Skoči na vsebino

Motoristična oprema

Odkrijte vse o dodatni opremi za motorna kolesa in motoriste - vključno s čeladami, oblačili, pnevmatikami, verigami in še več. Pridružite se razpravam od A do Ž!

  • Filtriraj teme po forumu
    1. Hupa 1 2

    2. Ceramic coating?

    3. Marushin + NZI + Reevu čelade 1 2 3 4

    4. Powercommander, Racing Power Chip 1 2

    5. Kovčki in hitrost?

    6. Remus, Sebring izpuhi 1 2

    7. Laser izpuhi

    8. Čelade tipa 3 v 1 1 2

    9. Lazer čelade

    10. Testi gum 2009, 2010 1 2 3

    11. X-lite 602 vs HJC FG-15

    12. Neck Protector + Neck brace 1 2 3 4

    13. Enduro čevlji

    14. Distribucijski električni modul?

    15. Vance&Hines CSOne izpušni sistem

    16. M-tech oprema 1 2 3

    17. Hein Gericke vs. Daytona

    18. Oprema za chopper

    19. USA spletna trgovina

    20. Gume - Tyre gel

    21. Herman Kokol hiša usnja




    • Zadnje objave

      • DESMODUE
        Oh,ne mečem vsega v isti koš. Se strinjava da je 790 od 2023 v celoti izdelan na kitajskem? In da je najmanj problematicen? So tezave z odmicnimi gredmi na 790/890/901? Kje so bili izdelani?  Niso kitajci tako slabi,kot si jih mnogi predstavljajo. Konkurencnost,povisanje carin,izgube delovnih mest? Bolj stvar politike,kot realnega stanja. Kaj hoce kupec? Posten,kvaliteten izdelek za posteno ceno. Enostavno. Bmw bo pa kmalu vse preselil v Azijo ja. Vse kar je pod 1000ccm se že izdeluje v Aziji. Ostali sledijo. Vsaj,dokler ne bodo ljudje nehali kupovati precenjene izdelke. ( izkljucno moje mnenje,do katerega sem seveda upravicen )
      • Sam dePihlja
        BTW, 2T ni več resna opcija v EU zato ni konkurenčnega proizvajalca komplet izdelka z nikasil prevleko, to je razlog, da dobavlja Kymco. Ne moreš vsega metati v isti koš. Kolikor pa vem, se za 2T cilindre na veliko dogovarjajo Königom. Ni problem kje je narejeno, problem je, da se na osnovi neresničnih in pol informacij dela neke zaključke češ, vse je na enaki ravni. Pa ni. Moje izkušnje z azijci so, da je vedno neka bližnica, na račun katere so cenejši...npr. za BMW R 1800 pokrovi ohišja motorja: BMW je točno specificiral proizvajalca in barvo WM33, draga ko pes, 27€/kg, je pa tudi izjemno lepa in kvalitetna. No in mi naredimo pokrove, Kymco zvon menjalnika, v Berlinu zmontirajo skupaj in glej ga zlomka, videz enega in drugega se ne ujema...kasneje se je ugotovilo, da je Kymco uporabil kr eno približno barvo. Na ta račun je vzel posel evropskemu dobavitelju. No in na koncu smo mi morali prilagajati na nekvaliteto, pa ne zato, ker bi bila računica za BMW ampak ker enostavno ni Kymco za to ceno, ki jo je ponudil ni bil pripravljen barvat s specificirano barvo, BMW pa ni imel več časa projekt dat evropskemu dobavitelju. No na tak način delujejo Azijci, če sem uspel malo razjasnit...
      • Frenk 67
      • VS800
        ITak nm zastoPU
      • DESMODUE
        Seveda ste prisotni. Kot pri vlivanju cilindrov na 2t agregatih v proizvodnih obratih kymco. Globalizacija je nekaj normalnega in nic narobe s tem.  Vseeno ce je narejeno v Avstriji,Indiji ali na kitajskem. Dokler zadeva dela je vseeno,je tako? Tudi na tujih forumih pozdravljajo spremembo proizvodnih procesov pri paralelnih dvovaljnikih.  Se je izkazalo,da je bila odločitev pravilna.
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!