Noiser69 Objavljeno Februar 28, 2007 Opozori Objavljeno Februar 28, 2007 No...zdej se odlocam kaj bom kupo. Zanimata me hyso gt 125 pa tale xt-jka. Ker sm bral da hyso vlk crkuje in ni zanesljiv, mislim da se bom odloco za xt-jko. Nevem a bi vzel letnik 06. al 07. Mislim da ni kaksne razlike razen poslikave, ta mi je pa lepsa pri 06 letniko. Ce bom mev moznost bom vzel 06! Sam bol kot ne zacetnik v motociklizmu prej sm se mal fural z 50 cc pa redno sm vozu bmx in mislim da mi bo tale lahka xt-jka prsla prav, podobno kot BMX .) hehe ! Aja, pa vlelik sm 188 cm upam da to ni problem na tem. Mal mi kaj priporocite pa napiste kaj... :D LP, Hozi .) Še pričakujem odgovore :D hehe
Python Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 Pri xt: Pri moji in tudi prijateljevi je šel akumulator, takoj zatem se je strgalo tudi števcu oz. računalniku. Začel je kazati 20-30km/h manjšo hitrost( recimo končna je bila 60 po števcu), narobe je štel prevožene kilometre, včasih pa sploh ni delal. Po večih obiskih servisa in ko je bil že naročen nov sprednji del, smo ugotovili da se je staknil kabel :headbang: na armaturki, ga pritrdimo nazaj in glej, vse dela :huh: Kakorkoli, pri prijateljevi xt, so podobni simptomi, vendar ne vem če bo rešitev ista, ker ga zdej pelje na servis Pomoje z xtejko nisi zgrešil, tak da veliko užitka ti želim :OK:
Noiser69 Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 (popravljeno) Važn je da motor ne crkuje :) Kaj pa glede moje višine (188), bom mev kaj problemov? :BUA: :D hmmm ... a noste cross al navadno celado (vozniki xt-jk :) )? :P LP, Hozi Popravljeno Marec 1, 2007. Popravil AbNormaln
jeykob Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 js nosm navadno. sicr sm na zacetku razmislu o cross celadi sam sm se odlocu de je bvz ker je treba pol skos spegle sabo nost :grim ostajam na navadnih
rok24 Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 noo jst mam tut xt yamahco in je super motor. Ni važno po kakšnem terenu se vozš gre tko po makadamskih cestah tko po blat in asfaltu. Edino mene motijo pospeški, tukaj bi lahko kilo kak kw več navora. Zanima pa me a kdo mogoče ve kje dobiti plavo luč oz. neke druge barve( bela, modra) za yamaho xt??? :D
k0ci Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 moč se meri v kW (kilo-watih), navor pa v nm (newton-metrih, prebere pa se njutn-metrih)
Noiser69 Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 (popravljeno) Evo letnik 2007: General information Model: Yamaha XT 125 X Year: 2007 Category: Super motard Rating: 68.1 out of 100. Show full rating and compare with other bikes Engine and transmission Displacement: 124.00 ccm (7.57 cubic inches) Engine type: Single cylinder Stroke: 4 Power: 9.78 HP (7.1 kW)) @ 8500 RPM Torque: 9.50 Nm (1.0 kgf-m or 7.0 ft.lbs) @ 6100 RPM Compression: 10.0:1 Bore x stroke: 54.0 x 54.0 mm (2.1 x 2.1 inches) Ignition: CDI Starter: Electric Cooling system: Air Gearbox: 5-speed Transmission type final drive: Chain More details Consult a Yamaha repair manual. Physical measures Dry weight: 106.0 kg (233.7 pounds) Seat height: 830 mm (32.7 inches) If adjustable, lowest setting. Overall height: 1,130 mm (44.5 inches) Overall length: 2,110 mm (83.1 inches) Overall width: 860 mm (33.9 inches) Ground clearance: 190 mm (7.5 inches) Wheelbase: 1,335 mm (52.6 inches) Chassis and dimensions Frame type: - Front suspension: Hydraulic telescopic fork Front suspension travel: 120 mm (4.7 inches) Rear suspension: Monocross Rear suspension travel: 200 mm (7.9 inches) Front tyre dimensions: 100/80-17 Rear tyre dimensions: 130/70-17 Front brakes: Single disc Front brakes diameter: 260 mm (10.2 inches) Rear brakes: Single disc Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches) Speed and acceleration Power/weight ratio: 0.0923 HP/kg Other specifications Fuel capacity: 10.00 litres (2.64 gallons) Tehnični podatki so isti, razn poslikave so nove, ki pa se mi ne dopadejo ravno najbol. Kolk ste pa kaj mel koncno ko ste kupl motor in kolk potem ko se je zlaufal(je z blo nekje omenjeno sam se mi ne da iskat :) ) LP, Hozi .) Popravljeno Marec 1, 2007. Popravil AbNormaln
djpiky Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 men se niti ni tolk poznal mogoče kakšnih 5km/h. Drugače pa se nimam nad njo nič za pritožit, vozim jo po cestih, ko pa me prime divjanje pa po vsakem makedamu in blatu. ni da ni. Zakon je tudi široka gladka guma in res se lahko čez usak ovinek skor pelaš 80km/h. Fali ji edino še kakšna 2-3 konje več ker bi se zelo poznalo na pospešku in končni.
C4V4L13R Objavljeno Marec 2, 2007 Opozori Objavljeno Marec 2, 2007 men se niti ni tolk poznal mogoče kakšnih 5km/h. Drugače pa se nimam nad njo nič za pritožit, vozim jo po cestih, ko pa me prime divjanje pa po vsakem makedamu in blatu. ni da ni. Zakon je tudi široka gladka guma in res se lahko čez usak ovinek skor pelaš 80km/h. Fali ji edino še kakšna 2-3 konje več ker bi se zelo poznalo na pospešku in končni. če nisi zahteven, se da porihtat za male dnarje, če pa hočeš, da bo letelo, bo pa tud koštalo
djpiky Objavljeno Marec 2, 2007 Opozori Objavljeno Marec 2, 2007 Em mal sem se pozanimal in pri tem motorju za dodaten konj moči morš odštet okoli 100k (prejšnje valute). zdj odvins ko je za tebe velik ko mal sam za mene je 100k sit velik
C4V4L13R Objavljeno Marec 2, 2007 Opozori Objavljeno Marec 2, 2007 ja no...za 100k se že nekej prdobi...vem k se js zanimam za mojo ybr, k ma isto mašino sm recimo, če zrihtaš avspuh, daš novo odmično pa filter, pa da ti en nastav fergi tko k treba, te pride...recimo polovico tega...če pa še nov fergi kupš...pol pa prideš nekje na 100k dobrih starih sit ja...ker fergi je od tukej najdražja zadeva če pa hočeš orenk predelavo (bat, odmična, fergi, filter, elektronika, akrapovič), pol pa računaj nekje na 1000€ .) sam tko je...kej več kot 115 oz. recimo 120 se pelat s tem motorjem je tko tko...ni glih narjen za take hitrosti...na 120 ga boš pa spravu s tistim kar sm prej reku...oz. da se pač drug zobnik zadej, pa ti končna ostane ista pa boljši pospeški da se marsikej...sm treba je rizkirat €€€ :doze:
Kvasko Objavljeno Marec 2, 2007 Opozori Objavljeno Marec 2, 2007 ja no...za 100k se že nekej prdobi...vem k se js zanimam za mojo ybr, k ma isto mašino sm recimo, če zrihtaš avspuh, daš novo odmično pa filter, pa da ti en nastav fergi tko k treba, te pride...recimo polovico tega...če pa še nov fergi kupš...pol pa prideš nekje na 100k dobrih starih sit ja...ker fergi je od tukej najdražja zadeva če pa hočeš orenk predelavo (bat, odmična, fergi, filter, elektronika, akrapovič), pol pa računaj nekje na 1000€ .) sam tko je...kej več kot 115 oz. recimo 120 se pelat s tem motorjem je tko tko...ni glih narjen za take hitrosti...na 120 ga boš pa spravu s tistim kar sm prej reku...oz. da se pač drug zobnik zadej, pa ti končna ostane ista pa boljši pospeški da se marsikej...sm treba je rizkirat €€€ :doze: Sam ker avspuh+odmična gred te pa koštata samo 50k???
NejcZ Objavljeno Marec 2, 2007 Opozori Objavljeno Marec 2, 2007 Mislil je predelavo originalega.. pomoje.
C4V4L13R Objavljeno Marec 2, 2007 Opozori Objavljeno Marec 2, 2007 ja, mislu sm na predelavo originalnega avspuha
Kvasko Objavljeno Marec 2, 2007 Opozori Objavljeno Marec 2, 2007 ja, mislu sm na predelavo originalnega avspuha Ups se opravičujm :D ker avspuh bi se pa dal dt na xt?? (kšn leo vince??) pa a kšn ve kolk stane druga odmična gred??
C4V4L13R Objavljeno Marec 2, 2007 Opozori Objavljeno Marec 2, 2007 (popravljeno) odmična gred pride okol 140 evrov, drugač pa kej več si lahko prebereš v temi frizura za 125cc 4T za xt se pa dobi akrapovič, oz. za tomosa, ki pride okol 300evrov, dobi se tud remus avspuh za xt, sm ne vem cene, drugač pa obstaja arrow izpuh za cbr 125cc, ki stane dobrih 150 evrov, če te pa še kej zanima si pa poglej še tole stran, sm ne vrjamm, da boš naročov iz španije :rolleyes: , pa leovince se menda tud dobi ja...ne vem...mal pobrskej po netu...google dela čudeže .) za avspuh sm pa slišov, da naj bi pasov tud od večje kubikaže, ker baje, da pr 4t ni tako pomembno in če je to to, stane marvingov univerzalni lonec okol 35k sit .) drugač pa odpreš original avspuh, pobereš vse ven, daš not novo cev, okol volno, skup zašvasaš, daš še športen filter, pa enmu majstru da ti fergi nastav .) Popravljeno Marec 2, 2007. Popravil C4V4L13R
Kvasko Objavljeno Marec 3, 2007 Opozori Objavljeno Marec 3, 2007 Ok ql :D Ei sam akrapoviča se da pa verjetn sam po naročilu ne? K pr tomosu bi se ga dal dobit sam newem a paše na xt
_Fingi_ Objavljeno Marec 3, 2007 Opozori Objavljeno Marec 3, 2007 Ja glede performansov paše na xt, zarad enake mašine an, glede montaže pa tud nebi biu prov velk problem, mogoče kšn nosilc mal predelat pa je to to. Z mal dobre volje se use da :P Drgač si pa poglej slike od tomosa pa od xt, pa boš vidu da niti ni razlike v kotu izpuha pa tko :) Lp
C4V4L13R Objavljeno Marec 3, 2007 Opozori Objavljeno Marec 3, 2007 ja glej...kontaktiraj gil-motosport, oni se ukvarjajo s predelavam ch racing pa tomosov, tko, da vse to se dobi prek njih
djpiky Objavljeno Marec 3, 2007 Opozori Objavljeno Marec 3, 2007 Js sm že mislil kupiti arrow izpuh pa ko mi je povedu ceno serviser sem ga pogledu pa si mislu "ti si fukjen" aja cena je bla 86.000sit
Python Objavljeno Marec 3, 2007 Opozori Objavljeno Marec 3, 2007 Ja vse cene so tu nekje ene manj ene več :grim
jeykob Objavljeno Marec 4, 2007 Opozori Objavljeno Marec 4, 2007 a to nej bi bla cena za ceu auspuh al sam za lonec :blink:
Noiser69 Objavljeno Marec 4, 2007 Opozori Objavljeno Marec 4, 2007 A je kdo kje s Koroške k ma ta motor? Js bi si ga rad mavo ogledo pa kakšno rido naredo! :D LP, Hozi ;)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se