Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

kaj pa opombe :lol1:

PRIDI IN VIDI

Objavljeno
model je zihr padu in je luč razbov tkrt masko je pa tut mogu....zto k se vid da je luč tudi podrsana ne samo počena :evilgrin: :evilgrin:

aya..kdo ma tak motor...a ni tista plastika med zadnjo lučjo in tankcom za olje črna???

pri tem modelu oz barvni kombinaciji je mislim da siva cela

Objavljeno
Pozdravljeni. Js sm nov na tem forumu... pa sm mal brau to temo... in se mi je ful zanimivo zdelo kako je debata iz "pokanja pri verigi" prešla na "rs vs mito" potem o auspuhih pa to... :unsure: :D ..pa se je nabralo že kr več kot 500 strani, ki se mi jih ni dalo vseh prebrat, tko da če bom kdaj postavil vprasanje, katero je bilo ze postavljeno, se ze v naprej opravicujem!

:worship: :worship: :worship: :worship: no ja tudi kakšen pameten se umes najde... dobrodošel... motor že imaš al ga kupuješ oz. ga boš kupil??

Objavljeno
:worship: :worship: :worship: :worship: no ja tudi kakšen pameten se umes najde... dobrodošel... motor že imaš al ga kupuješ oz. ga boš kupil??

zaenkrat mislim da ma se 50ko...vsaj tak mu v profilu pise

Objavljeno
model je zihr padu in je luč razbov tkrt masko je pa tut mogu....zto k se vid da je luč tudi podrsana ne samo počena :evilgrin: :evilgrin:

aya..kdo ma tak motor...a ni tista plastika med zadnjo lučjo in tankcom za olje črna???

zakaj zmer poveste neki kar loh da ni res? moj kolega je na apriliji 2003 razbil luč ker je ptiča zbil..pač ptič mu je šel čez cesto in mu je luč počla..padu pa ni nikol z njo ;) dobr konkterno za ta motor ne vem kaj je blo sam loh da je blo pa isto/podobn ;)

Objavljeno
:worship: :worship: :worship: :worship: no ja tudi kakšen pameten se umes najde... dobrodošel... motor že imaš al ga kupuješ oz. ga boš kupil??

imam aprilio rs50 (mal poštimano, 17,5KM :P ), za naslednjo sezono pa nameravam kupit rs125. (mi je par dni nazaj uspelo starše prepričat kr so bli ful proti :P ) drgač pa o rs50,125, mitu pa teh cestnih 125kah znam zelo veliko povedat če kdo rabi. poznam motor zelo v podrobnosti. (mislim pač na to kar je blo veliko kreganja o končni..rs vs mito)

lp

Objavljeno
imam aprilio rs50 (mal poštimano, 17,5KM :P ), za naslednjo sezono pa nameravam kupit rs125. (mi je par dni nazaj uspelo starše prepričat kr so bli ful proti :P ) drgač pa o rs50,125, mitu pa teh cestnih 125kah znam zelo veliko povedat če kdo rabi. poznam motor zelo v podrobnosti. (mislim pač na to kar je blo veliko kreganja o končni..rs vs mito)

lp

ajoj... sm že mislu da si bl pameten od ostalih... zdej si pa tak post napisu da sm skor dol padu :lol1: :lol1: :lol1:

dej povej no ker je bolši :lol1: :lol1: :lol1: brez zamere... kupš septembra moj motor :evilgrin:

Objavljeno
ajoj... sm že mislu da si bl pameten od ostalih... zdej si pa tak post napisu da sm skor dol padu :lol1: :lol1: :lol1:

dej povej no ker je bolši :lol1: :lol1: :lol1: brez zamere... kupš septembra moj motor :evilgrin:

ne razumem kaj ti je tko hecnega u tem kar sem reku :wacko: hotu sm povedat da js se neki spoznam in nism tko kot nekateri k sam klatijo neumnosti. glede vprašanja kateri je bolši pa odgovora ni. odvisno kaj hočeš. kar js vem je mito nekoliko bol navit kot rs (ima več konjev) in s tem je normalno da gre hitrej. se pa zaradi tega tudi nekoliko več kvari (sm dosti takih slišu). po mojem mnenju pa itak končna +-10,15km/h ni bistvena, kr motorja tko al tko neboš nikoli tiščau pri tisti hitrosti, vsaj za dolgo časa ne. bol je važno da pride hitro do 160, 170km/h. med motorjema ni bistvene razlike, kdor kupuje pač kupi tistega k mu je na videz bol ušeč. meni osebno je aprilia lepša.

Objavljeno
ne razumem kaj ti je tko hecnega u tem kar sem reku :wacko: hotu sm povedat da js se neki spoznam in nism tko kot nekateri k sam klatijo neumnosti. glede vprašanja kateri je bolši pa odgovora ni. odvisno kaj hočeš. kar js vem je mito nekoliko bol navit kot rs (ima več konjev) in s tem je normalno da gre hitrej. se pa zaradi tega tudi nekoliko več kvari (sm dosti takih slišu). po mojem mnenju pa itak končna +-10,15km/h ni bistvena, kr motorja tko al tko neboš nikoli tiščau pri tisti hitrosti, vsaj za dolgo časa ne. bol je važno da pride hitro do 160, 170km/h. med motorjema ni bistvene razlike, kdor kupuje pač kupi tistega k mu je na videz bol ušeč. meni osebno je aprilia lepša.

in si odkril toplo vodo :hmm:

Objavljeno
in si odkril toplo vodo :hmm:

:OK:

točno to sm hotu povedat... on nekaj ve, kar smo mi že 12435567234X predelal.... sej je ok RSka nimam nč proti teb, super si začeu , sam tle smo o teh zadevah že izkušeni mački B) sam to me je "zmotilo" .

p.s. kupš motor jesen moj?

Objavljeno
:OK:

točno to sm hotu povedat... on nekaj ve, kar smo mi že 12435567234X predelal.... sej je ok RSka nimam nč proti teb, super si začeu , sam tle smo o teh zadevah že izkušeni mački B) sam to me je "zmotilo" .

p.s. kupš motor jesen moj?

jah no, oprostite, sm že prej napisu da se v naprej opravičujem, nisem useh 500 strani prebral tko da nisem vedu kako se je to končalo :P

no, pa sej je vseeno.

glede tvojga motorja...pa nevem. letnik? kaj lahko o njem poveš? kolk je original? ohranjen? kok gre? pa tko mal...

Objavljeno
jah no, oprostite, sm že prej napisu da se v naprej opravičujem, nisem useh 500 strani prebral tko da nisem vedu kako se je to končalo :P

no, pa sej je vseeno.

glede tvojga motorja...pa nevem. letnik? kaj lahko o njem poveš? kolk je original? ohranjen? kok gre? pa tko mal...

ma 2x je zaribu pa zbit je spredi...drgač pa kr kul motorčič ja :D

za 1500€ nevem kje boš bolša dobu ;) je pa 03 letnik 15k km ;)

Objavljeno
hahahahahahahhahahaha uhuuuuuu :D

kva se smejiš..

no sej pol ga je pobarvu pa ene fake nalepke gor dau...k je pa zaribal je pa sam bat zamenu..

lej fant odkrito ti povem...1500€ plus ene 500€ pa bo motor čist kul ;) pol ga boš pa čez 2 leti za 1k € prodau pa je to to ;)

Objavljeno (popravljeno)

ma nevem če bom kej kupu jeseni. mojga bom prodau pa pol šparu pa mogoč za drugo sezono kr tanovo kupu :P

tastare naj bi mele 30 oz 32KM, tanova pa kr 38!! (usaj tko je mehanik govoru neki) tko da mislim da smo že tam tam tut z mitom.

ali jih ma mito še več? zanj ne vem točnih podatkov!??

Popravljeno . Popravil RSka
Objavljeno
ma nevem če bom kej kupu jeseni. mojga bom prodau pa pol šparu pa mogoč za drugo sezono kr tanovo kupu :P

tastare naj bi mele 30 oz 32KM, tanova pa kr 38!! (usaj tko je mehanik govoru neki) tko da mislim da smo že tam tam tut z mitom.

ali jih ma mito še več? zanj ne vem točnih podatkov!??

hha...človk pr novi pa stari je samo plsatika druga..mašina in vse ostlao je isto...torej je hitrost in moč ista :D

ti res rajš novo kup..ti bo vsaj delal...ker od đerija je res mal bl zmahana :closedeyes:

Objavljeno
ma nevem če bom kej kupu jeseni. mojga bom prodau pa pol šparu pa mogoč za drugo sezono kr tanovo kupu :P

tastare naj bi mele 30 oz 32KM, tanova pa kr 38!! (usaj tko je mehanik govoru neki) tko da mislim da smo že tam tam tut z mitom.

ali jih ma mito še več? zanj ne vem točnih podatkov!??

hhahahaha nova rska nima nič več kot stara :D sploh pa ne 38 :slap: drugič ne piši kak se spoznaš na te motorje ker je tu kar nekaj lastnikov, tudi sam sem si lastil mitota in ti povem, da ga rska ne poči dol ;) aja pa tudi mito jih nima 38, kaj šele rs :D uf lepo sem se zdaj nasmejal :D

ti bo vsaj delal...ker od đerija je res mal bl zmahana :closedeyes:

uf đeri bo pa jutri jezen na tebe ko se zbudi :D

Objavljeno
uf đeri bo pa jutri jezen na tebe ko se zbudi :D

a k sm povedu resnico :evilgrin:

Objavljeno
ma nevem če bom kej kupu jeseni. mojga bom prodau pa pol šparu pa mogoč za drugo sezono kr tanovo kupu :P

tastare naj bi mele 30 oz 32KM, tanova pa kr 38!! (usaj tko je mehanik govoru neki) tko da mislim da smo že tam tam tut z mitom.

ali jih ma mito še več? zanj ne vem točnih podatkov!??

Mito ma okol 34hp.Tastare Rske so mele okol 32hp.Tanova tud tam nekje je pa res, da je aerodinamika delana v vetrovniku in nej bi se neki tud na tem poznal.Nism pa še zasledu podatka, da bi mela tanova 38hp.Novinarska testna je mela 47hp ampak jo je štrom dost jebov tko, da ni bla ravno najbl uporabna,sam letel pa baje je :) To, kar je pa mehanik govoru se pa reče marketing ;)

Objavljeno
ti res rajš novo kup..ti bo vsaj delal...ker od đerija je res mal bl zmahana :closedeyes:

hah ja 2006 je res ista kot 2005 in starejše, sam plastike druge kot si reku. drgač pa 2007 ima tut motor spremenjen!! plastike iste kot 2006 sam motor skoraj v celoti nov! ker se vse 2006 baje neki ful kvarijo. mehanik je reku da jih tudi ni tko preprosto odblokjrat, ubistvu da je treba ful stvari menjat. sam pa da jih ima pol 38KM in da je dost močnejša kot tastare. pa kaj bi meni lagau ko sva frenda pa niti rs-ke nisem kupovau :glare:

Objavljeno
hah ja 2006 je res ista kot 2005 in starejše, sam plastike druge kot si reku. drgač pa 2007 ima tut motor spremenjen!! plastike iste kot 2006 sam motor skoraj v celoti nov! ker se vse 2006 baje neki ful kvarijo. mehanik je reku da jih tudi ni tko preprosto odblokjrat, ubistvu da je treba ful stvari menjat. sam pa da jih ima pol 38KM in da je dost močnejša kot tastare. pa kaj bi meni lagau ko sva frenda pa niti rs-ke nisem kupovau :glare:

Mal ti je lagov ja .) 2007 mislm, da nima velik novga razen programske blokade na CDIju.Kar se tiče odblokiranja si pa reku, da se dost na te motorje spoznaž.Dej no dej, če se znajdeš ti ni treba nč menjat, ploščico pri izpušnem odstraniš iz nadomestiš lukno oz. ploščico pobrusš tako kot je rs_fan predlagal,katalizator v resonančnem loncu lahko odstraniš, če prežagaš lonc,za navodila kako precvikat jumper na CDIju pri modelu 2006 mi pa lahk na PM pišeš - to velja za 2006 letnik .) Da se pa nabavt kao racing kit (drug ciliner,rave,gianelli,...), ki nej bi dodal neki na konih, sam nobenga dyno testa nism še vidu tko, da ne verjamem nč prej :) Za to, da boš mel pa tistih 32hp ti pa ni treba nč menjat, če nočš.

Objavljeno
hah ja 2006 je res ista kot 2005 in starejše, sam plastike druge kot si reku. drgač pa 2007 ima tut motor spremenjen!! plastike iste kot 2006 sam motor skoraj v celoti nov! ker se vse 2006 baje neki ful kvarijo. mehanik je reku da jih tudi ni tko preprosto odblokjrat, ubistvu da je treba ful stvari menjat. sam pa da jih ima pol 38KM in da je dost močnejša kot tastare. pa kaj bi meni lagau ko sva frenda pa niti rs-ke nisem kupovau :glare:

ENGINE

The powerful but reliable, single cylinder, two stroke, Rotax-Aprilia engine needs no introduction. Over the years it has won a reputation for being unbeatable on the track and dependable on the road. Still today, this engine boasts technical solutions that are state-of-the-art for two strokes, including a crankcase reed valve intake, liquid cooling, an anti-vibration balancer shaft, and an automatic mixing system. The RS 125’s engine has been constantly updated over the years to keep in line with the latest emission control legislation without penalising performance. A catalytic converter and precision carburation has won Aprilia’s single cylinder two stroke homologation to Euro 3 standards. And the amazing thing is that this has been achieved without losing out on performance: the Aprilia RS 125 engine remains the reference point for all 125 cc powerplants.

to pise na apriliini strani za motor letnika 2007 in edine spremembe, ki so bile narejene so bile zavoljo zmanjsnja emisij, ki kot pravijo niso ZMANJŠALE zmogljivosti motorja........nevem a te majo frendi za norca, al so se vecji norci kot ti, predlagam menjavo druzbe :yea1:

Objavljeno
ENGINE

The powerful but reliable, single cylinder, two stroke, Rotax-Aprilia engine needs no introduction. Over the years it has won a reputation for being unbeatable on the track and dependable on the road. Still today, this engine boasts technical solutions that are state-of-the-art for two strokes, including a crankcase reed valve intake, liquid cooling, an anti-vibration balancer shaft, and an automatic mixing system. The RS 125's engine has been constantly updated over the years to keep in line with the latest emission control legislation without penalising performance. A catalytic converter and precision carburation has won Aprilia's single cylinder two stroke homologation to Euro 3 standards. And the amazing thing is that this has been achieved without losing out on performance: the Aprilia RS 125 engine remains the reference point for all 125 cc powerplants.

to pise na apriliini strani za motor letnika 2007 in edine spremembe, ki so bile narejene so bile zavoljo zmanjsnja emisij, ki kot pravijo niso ZMANJŠALE zmogljivosti motorja........nevem a te majo frendi za norca, al so se vecji norci kot ti, predlagam menjavo druzbe :yea1:

zgleda da sva oba imela prav :P

sam nevem zakaj je treba na tem forumu vedno takoj se začet kregat in zmerjat in nevem kaj, namesto da bi skupi poiskali odgovore na vprašanja.

no js sm to dobiu:

POWER KIT

A power kit, designed exclusively for racetrack use, is also available as an optional accessory to achieve the full potential of this amazing two-stroke engine. The kit includes:

· expansion chamber racing exhaust

· complete racing exhaust valve

· control unit and solenoid for racing exhaust valve

· needle, main jet and atomiser for full power carburation

· racing spark plug

zgleda da je un mehanik na to mislu, kr je tudi reku da morš dat še enih 150k da maš pol 38KM. pa kokr sm to vidu zgleda da bo res tko. tuki je še link kjer sm to dobiu: http://www.rubbermag.com/news/0603/060317_01n.html

drgač pa če ste sposobni bi prosu da ne zmerjate, kr tuki smo zato da dobimo skupi rešitve ! hvala :trance_33_sleep:

Objavljeno
zgleda da sva oba imela prav :P

sam nevem zakaj je treba na tem forumu vedno takoj se začet kregat in zmerjat in nevem kaj, namesto da bi skupi poiskali odgovore na vprašanja.

no js sm to dobiu:

POWER KIT

A power kit, designed exclusively for racetrack use, is also available as an optional accessory to achieve the full potential of this amazing two-stroke engine. The kit includes:

· expansion chamber racing exhaust

· complete racing exhaust valve

· control unit and solenoid for racing exhaust valve

· needle, main jet and atomiser for full power carburation

· racing spark plug

zgleda da je un mehanik na to mislu, kr je tudi reku da morš dat še enih 150k da maš pol 38KM. pa kokr sm to vidu zgleda da bo res tko. tuki je še link kjer sm to dobiu: http://www.rubbermag.com/news/0603/060317_01n.html

drgač pa če ste sposobni bi prosu da ne zmerjate, kr tuki smo zato da dobimo skupi rešitve ! hvala :trance_33_sleep:

to pomeni le drug izpuh, rave ventil, menjava dize in igle ter boljsa svecka.........ki pa je prisotno ze odkar ta aprila obstaja in ni novost motorja 2007 ki se ni spremenil, kakor ti pravis......

pa nism te zmerjo, pac nisi mogo neghat govorit o nekih spremembah na motorjo ko vsi vemo da jih ni!!!!

po nekaj casa vsakemo malo pokne zivc, drugac sm pa itak ta zadno napis u sali....

aja.......pa tale power kit se vseeno nikoli ne da ven 38 konjev

Objavljeno
hah ja 2006 je res ista kot 2005 in starejše, sam plastike druge kot si reku. drgač pa 2007 ima tut motor spremenjen!! plastike iste kot 2006 sam motor skoraj v celoti nov! ker se vse 2006 baje neki ful kvarijo. mehanik je reku da jih tudi ni tko preprosto odblokjrat, ubistvu da je treba ful stvari menjat. sam pa da jih ima pol 38KM in da je dost močnejša kot tastare. pa kaj bi meni lagau ko sva frenda pa niti rs-ke nisem kupovau :glare:

o ja full se kvarijo men je že 100x crknala pa me pustila na cesti :headbang:

čist nč bol se ne kvarijo ko ostali letniki

men je edino prežgal eno cevko ko gre na auspuh gor na krivino

dergač pa skos dela supr :worship:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!