Skoči na vsebino

Honda CBR 600


Priporočene objave

Objavljeno

Imam Hondo CBR 600F 1998 letnik.

Danes sem preverjal, ce vse luci delajo in ugotovil, da mi parkirna ne dela. Sem jo zelel pridno zamenjati, a mi je med menjavo kabel od parkirne luci ostal v rokah. Se mi zdi, da je bil "zrahljan" in da zaradi tega luc ni delala (sama zarnica izgleda ok). Sedaj pa problem, ne vem kam moram kabel nazaj prikljuciti. Po obliki/dolzini kabla sklepam, da je bil pritrjen nekje pod armaturno ploščo (tam kjer so stevci), vendar nikakor ne morem ugotoviti kje. Ta glavni problem je, da verjetno brez "sraufanja" ne bom mogel kabla nazaj prikljuciti. Torej moje vprasanje, ali kdo ve kam "priklopiti" kabel in se bolj pomembno kako priti do tja (brez sraufanja?). Ce nihce ne ve, ali mi lahko kdo pove kako naj pravilno "odprem" armatrno plosco oz. prednjo masko, da bom lahko dostopal in videl kaj se pod armaturko nahaja. Sem gledal v manual od motorja pa nisem nic nasel.

V informacijo ... motorjev dnevno ne sraufam in moje orodje je bolj ali manj omejeno na tisto, kar se dobi zraven. :blush: Torej bolj natancen opis poteka dela, ne bo skodil.

Hvala.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Iščem nosilec tablice za Hondo CBR 600 RR letnik 07, ima morda kdo za prodat ali morda ve kje je kakšna fajn zadeva pa da ni predrago?

LP Samo

Objavljeno

Jaz imam nastavljive stopalke in stabilizator krmila,če rabiš :naughty:

a paše stabilizator na 04 letnik pa kok dnarja

Objavljeno

a paše stabilizator na 04 letnik pa kok dnarja

Po moje paše,170€

Objavljeno

Živjo, prodam sprednjo zatemnjeno PUIG šipco za Hondo CBR 600RR. in sicer je za letnik 2005-2006, je nova in nezmontirana, po vrhu dvignjena (kot double bubble), kupljena v AS Domžalah. Naročil sem napačno in je nimam sedaj kaj rabit. Če koga zanima --> 041-215-156 (Nejc)

Objavljeno

Živjo!

Imam hondo cbr 600 1993 letnik in imam težave pri vžigu motorja. Motor je par let stal v kotu, sedaj sem mu zamenjal vse tekočine + filtre a je težava ko ga hočem zalaufat. Motor normalno vergla na vsake toliko časa tudi poči iz izpuha (ga zaliva) samo vžge pa ne. Ko vzamem svečke ven in jih spucam pa nazaj not motor vžge (na štantgasu mu obrati rahlo nihajo) in ok. Pridem drug dan ista zgodba motor spet ne vžge spet zalite svečke.

Motor vedno poskusim vžgat brez zauga.

Kaj bi lahko bilo narobe ? Svečk nisem menjal samo spucal sem jih...

Objavljeno

Menjaj svečke...

Objavljeno

Poglej tudi sesanje zraka, da ni morda v parih letih airbox postal ljubezensko gnezdece za male glodalce...

Objavljeno

Amm jst mam en problem in sicer sem imel prejšno sezono manjšo nesrečo z motorjem in danes opazim, da se desna vilica "šajna" in še nosilec za prednjo zavoro čist oljnat. Zdej ne vem kaj naj prvo naredim, da jih kr dol dam in odnesem nekomu, da pogleda če trebe menjat samo semeringe oz. da pogleda če so zvite.

Drgač ko sm to vidu, sem prvo pomislil, da bi snel prednjo gumo, malo zguncal motor in jo nazaj gor namotrial, mogoče je samo kakšna napaka pri montaži bila-upam :?. Aja so pa USD vilce.

Objavljeno

Amm jst mam en problem in sicer sem imel prejšno sezono manjšo nesrečo z motorjem in danes opazim, da se desna vilica "šajna" in še nosilec za prednjo zavoro čist oljnat. Zdej ne vem kaj naj prvo naredim, da jih kr dol dam in odnesem nekomu, da pogleda če trebe menjat samo semeringe oz. da pogleda če so zvite.

Drgač ko sm to vidu, sem prvo pomislil, da bi snel prednjo gumo, malo zguncal motor in jo nazaj gor namotrial, mogoče je samo kakšna napaka pri montaži bila-upam :?. Aja so pa USD vilce.

Potrebno bo vilici - oba teleskopa razdret,preverit,da ni katera od cevi zvita (poravnat )ali še bolje zvito zamenjat,zamenjat vsa tesnila in naliti novo olje !

Objavljeno

No dobro, sem imel lih namen čez podaljašan vikend snet teleskopa in nest nekomu, vrjetno kr Primcu, da jih razdre pa reče kako pa kaj. Drgač že gledam tesnila kok pridejo pa niso lih draga, kokr sm mislu, tko da sam upam, da cev ni lih zvita.

Hvala za odgovor!

Objavljeno (popravljeno)

No dobro, sem imel lih namen čez podaljašan vikend snet teleskopa in nest nekomu, vrjetno kr Primcu, da jih razdre pa reče kako pa kaj. Drgač že gledam tesnila kok pridejo pa niso lih draga, kokr sm mislu, tko da sam upam, da cev ni lih zvita.

Hvala za odgovor!

Čez zimo, sploh če so na hladnem, zna kakšna vilica malo spustit... Ravno kolegu se je to zgodilo, cca 110E z tesnili, oljem in delom.

LP

Popravljeno . Popravil Gizmo_
Objavljeno

Evo sm zrihtu, vsa tesnila zamenjana in novo olje nalito not in nazaj sestavljeno. Zdej moram pa sam še nastavit vzmetenje nazaj na tovarniško :).

Objavljeno (popravljeno)

No evo sem danes še vzmetenje nastavil tako sprednje kot zadnje. Pomagu sm si pa s tem videom

in še z eno spletnjo stranjo, ki sem jo našu v temi Vse o vzmetenju: http://www.motoracin...tociklih-1-del/ (1 in 2 del), sicer je velik tega napisano v angleščini, samo zmeraj je lepše nekaj prebrat na domačem jeziku :).

Tko da zdej ko se usedem na motor je filing čist drugačn, motor se sploh več tok ne posede kot se je prej. Zgleda je prejšni osebek bil veliko lažji od mene :D.

Popravljeno . Popravil macak333
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

pred približno dvema mesecema sem postal lastink CBR-ke 600rr 04. naredil sem približno 1500km, opazil sem da ima v primerjavi s prejšnjim motorjem (hornet) in prijateljevo r6 precej sumljivo porabo.

Nisem ravno počasen voznik ampak vseeno se mi zdi, da žre ko prasica. Mislim da nekje 9 - 10 litrov. Pa me zanima kako je pri ostalih, ki imate tak motor

Objavljeno

pred približno dvema mesecema sem postal lastink CBR-ke 600rr 04. naredil sem približno 1500km, opazil sem da ima v primerjavi s prejšnjim motorjem (hornet) in prijateljevo r6 precej sumljivo porabo.

Nisem ravno počasen voznik ampak vseeno se mi zdi, da žre ko prasica. Mislim da nekje 9 - 10 litrov. Pa me zanima kako je pri ostalih, ki imate tak motor

Živjo, nč skrbet glede porabe. Sam sem lastnik že druge cbrke 04, in prejšna in to ki jo imam sedaj pije podobno kot pri tebi, ampak se navadiš ;)

PS: povn tank mi je ratalo spraznit v 155kilometnih :)

Objavljeno

Mislim, da je poraba motorja precej odvisna tudi od načina vožnje. Recimo moja, sicer 06, pije ob normalni vožnji po cesti od 5,5 do 8L/100km, na pisti pa je poraba približno 12L ali pa še več (na pisti nisem nikoli natančno meril).

LP

Objavljeno

Hm, ravno danes sem bil na pumpi, tankal sem 16.5 l, naredil sem pa točno 300 km pred tem, motor Suzuki gsxr 600 letnik 97. Ti novejši z vbrizgom naj bi pili še občutno manj. Jaz običajno tankam, ko imam za sabo 250 - 270 km, takrat nekje mi tudi začne utripat lučka za rezervo. Danes pa mi je lučka že svetila stalno.

Da pa nekomu uspe poln tank sprazniti v 155km na cesti je pa možno samo dvoje - nekaj narobe z motorjem ali pa voznikom.

Objavljeno

Živjo, nč skrbet glede porabe. Sam sem lastnik že druge cbrke 04, in prejšna in to ki jo imam sedaj pije podobno kot pri tebi, ampak se navadiš ;)

PS: povn tank mi je ratalo spraznit v 155kilometnih :)

:) spraznt že kok ti je pa največ ratal narest
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

kaj pa je tu narobe z voznikom? če narediš s polnim tankom (18 litrov), 155kilometrov. tu je poraba izračunana na 11,62 litra na 100km. sej nisem napisal da sem ga vozil lepo počasi. samo povedal sem da ni nič narobe z motorjem da tolk pije. če hočeš da stvar gre, potem tudi nekaj popije se vam ne zdi.

drugače pa ponavadi naredim cca. 230-250 km iz rezervoarjem. pa lep pozdrav :)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Na kok časa pa servisirate svoje lepotice? V kilometrih seveda. Na 6k?

Objavljeno

Na kok časa pa servisirate svoje lepotice? V kilometrih seveda. Na 6k?

na cca 6000km

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!