Gianni Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 (popravljeno) Zoran pozdravljen, še en član rt-jašev super. Ja, glede te naše mašine ali space shutla..kot mu jst pravim ..glede alarma. S tem alarmom je tko..levi gumb vklop, desni izklop...ko vtakneš ključ in obrneš, zapiska (žmigavci vklop) in se izključi. Pri vklopu pisk, (žmigavci vklop) pri izklopu pisk (žmigavci vklop). To je vse...res pa je, da včasih se kar noče vklopit, tudi jaz sem probal s kontaktom in potem ponovno..enkrat delovalu drugič ne...druga finta pa je...vzami rezervni ključ z možnostjo, da ima boljšo baterijo..no v teh primerih je bil vedno vklop, brez tajitve...kakorkoli, se mi zdi, da je odvisno od baterije, kolk je še močna. Glede rezerve in displaya..moram rečt, da se s tem sploh še nisem ubadal, koliko količinsko je še noter ostalo..pa že gori luč...preračun glede na stil vožnje, mi kaže ponavadi okrog sto kilometrov..ko se luč prižge..to je spodnji trikotnik na stolpcu levo - display. Običajno..pa nikoli ne vozim..čisto na koncu s praznim tankom...slabe pretekle izkušnje :yes: .. pa ne pri tem motorju...tu je kar blagodejno pogledat..ko polni tank pokaže..hm..skoraj 600 km dometa...huh. Glede..tanktorbe...pri teh benfih...je vse drago, kot bi bili ti dodatk narejeni iz zlata..drago da dol padeš. Za rabljeno poglej na ebay..pri nas..boš težko kaj dobil...jst sem se zanimal za 50 litrski originalni zadnji kufer..in me je na rit vrglo...tko da..gledam sedaj model od wunderlichta..ki je skoraj polovico cenejši. Popravljeno Julij 29, 2010. Popravil Gianni
Rikijekpejnourt Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 Alarm je muhast, kot si že povedal, tisti gladek gumb je za utišat alarm, če se sproži, recimo zaradi udara vetra, ali pa nenamerno, je pa hec tudi to, da se alarm ne izključi s ključem v kontaktni ključavnici, če imaš rdeči gumb (emergency shut down) na off! Količina goriva se meri glede na pretok skozi pumpo in če recimo spumpaš ven bencin skozi cev (na usta), števec ne bo zaznal manjka in bo kazal napačno stanje.stestirano.
Bremzer Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 BMW-eji imajo res par stvari,ki si jih mora vsak od nas naštudirat.Npr:za vključitev alarma imaš časa po izključitvi kontakta samo določen čas,če v tem času alarma ne vključiš moraš ponovno dati kontkt odvzeti in vključiti alarm,seveda pa postoji tudi možnost programiranja alarma tako, da se samodejno vključi, ko odvzameš kontakt in ko kontakt daš se spet samodenjo izključi.Možno je tudi nastavit alarm tako, da ni občutljiv na tresljaje(veter,gibanje)to pa zato, če daš motor na trajekt ali na vlak z vključenim alarmom pa je ševedno zablokiran računalnik in motor nemore vžgat. Kar setiče goriva nires, da meri pretok čez črpalko to meri samo pri pokazovanju porabe za nivo goriva pa mora imeti plovek, ki na določeno višino goriva v tanku, da računalniku določen upor in na osnovi te upornosti določi nivo-količino goriva-in rezerve.Če pa npr.potegneš s cevjo določeno količino goriva iz tanka ven moraš najprej prevozit najmanj 13 Km nato ti šele pokaže spet pravilno kličino goriva v tanku. TBoxer in maco47 2
Rikijekpejnourt Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Mogoče res, a sem prevozil več kot 13 km, pa mi je kazalo pol tanka, nato pa mi je bencina zmanjkalo in je motor ugasnil.
zoranv12 Objavljeno Avgust 2, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2010 (popravljeno) ...če ta trditev drži, bi lahko takrat, ko mi pokaže npr. da imam še goriva za 0km, potegnil s cevjo skoraj vso gorivo ven, kar bi resetiralo na nek način "plovec", se peljal še najmanj 13 km (z rezervo v nogavici) in bi od takrat naprej načeloma moral merilnik kazati točen približek... Temu bi lahko rekli "mehansko programiranje" in tega nam zadnjih 15 let manjka, možnosti, da sami kaj ukrenemo, če se dovolj potrudimo... No, bom poskusil ob priliki. Kar se tiče alarma, sem dobil navodila preko PM in zadevo doma preprogramiral in nazaj ponastavil, deluje, tudi zvok lahko spremeniš in signal ob vklopu in izklopu alarma (ampak je preglasen, da bi bil dobrodošel med sosedi ); Hvala za odgovor vsem skupaj Popravljeno Avgust 2, 2010. Popravil zoranv12
bmwslo Objavljeno Avgust 2, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2010 Še okrog programiranja . Nedolgo tega sem zasledil na drugem forumu, da so možakarji (več njih) dali preprogramirat prikazovalnik goriva, ko so "povečali" rezervar in to pri Fiatu. Če se da tam, sem prepričan da bi se dalo tudi pri BMW-ju. Povprašaj pri Valentinčiču v Grosuplju.
schani_ Objavljeno Februar 5, 2011 Opozori Objavljeno Februar 5, 2011 Kakšna je kaj razlika med modeli in sicer 2005 in 2010 ? Vem da so nekaj spremenili na mašinah..kaj pa vizualno? Kakšna se vam zdi realna cena letnika 2005 - 06 ?
Bremzer Objavljeno Februar 5, 2011 Opozori Objavljeno Februar 5, 2011 Kakšna je kaj razlika med modeli in sicer 2005 in 2010 ? Vem da so nekaj spremenili na mašinah..kaj pa vizualno? Kakšna se vam zdi realna cena letnika 2005 - 06 ? Realna cena letnika 2005 = takratna nova cena z dodatno opremo leta 2005 seveda po računu, minus 45-50%,motor nesme biti paden in redno vzdrževan z potrjeno servisno knjugo in vsaj 50%-mi pnevmatikami in max 50-60 K Kil. ! Za razlike v mašinah pa ti nebi znal točno svetovati vendar se med sebo razlikujejo poglej koliko Ps ima eden in drug,ali ima Twin-cam vžig (2 svečke po cilindru), koliko ventilov je po cilindru 2 ali 4 in izgorevanje Evro norme tu naj bi bila razlika!! Ps: sam vozim K-aja 1200R-a kuplljen v SLO 2006 prevoženih 32K kil. nikoli paden redno servisiran z vso opremo in bi ga prodal prvemu kupcu za -40% takratne cene.Sicer ga še nemislim prodat to sezono samo v vednost,kupil bi si novega K-1300-R z ca 8K € doplačila!!
PURPLE Objavljeno Marec 4, 2011 Opozori Objavljeno Marec 4, 2011 Lastnike 1200 RTja prosim za nasvet. Jutri greva s kolegom v Krško v Moto Hit na ogled omenjenih RTjev. Prosim za nasvat na kaj je treba biti pozoren pri omenjenm motorju, razne začetne težave, ki bi naj bile odpravljene itd... Hvala za pomoč. Lep pozdrav, PURPLE
tosemjaz Objavljeno Marec 4, 2011 Opozori Objavljeno Marec 4, 2011 Lastnike 1200 RTja prosim za nasvet. Jutri greva s kolegom v Krško v Moto Hit na ogled omenjenih RTjev. Prosim za nasvat na kaj je treba biti pozoren pri omenjenm motorju, razne začetne težave, ki bi naj bile odpravljene itd... Hvala za pomoč. Lep pozdrav, PURPLE glede na moje izkušnje s to trgovino, in na izkušnje znancev ki so bili tam, odsvetujem ogled. samo en primer (da ne bom na dolgo in široko pisal) - na vprašanje ali je motor res v odličnem stanju, nepoškodovan in z vso potrebno dokumentacijo, sem ob ogledu ugotovil, da je motor brez dokumentov, "šlampasto" popravljena sprednja luč, pogonski agregat poškodovan (ki je spuščal nenavadne zvoke), brez fusrasterjev na eni strani ... skratka glede na to da cene sicer na prvi pogled izgledajo zelo dobre, na drugi pogled (če imaš le malce poznavalsko oko) pa ugotoviš da so ZELO pretirane. in ker sem bil večkrat tam - na željo kolegov, ki so potrebovali malce pomoči ob nakupu rabljenega motorja - lahko le rečem, da se enaka zgodba ponavlja pri skoraj vseh motorjih v njihovi ponudbi. takšno je pač moje mnenje njofra, suhi, Bremzer in 1 other 2 2
Bremzer Objavljeno Marec 5, 2011 Opozori Objavljeno Marec 5, 2011 glede na moje izkušnje s to trgovino, in na izkušnje znancev ki so bili tam, odsvetujem ogled. samo en primer (da ne bom na dolgo in široko pisal) - na vprašanje ali je motor res v odličnem stanju, nepoškodovan in z vso potrebno dokumentacijo, sem ob ogledu ugotovil, da je motor brez dokumentov, "šlampasto" popravljena sprednja luč, pogonski agregat poškodovan (ki je spuščal nenavadne zvoke), brez fusrasterjev na eni strani ... skratka glede na to da cene sicer na prvi pogled izgledajo zelo dobre, na drugi pogled (če imaš le malce poznavalsko oko) pa ugotoviš da so ZELO pretirane. in ker sem bil večkrat tam - na željo kolegov, ki so potrebovali malce pomoči ob nakupu rabljenega motorja - lahko le rečem, da se enaka zgodba ponavlja pri skoraj vseh motorjih v njihovi ponudbi. takšno je pač moje mnenje Tole kar trosiš nebo držalo jaz sam sem bil že velikokrat tam, dobil sem dober vtis tako o cenah,prodajalcih kot tudi o kvaliteti.Par kolegov je tam kupilo motor vsi dobili dokumente,izpravne motorje in so ZELO zadovoljni.Mislim,da je tam res velika izbira (ca.100 motorjev), je pa ta Avtohit pravi trn v peti vsem Slovenskim (pre)-prodajalcem saj so cene do ca 10-20%-tov nižje!!! Netrdim, da neki "poceni"(pod ceno) motor je popolnoma izpraven,vedno se najde kak slab je pa večina odličnih in ceni primirnh motorjev. Ps: malo gnarja malo muzike ! bi me pa zanimalo kaj si po poklicu ali kaj si doštudiral,saj je že Prešeren rekel "čevlje sodi naj kopitar" maco47 in suhi 2
tosemjaz Objavljeno Marec 5, 2011 Opozori Objavljeno Marec 5, 2011 Tole kar trosiš nebo držalo jaz sam sem bil že velikokrat tam, dobil sem dober vtis tako o cenah,prodajalcih kot tudi o kvaliteti.Par kolegov je tam kupilo motor vsi dobili dokumente,izpravne motorje in so ZELO zadovoljni.Mislim,da je tam res velika izbira (ca.100 motorjev), je pa ta Avtohit pravi trn v peti vsem Slovenskim (pre)-prodajalcem saj so cene do ca 10-20%-tov nižje!!! Netrdim, da neki "poceni"(pod ceno) motor je popolnoma izpraven,vedno se najde kak slab je pa večina odličnih in ceni primirnh motorjev. Ps: malo gnarja malo muzike ! bi me pa zanimalo kaj si po poklicu ali kaj si doštudiral,saj je že Prešeren rekel "čevlje sodi naj kopitar" 1. to so moje izkušnje in nič ne "trosim" 2. govora je o trgovini MOTOhit in ne AVTOhit 3. točno tako kot si rekel - "malo gnarja malo muzike" - torej MOTOhit ni nič boljši ponudnik kot ostali (pre)prodajalci, oz. je po mojih izkušnjah kvečjemu slabši 4. doštudiral sem že pred več kot 10 leti in doslej že "zamenjal kak vijak ali dva", torej nekaj malega o teh stvareh tudi vem. ker pa se ne bom spuščal na tvoj nivo, te ne bom spraševal o tvoji izobrazbi 5. da pa ne bo ostalo le pri mojem mnenju - moj dober prijatelj, ki je mimogrede pooblaščen serviser za japonske dvokolesnike (namenoma ne bom omenjal konkretne znamke), se je ob obisku te trgovine samo "držal za glavo", tak da očitno le nisem edini z ne najboljšim mnenjem o tej trgovini 6. kar se tiče te teme, sem z replikami zaključil. jaz sem povedal svoje izkušnje in trgovine nimam v dobrem spominu - menim da s tem ni nič narobe. ne spuščam pa se na osebno raven (tako kot ti), in zato tebi ne bom namenil nobenega žaljivega citata, tako kot si ga ti meni morebitnim kupcem v tej trgovini pa želim obilo sreče pri nakupu in veliko varno prevoženih kilometrov fazerčk, suhi, Bremzer in 2 others 3 2
schani_ Objavljeno Marec 7, 2011 Opozori Objavljeno Marec 7, 2011 Sam se zanimam za ta motor...in sem ga imel pred par dnevi tudi možnost sprobat..sedaj se mi še tolk bolj dopade Me pa zanima kaj pomeni rumena lučka ( klicaj ) ki je utripala na aramturki ? Takrat se v detajle nisem spuščal s prodajalcem, ker me je motor zanimal bolj v grobem...tolk da sem dobil nek občutek,sedaj pa intenzivno iščem kakšen 05 , 06 letnik
Bremzer Objavljeno Marec 7, 2011 Opozori Objavljeno Marec 7, 2011 Sam se zanimam za ta motor...in sem ga imel pred par dnevi tudi možnost sprobat..sedaj se mi še tolk bolj dopade Me pa zanima kaj pomeni rumena lučka ( klicaj ) ki je utripala na aramturki ? Takrat se v detajle nisem spuščal s prodajalcem, ker me je motor zanimal bolj v grobem...tolk da sem dobil nek občutek,sedaj pa intenzivno iščem kakšen 05 , 06 letnik Klicaj (rumen) vedno gori dokler z motorjem ne spelješ in po parih metrih mora ugasniti, kajti dokler gori klicaj računalnik prečeka senzorje ali vsi normalno delujejo in ko dobi povratni infirmacijo od vseh treh senzorjev takrat lučka vgasne v slučaju,da ne vgasne se prižge rudeča za ABS in takrat moraš z motorjem v delavnico na računalnik:defekten senzor,prenizek nivo zavorne tekočine ali črpalka defektna.Nemorem ti povsem točno odgovoriti kajti postojijo različni sistemi npr.z dodatno servo črpalko,delno integrirane zavore itd. maco47 1
BITANGOS Objavljeno Marec 7, 2011 Opozori Objavljeno Marec 7, 2011 Najprej lep pozdrav vsem motoristom ! Občasno prihajam na forum, predvsem če je beseda o bavariše kolesih. Rad preberm kakšen pameten nasvet in tudi kakšen komentar,toda zadnje čase opažam, da smo čedale bolj nestrpni,kar pa ni,ali pa vsaj ni nikoli bil koncep motorizma. Kar naprej se obmetavam z raznimi opazkami, mislim,da to ni dobro. Kar se tiče R 1200 RT- odličen potovalnik, preizkušeno, ker je v moji štali,moramo pa si biti na jasnem,da ta motor dela kilometre in da noben handler ga iz tujune ne more dobit, malo rabljenega za male pare....., ker nov ni prav poceni. V Konkretni trgovin,se pač borijo po svoje in niso posebno vsiljivi pri prodaji, dopuščajo možnost svobodne odločitve,moram pa poudariti iz lastnih izkušenj, da so samo trgovci in ne posebi poznavalci, kajti če na RT-ju gori rumena lučka moraš obvezno v nakrajšem času obiskati bencinsko črpalko... LP Martin Bremzer in suhi 1 1
schani_ Objavljeno Marec 7, 2011 Opozori Objavljeno Marec 7, 2011 Hvala za odgovore.. Bi znalo bit to z bencinom...ker je dejnsko prodajalec vlil v tank zgolj za pljunek bencina...
Gianni Objavljeno Marec 7, 2011 Opozori Objavljeno Marec 7, 2011 (popravljeno) Še nekaj iz moje strani,...malo v pomoč in informacije za vse zainteresirane...v moji garaži je tudi eden, letnik 2007..dosedaj naredil 11.000km...skupaj vsega, kar jih ima 31...skratka, mašina za bmw boxerja..se še niti ni dobro zavrtela Če bereš nazaj (schani in ostali)..sem imel takoj na začetku probleme z ESA..sistem ni deloval, kar je bilo eno veliko sranje...ok..zamenjali amortizer, hvala bogu pod garancijo..in zdej dela BP. Kar nekaj lastnikov je imelo s tem probleme, tako da PREVERI 100 KRAT..predno kupiš motor..pelji se z njim..ali nekdo drug, ki ve kaj to je..in stestiraj...če dela tako kot treba...drugače te bo olajšalo za vsaj 1700 evrov samo material...skratka skupaj z delom za slabe 2. jurja..si lahko lažji, če ti sistem ne dela..in če imaš vsaj malo občutka za vožnjo in neaktivni ESA, boš preklel vse kar leze in gre. Ko pa to dela...je pa to luksuz brez primere..., sicer pa so sedaj to izboljšali, lahko pa še vedno naletiš..na mino. Vse ostalo..brez problemov...ciklistika..poezija za takšno mašino..eden najlažjih potovalnikov, mislim, da celo najlažji..okreten..in...nimam kaj dodat, poraba smešna...konjev ravno prav..ne rabim niti konja več..navora dovolj..in oblika-edina, ki mi je pri bmw-ju poleg rr-ja všeč...seveda vsake oči imajo svojeg malarja..kritika...kar se še vedno nisem navadil..menjalnik...glasen...aleluja...ne vem a K-ji so tudi tako glasni?..aja.kritika...še vedno so dragi ko pes...da ne omenjam kakšne dodatne opreme...zato kupi motor, če se le da z maksimalno opremo..ker v paketu nima nobene cene,..če boš kaj dokupoval...boš imel glavobol..ali..drugače..mislil boš, da kupuješ zlato. In..mašina je bila kupljena preko MOTO HIT-a...imela, 20 tisoč km., servisna, potrjena, servisi pri uradnem serviserju...razen ESA..drugih problemov zaenkrat ni bilo. Glede lučke...se pridružujem komentarju..predhodnika..NIVO BENCINA..NA REZERVI...ta luč gori....lučka, ki pa utripa, pa kot je že eden predhodnikov napisal, tista, ki preveri sisteme, in se nato izklopi. Če te še kaj zanima..vprašaj. Popravljeno Marec 7, 2011. Popravil Gianni
boych Objavljeno Marec 8, 2011 Opozori Objavljeno Marec 8, 2011 Če utripa rumena lučka se vedno na displayu prikaže opis napake, če je napaka "bolj kritična" pa ista lučka gori rdeče. Možno je, kot so že napisali, da je bil motor na rezervi in je utripala rumena lučka, moral bi samo pogledati, kaj je pisalo na displayu . ABS check lučka pa tudi utripa rdeče (A) in ugasne po parih metrih vožje, ko sistem uspe preveriti ABS senzorje.
schani_ Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 Evo neki sem našo..zaj smo v fazi dogovarjanja in, če bo vse po sreči bo ta teden motor doma... Gre za 2006 letnik, SE verzija..skratka vsa oprema (in še neke dodatne stvari , tank torba , dodatne luči, ščitniki motorja... )prevoženih cca 20.000 km...cena 9.000 € + ostali stroski uvoza ker nebo iz slo. pa tud ne iz Italije..je blo malo sreče na ebayu zaj zanima me, če kdo ve kakšen DMV se plača..iz razpredelnice na dursu je razvidno, da je to 5% , so pa potem neke dodatne alineje , v primeru da gre za 2taktne motorje se le ta poveča,,spet drugačna tarifa je za motorje z EU 3, 4, 5 motorji itd. Me zanima, če je kdo uvozil kaj podobnega in koliko je plačal dmv-ja..torej nad 81 kw, EU 3 motor...
boych Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 Jaz sem za GS-a z 77 kW plačal 5% DMW pa še neki okolski davek - znesek nekaj manj kot 1 EUR.
schani_ Objavljeno April 3, 2011 Opozori Objavljeno April 3, 2011 Ali je možno z kakšno kombinacijo tipk preklopit iz mph na km na števcu ? In, če pozna kdo ta postopek...iščem po googlu pa nekak ne najdem...v knjigi pa tud ni omenjeno ali pa ne vidim
Bremzer Objavljeno April 3, 2011 Opozori Objavljeno April 3, 2011 Ali je možno z kakšno kombinacijo tipk preklopit iz mph na km na števcu ? In, če pozna kdo ta postopek...iščem po googlu pa nekak ne najdem...v knjigi pa tud ni omenjeno ali pa ne vidim Nevem,če ti bo kdo lahko pomagal, jaz bi poklical na BMW servis (Valentinčič)in boš dobil sigurno pravi odgovor ! Če boš dobil odgovor,da se to da potem mora motor na delavniški računalnik in ti to naredijo !
schani_ Objavljeno April 3, 2011 Opozori Objavljeno April 3, 2011 Zgleda se bo treba res na servisu ustavit..hec je, da nekateri motorji imajo možnost preklopa z določeno kombinacijo tipk...zato sem upal da bo tud tukaj šlo ...
robberrt Objavljeno April 7, 2011 Opozori Objavljeno April 7, 2011 Ali imate na tretjem top kovčku kdaj pritrjeno dodatno prtljago (šotor, spalne vreče..itd)? Sam imam namreč velik original 49l kovček in zaenkrat še nimam gor nosilca, vendar razmišljam da bi ga kupil in ga namestil tako da se kovček prevrta, vendar sem malo skeptičen da ne bo na koncu ko bo polno prtljage in gor še vreča spodnji nosilec počil? Nekako mi že prazen ne deluje prav stabilen...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se