dobim za kar se bom odločil.
RSM Objavljeno Junij 15, 2015 Opozori Objavljeno Junij 15, 2015 Sam imam preko 2 metra.Na prejšnjem motorju sem imel givi airflow in se je dobro obnesel.vendar bi sedaj rad nekaj iz enega kosa,kot npr. givi 330dt ali cm ermax.Javim,ko dobim za kar se bom odločil. Imam wunderlich xtreme scren, na 1200gs, šipa je daljša za 12cm od originala, visok sem 195cm, deluje odličo na najnižji poziciji.
Ferrarist Objavljeno Junij 15, 2015 Opozori Objavljeno Junij 15, 2015 Original GSA+stranski deflektorčki...dobiš na ebayu šipo, edino dodatni nosilček moreš nekje staknit, ker je nov ene 180€...najbolš od vsega pa je to, da je original in lepo izgleda, za razliko od raznih dodatnih zadev...my 0,02€ Kmet2 in jami65 2
vandrovec Objavljeno Junij 15, 2015 Opozori Objavljeno Junij 15, 2015 Kaj je pa s tistimi deflektorji, ki se jih pricvrsti na originalni vetrobran? Od nekaterih sem slisal da precej pomaga. Če malo manjka je možno, da pomaga. Na TDM mi ni kaj dosti pomagalo, ker je original veliko premajhna. Če bi montiral na sedanjo povišano, samo, da razbije glavni zračni tok na vrhu, bi bilo verjetno bolje. Se mi zdi, da je problem te Givijeve povišane, ker je pregladka, original je bolj zalomljena in malo premeša zračne tokove.
Fritz Objavljeno Junij 16, 2015 Opozori Objavljeno Junij 16, 2015 Imam wunderlich xtreme scren, na 1200gs, šipa je daljša za 12cm od originala, visok sem 195cm, deluje odličo na najnižji poziciji. Sam sem nabavil tole, saj na netu nisem našel višjega in nisem najbolj zadovoljen (v višino merim 193 cm). Je pa tudi res, da se rad vozim z zračnimi, letnimi čeladami, ki so glasne in zračne. Morda bo treba zamenjati čelado.
motolover Objavljeno Junij 16, 2015 Opozori Objavljeno Junij 16, 2015 Sam sem nabavil tole, saj na netu nisem našel višjega in nisem najbolj zadovoljen (v višino merim 193 cm). Je pa tudi res, da se rad vozim z zračnimi, letnimi čeladami, ki so glasne in zračne. Morda bo treba zamenjati čelado. Poskusi s čepki! Odkar sem jih poskusil, se brez sploh več ne maram voziti. Uporabljam glasno in zračno čelado Arai RX7XX, brez čepkov bi počasi oglušel. Fantocci 1
vandrovec Objavljeno Junij 18, 2015 Opozori Objavljeno Junij 18, 2015 (popravljeno) Torej, če motor zaklenka, mu motorni računalnik zmanjša predvžig, posledica je nekaj manj moči, vendar mora zadeva naprej delat "normalno". Kakorkoli, zanimivo bo spremljat, v katero smer se bo zadeva odvila. ...da povem, kako se je končalo z omenjenim problemom. Motor sedaj dela normalno oz., še lepše kot prej. Sicer imam v tanku še vedno 100 oktanski bencin, bom pa tankal tudi 95 še kdaj. Menda so na servisu nastavili ventile na najnižjo toleranco, kar naj bi bilo celo bolje, kot če bi na najvišjo...parkrat sem ga tudi fajn pregonil v obratih zaradi česar naj bi zgorel garež, ki se je verjetno nabral okrog ventilov ali na glavi. Je pa tudi začelo spet pokati iz izpuha in glas je spet tisti pravi, ne kot takoj po servisu, ko je delovalo vse tišje in klenkalo. Sicer sem po tistem nabavil tudi ReCyclizer ali tuning (extra performance) za lepše delovanje motorja, vendar ga še nisem montiral na motor pa ga tudi verjetno ne bom, ker mi je nekdo svetoval, da je bolje, da ga ne dajem gor. To je nek vmesnik ali upor za senzorjem temperature, ki bi naj računalniku poslal nižjo vrednost temperature in bi posledično motor dobil bogatejšo mešanico...če kdo rabi ga ugodno prodam. Popravljeno Junij 18, 2015. Popravil vandrovec Ferrarist 1
damjandugi Objavljeno Junij 18, 2015 Opozori Objavljeno Junij 18, 2015 Pri prejšnem tanku,sem imel notri 95,zdaj pa imam 100 pa sem opazil,da mi občasno poka iz izpuha.Ali je to normalno? Imam zračno hlajen agregat.
kasti Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 Pri prejšnem tanku,sem imel notri 95,zdaj pa imam 100 pa sem opazil,da mi občasno poka iz izpuha.Ali je to normalno? Imam zračno hlajen agregat. Če poka ob odvzemu plina.... normalno. :grim Kmet2 1
robinhood Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 Men skos poka...pa ni važno,al tankam 95, 100 al pa 91 ... in srčno upam, da bo še doooooooolgo pokal... Kmet2, pik1 in jami65 3
Davorin Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 Zivjo! V kraju v Romuniji, kjer ni servisov, se je moj motor odlocil, da ne bo vzgal (vergla na suho). Tudi svecke so suhe, pravi sosed Romun. Ne povlece bencina. Ocitno je nekaj ali s pumpo ali z kontrolerjem-prebral sem, da je ta kontroler pogosta tezava, vendar ne ugotovimo ali je ok ali ni. Suho res ni bilo vse in mogoce je kaj na tem. Poizkusili bomo zvezat pumpo direkt-bypass, da vidimo kaj bo. (Skrbi me edino vodotesnost modrega konektorja na tanku?) Prebral sem tudi, da ta kontroler niti ni tako vitalnega pomena, samo pumpa naj bi brez njega delala 100% non stop? V tem delu nisem praktik in me zanima, kaj menite ostali, je to zacasna resitev, kaj to pomeni za pumpo, motor..?? Cakam na pomocnika soseda, da pride iz sluzbe:)
MiNa Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 (popravljeno) Takole lahko zadevo rešiš, če je problem v kontrolerju... https://youtu.be/7c_30Nn0BWE Ker najbrž nimaš konektorja se boš moral pač malo "znajti". Napajanje dobiš na (AUX) konektorju ali pa na akumulatorju preko posebnega stikala, ki ga vljučiš pred kontaktom in ugasneš potem ko odvzameš kontakt. Vsi stari modeli K in R so bili brez te kontrolne elektronike. Črpalka deluje "na polno" vendar ne bo problema važno, da ne ostaneš na "cesti". Srečno! Popravljeno Junij 29, 2015. Popravil MiNa Scarabeo 500, gsxf750, TakeALookAround in 4 others 7
Popularna objava Davorin Objavljeno Junij 29, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 Hvala za odgovor Naredili smo bypass direktno na akumulator in motor ze veselo dela verjetno bova potovanje kar nadaljevala,ker je bilo vse tako hitro in poceni reseno ☺ robinhood, Kmet2, bosa in 8 others 11
robinhood Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 Kje se da dobit tale modri konektorček? Se mi zdi tole zlo fajn met s sabo za kakšen bypass po infarku ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se