Skoči na vsebino

Honda CBR 600


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Ketnco, če se ne motim.. Poglej u User`s Manual, pomoje piše na koliko km je predvidena menjava :)

tocno tako, ketnco ma.. in ta ketna sluzi za pogon odmicnih gredi (ki jih zene glavna gred preko te ketne)

Popravljeno . Popravil Langus
Objavljeno

Aha to je tista ketnca,ki pri določenih obratih se začne oglašati,ropotati?nimam users manuala :unsure: .Je kdo že to menjal.je komu že motor zaribal zaradi tega?

Objavljeno
Aha to je tista ketnca,ki pri določenih obratih se začne oglašati,ropotati?nimam users manuala :unsure: .Je kdo že to menjal.je komu že motor zaribal zaradi tega?

Določenih obratih? Lahko poveš pri katerih približno (območje)?

Objavljeno

Motor ti zaradi te ketnce zaribati ne more, lahko ti pa zabije ventile....

Objavljeno
Aha to je tista ketnca,ki pri določenih obratih se začne oglašati,ropotati?nimam users manuala :unsure: .Je kdo že to menjal.je komu že motor zaribal zaradi tega?

ketnca ne ropota ampak napenjalec (sponar) le-te. motor zacne spuscati cudne zvoke tam nekje okrog 4000rpm, zarad tega motor ne more zaribat ampak je priporocljivo da se stvar zamenja (stane cca 60eur) in baje je zamenjava enostavna.. sam ga nisem se menjal.

Objavljeno (popravljeno)
ketnca ne ropota ampak napenjalec (sponar) le-te. motor zacne spuscati cudne zvoke tam nekje okrog 4000rpm, zarad tega motor ne more zaribat ampak je priporocljivo da se stvar zamenja (stane cca 60eur) in baje je zamenjava enostavna.. sam ga nisem se menjal.

to je hiba CBRe in ni treba nujno menjat....pač kupiš en športni lonec in ta preglasi ta šponar :D

Popravljeno . Popravil Erik
Objavljeno (popravljeno)
Aha to je tista ketnca,ki pri določenih obratih se začne oglašati,ropotati?nimam users manuala :unsure: .Je kdo že to menjal.je komu že motor zaribal zaradi tega?

teh motorjev sploh nimaš kej šlatat tam noter..

nekje na 25.000 se štela ventile in to je to..vsaj pri suzukiju je tako..

servis kot je predvideno v navodilih, ketno mazat in vsake toliko očistit in je.

drugače pa je približna življenska doba verige in zobnikov cca 20.000 km..

pri enih več pri drugih manj-spet odvisno od uporabe in vzdrževanja..

če sem se pri čem zmotil pa popravite

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno
to je hiba CBRe in ni treba nujno menjat....pač kupiš en športni lonec in ta preglasi ta šponar :D

hja, nujno ni je pa priporocljivo... si se vprasal zakaj ropota? ker popusti tist fedr v sponarju in posledicno zadeva niha in pride do "obrabe" oz. majhnih opilkov ki se v koncni fazi znajdejo v agregatu kar pa negativno vpliva na mazalne lastnosti lezajev

Objavljeno

Kako se pa lahko znajdejo v cilindru,če je ketnca in šponar zunaj cilindra?Ima kdo users manual va pdf ali kaki drugi obliki?Kje kupujete material naugodneje?

Objavljeno
Kako se pa lahko znajdejo v cilindru,če je ketnca in šponar zunaj cilindra?Ima kdo users manual va pdf ali kaki drugi obliki?Kje kupujete material naugodneje?

ker se ketnca, šponar, menjalnik, sklopka mažejo z istim oljem kot cilindri, filter pa čist vseh pizdarij ne odstrani

Objavljeno
Kako se pa lahko znajdejo v cilindru,če je ketnca in šponar zunaj cilindra?Ima kdo users manual va pdf ali kaki drugi obliki?Kje kupujete material naugodneje?

Zdele si pa ustrelu mim...za novoletno branje ti priporočam kakšno knjigo iz zbirke kako deluje...;)

eMule ima users manual, eBay pa dele...

Objavljeno

Ne mi zamert ampak vsega tudi ne znam.To je pomoje,ker mešam tehniko iz avtomobila,ki ima glavni jermen zunaj cilindrov.

Objavljeno
Ne mi zamert ampak vsega tudi ne znam.To je pomoje,ker mešam tehniko iz avtomobila,ki ima glavni jermen zunaj cilindrov.

Ja, tukaj so nekateri stvari malo drugace izvedene... ce te kar zanima ti kar vprasaj ;)

Objavljeno
hja, nujno ni je pa priporocljivo... si se vprasal zakaj ropota? ker popusti tist fedr v sponarju in posledicno zadeva niha in pride do "obrabe" oz. majhnih opilkov ki se v koncni fazi znajdejo v agregatu kar pa negativno vpliva na mazalne lastnosti lezajev

Tud priporočljivo ni :) ves hec je na tem, da samo mal ropota. Svojo nalogo pa opravla ravnotako.

Objavljeno
Ne mi zamert ampak vsega tudi ne znam.To je pomoje,ker mešam tehniko iz avtomobila,ki ima glavni jermen zunaj cilindrov.

Ti samo vprašaj in ti razložimo.Imamo pri avtih 3-vrste jermenov in sicer

1.) Klinasti jermen za pogon raznih agregatov npr.vodna črpalka,alternator,klima,hidravlična črpalka servo volana.

2.) Mikro jermen(različni debelin in širin)za pogon; vse goraj navedeno

3.) Pa je zobati jermen ki služi za krmiljenje in delovanje motorja razen odmičnnih gredi poganja tudi razne črpalke ni pa nujno odvisno od izvedbe motorja in tipa vozila.

4.)pa bi bil pogonski jermem uporablja se tudi pri določenih motorjih namesto ketne in pri vseh variomatikih.

Pri večini motorjev ni nobenega jermena so pa izjeme Npr.BMW-ji boxerji imajo mikro jermen,ki se mora zamenjati na vsakih 40K kil.potem ima npr.zobati jermem Monh z oplovim motorjem in tudi nekateri Ducattiji.Pogoski jermen pa ima spet BMW,nekateri Harleyi,Bull itd.Če sem katerega pozabil me popravite. :hmm:

Objavljeno

Še par stvari bom napisal o ketnici v motorju za pogon odmične gredi.Namreč ko enkrat zaslišimo da ropota ketnica in ima motor precej kilometrov je nujno razdreti motor kajti najbolje je zamenjati ne samo ketnico ampak tudi zobnike in šponer.Ponavadi če motor še nima tako veliko kilometrov zadostuje samo zamenjava šponerja seveda ,če se ga da odzunaj odvit in zamenjat,sicer pa je najbolje demontirat mašino in jo razdreti.

Objavljeno (popravljeno)
Tud priporočljivo ni :) ves hec je na tem, da samo mal ropota. Svojo nalogo pa opravla ravnotako.

in kaj pol po tvoje "mal ropota?"

Popravljeno . Popravil Langus
Objavljeno

Na funkcijo čist nič ne vpliva, drugače bi 90% cbr shodilo.

Objavljeno
Na funkcijo čist nič ne vpliva, drugače bi 90% cbr shodilo.

ce nekej ropota se nekej nekam udarja ane? in posledicno nastajajo majhni opilki ki padajo v masino.. kolk to vpliva je pa vprasanje.. dolgorocno ma sigurno ksne posledice..

Objavljeno

Danes sem temeljito ogledoval motor ina opazil,da je med pokrovom sklopke in bloka motorja črn silikon!Logika mi pove,da je motor bil odpiran,vendar mi je kolega rekel,da je to orginal.Sedaj me pa zanima kako je pri vaših CBr-ah??Prilagam še slikco.se opravičujem za kvaliteto,je slikano z gsm-foto.

H9VYTvSG7ma059bx.v.jpg

Tam kjer manjka malo silikona sem sam z rokami odstranil.Res je pa ,,da sm podoben silikon opazil tudi med karterjem in blokom in na drugi strani motorja.

Objavljeno (popravljeno)

meni pa,logika pove da je bila menjana sklopka ali potisni ležaj , kolikor jaz vem mora tukaj biti tesnilo ne pa masa za tesnenje .

Popravljeno . Popravil bna
Objavljeno

Točno tako,jz tudi tako mislim.Vas je veliko že menjalo sklopko,ležaj na omenjenem motorju?

Objavljeno

Pri pokrovu sklopke ponavadi pride tesnilo, je pa tesnilna pasta večkrat že v originalu uporabljena za blok motorja, torej tam kjer je mašina združena po sredini. Ne vem pa kako je pri CBR, bodo povedali lastniki.

LP

Objavljeno

Točno tako.Zgleda,daje biu pokrov sklopke odprt.Nakaj je bilo menjano.

Objavljeno (popravljeno)

še eno vprašanje :rolleyes: Kako pridem do zračnega filtra?Je potrebno tank odstranit?

Popravljeno . Popravil Dinotti

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!