sonny4 Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 600RR se prodaja od l 03', 05' face-lift in 07' nov modeldrži :hmm: Drži. Imel sem l. 03, l. 07 pa je nova. Sprememba na slabše, če smem pripomniti. Zx_R, kupi CBR-ko, ne boš razočaran. Sploh ne vem, kako bi bila lahko še boljša. Lahko jo vozi tudi malo večji mož, ni zahtevna za voziti, je najbolj kvalitetno narejena od vseh, se ne kvari, itd. Po voznih lastnostih je podobna Suzukiju, le da ima Suzuki malce višje postavljeno krmilo, da roke manj trpijo med vožnjo. Je zato pa občutek boljši. Sploh pa se po nekaj tisoč navoženih roke utrdijo in sploh ni problema. Danes sem bil cel dan na Grobniku, pa se počutim tako spočit, da bi lahko šel komot še do Pule. In v celem dnevu me je prehitel samo eden tak, da ga nisem mogel nazaj prehiteti (je šel v boks). :)
aselak Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 kako samovsecno :P s5 en k prav honda do smrti....ne bom komentiral
sonny4 Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 (popravljeno) Mal si se zmotil. Nisem Hondaš, njihovi avtomobili so mi malo "čudni" (ne najdem prave besede), niti mi ni bil všeč noben drug njihov motocikel, ki sem jih videl. OK, mogoče Gold Wing. Ampak CBR1000RR. :OK: Popravljeno September 28, 2006. Popravil sonny4
rebel Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 kako je mogoče izklopiti ali vklopiti HISS indikator, ki utripa na armaturi ????????
sonny4 Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 kako je mogoče izklopiti ali vklopiti HISS indikator, ki utripa na armaturi ???????? 1) Obrneš ključ v položaj ON. 2) Pritisneš za nekaj sekund gumb SEL na armaturki, dokler ne zasveti indikator HISS. 3) Izvlečeš ključ. To zgoraj piše v navodilih za uporabo CBR1000RR, l. 04-05.
T Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 Na horneti se ga vkolpi oziroma izklopi tako da med delovanjem motorja pritišneš in držiš eno tipko na armaturi. Ne spomnim se točno katero tipko probi pa bo. Aja še to na xx sem mel problem da tudi, če sem resetiral utripalko mi je prenehala utripat ko sem drugič ugasnil motor :?
smarty23 Objavljeno Oktober 21, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2006 A mogoče kdo ve, če je bila tudi barvna kombinacija pri 2004 cbr 1000, ki je bila črna in rdeča pa, da je bil prvi blatnik namesto rdeč pač črn? Ker povsod kjer vidm so te kombinacije z rdečim blatnikom in samo eno na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) vidm, da ima črnega. A je potem prebavan?
P182 Objavljeno Oktober 21, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2006 Original blatnik je rdeč, tale ki ga omenjaš mi pa karbonski zgleda, če pa ni je pa prebarvan
sonny4 Objavljeno Oktober 21, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2006 (popravljeno) Ga mogoče kupuješ? Jaz imam '04, v HRC barvi in ga bom prodajal po koncu sezone - motor namreč, ne le blatnik :). Info na PM. Popravljeno Oktober 21, 2006. Popravil sonny4
smarty23 Objavljeno Oktober 21, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2006 Ja možno, da je sam ne zgleda tako po slikah sodeč. Lahko dam link pa boš vidu :)
SEOI-NAGE Objavljeno Oktober 22, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2006 Hiss to je tista bela lučka ko utripa ko pritisneš gumb ? Kaj pa pomeni ta lučka oz, čemu je namenjena ?
sonny4 Objavljeno Oktober 22, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2006 Bela? Moja je rdeča in utripa stalno (24 ur po izklopu motorja), ne le ob pritisku na kakšen gumb. V bistvu kaže lopovu, da ima motor kodno zaščito; da ga brez original ključa ne bo zagnal. Za zagon bo moral zamenjati nek kos, ki stane par 100k sit, in se dobi samo pri uvozniku za Hondo, predložiti pa bo moral dokumente o lastništvu motorja in svoje osebne podatke. Meni so ga ukradli kljub temu, CBR600RR. :( Ne vem sicer, ali se sedaj lopov vozi ali pa je rabil samo kakšen kos.
smarty23 Objavljeno Oktober 22, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2006 Evo sem videl v živo motor in sem pogruntu zakaj ima črn blatnik. Prvi je karbonski in to pa zato, ker je bil motor sesut :)
atek Objavljeno Oktober 22, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2006 Evo sem videl v živo motor in sem pogruntu zakaj ima črn blatnik. Prvi je karbonski in to pa zato, ker je bil motor sesut :) pa si ga kupil in za kakšno ceno če si ga
smarty23 Objavljeno Oktober 22, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2006 pa si ga kupil in za kakšno ceno če si ga Nisem ga kupil sem šel le pogledat kak je motor, ker je bila možnost menjave pa smo mal pregledali in so nove prednje luči, če imaš mal bolj ostro oko si videl, da se barva čisto ne ujema z rezervoarjem, malo bolj slabo pobarvani oklepi, vidno švasanje plastike v notranjosti, nekateri vijaki že "pojeti" ter udarec na rezervoarju... zgleda da je hiss sistem not zabilo. V glavnem navzven normalen, če pa pogledaš mal podrobnosti ti je pa vse jasno...
smarty23 Objavljeno November 23, 2006 Opozori Objavljeno November 23, 2006 A je kej spremenjenega na 1000 cbrki pri letniku 2007 al je sam barvna kombinacija druga?
mAc10 Objavljeno November 23, 2006 Opozori Objavljeno November 23, 2006 A je kej spremenjenega na 1000 cbrki pri letniku 2007 al je sam barvna kombinacija druga? Samo barve so druge
Zx_R Objavljeno November 23, 2006 Opozori Objavljeno November 23, 2006 ZA 07 je nova samo barvna kombinacija hrc barva (rdeče belo modra)ki je namesto srebrne kombinacije in pa nova je tudi repsol barvna kombinacija, ki pa je mislim da za 60 k sit doplačila. Ostale motorne karakteristike ostjajo enake,saj je bil model 06 popolnoma prenovljen čeprav po zunanjosti tega na hitro ni opaziti. :grim :grim
smarty23 Objavljeno November 24, 2006 Opozori Objavljeno November 24, 2006 Hvala za info pa čeprav kaj dosti pri 06 modelu niso prenovili :)
cb1300 Objavljeno November 24, 2006 Opozori Objavljeno November 24, 2006 (popravljeno) Hvala za info pa čeprav kaj dosti pri 06 modelu niso prenovili :) Model na zunaj resda ni dosti drugačen,je pa spremenjena ciklistika...........motorju se spet dogaja: 04 in 05 letnik je bil čist preveč umirjene narave Popravljeno November 24, 2006. Popravil cb1300
Zx_R Objavljeno November 24, 2006 Opozori Objavljeno November 24, 2006 Točno tako predvsem so mu dvignili kompresijo, spremenili zobniško razmerje, izpuh, kot vilic......in ravno zaradi tega je 06/07 letnica veliko bolj živahna in vodljiva od predhodnice. Na zunaj se najprej opazi razlika med 04/05 in 06/07 po stranskih pokrovih. :grim
GhostRR Objavljeno November 24, 2006 Opozori Objavljeno November 24, 2006 Model na zunaj resda ni dosti drugačen,je pa spremenjena ciklistika...........motorju se spet dogaja: 04 in 05 letnik je bil čist preveč umirjene narave Ne sam res... jest se že čist dolgočasim na temu l.05 motorju :yawn: Nikol me ne preseneti, vse gre tako kot po maslu. Na zadnjega se dvigne samo, če ga izrecno prisiliš. Pospešuje zvezno in enakomerno, tako ni panike, če začne zadnje kolo odnašat pri pospeševanju iz ovinka. Z e-blažilcem šimijev ni, bremze vedno primejo, vžge vedno iz prve... ... je****! Motor je za babe :zzz: ...da ti rečem :yawn: (krasnojeimetimotorkiodpuščatvojenapakepress)
Zx_R Objavljeno November 24, 2006 Opozori Objavljeno November 24, 2006 GhostRR a si mogoče vozil tudi model 2006 potem bi ti lahko najlažje podal informacijo kakšna je razlika med obema modeloma????
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se