Piksna Objavljeno November 12, 2007 Opozori Objavljeno November 12, 2007 Seveda ti ni prebralo kode, če imaš navaden ključ. To je nekako tudi fora HISS-a. Zdajle iz glave govorim a se mi zdi, da sem nekoč v navodilih prebral, kako HISS izklopiš. Potem pa lahko uporabljaš navaden ključ - res, da pa je potem moped t.i. "siting duck". Kaj praviš ? Prelistaj mal knjižico. Jaz sem kupil motor od uvoznika in sem dobil samo en kluc,...pa se tega brez kake kode al pa cesa podobnega Ja, to lahko pogruntajo prek št. šasije in pa firmwarea na računalniku - garant (če je problem, je le dostop do baze kod). Pri avtomobilih je enak postopek. Le da je ključ (baje) veliko dražji (36EUR je sitnica). In posledično najbrž vsaj pozlačen ?!
Vojč Objavljeno November 12, 2007 Opozori Objavljeno November 12, 2007 (popravljeno) Lansko jesen sem tudi jaz izgubil en ključ in si potem čez zimo nabavil novega. Postopek pa je bil naslednji : - v AS domžalah(lahko bi tudi pri lokalnem pooblaščenem servisu) sem naročil ključ oziroma sirovec - nato sem ključ nesel k ključavničarju, da mi je na mero originalnega, ki sem ga tudi mel sabo zbrusil - ko sem pa imel motor na servisu pa je skodiral ključ, se mi pa močno zdi, da sem mel zraven ploščico z kodo ja :rolleyes: Največji strošek je bilo kodiranje. Ne spomnim se več točno ampak mislim, da je vse skupaj prišla cca. 40€. Potem je prišlo poletje in sem v kratkih hlačah našel izgubljeni ključ, kateri pa ni bil več uporaben oziroma ga sistem ni zaznal :nono: Toliko o moji izkušnji! Šlo pa je za Hondo CBR 600F "06" lp. Popravljeno November 12, 2007. Popravil Vojč
Aless Objavljeno November 14, 2007 Opozori Objavljeno November 14, 2007 si kdo zeli komplet akrapovica za F/FS model od 2001 letnika dalje?....najraj bi menjal samo za lonec(akrapovic) :D
rude Objavljeno November 14, 2007 Opozori Objavljeno November 14, 2007 si kdo zeli komplet akrapovica za F/FS model od 2001 letnika dalje?....najraj bi menjal samo za lonec(akrapovic) :D Zakaj pa zdaj to? :o A nisi zadovoljen z njim ?
Aless Objavljeno November 14, 2007 Opozori Objavljeno November 14, 2007 Zakaj pa zdaj to? :o A nisi zadovoljen z njim ? sem zadovoln....samo sem mogo spet celiga dol jemat,pa spet bom mogo celiga nazaj gor dajat,pa se mi glih ne da,ceprav ko bom dal gor bo spet nasmesek do uh :D
_Fingi_ Objavljeno November 14, 2007 Opozori Objavljeno November 14, 2007 sem zadovoln....samo sem mogo spet celiga dol jemat,pa spet bom mogo celiga nazaj gor dajat,pa se mi glih ne da,ceprav ko bom dal gor bo spet nasmesek do uh :D Je en frend lih kupu cbr f, ga bom uprašu če bo kej kupoval, pa ti jutr povem :whistle:
Frips Objavljeno November 26, 2007 Opozori Objavljeno November 26, 2007 Preletel poste od 1.1.2007 pa nič našel... ..torej... je kdo namontiral crash pade na letnik 2007, katere, kakšna slikca?! Hvala
marko55 Objavljeno November 26, 2007 Opozori Objavljeno November 26, 2007 (popravljeno) Preletel poste od 1.1.2007 pa nič našel... ..torej... je kdo namontiral crash pade na letnik 2007, katere, kakšna slikca?! Hvala Slikica je v tem postu lastnika motorja pa poznaš (Kat in Rude). Bosta verjetno znala največ povedati... Popravljeno November 26, 2007. Popravil marko55
rude Objavljeno November 26, 2007 Opozori Objavljeno November 26, 2007 Preletel poste od 1.1.2007 pa nič našel... ..torej... je kdo namontiral crash pade na letnik 2007, katere, kakšna slikca?! Hvala Slikco si verjetno pogledal, crash padi se zmontirajo brez vrtanja, kupila pa sva jih pri Čarmanu.
Frips Objavljeno November 26, 2007 Opozori Objavljeno November 26, 2007 Rude...sem že v akciji....sam ker niso estetsko sprejemljivi :glare:
TomazK Objavljeno November 27, 2007 Opozori Objavljeno November 27, 2007 nekaj me zanima....bi mogo ta kabl bit kam prkloplen?....slaba slika je,ker sem s telefonom slikal Mislm da nikamor ker meni na istem mestu kabelj štrli v neznano :) lp T
marko55 Objavljeno November 27, 2007 Opozori Objavljeno November 27, 2007 Rude...sem že v akciji....sam ker niso estetsko sprejemljivi :glare: :hmm: Meni so se v živo zdeli čisto OK in se zelo lepo vklopijo v motor. Če bi imeli take za mojo bi jih takoj kupil.
TomazK Objavljeno November 27, 2007 Opozori Objavljeno November 27, 2007 Jaz bi imel rabljenega akrapoviča (samo lonec) za cbr-ko l.02, F model. Ve kdo za kakšnega in da je uredu ohranjen? lp T
Spider™ Objavljeno November 27, 2007 Opozori Objavljeno November 27, 2007 Ko je že govora o loncu... mogoče sam lonc paše na večino modelov motorjev, sam da ma fi 60mm? Malo čudno razumljivo mogoče, recimo da bi iz trenutne cbr 600f, pasal lonc recimo na druge motorje z istim fi-jem lonca.
_Fingi_ Objavljeno November 27, 2007 Opozori Objavljeno November 27, 2007 Ko je že govora o loncu... mogoče sam lonc paše na večino modelov motorjev, sam da ma fi 60mm? Malo čudno razumljivo mogoče, recimo da bi iz trenutne cbr 600f, pasal lonc recimo na druge motorje z istim fi-jem lonca. potem homologacija ne vela :whistle:
dejci Objavljeno November 28, 2007 Opozori Objavljeno November 28, 2007 Jaz bi imel rabljenega akrapoviča (samo lonec) za cbr-ko l.02, F model. Ve kdo za kakšnega in da je uredu ohranjen? lp T Imam za prodat Akrapovic lonec (karbon, brez krivin). Je zelo dobro ohranjen, kot nov. Mozna je tudi homologacija za tvojo hondo. http://www.jamparts.com/abe/ABE%20Daempfer...H3C-0299kba.pdf dejan8@volja.net
Aless Objavljeno November 28, 2007 Opozori Objavljeno November 28, 2007 potem homologacija ne vela :whistle: kdo pravi da more bit homologiran :D
JeRn3j Objavljeno November 28, 2007 Opozori Objavljeno November 28, 2007 potem homologacija ne vela :whistle: homologacija velja za tiste motorje k ti pač piše v homologaciji recimo moj ror je homologiran tud za r6ko in fazerco...
Dinotti Objavljeno December 29, 2007 Opozori Objavljeno December 29, 2007 En lep zimski pozdrav:) Postal sem novopečeni lastnik Cbr 600 rr in me zanima čim več o tem motorju.Prebrau sm celo temo in še sedaj nevem točno vsega.Prvo me zanima,katero olje mi priporočate za menjavo?Kaj vse je potrebno za menjavo pri navadnem servisu?kot sem prebrau ta motor nima glavnega jermena,ampak ketno?Je velika težava,če bi sam zamenjal olje,filtre?Namreč prešraufu sm že veliko mopedov pa imam nekaj izkušenj.Kater gume mi priporočate,ker so potrebne menjave? Upam na vašo pomoč:) hvala
Čamac Objavljeno December 29, 2007 Opozori Objavljeno December 29, 2007 (popravljeno) En lep zimski pozdrav:)Postal sem novopečeni lastnik Cbr 600 rr in me zanima čim več o tem motorju.Prebrau sm celo temo in še sedaj nevem točno vsega.Prvo me zanima,katero olje mi priporočate za menjavo?Kaj vse je potrebno za menjavo pri navadnem servisu?kot sem prebrau ta motor nima glavnega jermena,ampak ketno?Je velika težava,če bi sam zamenjal olje,filtre?Namreč prešraufu sm že veliko mopedov pa imam nekaj izkušenj.Kater gume mi priporočate,ker so potrebne menjave? Upam na vašo pomoč:) hvala jaz sem dal noter olje Motul 300V factory line SAE 5w-40, full synthetic in motor špila kot urca :) pod redni servis spada olje in oljni filter (vsake tri servisne intervale tudi zračni filter, razen če imaš športnega), opraviš lahko doma, ni ravno zahtevno, vendar tudi ure marsikje na pooblaščenih servisih tudi niso tako drage, poleg tega dobiš olje iz soda, ki je nekaj cenejše kot po litrih v plastenkah (sam sem kupil 4 litre olja in filter, servis nameraval opraviti doma, hotel sem še našpanati in lepo namazati ketno pa nisem še takrat imel stojala, nato sem zvedel da je pri čepinu ura dela 30€ in sem zapeljal tja, kjer je opravil servis (olje, filter) s seboj prinešenim materialom, našpanal, očistil in namazal ketno (kar je bil poglavitni razlog, da nisem servisa opravljal doma, ker še nisem imel stojala), kar mislim, da je bilo vredno 30€), glede gum je odvisno od stila vožnje in namembnosti tvojega motorja, mislim pa da z gumami kot so Metzeler M3 sportec, Michelin Pilot Power, Dunlop Qualifier itd itd nimaš kaj zgrešiti, lahko pa se seveda odločiš za bolj racing gume, ampak za vožnjo po cestah bi naštete morale opraviti nalogo, če imaš v planu veliko obiskov prog pa imaš druge možnosti, ampak je dobro, da imaš za progo druge gume kot za na cesto, odloči se sam, imaš še kar nekaj časa do pomladi :D LP Popravljeno December 29, 2007. Popravil Čamac
Dinotti Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Hvala za pomoč :worship: Me pa zanima še za ketno oz.jermen?Na koliko km se menja?Kje kupujete material za servis? hvala
Petzl Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 (popravljeno) Hvala za pomoč :worship: Me pa zanima še za ketno oz.jermen?Na koliko km se menja?Kje kupujete material za servis?hvala ta motor nima jermena ;), ketno se pa menja ko je raztegnjena oz. ko so obrabljeni zobniki (vedno se menja komplet)... kar se tice raztegljivosti vidis na indikatorjih pri zadnji vilici - tisti s pomocjo katerih nategujes ketno (ko le-ti pridejo v rdeco obmocje je potrebna menjava) oz. ko ozobje zobnikov zacenja dobivati "zagasto" obliko. Na koliko km je odvisno od nacina voznje (dez, dirkalisce itd), kako je bila ketna mazana itd itd... Zato je tezko reci na xx.xxxkm moras zamenjati. kar se pa materiala tice je pa najbolje da VEDNO kupis orig. oljni filter, olje in pa ketno pa tam kjer je najcenejse - se splaca malo povprasat naokrog.. nikakor pa ne sparat pri olju!!! pa srecno voznjo ;) Popravljeno December 30, 2007. Popravil Langus
Dinotti Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Spet hvala za nasvet.Malo sem narobe postavil vprašanje :unsure: Me zanima za jermen v nmotorju oz.ketno.Enako kot pri avu,ki se imenuje glavni jermen.ima CBR v agregatu jermen ali ketno?
Jure Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Ketnco, če se ne motim.. Poglej u User`s Manual, pomoje piše na koliko km je predvidena menjava :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se