Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno
(bi ga nabavil kot drugi motor za vukojebino)

:eek:

is it just me :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

A si to ti, Blazdo? :naughty: Kolk ga je založu :eek:

Sam hitrost je bila pa bolj majhna, a?

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno
Ojla,

mene pa zanima, kako je kaj s porabo olja pri tem novem modelu? Nekaj sem zadnjič debatiral s kolegi, ki so imeli razne BMW-je ( 1150RT, 1150 Rockster, itd...) in vsi so kritizirali to hudo porabo olja. No, ta endurca me že od začetka malo mika (bi ga nabavil kot drugi motor za vukojebino) in me poleg tega zanimajo tudi še kakšne ostale slabe lastnosti.

Lp

Men GS 1100 spije 2-3 deci na 1000. Glede na to, da ima ze precej prevozenih in da ima doma narejen auspuh se mi zdi to sprejemljivo.

Me je pa od zacetka morilo, da kako lahko spije 2 kante (po 4 litre) olja na leto...ampak ko sem se zavedel vseh prevozenih kilometrov sem bil pravzaprav kar zadovoljen.

Pri porabi olja moras razlikovat povprecnega lastnika GS-a, ki navadno prevozi veliko kilometrov in pa (ne me narobe razumet, prosim) kafebajkerja, ki prevozi na leto le pa tisočakov

Kajti v litrih slednji porabijo precej več olja, kar se mogoče lahko sliši grozno.

Na kilometer pa vprašanje kater pije več.

Bi bilo zanimivo slisat podatke, koliko kaj pijejo olja bolj sportni motorji, se posebej ce bi jih vozil 20-30 ali se vec tisoc na leto.

Men se zdi, da je v take namene BMW več kot ugoden motor glede vzdrževalnih stroškov.

Objavljeno

1150 GS mi popije v povprečju med cca. 1,8dcl do 2dcl na 1000 km odvisno seveda od načina vožnje. Kar pa se strinjam z matjazekom ko se enkrat navadiš in na kilometre sploh ni tako hudo.

Objavljeno

NE vem kaj delate z motorji samo meni dosedaj nobeden ni skuril niti deci olja. Na servisu ga natočim notri in naslednjih 12 000km nimam skrbi glede tega da bi bilo treba kaj dolivat.

LP

Leteči

Objavljeno (popravljeno)
NE vem kaj delate z motorji samo meni dosedaj nobeden ni skuril niti deci olja. Na servisu ga natočim notri in naslednjih 12 000km nimam skrbi glede tega da bi bilo treba kaj dolivat.

porabiš pa v teh km vsaj za 30% več goriva, kar je veliko večji strošek, da ne omenjam, da tudi ketnsprej neki stane, pa še del je s tem in menjava verižnikov in verige tudi ni zastonj

Popravljeno . Popravil bladzo
Objavljeno (popravljeno)

30% več, ne vem od kje ti ta podatek, pa tudi veriga ima včasih svoje prednosti .) . Sploh pa se ne gre za verigo in stroške ampak za porabo olja da ne bomo preveč :topic: in za sitnosti ki jih imaš zaradi tega.

Kot nekateri tukaj pišejo glede porabe bi moral vzeti na daljšo pot obvezno olje s sabo. Vsaj meni bi bilo hudičevo sitno ob vsej prtljagi vlačit še litrsko posodo z oljem.

Sploh pa tisti občutek da ti nov stroj za ne prav majhne denarje pije ne ravno malo olja, kaj pa vem no nisem tega vajen.

LP

Leteči

Popravljeno . Popravil Leteči
Objavljeno
Jah, da bi ga tok izboljšal, da ne bi čist nič olja popil, bi bilo že kar malo kičasto in kaj bi potem lahko še sploh izboljšali pri naslednjiku.

Meni ga popije do 2dl/1000km ob priganjanju. Pri zmerni vožnji pa 1dl/1000km nič. Glede na zasnovo motorja, se mi zdi to zelo dober dosežek.

No, do 2dl/1000km ni hudo. A to ti konstantno toliko pije, ali se ti je sedaj umirila poraba in je od začetka bila večja? Sem slišal, da ti boxerji od začetka kar veliko porabijo olja ("ulaufanje" mašine). Kako se kaj pelje na slabih makadamskih cestah in terenu? Napisal si, da ti je pretrd. A kljub nastavljivemu vzmetenju nisi našel svoje željene mehkobe. A ne požira lepo luknje na cesti ali kako? Verjetno bi bilo priporočljivo za tako vožnjo menjat feltne za navadne z naperami, a ne? Ker so kardan spremenili, me zanima kako je kaj (se še kaj sliši ob dodajanju in

spuščanju plina?,zračnost med zobniki?) A si imel kakšne težave z samo mašino ali elektroniko?

Men GS 1100 spije 2-3 deci na 1000. Glede na to, da ima ze precej prevozenih in da ima doma narejen auspuh se mi zdi to sprejemljivo.

Me je pa od zacetka morilo, da kako lahko spije 2 kante (po 4 litre) olja na leto...ampak ko sem se zavedel vseh prevozenih kilometrov sem bil pravzaprav kar zadovoljen.

Pri porabi olja moras razlikovat povprecnega lastnika GS-a, ki navadno prevozi veliko kilometrov in pa (ne me narobe razumet, prosim) kafebajkerja, ki prevozi na leto le pa tisočakov

Kajti v litrih slednji porabijo precej več olja, kar se mogoče lahko sliši grozno.

Na kilometer pa vprašanje kater pije več.

Bi bilo zanimivo slisat podatke, koliko kaj pijejo olja bolj sportni motorji, se posebej ce bi jih vozil 20-30 ali se vec tisoc na leto.

Men se zdi, da je v take namene BMW več kot ugoden motor glede vzdrževalnih stroškov.

Glede za te stare modele sem pa presenečen nad vajino porabo olja. Dvema kolegoma (imata modele s 1150ccm mašino) papa kar dosti več. Sem pa slišal tudi od drugih podobno.

Glede sportnih motorjev, pa raje poglej na koliko obratov se vrtijo! -tudi celo 3X vec kot ta BMW. Nekaj mora iti mimo, da dobro maze. Pa se to ne vsi. Za yamahe vem, ampak za ninjo 6 in hondo CBR 600 ti pa lahko potrdim iz svojih izkusenj, da ne rabis nic dolivat. Pri tem boxerju je pa po mojem zaradi zračnega hlajenja in večjih toleranc

Objavljeno (popravljeno)
...Kot nekateri tukaj pišejo glede porabe bi moral vzeti na daljšo pot obvezno olje s sabo. Vsaj meni bi bilo hudičevo sitno ob vsej prtljagi vlačit še litrsko posodo z oljem....

Ja itak. Ampak BMW je resil problem glede tega, saj vidis, da se dajo kupit original BMW kovcki, ki so ZEEELOOOOO prostorni in lepi :D :devil:

Pa dobro, da vsaj ves, da pije olje, ne pa tak, kot sem jaz nekega dne, kar hitro po nakupu rabljene yamahe startal v Italijo na izlet in sem nekje bogu za hrbtom med pavzo preverjal olje in SOK-cisto suha palica. Mama mija,kje kupiti olje za motor??? Sem moral kar olje za avto uporabit :wacko: :yea1:

Popravljeno . Popravil Denny
Objavljeno
NE vem kaj delate z motorji samo meni dosedaj nobeden ni skuril niti deci olja. Na servisu ga natočim notri in naslednjih 12 000km nimam skrbi glede tega da bi bilo treba kaj dolivat.

LP

Leteči

Boxer motorji itak kurjo olje. So tako narejeni, imamo pa servis na 10000km.

Objavljeno
Ja itak. Ampak BMW je resil problem glede tega, saj vidis, da se dajo  kupit original BMW kovcki, ki so ZEEELOOOOO prostorni in lepi :D  :devil:

:yea2: Kovčki so pa zakon :OK:

Objavljeno

Zakaj pa ne bi kar mešance točili v tele boxerje. Dvotaktol rulz :OK:

Objavljeno
Boxer motorji itak kurjo olje. So tako narejeni, imamo pa servis na 10000km.

v bistvu smo ze enkrat premleli zakaj boxerji in BMW-motorji nasploh kurijo olje prvih par k km.

za osvezitev spomina se enkrat povzetek:

BMW ze kot prvo olje v masino vlije, ali je vlival, prevec kvalitetno (ker sinteticno ali delno sinteticno) olje in se zaradi tega batni obrocki niso dodobra "usedli" na stene cilindrov. za vtekanje je pac potrebno malce bolj "grobo" olje, da se bat, batni obrocki in stene cilindra "spoprijateljijo" in utecejo.

to info sem prebral na BMW-forumu ze par let nazaj in tudi mehanik pri denzel v graz-u je enako povedal. zato so kurili nekateri modeli tudi do 20k km olje, potem je bilo pa naenkrat vse ok.

Objavljeno
30% več, ne vem od kje ti ta podatek, pa tudi veriga ima včasih svoje prednosti .) . Sploh pa se ne gre za verigo in stroške ampak za porabo olja da ne bomo preveč  :topic: in za sitnosti ki jih imaš zaradi tega.

Kot nekateri tukaj pišejo glede porabe bi moral vzeti na daljšo pot obvezno olje s sabo. Vsaj meni bi bilo hudičevo sitno ob vsej prtljagi vlačit še litrsko posodo z oljem.

Sploh pa tisti občutek da ti nov stroj za ne prav majhne denarje pije ne ravno malo olja, kaj pa vem no nisem tega vajen.

LP

Leteči

Podatek o porabi sem ti napisal kar iz lastnih izkušenj in pri tem sem primerjal novo varadero (6.5l/100) z 1200 gs-om (5l/100).

Res je, na dolgi poti moraš pogledat tudi včasih olje in ga po potrebi dolit, prednost pa je v temu, ker lahko vliješ skoraj "bučno" olje (sam da je neki mastnega), kar pri večini japonske konkurence ni mogoče, saj sta menjalnik in motor povezana in zato rabita posebno olje, sicer bi lahko prišlo do težav s sklopko. Gs-ova mašina pa je kot pri osebnem avtomobilu. Olje za GS-a dobiš na vsaki pumpi.

In ravno tako moraš ti vzeti s seboj sprej za ketno, kadar greš na daljšo pot in ko ti namažeš ketno 10 krat, jst prvič POGLEDAM!!! ole in ga po potrebi dolijem.

post-570-1109263072_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)
No, do 2dl/1000km ni hudo. A to ti konstantno toliko pije, ali se ti je sedaj umirila poraba in je od začetka bila večja? Sem slišal, da ti boxerji od začetka kar veliko porabijo olja ("ulaufanje" mašine). Kako se kaj pelje na slabih makadamskih cestah in terenu? Napisal si, da ti je pretrd. A kljub nastavljivemu vzmetenju nisi našel svoje željene mehkobe. A ne požira lepo luknje na cesti ali kako? Verjetno bi bilo priporočljivo za tako vožnjo menjat feltne za navadne z naperami, a ne? Ker so kardan spremenili, me zanima kako je kaj (se še kaj sliši ob dodajanju in

spuščanju plina?,zračnost med zobniki?) A si imel kakšne težave z samo mašino ali elektroniko?

Če ga vozim lepo, mi ne pije sploh nič, sedaj imam 31000km in praba olja se ni nikoli nič spreminjala in je bila vedno v teh okvirih, kot sem napisal. V mašini je vedno original BMW-jevo olje za bokserje (cca 2000sil/l). Na ravnem terenu in na pesku se obnese zelo vredu in tudi ABS se odlično izkaže. Ko pa voziš čez grbine in kakšne luknje opaziš da imam motor pomankanje hoda vzmetenja in te precej premetava. Tudi nasedeš kar hitro. Maja odhajam v Tunizijo :yea2: , kjer se bom preganjal po puščavskem pesku in vam bom takrat lahko bolj komentiral obnašanje motorja na brezpotjih.

Na cesti je motor precej trd, kar je zelo koristno ko ga zelo obremeniš in ga želiš peljati hitro skozi ovinke. To je moj prvi motor, ki ga gonim naloženega, al pa praznega, sam ali v dvoje. Vozne lastnosti ostajajo vedno odlične. Ko pa se vsak dan voziš po opravkih, ali pa ko si na kakšni dolgi umirjeni vožnji in čutiš vsako grbino pod kolesom, takrat bi si želel imeti mehkejši motor. Ne, z nobeno nastavitvijo nisem dosegel željene mehkobe. Problem je po moje v dolžini vzmeti in ne v trdoti.

Težav z mašino in elektroniko nisem imel, sem pa imel cel kup težav, ki niso vplivale na samo delovanje motorja in so mi jih odpravili garancijsko na rednih servisih.

-cviljenje zavor (na zadnjem servisu pri 30000km so zamenjali diske in ploščice spredaj in zadaj)

-zračnost v zadnjem pestu na katerega je pritrjeno kolo (zamenjava komplet pesta z diferencijalom)

-prekomerno iztrošene ročke na krmilu, ki so se ob segrevanju kar svaljkale (zamenjava)

-okrasni čep vijaka za zadnjo nihajno vilico (izgubil že 3 čepe, zdaj so ga baje kar s silikonom gor dal)

-prednji amortizer je spustil in je motor začel plavati, pri novem modelu je vzmetenje WP kot pri KTM-u (zamenjava)

-težava z nastavitvijo višine sedeža, so gumice čist preparele (zamenjava)

Kar sem naštel zgoraj, ni oviralo nobenega mojega prevoženega kilometra in se čisto nič ne obremenjujem s tem, saj so vse zamenjali brezplačno na rednih servisih. Vse zgoraj naštete stvari so zamenjali brez težav.

ZAMERIM PA UVOZNIKU :fight2: , DA KO MI JE MED VOŽNJO ODPADEL NOSILNI :eek: ZATIČ KOVČKA IN ZATO TUDI KOVČEK IN SO MI KLJUB TEMU, DA TO NI BILA MOJA KRIVDA, ZARAČUNALI KOVČEK. SICER SO TRDILI DA SO NAREDILI VSE KAR JE V NJIHOVI MOČI, SAM JIM NI ČIST NČ ZA VRJET.!!!!!

post-570-1109265768_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil bladzo
Objavljeno (popravljeno)
-prednji amortizer je spustil in je motor začel  plavati, pri novem modelu je vzmetenje WP kot pri KTM-u (zamenjava)

...

...

...

Kar sem naštel zgoraj, ni oviralo nobenega mojega prevoženega kilometra in se čisto nič ne obremenjujem s tem...

:? bi skor upal rečt (ampak ne upam :P ) da ti ne verjamem, da te to ni motilo :hmm:

Popravljeno . Popravil bLuZoNdEr
Objavljeno (popravljeno)
:? bi skor upal rečt (ampak ne upam  :P ) da ti ne verjamem, da te to ni motilo  :hmm:

Mene vprašaj! :whistle:

GS so Ok. In verjemi, da mu ni nič odpadlo na Sardiniji. Kaj bi šele bilo, da je imel pošravfan motor. :hmm: Jaz bi prišel tri dni za njim. :lol1:

Popravljeno . Popravil motoristek
Objavljeno
Če ga vozim lepo, mi ne pije sploh nič, sedaj imam 31000km in praba olja se ni Težav z mašino in elektroniko nisem imel, sem pa imel cel kup težav, ki niso vplivale na samo delovanje motorja in so mi jih odpravili garancijsko na rednih servisih.

-cviljenje zavor (na zadnjem servisu pri 30000km so zamenjali diske in ploščice spredaj in zadaj)

-zračnost v zadnjem pestu na katerega je pritrjeno kolo (zamenjava komplet pesta z diferencijalom)

-prekomerno iztrošene ročke na krmilu, ki so se ob segrevanju kar svaljkale (zamenjava)

-okrasni čep vijaka za zadnjo nihajno vilico (izgubil že 3 čepe, zdaj so ga baje kar s silikonom gor dal)

-prednji amortizer je spustil in je motor začel  plavati, pri novem modelu je vzmetenje WP kot pri KTM-u (zamenjava)

-težava z nastavitvijo višine sedeža, so gumice čist preparele (zamenjava)

Uf Bladzo tole je pa kar dolg spisek okvar, sploh za nov stroj. Lahko rečem da sem imel že štiri motorje pa z njimi naredil kar lepo število kilometrov, moj zadnji ljubček je šel iz mojih rok z preko 60 000km pa v bistvu z vsemi štirimi nisem imel toliko okvar kot si jih ti tule naštel.

Sicer sem se lani tudi sam oziral za novim GS-om (stari model, adventure) predvsem zaradi njihove možnosti plačila pol/pol vendar sem se potem raje odločil drugače, malo zaradi denarja malo pa zaradi odnosa prodajalca do ostalih ki ne vozijo BMW (on se je izrazil kot da je to nižja rasa) .

Ma pa sej vidim da sem se prav odločil :D :D

Čeprav pa kolikor vidim je motoristek kar zadovoljen z njim, ma pač preizkušeno zadevo brez porodnih težav ki se rade pojavljajo pri novih modelih.

Objavljeno

Moj motor je eden prvih tod okoli, verjamem, da letošnji modeli ne bodo imeli več teh težav.

Imam tudi sam še enega japončka, ki šteje enako število km in z njim nisem imel še nobene težave in jo tudi naslednji lastnik ne bo imel.

Kot sem napisal, nobena težava me ni pustila na cedilu, še več, po 30.000km so mi "podarili" komplet nove zavore, nov diferencijal, nove ročke,..... to jim dovolim narest vsako leto, sam da je zastonj.

:OK: Očitno je zato ta motor tako drag, saj je v ceni vključeno še generalno servisiranje vsako zimo. :yea2: :yea1: :whistle: :blush:

Če bi se ponovno odločal za nakup motorja v tem razredu, bi storil enako. Motor je na asvaltu v svojem razredu preprosto brez konkurence.

Če bi pa hotu slučajno kdo mem pridt, ti pa še vedno ostane, da se ga znebiš z odpadajočim kovčkom :kva2: :kva2: :wacko:

Objavljeno
Kot sem napisal, nobena težava me ni pustila na cedilu, še več, po 30.000km so mi "podarili" komplet nove zavore, nov diferencijal, nove ročke,..... to jim dovolim narest vsako leto, sam da je zastonj.

  :OK: Očitno je zato ta motor tako drag, saj je v ceni vključeno še generalno servisiranje vsako zimo.  :yea2:  :yea1:  :whistle:  :blush:

REs je v redu tole servisiranje ampak samo dokler ti še teče garancijska doba.

Ko pa si izven zna bit tole servisirianje svinjsko drago, itak BMW ni znan ravno po poceni kosih. :( :(

LP

Leteči

Objavljeno (popravljeno)

Bladzo: THANKS, za izčrpne informacije. Sem vedno bolj navdušen nad tem motorjem. Saj si verjetno tudi upošteval morebitne napake, ker si nabavil nov model med prvimi, tako da menda nisi bil kaj extra presenečen? A garancija je pa celo 2 leti. Fino. A ni bilo ne dolgo nazaj 1 leto? Ali se mi sanja :hmm:

....zaradi odnosa prodajalca do ostalih ki ne vozijo BMW (on se je izrazil kot da je to nižja rasa) .

....

Jej, kolikokrat sem že podobno slišal. Prav zaradi takšnih teletov :wallbash: me mine do vsega :SS

Popravljeno . Popravil Denny
Objavljeno
A ni bilo ne dolgo nazaj 1 leto? Ali se mi sanja :hmm:

EU...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

A je tole izziv mogoče??? :OK:  :yes:

Če misliš da je Aprilia boljša, potem se še nisi peljal z BMWjem. Je pa razlika v ceni precejšna.

post-570-1110219435_thumb.jpg

Objavljeno
Če misliš da je Aprilia boljša, potem se še nisi peljal z BMWjem. Je pa razlika v ceni precejšna.

Peljal, peljal.... sej nism reku da je GS slab... še več - jst sem nad njim navdušen( vprašaj Motoristka); samo tko ti kot Noise mal preveč svoj "krompir" hvalta :lol:

konec koncev je pa tko: hvala bogu da si ti zadovoljen Z BMWjem, Noise s KTMom, jst pa s svojo kravo :OK:

Pa tud Multistrada je fajn, vsaj kar sem jo mel jst priliko testirat je zakon!!!

Objavljeno
samo tko ti kot Noise mal preveč svoj "krompir" hvalta  :lol:

konec koncev je pa tko: hvala bogu da si ti zadovoljen Z BMWjem, Noise s KTMom, jst pa s svojo kravo  :OK:

Jasno, za vsakega od nas (pa ne samo nas treh, za vsakega in general), je motocikle, ki ga trenutno voziš, najboljši. Drugače ga ne bi imeli.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!