Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

A ve kdo mogoče, kje prit do vetrobrana za hornetko po cenejši varianti, kot recimo pri AS-u? Mogoče kje v Avstriji ali Nemčiji?

Hvala, LP!

Objavljeno
A ve kdo mogoče, kje prit do vetrobrana za hornetko po cenejši varianti, kot recimo pri AS-u? Mogoče kje v Avstriji ali Nemčiji?

Hvala, LP!

mislim da ti bo skoraj vsak reklet to: ebay!

Objavljeno
A ve kdo mogoče, kje prit do vetrobrana za hornetko po cenejši varianti, kot recimo pri AS-u? Mogoče kje v Avstriji ali Nemčiji?

Hvala, LP!

louis-mislim da je 20 evrov

ne zgleda super duper vendar svojo funkcijo opravlja čist okej

Objavljeno
louis-mislim da je 20 evrov

ne zgleda super duper vendar svojo funkcijo opravlja čist okej

To da opravlja svojo nalogo ne dvomim, ampak izgled je pa porazen... Še vedno dam raje nekaj več Eurov, pa zadeva potem tudi zgleda tako kot se spodobi! :whistle:

Objavljeno

Demon a ti si za svojo, zadnji blatnik in pokrov sedeza dobil ze pobarvan oz. sporocis kaksne barve je motor???

Objavljeno
Demon a ti si za svojo, zadnji blatnik in pokrov sedeza dobil ze pobarvan oz. sporocis kaksne barve je motor???

Pozdravljen! Ja, deli so bili že polakirani, sem take naročil. Ti je všeč?

Objavljeno

Ja res mi leps zgleda :evilgrin: Pa zadnji blatnik upam da kej pomaga, ker k je mal mokra cesta sm meu ceu zadn del sedeza zasran + jakna skor do polovice......

Mislm letos to dvoje tut jz za svojo vzet...... Aja se to, kje si ti tole narocil?

Lp.

Objavljeno
Ja res mi leps zgleda :evilgrin: Pa zadnji blatnik upam da kej pomaga, ker k je mal mokra cesta sm meu ceu zadn del sedeza zasran + jakna skor do polovice......

Mislm letos to dvoje tut jz za svojo vzet...... Aja se to, kje si ti tole narocil?

Lp.

Ja tudi meni je zelo všeč! No, če kaj pomaga pri dežju ne vem, me nikoli ni dobilo slabo vreme. Je pa amortizer lepo čist, ker drugače pa je gor nametalo vse kaj je bilo možno!

To sem kupil na pooblaščenem Honda prodajalcu, tam kot motor. Naročil, počakal kake 3 tedne in dobil! Sicer je bilo kar drago, pa mi ni žal, ker je vsaj meni zelo lepo!

Objavljeno

OK tnx......

Za cene bom pa mal po PM-jih pobrsku, k vem da si mi ze enkrat povedu hehe.....

Lp.

Objavljeno
OK tnx......

Za cene bom pa mal po PM-jih pobrsku, k vem da si mi ze enkrat povedu hehe.....

Lp.

Ja pokrov zadnjega sedeža je bil cca 150 eurov, zadnji blatnik pa mislim da tudi tu nekje 160 eurov. Oboje lakirano v barvi motorja.

Objavljeno

ka je res blokada na 25Kw pr hornetki 400€ ?

Objavljeno
ka je res blokada na 25Kw pr hornetki 400€ ?

Ha, to pa nebi vedel. Vprasaj na pooblascenem servisu.

Objavljeno (popravljeno)

pr HONDI ČEPIN mi je reku da 100jurjev, mene je skor kap. Demon kolk si ti visok?

Popravljeno . Popravil Flatron
Objavljeno
pr HONDI ČEPIN mi je reku da 100jurjev, mene je skor kap. Demon kolk si ti visok?

Pa kaj bos z blokado na 25 kW?? Potem ni smiselno kupit motor s 74 kW, ampak kupi motor ki ima 25 kW. Visok sem 192 cm. Zakaj te to zanima?

Objavljeno

Seveda je smiselno imet blokiran motor na 25KW, izbira je tu neprimerno večja kakor med 25KW motorji :) Če zakon to dopušča, zakaj pa ne.. Pa še ko dobiš višjo kategorijo, ni potrebno takoj motorja menjat, ampak samo blokado vzameš ven :) Ali pa že prej, glavno, da je v prometnem 25kw :evilgrin:

Objavljeno
ka je res blokada na 25Kw pr hornetki 400€ ?

Če te zanima za novo Hornetko vprašaj na servisu, za staro pa preberi to temo.

Še en nasvet: spodaj imaš iskanje v temi, pa tam vpiši ključno besedo blokada, da ne boš bral cele teme :)

Objavljeno
Pa kaj bos z blokado na 25 kW?? Potem ni smiselno kupit motor s 74 kW, ampak kupi motor ki ima 25 kW. Visok sem 192 cm. Zakaj te to zanima?

jst mam izpit sam za 25Kw in si bom mnda umislil hornetko, no jst sm 184cm pol mi bo fajn pasala med noge.

Objavljeno
jst mam izpit sam za 25Kw in si bom mnda umislil hornetko, no jst sm 184cm pol mi bo fajn pasala med noge.

Ah, ne skrbi, krasno ti bo pasala med noge, se bolj pa potem, ko bos blokado ven vrgel! :evilgrin:

Objavljeno

kupim sprednji zav disk za hornetko 600

Objavljeno

A mi lahko nekdo, ki vozi ta motor pove, kako se kaj obnese na daljše proge? Glede na to, da nima vetrobrana ali pa glede na to ,da tisti, ki ga lahko dokupiš najbrž ni glih najbolj funkcionalne, recimo pri hitrosti 160 km/h... Se da s tem motorom potovat na razdalje več kot 300 km? In da pri tem preveč ne trpi udobje?

Hvala, LP!

Objavljeno
A mi lahko nekdo, ki vozi ta motor pove, kako se kaj obnese na daljše proge? Glede na to, da nima vetrobrana ali pa glede na to ,da tisti, ki ga lahko dokupiš najbrž ni glih najbolj funkcionalne, recimo pri hitrosti 160 km/h... Se da s tem motorom potovat na razdalje več kot 300 km? In da pri tem preveč ne trpi udobje?

Hvala, LP!

Sam mislim da se da lepo peljat.

Jaz imam ducatija monstra, prav tako brez sprednje šipice, in 300 km,..... brez problema,...še več.

Ja pa res nisem kaj velik,....173cm.

Objavljeno
A mi lahko nekdo, ki vozi ta motor pove, kako se kaj obnese na daljše proge? Glede na to, da nima vetrobrana ali pa glede na to ,da tisti, ki ga lahko dokupiš najbrž ni glih najbolj funkcionalne, recimo pri hitrosti 160 km/h... Se da s tem motorom potovat na razdalje več kot 300 km? In da pri tem preveč ne trpi udobje?

Hvala, LP!

Jaz imam verzijo S, letnik 2003, ki le nudi nekaj več vetrne zaščite, zato ti bom komeniral le položaj sedenja. Upoštevaj, da imam 180cm, 90kg in sem relativno negibljiv.

Hornetka ni v ničemer odlična, je pa v vsem dobra. To velja tudi za položaj voznika. Zgornji del je relativno pokončen, voznik ne visi na rokah, kar pomeni, da vožnja za roke ni utrudljiva tudi pri mestni vožnja ali vožnji po klancu navzdol. Sam sem sicer balanco zamenjal z superbike, ki je pomaknjena nekaj cm navzdol in naprej vendar je še vedno relativno pokonci in me na turah ne utruja.

Položaj nog je tudi relativno sproščen, čeprav menim, da je za voznike z višino do 175 cm odličen. Meni zadošča počitek na 200 km, ponavadi takrat ko tankam. Sedež je tudi relativno dober in udoben, ampak se vseeno sesede po nekaj 100 km, zato bom sedaj naročil bagsterja z gelom. Saj ne, da je tako slab, samo odličen pa tudi ni.

Kakorkoli "turam" dolgim 300 km je več kot kos, sam (skupaj s sopotnico) zdržim 400-500 km na dan, solo sem pa zdržal nekaj dni zapored po 800km brez pretiranih bolečin.

Upam, da sem kaj pomagal.

Po moji (subjektivni) lesvici udobja na turah od 1 do 5 (glede na prejšnje motorje) bi ga ocenil na 3,8 (Suza 750 l.98 = 1, ZZR 1100 = 4,5, CBR XX = 5)

lp,

Objavljeno
A mi lahko nekdo, ki vozi ta motor pove, kako se kaj obnese na daljše proge? Glede na to, da nima vetrobrana ali pa glede na to ,da tisti, ki ga lahko dokupiš najbrž ni glih najbolj funkcionalne, recimo pri hitrosti 160 km/h... Se da s tem motorom potovat na razdalje več kot 300 km? In da pri tem preveč ne trpi udobje?

Hvala, LP!

Razdalje večje od 300 km niso problematične, če se le ne voziš preveč po avtocestah. Na avtocestah je pri višjih hitrostih veter precej moteč, tako kot pri vseh nakedih nekje od 140 km/h naprej (brez vetrobrana). Z šipco se stvar malce izboljša, ampak kakšne hude razlike ni, vsaj jaz je nisem opazil, res pa da je moja šipca dokaj nizka. Šipco sem imel na motorju en teden, potem pa sem jo snel, ker nekako ne izgleda, pa še nekje 80% vozim pod 160 km/h, kjer niti ne pride do izraza. Jo bom pa enkrat dal nazaj gor, da vidim razliko še sedaj ko sem se navadil vozit brez.

Sam položaj na motorju ni utrujajoč, vsaj pri moji višini 183 cm. (720 km v enem dnevu ni problem, od tega 70km avtoceste, potem je blo pa dneva konc :) )

Objavljeno
Razdalje večje od 300 km niso problematične, če se le ne voziš preveč po avtocestah. Na avtocestah je pri višjih hitrostih veter precej moteč, tako kot pri vseh nakedih nekje od 140 km/h naprej (brez vetrobrana). Z šipco se stvar malce izboljša, ampak kakšne hude razlike ni, vsaj jaz je nisem opazil, res pa da je moja šipca dokaj nizka. Šipco sem imel na motorju en teden, potem pa sem jo snel, ker nekako ne izgleda, pa še nekje 80% vozim pod 160 km/h, kjer niti ne pride do izraza. Jo bom pa enkrat dal nazaj gor, da vidim razliko še sedaj ko sem se navadil vozit brez.

Sam položaj na motorju ni utrujajoč, vsaj pri moji višini 183 cm. (720 km v enem dnevu ni problem, od tega 70km avtoceste, potem je blo pa dneva konc :) )

No za razliko od tebe, pa pri mojem original šipca ravno pri hitrosti do 160 km/h bistveno pomaga, nad 160 pa manj.

Objavljeno

Vec kot odlicno se da odpelat 300+ Km, sva s kolegom sla (on Hornet 900) furat dolomite, in ko sva se vrnla v slo sva v sali oba rekla zdej pa se mal dirkat na ksno progo, kle ti hocm sam povedat da po 11-ih urah voznje z mislm da 4-imi postanki na benciskih sm se v slo vrnil dokaj spocit. Tudi pri hitrosti 160Kmh ne ruka ne vem kaj, jz mam svojo brez sipce in jo tut ne bom dajal gor. Sedi se tut dobr res je da te na zacetku mal rit boli :) sam to se prezvi. Je pa tako kot je gvucko reku da verjetn mi mal majnsi lazi sedimo oz. so noge bolj sproscene, tko da mene mojih 171cm nc ne ovira pr dougih turah.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!