Skoči na vsebino

On the Road Again...

Raziščite vznemirljiva potovanja On the Road & Off-Road po svetu! Pridobite nasvete za potovanja, raziskujte najboljše destinacije, ceste, adrenalinske steze, kampiranja ter se potopite v dogodivščine in vtise. Bodite na tekočem z dnevnimi vožnjami in vozniskimi tehnikami.

  • Filtriraj teme po forumu
    1. z maxijem v dolomite?

    2. Balkan - Bolgarija, Makedonija 1 2 3 4 10

    3. BALKAN MOUNTAINS

    4. Kam po sloveniji? 1 2 3

    5. 1. Majska potepanja 2011 1 2

    6. Preko Črne Gore in Albanije do Ohrida

    7. Motor na prikolico 1 2

    8. Guča z motorji 10.8.2011 - 14.8.2011

    9. Metzger se kritično poškodoval

    10. Nočitve- Slovenija

    11. izlet s castakom 1 2

    12. Prehitevanje kolone? 1 2 3 4 8

    13. Toscana 2008 1 2 3 4 12

    14. Nasvet za izlet ta vikend

    15. 4 države 10-14 dni

    16. Provansa 2009 1 2

    17. Švica 2011

    18. Južna Amerika

    19. spanje po slo in po tujini

    20. Balkanska tura 2010 1 2

    21. Heviz - Madžarska

    22. Modra gazela 1 2

    23. KJE SE USTAVLJATE ZA POČITEK




    • Zadnje objave

      • DAMI34
        benti, pa ravno Mitas XT+ sem naroču in računal da do Albanije pa nazaj bo zdržala Ampak vama jo je bolj teren potrgal, al jo asfalt tolk troši?    
      • mladen
        Hidravlične sklopke vozim od leta 2007. Meni osebno so bolj všeč za upravljanje motorja kot sklopke na zajlo ker so praviloma mehkejše in imajo boljši občutek. Težave z njimi pa so, tako kot so težave z zajlo. Najbolj boleča ki sem ji bil priča se je zgodila v Tuniziji na prijateljevem KTM 950. Brez rezervnih delov, ki jih tam ni bilo kje dobit nimaš kaj naredit. Utrgano zajlo bi sigurno nekako rešili. Dobro znana in dokumentirana je tudi težava z o-ringom na spodnjem cilindru pri KTMih LC4 / 690 ki so jo baje končno odpravili pred nekaj leti. Moja Husqvarna 701 spada med te modele in mi v enem letu in prevoženih 15kkm večino po domačih in oddaljenih terenih dela brez problema.  Sam sem imel tudi že težave s hidravličnimi sklopkami v vsem tem času, vendar so se zgodile v bližini kjer taka napaka ne predstavlja velike težave. Dva najbolj aktualna ADV motorja v srednjem segmentu Tenere 700 in KTM 790/890 imata oba sklopko na zajlo, Tenere ima tudi zajlo za gas, KTM ima potenciometer. Zame je za tak tip motorja, s katerim bom potoval po terenu v oddaljenih deželah plus, da ima zajle, ni mi pa to odločilen dejavnik. 701 ima hidravlično sklopko in potenciometer za gas, pa se mi oboje zdi za upravljanje motorja super in si ne delam s tem težav in potujem naokrog. 800x ima za oboje zajlo, kar je zame plus. S tem izgubiš nekaj bombončkov pri sodobnih elektronskih pomagalih ki jih naprimer 701 ima in so mi zelo dobrodošle, vendar vseeno raje izberem zajle za ta tip motorja. Za ostale motorje s katerimi se vozim v okolici in pa tudi po Sloveniji pa raje izberem hidravlično sklopko brez pomisleka.   Pa še nekaj glede popravil na terenu bi povedal. Vozniki motorjev ki se vozite samo po cesti morate vedet, da je na terenu bistveno več okvar kot na cesti. Motor je pod večjim stresom, zato se napake pokažejo veliko prej. Pride do padcev, kjer je treba marsikaj popravit da se lahko nadaljuje vožnjo. Nenazadnje pa redno flikamo gume, za kar potrebujemo komplet orodje za demontažo in ponovno pumpanje gume.  Po cesti sem nekoč potoval. Devet let je trajalo to obdobje. Prepotovala sva v dvoje vse okoliške in tudi bolj oddaljene dežele. Nikoli nisem imel ene napake na nobenem motorju. Niti orodja nisem nosil s sabo. Na terenu pa popravljam vse mogoče. 
      • KennyJR
        Lani ni bilo nobenega problema zmagat na GP22. Včasih, sploh v prvi polovici sezone je imel GP22 tudi svoje prednosti. Letos je razlika precejšnja. Lani bi MM na GP22 zmagoval eno za drugo . Me je pa presenetilo, da so ravno tu v Assnu tako velike razlike. Kaj bo v Sachsenringu?  A bo King of the ring nazaj?
      • Kugelschreiber
        @mladench Dec, fakin bjutiful. 
      • mladench
        Finish. Tokrat sva oddelala celo Bosno vključno s "hard parti" in ekstra dodatkom Bjelašnice, Igmana in Trebevića z lokalnima vodičema   Mopeda sta se izkazala vrhunsko! Tudi izbira gum je bila veliko boljša kot lani (mitas xt+) jo pa kar precej požira. Po 2000km je za v smeti. IMG_9175.mov     IMG_9177.mov     IMG_0087.mov     IMG_9263.mov     IMG_9264.mov     IMG_2240.mov     IMG_2241.mov     IMG_9300.mov    
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!