Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

Ce bos nasel kje tako visok vizir, brez dodatnih nosilcev, ti bo "plapolal" v vetru.

 

Se najboljsa opcija in seveda najdrazja, bi bil povisan vetrobran za GS Adventure in seveda se dodaten nosilcek od Adventure-ja.

 

Kaj bos zacel casopis raznasat, al kaj rabis tako visok vetrobran?

...sej mu piše, da je Damjandugi

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Givi povišan je merjeno od vrh žarometa do vrh vizirja točno 50 cm, sam vizir je visok 48 cm.

Nimam dodatnih nosilcev sem pa moral obstoječe podložiti in učvrstiti, ker so bili razmajani, sedaj držijo.

Objavljeno

To je tak: http://www.ebay.it/itm/GIVI-PARABREZZA-PARAVENTO-CUPOLINO-330DT-KIT-ATTACCHI-BMW-R-1200-GS-2004-2012-/321351624290

 

navedene mere 51 X 56 cm, so verjetno najdaljše razdalje

 

Originalnega nisem preizkusil, 100 pa ni tudi ta, dobro je, ker se ga lahko nastavi, jaz ga imam na srednji poziciji in med vožnjo gledam preko njega, če bi ga dvignil do konca, bi gledal skozi njega, kar mi pa ne paše.

Objavljeno

Kaj je pa s tistimi deflektorji, ki se jih pricvrsti na originalni vetrobran? Od nekaterih sem slisal da precej pomaga.

 

66143122-1.jpg

Objavljeno

Hvala vsem za tako množičen odziv.Dali ste mi veliko uporabnih nasvetov.To bom sedaj pregledal in razmislil in potem javi za kaj sem se odločil. 

Objavljeno

Javi kakšne bodo izkušnje, jst tudi razmišljam o višji varianti, imam puigov deflektor gor, malo bolje je vendar bi si še vseeno želel malce več vetrne zaščite okoli glave...

Objavljeno

Sam imam preko 2 metra.Na prejšnjem motorju sem imel givi airflow in se je dobro obnesel.vendar bi sedaj rad nekaj iz enega kosa,kot npr. givi 330dt ali cm ermax.Javim,ko dobim za kar se bom odločil.

Objavljeno

Sam imam preko 2 metra.Na prejšnjem motorju sem imel givi airflow in se je dobro obnesel.vendar bi sedaj rad nekaj iz enega kosa,kot npr. givi 330dt ali cm ermax.Javim,ko dobim za kar se bom odločil.

Imam wunderlich xtreme scren, na 1200gs, šipa je daljša za 12cm od originala, visok sem 195cm, deluje odličo na najnižji poziciji.

Objavljeno

Original GSA+stranski deflektorčki...dobiš na ebayu šipo, edino dodatni nosilček moreš nekje staknit, ker je nov ene 180€...najbolš od vsega pa je to, da je original in lepo izgleda, za razliko od raznih dodatnih zadev...my 0,02€ :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kaj je pa s tistimi deflektorji, ki se jih pricvrsti na originalni vetrobran? Od nekaterih sem slisal da precej pomaga.

Če malo manjka je možno, da pomaga. Na TDM mi ni kaj dosti pomagalo, ker je original veliko premajhna.

Če bi montiral na sedanjo povišano, samo, da razbije glavni zračni tok na vrhu, bi bilo verjetno bolje. Se mi zdi, da je problem te Givijeve povišane, ker je pregladka, original je bolj zalomljena in malo premeša zračne tokove.

Objavljeno

Imam wunderlich xtreme scren, na 1200gs, šipa je daljša za 12cm od originala, visok sem 195cm, deluje odličo na najnižji poziciji.

 

Sam sem nabavil tole, saj na netu nisem našel višjega in nisem najbolj zadovoljen (v višino merim 193 cm). Je pa tudi res, da se rad vozim z zračnimi, letnimi čeladami, ki so glasne in zračne. Morda bo treba zamenjati čelado.

Objavljeno

Sam sem nabavil tole, saj na netu nisem našel višjega in nisem najbolj zadovoljen (v višino merim 193 cm). Je pa tudi res, da se rad vozim z zračnimi, letnimi čeladami, ki so glasne in zračne. Morda bo treba zamenjati čelado.

Poskusi s čepki! Odkar sem jih poskusil, se brez sploh več ne maram voziti. Uporabljam glasno in zračno čelado Arai RX7XX, brez čepkov bi počasi oglušel.

Objavljeno (popravljeno)

 Torej, če motor zaklenka, mu motorni računalnik zmanjša predvžig, posledica je nekaj manj moči, vendar mora zadeva naprej delat "normalno". Kakorkoli, zanimivo bo spremljat, v katero smer se bo zadeva odvila.

...da povem, kako se je končalo z omenjenim problemom. 

Motor sedaj dela normalno oz., še lepše kot prej. Sicer imam v tanku še vedno 100 oktanski bencin, bom pa tankal tudi 95 še kdaj.

Menda so na servisu nastavili ventile na najnižjo toleranco, kar naj bi bilo celo bolje, kot če bi na najvišjo...parkrat sem ga tudi fajn pregonil v obratih zaradi česar naj bi zgorel garež, ki se je verjetno nabral okrog ventilov ali na glavi.

Je pa tudi začelo spet pokati iz izpuha in glas je spet tisti pravi, ne kot takoj po servisu, ko je delovalo vse tišje in klenkalo.

 

Sicer sem po tistem nabavil tudi ReCyclizer ali tuning (extra performance) za lepše delovanje motorja, vendar ga še nisem montiral na motor pa ga tudi verjetno ne bom, ker mi je nekdo svetoval, da je bolje, da ga ne dajem gor. To je nek vmesnik ali upor za senzorjem temperature, ki bi naj računalniku poslal nižjo vrednost temperature in bi posledično motor dobil bogatejšo mešanico...če kdo rabi ga ugodno prodam.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

Pri prejšnem tanku,sem imel notri 95,zdaj pa imam 100 pa sem opazil,da mi občasno poka iz izpuha.Ali je to normalno?

Imam zračno hlajen agregat.

Objavljeno

Pri prejšnem tanku,sem imel notri 95,zdaj pa imam 100 pa sem opazil,da mi občasno poka iz izpuha.Ali je to normalno?

Imam zračno hlajen agregat.

 Če poka ob odvzemu plina.... normalno. :grim

Objavljeno

Men skos poka...pa ni važno,al tankam 95, 100 al pa 91 :)... in srčno upam, da bo še doooooooolgo pokal... :quad:

  • Všeč mi je 3
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zivjo!

V kraju v Romuniji, kjer ni servisov, se je moj motor odlocil, da ne bo vzgal (vergla na suho). Tudi svecke so suhe, pravi sosed Romun. Ne povlece bencina. Ocitno je nekaj ali s pumpo ali z kontrolerjem-prebral sem, da je ta kontroler pogosta tezava, vendar ne ugotovimo ali je ok ali ni. Suho res ni bilo vse in mogoce je kaj na tem.

Poizkusili bomo zvezat pumpo direkt-bypass, da vidimo kaj bo. (Skrbi me edino vodotesnost modrega konektorja na tanku?)

Prebral sem tudi, da ta kontroler niti ni tako vitalnega pomena, samo pumpa naj bi brez njega delala 100% non stop?

V tem delu nisem praktik in me zanima, kaj menite ostali, je to zacasna resitev, kaj to pomeni za pumpo, motor..??

Cakam na pomocnika soseda, da pride iz sluzbe:)

Objavljeno (popravljeno)

Takole lahko zadevo rešiš, če je problem v kontrolerju...

https://youtu.be/7c_30Nn0BWE

Ker najbrž nimaš konektorja se boš moral pač malo "znajti". Napajanje dobiš na (AUX) konektorju ali pa na akumulatorju preko posebnega stikala, ki ga vljučiš pred kontaktom in ugasneš potem ko odvzameš kontakt.

 

Vsi stari modeli K in R so bili brez te kontrolne elektronike. Črpalka deluje "na polno" vendar ne bo problema važno, da ne ostaneš na "cesti".

Srečno!

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Kje se da dobit tale modri konektorček? Se mi zdi tole zlo fajn met s sabo za kakšen bypass po infarku ...  :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!