apriliaMan Objavljeno Junij 13, 2004 Opozori Objavljeno Junij 13, 2004 ja ja sj vem sm se mal zmotu pri vprašanju... :? ma veš slučajno koliko pa stane en polini kit? .) tnx
Zok Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 78 jurjev je pred nekaj mesci bil Polini 154. .)
DarkDewil Objavljeno Junij 16, 2004 Opozori Objavljeno Junij 16, 2004 Zdravo. Včeraj sem končno dobil mojo RS 125 sbk replico, toda problem je nastal, ker je potrebno spraviti motor v Koper na homologacijo saj je motor pripeljan iz Avstrije, in to je 230 km v eno smer (relacija Maribor-Koper, ter nazaj do Maribora). Sedaj me pa zanima, ker motor še ni registriran in še nisem imel priložnosti sprobati, kako je z vožnjo na dolge ture pri novih motorjih. Vem da ni najbolj priporočljivo motorja prvih 200 km naviti preko 6000 obratov, toda mene zanima kolikšna je približna hitrost pri okoli 6000-7000 obratih v 6 prestavi pri rs 125? prosil bi za čimhitrejše odgovore da vem planirati pot, saj imam v sredo 23.6 že homologacijo v Kopru.
Zok Objavljeno Junij 16, 2004 Opozori Objavljeno Junij 16, 2004 pri 6000 rpm gre v sesti prestavi nekje okrog 100 km/h. .)
Robtech Objavljeno Junij 18, 2004 Opozori Objavljeno Junij 18, 2004 hi. zanima me če ima kdo za prodat ventil RAVE in elektroniko od neblokirane verzije za mašino 122.
apriliaMan Objavljeno Junij 22, 2004 Opozori Objavljeno Junij 22, 2004 ej rad bi vprašal če se da in kako se da vžgat motor če nimaš več ključa???gre za aprilio rs 125 letnik 99 :D :? :hmm:
igralec Objavljeno Junij 22, 2004 Opozori Objavljeno Junij 22, 2004 (popravljeno) hmm, na to pa ne bi blo dobro odgovort v javnosti, ker bi se kak lopov naučil odpelat RSko :) sicer sem se pa že na 50ki lani vozu, ključ je bil pa doma na mizi :rolleyes: da pa se; odklopiš ključavnco pa zarineš :) Popravljeno Junij 22, 2004. Popravil igralec
_Roba_ Objavljeno Junij 22, 2004 Opozori Objavljeno Junij 22, 2004 Danes sem vido novi model RSke na Apriliji taka belo-zlata bo :wub: :wub:Baje da se bo prodajala zaprta&odprta verzija z 24kW :naughty: :naughty:
simonsi Objavljeno Junij 22, 2004 Opozori Objavljeno Junij 22, 2004 Sam prav pretiravajo s temi 50 in 125-kami. ALU gištel, "aerodinamična" oblika, velke bremze, USD... Kaj sploh še ostane velikim?
Zok Objavljeno Junij 23, 2004 Opozori Objavljeno Junij 23, 2004 Kaj sploh še ostane velikim? 100 konjev prednosti. :P
apriliaMan Objavljeno Junij 24, 2004 Opozori Objavljeno Junij 24, 2004 ma j pa lep zdele ta novi.. :D :D sam je pa use enako lohk bi mal dal opremo bulš ku pr mitoti(zavore,vilca,druge drobnarije..) da bi zaprl gobc tevm mitotm :angry: ....čeprav zadek oz zaden konec bi lahko malo izboljšal tisto luč malo spojil v plastiko ne da "štrli" izven zadka kot kašna bula.... :hmm: :D
Zok Objavljeno Junij 24, 2004 Opozori Objavljeno Junij 24, 2004 po mojem mnenju je ze zdej boljsa oprema. disk je tk pr obeh 320mm/2200 mm brembo (le da na aprilii pise gor aprilia - vsaj na mojem pise brembo le na zadnji celjusti, sta pa kao iz istega kompleta), vzmetenje white power, geometrija ciklistike je tako ali tako bolj agresivna (sicer vecji kot vilic, a manjsi predtek in manjsa medosna razdalja), 15 kil manj ima, itd... ...glede oblike mi je pa chesterfieldka najlepsa izmed vseh 125k, da njenega potujocega laboratorija (armaturka) pri primerjavi z mitotom (ki je cista klasika) sploh ne omenjamo! mitovci so pac malo pod vplivom tega, d ma obliko podobno starim ducatijem, pa jim je zgleda malo v glavo stoplo... :P
igralec Objavljeno Junij 24, 2004 Opozori Objavljeno Junij 24, 2004 to je pa kao druga barvna kombinacija. A so slučajno kje vse tri že objavljene? Tista bela deluje nekak uradno, tale spodi je že mal sumljiva, imam pa še eno, ki je pa skor cela rdeča in je sigurno photoshop :P
Aleks007 Objavljeno Junij 24, 2004 Opozori Objavljeno Junij 24, 2004 Zanima me, kateri uplinjač so imele aprilie letnik 96 in 97 ? A so imele 34 mm ali mogoče 28 mm kot novejši letniki ?
igralec Objavljeno Junij 24, 2004 Opozori Objavljeno Junij 24, 2004 1995 naj bi imela Dell'Orto VHSB 34 LD 1996 in 1997 naj bi imeli Dell'Orto VHSB 28 BD 1998 naj bi imela Dell'Orto PHBH 28 pri 96 in 97 so pa različni vplinjači, odvisno od tega, za katero državo je model delan. Zgoraj sem napisal za 11kW varianto.
DarkDewil Objavljeno Junij 27, 2004 Opozori Objavljeno Junij 27, 2004 imam sledeč problem. opral sem mojo rs 125, ker je že bila zelo potrebna pranje, toda zdaj ko sem motor hotel pospraviti v garažo, se pripeljem ter stisnem sklopko, prestavim v 0 ter pritisnem gumb za izklop. ko sem pritisnil gumb, toda kontakt je še bil, je motor še kr ružil koda da bi delal, samo ni imel znaćilnega zvoka, toda kako da bi bil nekakšen pomožen motor v teku.izklopil sem kontakt, ter ga ponovno prižgal. motor se je zagnal, kljub IZKLOPLEJNEMU gumbu za vklop, pa niti zaštartal ga nisem. kaj je to krivo, je kaj narobe z motorjem?? je možno da je to povzročila voda, ali je kaj drugega krivo :? LP
Zok Objavljeno Junij 27, 2004 Opozori Objavljeno Junij 27, 2004 rele za elektrostarter odpri pa ocisti kontakte. to je to. .)
RS50 Objavljeno Julij 2, 2004 Opozori Objavljeno Julij 2, 2004 Zok a to se nrdi ce ga peres prevec? Mene zanima pa se neki: Se splača kupit technigas racer izpuh za RS125 65 000sit? Kok bi motor lepse delal z zamenjanim izpuhom al se da original izpuh odpret al pa kej podobnega? Kak jolly moto vzet al kaj?
Zok Objavljeno Julij 2, 2004 Opozori Objavljeno Julij 2, 2004 Zok a to se nrdi ce ga peres prevec? zelo mozno, da (med drugim tudi) zaradi vlage, ker pac kontakti oksidirajo, in se pol ob kontaktu zaradi velikega toka zalimajo skupi, in jih fedra vec ne loci. .) men se je to nardil 2x, 3x, pol ko sm kontakte (od znotraj to, ne tiste, na katere pridejo kabli!!) pobrusil s finim brusnim papirjem, se mi pa to ni vec dogajalo. .) glede izpuha pa ne vem povedat nic pametnega, ker nimam pojma, kaksen je originalen izpuh. :unsure:
RS50 Objavljeno Julij 2, 2004 Opozori Objavljeno Julij 2, 2004 kopiram kar so mi iz scooterkita poslali na mail: Ima CE homologacijo, je pa iz dveh delov ker je hidroformiran (to je postopek napihovanja votle kovine s pomočjo tekočega medija pod pritiskom), zaradi česar ima v območju ekspanzijske posode le 1 zvar kar je ugodno za ekspanzijo izpušnih plinov pa tudi oblika posode je nadzorovana in natančnejša. Kitov za RS 125 nimamo, ker je za te izdelke zelo zelo malo povpraševanja (je original že zelo nafriziran). Se splača kupit tak izpuh?
denZ Objavljeno Julij 2, 2004 Opozori Objavljeno Julij 2, 2004 za 65k je poceni, če gledaš da je za 125, ker za rs50 stane 50k :wacko:
PuBeC Objavljeno Julij 2, 2004 Opozori Objavljeno Julij 2, 2004 ja za mene prije gianelli kompeten tam okol 45ksit! :)
RS50 Objavljeno Julij 3, 2004 Opozori Objavljeno Julij 3, 2004 poceni je saj ne recem drugo pa je kok je dobr ;) :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se