Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Tudi zame je eden najlepsih motorjev, no saj logicno, ce nebi bil, bi verjetno kupil drugega! Pa kraaaaaaasno se pelje!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da ustvarijo tudi S varianto. Ze stara mi je bila kar lepa.

Ja, zakaj pa ne! Sicer pa ce zelis vec veterne zascite si lahko umislis sprednjo sipico. Jaz jo imam naroceno, pa bom napisal kako se kaj obnese!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

imam Hondo hornet 600 l 2001. Na ohišju okvirja ima že vrezane navoje za pritrditev ščitnikov motorja, če pade na bok. Nosilce bi si izdelal sam. Ali mi lahko kdo pošlje dimenzije originalnih?

lp

Tomaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hej! No, pa jo vozim, vozim, res da previdno in pocasi, ker jo utekam in tudi sam se navajam na motor, ker mi je prvi. :evilgrin:

Vozim jo do 6000 obratov, dalje se nisem sel. Bom, ko prevozim prvih 1000 kilometrov. :whistle:

Ha, sem pa prijetno presenecen nad porabo! 280 kilometrov sem prevozil s 14,06 litra goriva. 5,02 litra na 100 kilometrov! :yea1: :worship:

Ha, ha, ha, saj vem da bo sedaj marsikdo rekel, zakaj pa si si sploh kupil motor.....

Pa meni je vseeno! Uzivam maksimalno, ko pa se bo srsen zavrtel tudi na 13000 pa bo toliko bolje!!! :kva2:

Varno voznjo!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Letos, po koncu sezone, sem mislil zamenjati Hornetko in si kupiti nekaj drugega (ZZR 1400). Potem pa naletim na tole: http://www.bsdmotorcycledevelopments.co.uk/honda_hornet.html

Sedaj pa resno razmišljam, da bi raje investiral v tak upgrade na moji Hornetki. Seveda z nekaj spremembami, kot je full carbon akrapovic (ce bi ga fantje hotel izdelat po naročilu), karbonske feltne (ki so drage kot sam satan, ampak samo enkrat se živi), karbonski poloklep...

ZZR je sicer pošast, izjemen za vozit, ampak... imeti unikatno Hornetko... odločitev bo zelo težka (denarno gledano me upgrade na Hornetki košta skoraj kot ZZR).

Če ima še kdo kakšno priporočilo za upgrade se priporočam.

lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo

a mogoce kdo ve kje bi se dalo dobit zadnji kolotek za hornetko 600 l. 2004. Rad bi imel zadek brez velikega nosilca za reg. tablico, pa hocem obdrzat original plastiko. Zato iscem samo del nad kolesom.

make my day - drive HORNET :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni mi pa tok vsec "povisana sipca" ceprou uporabna pa najbrz je, sam men so predlagal da najprej probam brez.

Givi je že naredil šipico za novo Hornet: klik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos, po koncu sezone, sem mislil zamenjati Hornetko in si kupiti nekaj drugega (ZZR 1400). Potem pa naletim na tole: http://www.bsdmotorcycledevelopments.co.uk/honda_hornet.html

Sedaj pa resno razmišljam, da bi raje investiral v tak upgrade na moji Hornetki. Seveda z nekaj spremembami, kot je full carbon akrapovic (ce bi ga fantje hotel izdelat po naročilu), karbonske feltne (ki so drage kot sam satan, ampak samo enkrat se živi), karbonski poloklep...

ZZR je sicer pošast, izjemen za vozit, ampak... imeti unikatno Hornetko... odločitev bo zelo težka (denarno gledano me upgrade na Hornetki košta skoraj kot ZZR).

Če ima še kdo kakšno priporočilo za upgrade se priporočam.

lp,

še več moči na tej hornetki?? mojo 2004 letnik je že tko zvijal..pa sm hitr prodal ker sem le navajen na bolj kompaktne SS motorje..

tko da jest bi raj unikatnega street-fighterja naredu..se dost bolje pelje, kak zbit 600 se pa že najde a ne..

mislim da se za kakih 4 do 5k evrov naredi hudo mašinco..

drgač sm pa slišal da je nova ful boljša od stare..me prov zanima..bi enkrat probal..k drgač fajn motorček

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo pozdravljeni.

Prebral sem vecino postov in ugotovil, da nekateri obvladate. prosil bi vas za pomoc.

Imam poskodovano hornetko. Zvite so prednje vilice, poskodovano je platisce, podrsan rezervoar, zlomljen blatnik, pocen hladilnik, poskodovani stevci. Zanima me, ali se dajo vilice poravnati in platisce popraviti ,ali je bolje, da se vse kupi novo/rabljeno? Za okvir motorja nisem preprican, ce je neposkodovan, pa me zanima, se da to izmeriti, ravnati, kaksna je potem varnost, koliko to stane? Ali bi se dalo poskodovane dele kupiti rabljene? Ce bi vse skupaj nabavil novo, je verjetno strosek prevelik.

Motor je letnik 2000, prevozenih 25000 km.

Hudo mi je za agregatom, predel je popolno.

Hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sranje ti deli ki si jh naštel so svinjsko dragi ,poišči rabljene pa še vseeno te bo prišlo okrog 2000 eur takole na pamet .

aja v avstriji eden dela ponaredke hladilnikov cena 400 eur

poišči na ebay

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na nove dele kar pozabi. Se ne splača.

Precej starejših delov se da dobit na ebayu (predvsem italjanskem in nemškem). Te bo pa definitivno prišlo kar nekaj €. Če si boš vzel čas, boš lahko na ebayu prišel relativno poceni skozi, na hitro pa :headbang: :headbang: :headbang:.

Poglej tudi na www.mobile.de, če se najde kakšen poškodovan, ki ima cele dele, ki jih potrebuješ.

Good luck

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, sem mal pregledal ebay - e in podobne strani...Res bo tezko vse skup nabavt, tako, d bo po moje najboljs drug motocikel nabavt (po obcutkih na moji hornetki, ne more bit nc druzga kt se ena hornetka).

Sicer sem pa zasledu, d se da hladilnik za 119 funtov staknt..

Hvala za pomoč.

Pocas gon!!!

Popravljeno . Popravil a79
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbolje bi bilo, da prodaš iz stare hornetke dele ki so celi in si kupiš drugo. boš bolj poceni skozi prišel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če jo boš prodajal po delih mi javi rabim nekaj stvari :whistle:

najbolj pa rabim zavorni disk spredaj če ima kda kakšnega za prodati

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo jo! Moj Horny opremljen, opravljen prvi servis, sedaj pa sem tudi jaz legalno na cesti, sem 14. opravil izpit!! :worship: :kva2:

post-5704-1187273447_thumb.jpg

post-5704-1187273580_thumb.jpg

post-5704-1187273761_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sem bil 2 meseca na bolniski... :headbang:

A to misls na tisto Hornet/r, ki je v eni temi tle nalimana?? Agresivna zvau...Men na kej tazga ni treba mislt, ni dnarja. Se bo treba kar z rabljeno zadovoljit...

Ti svojo ze kaj ozemas, si zadovoljen z njo?

lp

Pocas gon...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, bolnisko prezivel, to je najpomembneje! Tista slikca Hornetke 1000 je bedarija. Ce ti povem koliko raznih slikc Hornetke 600 sem zasledil preden sem docakal letosnji model, realen, mi nebos verjel! Vsaj 6 razlicnih verzij, ki z dejansko nimajo POPOLNOMA nic skupnega. Tako da tudi tej fotki sploh ne verjamem.

Ja, mojo sem tudi ze tu in tam stisnil. Sicer se preko 200 km/h nisem prisel, ker sem popolnoma nov na motorju, pri 200 pa ze piha ko hudic. Moram se je malo bolj navadit, ker me res zanima, do kod bo ta moped pognal stevec. Drugace pa se dosti voziva s punco, pa mislim da kar lepo tekoce, brez cijazenja. Poraba pa je vedno med 4,5 - 5 litri na 100 km! Sem res prijetno presenecen, zelo lepo, zvezno pospesuje, nad 9000 obrati je grozno mocan motor! Tudi s sopotnico po ravnini do 200 v cetrti... HOP, HOP! Hi, hi, hi, me zanima kje se bo sesta ustavila! :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, bolnisko prezivel, to je najpomembneje! Tista slikca Hornetke 1000 je bedarija. Ce ti povem koliko raznih slikc Hornetke 600 sem zasledil preden sem docakal letosnji model, realen, mi nebos verjel! Vsaj 6 razlicnih verzij, ki z dejansko nimajo POPOLNOMA nic skupnega. Tako da tudi tej fotki sploh ne verjamem.

Ja, mojo sem tudi ze tu in tam stisnil. Sicer se preko 200 km/h nisem prisel, ker sem popolnoma nov na motorju, pri 200 pa ze piha ko hudic. Moram se je malo bolj navadit, ker me res zanima, do kod bo ta moped pognal stevec. Drugace pa se dosti voziva s punco, pa mislim da kar lepo tekoce, brez cijazenja. Poraba pa je vedno med 4,5 - 5 litri na 100 km! Sem res prijetno presenecen, zelo lepo, zvezno pospesuje, nad 9000 obrati je grozno mocan motor! Tudi s sopotnico po ravnini do 200 v cetrti... HOP, HOP! Hi, hi, hi, me zanima kje se bo sesta ustavila! :kva2:

Kako ti pa to rata? Me zares zanima, ker meni ne rata pod 5,7 l/100 km....... :naughty: (BTW pa se vozim sam in nisem ravno neki tišač)...Ups, se globoko opravičujem, ker z mojo Hornetko smetima po napačni temi.....pa vendar 4,5 l na 100+2 osebi???? Se mi zdi malo malo.....

Popravljeno . Popravil xr800
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako ti pa to rata? Me zares zanima, ker meni ne rata pod 5,7 l/100 km....... :naughty: (BTW pa se vozim sam in nisem ravno neki tišač)...Ups, se globoko opravičujem, ker z mojo Hornetko smetima po napačni temi.....pa vendar 4,5 l na 100+2 osebi???? Se mi zdi malo malo.....

Pa ni panike, tudi 900 je Hornet! :worship:

Kako mi to rata?? Kaj pa vem, ko sem jo "ajnfaral", sem vozil do 6000 obratov in mi je pila 5,2 litra. Sedaj, ko se vozim normalno, jo zavrtim tudi na 13000, cca 70 % voznje v dvoje pa mi pije res med 4,5 - 5 litrov. Nazadnje sem tankal okrog 13 litrov, naredil pa sem cca 270 km. To je okrog 4,7 - 4,8 litra na 100 km. Pa verjemi, nimam razloga pisati bedarij, ce bi pila 10 litrov bi to napisal! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!