DAN Objavljeno Julij 27, 2008 Opozori Objavljeno Julij 27, 2008 Kot je razvidno iz slik in vizualnih razlik med modeli.Če je vtec model mora imeti sprejaj 4 luči,vsako posebej in dva izpuha pod sedežem in letnik 02 in dalje,če je letnik 98-01 tega nima in tudi vteca NE.Če je motor tak kot na zgornji sliki je model 5 generacije torej vteca NIMA in če ti lastnik trdi drugače mu povej,da je DAN rekel,da je navaden burek,ki nima pojma kaj prodaja... Cena je relativna,mal primerjaj ponudbo.....
melinek Objavljeno Julij 27, 2008 Opozori Objavljeno Julij 27, 2008 Kot je razvidno iz slik in vizualnih razlik med modeli.Če je vtec model mora imeti sprejaj 4 luči,vsako posebej in dva izpuha pod sedežem in letnik 02 in dalje,če je letnik 98-01 tega nima in tudi vteca NE.Če je motor tak kot na zgornji sliki je model 5 generacije torej vteca NIMA in če ti lastnik trdi drugače mu povej,da je DAN rekel,da je navaden burek,ki nima pojma kaj prodaja...Cena je relativna,mal primerjaj ponudbo..... Najlepše hvala za info. Vendar priznam, da se mi motor vseeno zelo dopade in me zanima kaj več o njem. Bi bil roliko dober in mi napisal kaj več o tem modelu do l. 01 Je motor dober Se mi ga splača uzet Namen je, da bi z mojo drago z tem motorjem potovala, kar nama z Z-jem ni bilo ravno najprijetneje Kar se tiče motorja in navora, ter vseh ostalih lastnosti Mogoče imaš kakšen link, kjer so vsi podatki o tem motorju, ker jaz jih ne zasledim nikjer pa sem preiskal že celi googl. Prosim te za pomoč, da nebom kupo mačkav žaklu. Saj a novi model mi je zelo lep, vendar je žep zanj preveč prazen. Hvala Dan :worship:
DAN Objavljeno Julij 28, 2008 Opozori Objavljeno Julij 28, 2008 http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...=754&st=555 Tu poglej,je že veliko napisanega,če pa še kaj konkretnega,pa vpraš,lahko tud PM...
Jancika Objavljeno Julij 28, 2008 Opozori Objavljeno Julij 28, 2008 še enkrat pozdrav.danes sem šel kupit nov akumolator vstavim ga v motor honda zalavfa. ok sem reku zdej grem pa še na hondin servis pomerit reglar :rolleyes: ko se pripeljem tja mi serviser reće naj pogledam auspuh :angry: lonec ves od kisline.lonec in akum.. speremo z vodo.z napravo zmeri reglar,seveda je zanić preveć fila 16v. nov stane 22o eur.ali mogoće kdo ve,kje se ga da kupit kaj ceneje :) tudi rabljen pride vpoštev.gre za vfr 8oo l 99.drugaće bodite pazljivi pri akum... kajti kislina naredi veliko škode tudi kable prežre :( še eno vpr... ali se da avspuh skakšno stvarjo očistit ali pa mogoče prebarvat.imejte se lepo in uživajte na motorjih.
andrejz Objavljeno Julij 28, 2008 Opozori Objavljeno Julij 28, 2008 Lahko ga spoliraš do sijaja, seveda gre to zelooo težko v originalno stanje. :mellow:
T Objavljeno Julij 28, 2008 Opozori Objavljeno Julij 28, 2008 še enkrat pozdrav.danes sem šel kupit nov akumolator vstavim ga v motor honda zalavfa. ok sem reku zdej grem pa še na hondin servis pomerit reglar :rolleyes: ko se pripeljem tja mi serviser reće naj pogledam auspuh :angry: lonec ves od kisline.lonec in akum.. speremo z vodo.z napravo zmeri reglar,seveda je zanić preveć fila 16v. nov stane 22o eur.ali mogoće kdo ve,kje se ga da kupit kaj ceneje :) tudi rabljen pride vpoštev.gre za vfr 8oo l 99.drugaće bodite pazljivi pri akum... kajti kislina naredi veliko škode tudi kable prežre :( še eno vpr... ali se da avspuh skakšno stvarjo očistit ali pa mogoče prebarvat.imejte se lepo in uživajte na motorjih. Ja da se, nauš vrjel... s kislino B) Če je inox cev, mislim da je. Če ti ni predaleč se lahko pritelovadiš do Vrhnike pa bomo mal zdrgnil. Če se ti, da pa lahko kupiš Skote Brite (skoč brjat :whistle: ) krpico in z njo predrsaš cel auspuh.
andrejz Objavljeno Julij 28, 2008 Opozori Objavljeno Julij 28, 2008 Jap, na kislino se pa še spomnu nism, to bi tud moglo it, ja. :OK:
DAN Objavljeno Julij 28, 2008 Opozori Objavljeno Julij 28, 2008 še enkrat pozdrav.danes sem šel kupit nov akumolator vstavim ga v motor honda zalavfa. ok sem reku zdej grem pa še na hondin servis pomerit reglar :rolleyes: ko se pripeljem tja mi serviser reće naj pogledam auspuh :angry: lonec ves od kisline.lonec in akum.. speremo z vodo.z napravo zmeri reglar,seveda je zanić preveć fila 16v. nov stane 22o eur.ali mogoće kdo ve,kje se ga da kupit kaj ceneje :) tudi rabljen pride vpoštev.gre za vfr 8oo l 99.drugaće bodite pazljivi pri akum... kajti kislina naredi veliko škode tudi kable prežre :( še eno vpr... ali se da avspuh skakšno stvarjo očistit ali pa mogoče prebarvat.imejte se lepo in uživajte na motorjih. Dobil regler za prejšnjo vfr pol cenej na ebayu.
DAN Objavljeno Julij 28, 2008 Opozori Objavljeno Julij 28, 2008 (popravljeno) še enkrat pozdrav.danes sem šel kupit nov akumolator vstavim ga v motor honda zalavfa. ok sem reku zdej grem pa še na hondin servis pomerit reglar :rolleyes: ko se pripeljem tja mi serviser reće naj pogledam auspuh :angry: lonec ves od kisline.lonec in akum.. speremo z vodo.z napravo zmeri reglar,seveda je zanić preveć fila 16v. nov stane 22o eur.ali mogoće kdo ve,kje se ga da kupit kaj ceneje :) tudi rabljen pride vpoštev.gre za vfr 8oo l 99.drugaće bodite pazljivi pri akum... kajti kislina naredi veliko škode tudi kable prežre :( še eno vpr... ali se da avspuh skakšno stvarjo očistit ali pa mogoče prebarvat.imejte se lepo in uživajte na motorjih. Probaj tukaj Popravljeno Julij 28, 2008. Popravil DAN
eXTReme13 Objavljeno Julij 28, 2008 Opozori Objavljeno Julij 28, 2008 220 e regler ? drugs r bad m'kay :>
melinek Objavljeno Julij 29, 2008 Opozori Objavljeno Julij 29, 2008 Tako pa sem postal ponosen lasnik VFR Včeraj sem nabavil Hondo VFR 800 FI. Motor je metalik modre barve Na njem so pnevmatike Pireli DRAGON EVO Izgleda zelo ohranjen-razen ene vdrtinice na rezervarju. 1. Menjati moram olje in filter: kaj naj vlijem noter, ker sem v knjigici bral, da bi se naj servis delal na 12.000 KM? 2. Koliko sem se včeraj vozil z motorjem dela res kot, da bi bil V-TEC 3. Ali je možno, da je za Italijanski trg bila že prej izdelalna z VFR motorjem? Drugače prvi občutki; zelo lep in obvladljiv motor. Zelo dober navor in hitrost. Drža sopotnice zelo dobra. Tako da, končno kupil pravi SPORTTURER motor LP
T Objavljeno Julij 29, 2008 Opozori Objavljeno Julij 29, 2008 Čestitke, za bi ti dobr služil... Za Vtec dvomim, da bi bil montiran v starejšo verzijo vfr :unsure: Najboljš da se greš zapeljat z eno novejšo ki ga ima. Kaj vlit not? Probi olje :P :D Jest dajem not Motulčka 7100 (če se ne motim), pa še ni zaribala :krneki: Po mojem da ni kake bistvene razlike med boljšimi proizvajalci v istem razredu... Kje maš :photo:
melinek Objavljeno Julij 29, 2008 Opozori Objavljeno Julij 29, 2008 Čestitke, za bi ti dobr služil... Za Vtec dvomim, da bi bil montiran v starejšo verzijo vfr :unsure: Najboljš da se greš zapeljat z eno novejšo ki ga ima. Kaj vlit not? Probi olje :P :D Jest dajem not Motulčka 7100 (če se ne motim), pa še ni zaribala :krneki: Po mojem da ni kake bistvene razlike med boljšimi proizvajalci v istem razredu... Kje maš :photo: Trnitno sem v službi, tako da jih ne morem naložit. Bom jih dal gor popoldan ko pridem domov. Kar se tiče zvoka, sem se peljal z novim oz. l.2005, pa ni razlike. Saj pravim da imam občutek, da je V-TEC-nisem pa prepričan, pa ne vem kako naj to vidim. Včeraj ko sem ga pripeljal domov je bil pri meni moj mehanik avtomobilov in se je peljal in seveda tudi on sumi, da je V-TEC saj nad 6000 obr. začne noret ps še tisti V-TEC-ov glas dobi. Pa saj v bistvu je meni vseeno, ker je motor v vsakem primeru odlična zadevca. Dolgo časa sem izbiral med Yamaho FJR, Hondo VFR, Hondo XX. In seveda ko sem sprobal vse, sem se odločil za najboljše, upam le da me bo dobro služila. Zakaj VFR 5 generacije-upam da nebom nikogar užalil, vendar je ta model dosti lepši od gen.6. Zato, ker je bolj masiven, višji in ni tago oglat. Seveda pa vsakemu svoje. :naughty: bossko1212 1
T Objavljeno Julij 29, 2008 Opozori Objavljeno Julij 29, 2008 je ta model dosti lepši od gen.6. :fight1: :chase: :P Men je tud star kar všeč, mogoče bom probal zamenjat mojo 2004 za kakšno pod 2001...
gvucko Objavljeno Julij 29, 2008 Opozori Objavljeno Julij 29, 2008 Tako pa sem postal ponosen lasnik VFRVčeraj sem nabavil Hondo VFR 800 FI. Motor je metalik modre barve Na njem so pnevmatike Pireli DRAGON EVO Izgleda zelo ohranjen-razen ene vdrtinice na rezervarju. 1. Menjati moram olje in filter: kaj naj vlijem noter, ker sem v knjigici bral, da bi se naj servis delal na 12.000 KM? 2. Koliko sem se včeraj vozil z motorjem dela res kot, da bi bil V-TEC 3. Ali je možno, da je za Italijanski trg bila že prej izdelalna z VFR motorjem? Drugače prvi občutki; zelo lep in obvladljiv motor. Zelo dober navor in hitrost. Drža sopotnice zelo dobra. Tako da, končno kupil pravi SPORTTURER motor LP VTEC motor.... zelo težko, ker je okvir precej drugačen med 1998-2001 in 2002-/ modeli. Ga je pa eden britanec naredil, vsaj sodeč po forumih. Dvomim pa, da bi ga ti dobil, ker bi se verjetno prodajal kot zbirateljski model ali kaj podobnega. Drugače pa lahko, da te je zmotil V4 motor, ki ga nisi vajen. In ravno okoli 6000 obratov dobi dodatno moč (še vedno pa je precej linearno). BTW: preveri DOT na gumah. Sumim, da so že zelo stare (čeprav imajo lahko še dovolj profila). Jaz ti lahko priporočam Pirelli Diablo Strada (naslednjica EVO MTR21/22), verjetno ti bodo pa okay Z6, roadsmart, Pilot road 2. Če se pa povečini voziš sam, in malo bolj z gasom pa le preizkusi M3. Drugače pa good buy! Kudos to you. :OK: :OK: :OK:
melinek Objavljeno Julij 29, 2008 Opozori Objavljeno Julij 29, 2008 VTEC motor.... zelo težko, ker je okvir precej drugačen med 1998-2001 in 2002-/ modeli. Ga je pa eden britanec naredil, vsaj sodeč po forumih. Dvomim pa, da bi ga ti dobil, ker bi se verjetno prodajal kot zbirateljski model ali kaj podobnega. Drugače pa lahko, da te je zmotil V4 motor, ki ga nisi vajen. In ravno okoli 6000 obratov dobi dodatno moč (še vedno pa je precej linearno). BTW: preveri DOT na gumah. Sumim, da so že zelo stare (čeprav imajo lahko še dovolj profila). Jaz ti lahko priporočam Pirelli Diablo Strada (naslednjica EVO MTR21/22), verjetno ti bodo pa okay Z6, roadsmart, Pilot road 2. Če se pa povečini voziš sam, in malo bolj z gasom pa le preizkusi M3. Drugače pa good buy! Kudos to you. :OK: :OK: :OK: Ne ta sigurno ni od kakšnega tipa, ki je motor predelal. Potem bo to, kar si mi napisal, res je nisem navajen V4 motorja, ker sem do zdaj vozil same vrstne 4 cl. motorje. Suzuki K1 750, Suzuki SRAD, Honda Hornet 600, Kawa Z750, Kawa. 900RR... Sehaj ko sem kupil VFR, o kaeri nisem nikoli niti razmišljal kaj preveč pa sem nenormalno navdušen. Dopade se mi, ker ima potovalno obliko in športni navdih, torej zdsružuje to kar je v življenju najbolj pomembno "KORISNO Z DOBRIM" Če bom kadarkoli kaj potreboval se bom fantje obrnil na vas, ker tega motorja ne poznam. P.S Hvala za namig gum; bom preveril DOT, ker vem, da motor prejšnjo in to sezono ni bil vožen. Danes bom menjal olje, filter za svečke pa ne vem, ker delije zelo mirno in vžiga brez problema. Veriga in zobniki zgledajo še zelo dobri. Na števcu ima 25.600 km, kar sicer ne verjamem najbolj ampak glede naohranjenost motorja in vse kar sem na foromu prebral glede VFR-k imam že sedaj zaupanje v njo. Kar se tiče uporabe gum, pa sem letos bil najbolj navdušen z Metzeler >Sport M3 in če bo potrebno bom jih dal tudi na ta motor ne glede na ceno. Ne vem pa zakaj bi bile te problem, grejejo se še dobro, profil je dober, kaj je lahko kakšen večji problem, če so prestare in koliko bi naj bile gume stare max. LP
roadbuster Objavljeno Avgust 2, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2008 Pozdravljeni; obrnil sem se na vas, ker sam ne vem kaj dosti o tem motorju. Kupujem Hondo VFR 800, letnik 2001. Prodajalec mi je rekel, da ta motor ima V-tec, jaz pa ne vem, če je res. Na motorju piše, da je VFR 800,in da ima dual zavore-se opravičujem, če nisem prav napisal. Prosil bi za odgovor, ker jutri grem po motor in me zanima, če drži, da ima V-TEC motor. Sem pa se peljal na probno in moram povedat, da je zadeva super, le tresljaji me malo motijo, ker nisem navajen takšnega motorja. Če se da komu, ki VFR dobro pozna kaj napisat ga naprošam za info. Že v naprej se zahvaljujem za odgovore. LP Vidim,da si že kupil zadevo...lepo,pa srečno vožnjo! Ko sem iskal zadevo zame,sem sicer zasledil različne podatke na različnih koncih...tako da FI je tudi možno,da ima kakšen vtec,zagotovo pa od letnika 2002 dalje...kot ti je tekel T.,probi se peljat z novejšim,pa boš občutil razliko...mislim,da ima pred letnikom 2002 tudi nekaj manj konjičev...koliko kw in km ima tvoj po prometnem?
T Objavljeno Avgust 3, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2008 Zdele sm potegnu lezaj iz feltne. Tega sem že na Sardiniji čutil, preden sem se ulegu. Čutit je bilo kot da bi vozil po rahlih grbincah, cesta pa je bila ravna. V glavnem ležaji ima 2 kroglice razpadle in 1/3 notranjega kotalnega dela poškodovanega. Še dobr da sm padu zarad svoje napake pri 30km/h, ker je kar malo grozljivo pomislt da bi ležaj lahko zablokiral na AC med vračanjem iz Livorna... Lezaji so po 15€ in se menjata v paru, tako da kakšne sile ni. Če se komu podobno dogaja, ležaje menat. Motor ima 33.000km in ni bil nikoli pran z visokotlačnim čistilcem.
T Objavljeno Avgust 4, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2008 Motor je :worship: Kakšna razlika.Auspuhov pa niti ne pogresam, se mi zdi da ima tudi z originali čisto lep zvok. Tole sem zasledil na av__.net Tole sigurno ni 2005 letnik kot se prodaja, ni čudno da je pocen... Oziroma za 02 ali 03 sploh ni pocen.
andrejz Objavljeno Avgust 4, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2008 Ja, pri tem trgovcu so prav vsi motorji sumljivi, če ne druzga so sumljivo poceni... ajaj, takile so že in še bodo mešal štrene domačemu trgu rabljenih motorjev.
roadbuster Objavljeno Avgust 4, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2008 Če je to v Krškem, vam lahko rečem,da ima tam cel kup motorjev,v glavnem stojijo v trgovini BMW-ji s precej prevoženimi km, kak goldie,pa še kak pan european,drugače so tudi še drugi in ne zgledajo slabo.Bil sem tam in jih tudi videl, sicer te VFR-ke ni imel takrat..Motorji prihajajo iz Italije,kjer so nizke cene,malo kilometrov in skoraj nevoženi..je imel zadnjič eno CBF1000 za neko res sumljivo ceno,imela je nekaj čez 5000km in kar sem jo pogledal,se mi je zdela zelo uredu...Italijani itak cenijo le Duceta, malo starejši BMW-ja, večina pa pali na skuterje,vse drugo je tako tako...in se dobijo res tudi zelo poceni in odlični motorji.
Gallus Objavljeno Avgust 4, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2008 Če je to v Krškem, vam lahko rečem,da ima tam cel kup motorjev,v glavnem stojijo v trgovini BMW-ji s precej prevoženimi km, kak goldie,pa še kak pan european,drugače so tudi še drugi in ne zgledajo slabo.Bil sem tam in jih tudi videl, sicer te VFR-ke ni imel takrat..Motorji prihajajo iz Italije,kjer so nizke cene,malo kilometrov in skoraj nevoženi..je imel zadnjič eno CBF1000 za neko res sumljivo ceno,imela je nekaj čez 5000km in kar sem jo pogledal,se mi je zdela zelo uredu...Italijani itak cenijo le Duceta, malo starejši BMW-ja, večina pa pali na skuterje,vse drugo je tako tako...in se dobijo res tudi zelo poceni in odlični motorji. ... sicer off topic ... ... tam, ko navajša še nisem videl res dobrega motorja ...
xr800 Objavljeno Avgust 5, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2008 Če je to v Krškem, vam lahko rečem,da ima tam cel kup motorjev,v glavnem stojijo v trgovini BMW-ji s precej prevoženimi km, kak goldie,pa še kak pan european,drugače so tudi še drugi in ne zgledajo slabo.Bil sem tam in jih tudi videl, sicer te VFR-ke ni imel takrat..Motorji prihajajo iz Italije,kjer so nizke cene,malo kilometrov in skoraj nevoženi..je imel zadnjič eno CBF1000 za neko res sumljivo ceno,imela je nekaj čez 5000km in kar sem jo pogledal,se mi je zdela zelo uredu...Italijani itak cenijo le Duceta, malo starejši BMW-ja, večina pa pali na skuterje,vse drugo je tako tako...in se dobijo res tudi zelo poceni in odlični motorji. Off topic......imel priliko videt par tako kupljenih BMW-jev pri svojem mehaniku v garaži........katastrofično (predvsem, s kakimi km so jih "kao" kupili lastniki-dejansko so bili vsi km zbiti v povprečju 20000 km in motorji slabo vzdrževani, da sploh ne govorim, da je bil pri vsakem "kao" narejen servis, preden je bilo vozilo prodano....). So si kupili zvrhano mero pameti... :closedeyes: :evilgrin:
inrtuder Objavljeno Avgust 5, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2008 Evo..da se vam na kratko javim po nekaj časa.... prejšni teden sem se vrnil iz mojega 1. manjšega popotovanja z VFR-ko. Šli smo do Paga.....pa še malo naokoli.... Z motorjem zelo zadovoljen, vožnja udobna, tudi moja bolšja polovica se prvič nič ni pritoževala.....pri prejšnih motorjih je to blo čist normalno.....skratka....še jo bomo meli, pa če prav nimam prav veliko časa za vožnjo z njo...... LP Kristijan
roadbuster Objavljeno Avgust 6, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2008 (popravljeno) Da ne bom spet :topic: ,me zdaj nekaj drugega zanima....na kakšne intervale ima servise VFR? Na koliko km treba menjat svečke? Včasih imam občutek,da nekam čudno ''kihne'', še posebno opazno po spuščanju po klancu navzdol.Na koliko povprečno se menjajo prednje zavorne ploščice in zavorno olje? Za sklopko je treba olje posebej menjat ali je to preko olja v motorju? Malo čudna vprašanja,a nisem ravno mehanik po poklicu.. ;) ekspert v motociklizmu pa ravno tako ne...Moja VFR prišla iz uvoza in ŽAL tudi brez servisne knjige in navodil tako,da moram zdaj tu spraševati.Neka navodila sem dobil na netu,ampak pregledat bi moral 600 strani v angleščini... :( Če mi pa kdo pove,mu bom zelo hvaležen. Aja,pa da se bo vedlo za katero mašino govorim...VFR VTEC Popravljeno Avgust 6, 2008. Popravil roadbuster
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se