Petzl Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 (popravljeno) Ketnco, če se ne motim.. Poglej u User`s Manual, pomoje piše na koliko km je predvidena menjava :) tocno tako, ketnco ma.. in ta ketna sluzi za pogon odmicnih gredi (ki jih zene glavna gred preko te ketne) Popravljeno December 30, 2007. Popravil Langus
Dinotti Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Aha to je tista ketnca,ki pri določenih obratih se začne oglašati,ropotati?nimam users manuala :unsure: .Je kdo že to menjal.je komu že motor zaribal zaradi tega?
Matex_46 Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Aha to je tista ketnca,ki pri določenih obratih se začne oglašati,ropotati?nimam users manuala :unsure: .Je kdo že to menjal.je komu že motor zaribal zaradi tega? Določenih obratih? Lahko poveš pri katerih približno (območje)?
_Fingi_ Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Motor ti zaradi te ketnce zaribati ne more, lahko ti pa zabije ventile....
Petzl Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Aha to je tista ketnca,ki pri določenih obratih se začne oglašati,ropotati?nimam users manuala :unsure: .Je kdo že to menjal.je komu že motor zaribal zaradi tega? ketnca ne ropota ampak napenjalec (sponar) le-te. motor zacne spuscati cudne zvoke tam nekje okrog 4000rpm, zarad tega motor ne more zaribat ampak je priporocljivo da se stvar zamenja (stane cca 60eur) in baje je zamenjava enostavna.. sam ga nisem se menjal.
Erik Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 (popravljeno) ketnca ne ropota ampak napenjalec (sponar) le-te. motor zacne spuscati cudne zvoke tam nekje okrog 4000rpm, zarad tega motor ne more zaribat ampak je priporocljivo da se stvar zamenja (stane cca 60eur) in baje je zamenjava enostavna.. sam ga nisem se menjal. to je hiba CBRe in ni treba nujno menjat....pač kupiš en športni lonec in ta preglasi ta šponar :D Popravljeno December 30, 2007. Popravil Erik
biker77 Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 (popravljeno) Aha to je tista ketnca,ki pri določenih obratih se začne oglašati,ropotati?nimam users manuala :unsure: .Je kdo že to menjal.je komu že motor zaribal zaradi tega? teh motorjev sploh nimaš kej šlatat tam noter.. nekje na 25.000 se štela ventile in to je to..vsaj pri suzukiju je tako.. servis kot je predvideno v navodilih, ketno mazat in vsake toliko očistit in je. drugače pa je približna življenska doba verige in zobnikov cca 20.000 km.. pri enih več pri drugih manj-spet odvisno od uporabe in vzdrževanja.. če sem se pri čem zmotil pa popravite Popravljeno December 30, 2007. Popravil biker77
Petzl Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 to je hiba CBRe in ni treba nujno menjat....pač kupiš en športni lonec in ta preglasi ta šponar :D hja, nujno ni je pa priporocljivo... si se vprasal zakaj ropota? ker popusti tist fedr v sponarju in posledicno zadeva niha in pride do "obrabe" oz. majhnih opilkov ki se v koncni fazi znajdejo v agregatu kar pa negativno vpliva na mazalne lastnosti lezajev
Dinotti Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Kako se pa lahko znajdejo v cilindru,če je ketnca in šponar zunaj cilindra?Ima kdo users manual va pdf ali kaki drugi obliki?Kje kupujete material naugodneje?
biker77 Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Kako se pa lahko znajdejo v cilindru,če je ketnca in šponar zunaj cilindra?Ima kdo users manual va pdf ali kaki drugi obliki?Kje kupujete material naugodneje? ker se ketnca, šponar, menjalnik, sklopka mažejo z istim oljem kot cilindri, filter pa čist vseh pizdarij ne odstrani
MarduK Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Kako se pa lahko znajdejo v cilindru,če je ketnca in šponar zunaj cilindra?Ima kdo users manual va pdf ali kaki drugi obliki?Kje kupujete material naugodneje? Zdele si pa ustrelu mim...za novoletno branje ti priporočam kakšno knjigo iz zbirke kako deluje...;) eMule ima users manual, eBay pa dele...
Dinotti Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Ne mi zamert ampak vsega tudi ne znam.To je pomoje,ker mešam tehniko iz avtomobila,ki ima glavni jermen zunaj cilindrov.
Petzl Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Ne mi zamert ampak vsega tudi ne znam.To je pomoje,ker mešam tehniko iz avtomobila,ki ima glavni jermen zunaj cilindrov. Ja, tukaj so nekateri stvari malo drugace izvedene... ce te kar zanima ti kar vprasaj ;)
gebre Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 hja, nujno ni je pa priporocljivo... si se vprasal zakaj ropota? ker popusti tist fedr v sponarju in posledicno zadeva niha in pride do "obrabe" oz. majhnih opilkov ki se v koncni fazi znajdejo v agregatu kar pa negativno vpliva na mazalne lastnosti lezajev Tud priporočljivo ni :) ves hec je na tem, da samo mal ropota. Svojo nalogo pa opravla ravnotako.
Guest Brumer Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Ne mi zamert ampak vsega tudi ne znam.To je pomoje,ker mešam tehniko iz avtomobila,ki ima glavni jermen zunaj cilindrov. Ti samo vprašaj in ti razložimo.Imamo pri avtih 3-vrste jermenov in sicer 1.) Klinasti jermen za pogon raznih agregatov npr.vodna črpalka,alternator,klima,hidravlična črpalka servo volana. 2.) Mikro jermen(različni debelin in širin)za pogon; vse goraj navedeno 3.) Pa je zobati jermen ki služi za krmiljenje in delovanje motorja razen odmičnnih gredi poganja tudi razne črpalke ni pa nujno odvisno od izvedbe motorja in tipa vozila. 4.)pa bi bil pogonski jermem uporablja se tudi pri določenih motorjih namesto ketne in pri vseh variomatikih. Pri večini motorjev ni nobenega jermena so pa izjeme Npr.BMW-ji boxerji imajo mikro jermen,ki se mora zamenjati na vsakih 40K kil.potem ima npr.zobati jermem Monh z oplovim motorjem in tudi nekateri Ducattiji.Pogoski jermen pa ima spet BMW,nekateri Harleyi,Bull itd.Če sem katerega pozabil me popravite. :hmm:
Guest Brumer Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Še par stvari bom napisal o ketnici v motorju za pogon odmične gredi.Namreč ko enkrat zaslišimo da ropota ketnica in ima motor precej kilometrov je nujno razdreti motor kajti najbolje je zamenjati ne samo ketnico ampak tudi zobnike in šponer.Ponavadi če motor še nima tako veliko kilometrov zadostuje samo zamenjava šponerja seveda ,če se ga da odzunaj odvit in zamenjat,sicer pa je najbolje demontirat mašino in jo razdreti.
Petzl Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 (popravljeno) Tud priporočljivo ni :) ves hec je na tem, da samo mal ropota. Svojo nalogo pa opravla ravnotako. in kaj pol po tvoje "mal ropota?" Popravljeno December 30, 2007. Popravil Langus
gebre Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Na funkcijo čist nič ne vpliva, drugače bi 90% cbr shodilo.
Petzl Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Na funkcijo čist nič ne vpliva, drugače bi 90% cbr shodilo. ce nekej ropota se nekej nekam udarja ane? in posledicno nastajajo majhni opilki ki padajo v masino.. kolk to vpliva je pa vprasanje.. dolgorocno ma sigurno ksne posledice..
Dinotti Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 Danes sem temeljito ogledoval motor ina opazil,da je med pokrovom sklopke in bloka motorja črn silikon!Logika mi pove,da je motor bil odpiran,vendar mi je kolega rekel,da je to orginal.Sedaj me pa zanima kako je pri vaših CBr-ah??Prilagam še slikco.se opravičujem za kvaliteto,je slikano z gsm-foto. Tam kjer manjka malo silikona sem sam z rokami odstranil.Res je pa ,,da sm podoben silikon opazil tudi med karterjem in blokom in na drugi strani motorja.
bna Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 (popravljeno) meni pa,logika pove da je bila menjana sklopka ali potisni ležaj , kolikor jaz vem mora tukaj biti tesnilo ne pa masa za tesnenje . Popravljeno December 31, 2007. Popravil bna
Dinotti Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 Točno tako,jz tudi tako mislim.Vas je veliko že menjalo sklopko,ležaj na omenjenem motorju?
Jure Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 Pri pokrovu sklopke ponavadi pride tesnilo, je pa tesnilna pasta večkrat že v originalu uporabljena za blok motorja, torej tam kjer je mašina združena po sredini. Ne vem pa kako je pri CBR, bodo povedali lastniki. LP
Dinotti Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 Točno tako.Zgleda,daje biu pokrov sklopke odprt.Nakaj je bilo menjano.
Dinotti Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 (popravljeno) še eno vprašanje :rolleyes: Kako pridem do zračnega filtra?Je potrebno tank odstranit? Popravljeno Januar 1, 2008. Popravil Dinotti
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se