JeRn3j Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Še moje mnenje zate NejcZ ---> Qualifier več kot dobre za tega Tomosa :) tud jst tko pravim :)
Čamac Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 (popravljeno) sami ravninski dirkači :) hahahaha :slap: Stavim za gajbo pira, da te R1FREAK opere na ovinkih :) Seveda takšnih bolj zaprtih, kjer moč ne pride toliko do izraza :) @NejcZ saj dobiš tudi supercorso v teh dimenzijah ampak ne verjamem da jih boš sploh ogrel z 10 konji pod ritjo :) Poglej, k0ci, Nejkoo in jaz imamo trenutno Qualifier in so zadovoljive :) Za naslednje gume pa se tudi jaz odločam in izbiram med Qualifier RR, M3 sportec ali pa Supercorsa, Race Attack :) Popravljeno Maj 6, 2008. Popravil Čamac
NejcZ Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Sej to me skrbi da z to jajco sploh nebi mogo gum dobro ogret. Verjetno bom te tak kvalifajerce vzel.
_Nejkooo_ Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 A ostalih 716 strani te teme je pa opis vsake matice na RSki? hahahaha :slap: Stavim za gajbo pira, da te R1FREAK opere na ovinkih :) Seveda takšnih bolj zaprtih, kjer moč ne pride toliko do izraza :) @NejcZ saj dobiš tudi supercorso v teh dimenzijah ampak ne verjamem da jih boš sploh ogrel z 10 konji pod ritjo :) Poglej, k0ci, Nejkoo in jaz imamo trenutno Qualifier in so zadovoljive :) Za naslednje gume pa se tudi jaz odločam in izbiram med Qualifier RR, M3 sportec ali pa Supercorsa, Race Attack :) jaz tud, ga kar konkretno pele tale naš frikči, ga skor nič ni treba čakat :worship: ...drugač pa qualifier navadne so super gume, na cesti držijo super, na marofu tud držale cel dan super, do skrajnega roba gume, ko so ble res čisto na meji lepo nakazale zdrs, tak da vse pohvale qualifirkam...naslednje pa bojo verjetno RR :OK:
JMatic Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 jest mam diablo corsa, k so ble lih pocen :DD
JeRn3j Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 hahahaha :slap: Stavim za gajbo pira, da te R1FREAK opere na ovinkih :) Seveda takšnih bolj zaprtih, kjer moč ne pride toliko do izraza :) a sm reku mogoče da je on ravninski dirkač?
sonda Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Fantje potrebujem pomoč :D katero zavorno olje naj natočim ter kakšna je razlika med njimi: ~MOTUL BRAKE 600 FACTORY LINE ~MOTUL DOT 4 ~MOTUL DOT 5.1 pa še to: aja...no menjat moram posodico za olje za zadnjo zavoro ker sem jo zlomil sedaj pa sem se odločil da zamenjam kar obojna zavorna olja. Zanima me postopek oz. če lahko kaj zaje*em. :whistle:
womlan Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Fantje potrebujem pomoč :D katero zavorno olje naj natočim ter kakšna je razlika med njimi: ~MOTUL BRAKE 600 FACTORY LINE ~MOTUL DOT 4 ~MOTUL DOT 5.1 pa še to: aja...no menjat moram posodico za olje za zadnjo zavoro ker sem jo zlomil sedaj pa sem se odločil da zamenjam kar obojna zavorna olja. Zanima me postopek oz. če lahko kaj zaje*em. :whistle: hm... usi bojo dobri sam nwm ker je najboljši :unsure: drugač pa pomojem nimaš kj zaje*at ti sam olje spusti vn pa novega notr nalij pa še anliftat morš (zrak vn spustit)...
JeRn3j Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 dot 5.1 sm meu jst, ampak bo karkol ok... pazi da neoš glih preveč polival tistega olja, ker je baje tako grob da razžira lak, barvo in vse te pičakrije :)
sonda Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 //pazi da neoš glih preveč polival tistega olja, ker je baje tako grob da razžira lak, barvo in vse te pičakrije to vem ja :) em...a ma kdo knjižico od Aprilije???oz. če ma kdo naj prosim pogleda katero zavorno olje piše in mi sporoči :winkiss:
Čamac Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Da 125 ne pobira gume po sredini je največja bedarija kar sem jih slišal. Malo si poglej po oglasih pa tak, pa tudi pri meni je sredina bol pobrana kot robovi, čeprav se ne vozim skos po ravnini oz. zelo malo. sami ravninski dirkači :) a sm reku mogoče da je on ravninski dirkač? Da. Poglej gor. Fantje potrebujem pomoč :D katero zavorno olje naj natočim ter kakšna je razlika med njimi: ~MOTUL BRAKE 600 FACTORY LINE ~MOTUL DOT 4 ~MOTUL DOT 5.1 pa še to: aja...no menjat moram posodico za olje za zadnjo zavoro ker sem jo zlomil sedaj pa sem se odločil da zamenjam kar obojna zavorna olja. Zanima me postopek oz. če lahko kaj zaje*em. :whistle: spusti olje ven, dolivaj novega in ajnliftaj (pumpaj pa spusti zrak ven) tako dolgo, dokler bo špricalo samo še čisto olje in nič več zraka, nato dolij kolikor je potrebno in zapri. //pazi da neoš glih preveč polival tistega olja, ker je baje tako grob da razžira lak, barvo in vse te pičakrije to vem ja :) em...a ma kdo knjižico od Aprilije???oz. če ma kdo naj prosim pogleda katero zavorno olje piše in mi sporoči :winkiss: v knjižici od RS 250 piše DOT 4 (kompatibilno DOT 5)
NejcZ Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 (popravljeno) Ja nič ne piše. Verjetno ti na rezervoarčku piše da je DOT 4 priporočen. Oz to mogoče tudi notri piše no :) Popravljeno Maj 6, 2008. Popravil NejcZ
R1FREAK Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 (popravljeno) Hah, zaj mi že laskate mariborčani...ne tak direktno prosim, mam problem-hitro se zaljubim :wub: . :D Nisem ravninski ne, gumo pa vseeno pobira-nvm kako lahko rečeš da nisi za mene govoro če si moj post quotal :S. Zaj pridem v mb za vikend 100% gremo malo na hrib. Popravljeno Maj 6, 2008. Popravil R1FREAK
sonda Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Da. Poglej gor. spusti olje ven, dolivaj novega in ajnliftaj (pumpaj pa spusti zrak ven) tako dolgo, dokler bo špricalo samo še čisto olje in nič več zraka, nato dolij kolikor je potrebno in zapri. v knjižici od RS 250 piše DOT 4 (kompatibilno DOT 5) to se pravi da kar med spuščanjem novega dolivam ... če sem prav razumel:)
Čamac Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Hah, zaj mi že laskate mariborčani...ne tak direktno prosim, mam problem-hitro se zaljubim :wub: . :D Nisem ravninski ne, gumo pa vseeno pobira. Zaj pridem v mb za vikend 100% gremo malo na hrib. V zahvalo raje zrihtaj en krog z Zlatkotom in Ferrarijem :P
Čamac Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 to se pravi da kar med spuščanjem novega dolivam ... če sem prav razumel:) Prvo spustiš vso zavorno ven. Potem naliješ novega in dalje pumpaš, ker bo ostal zrak ujet noter, dokler ne začne tečti čisto olje, da si spravil ven ves zrak. V tem času se bo najbrž že kaj spraznila posoda za olje, zato ga sproti dolivaš, da ne sprazniš in že spet na novo dobiš zrak noter.
NejcZ Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 To preverjeno deluje na vseh motorjih, samo na tomosu mi ni ratalo :lol1:
JeRn3j Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Da. Poglej gor. Da 125 ne pobira gume po sredini je največja bedarija kar sem jih slišal. Malo si poglej po oglasih pa tak, pa tudi pri meni je sredina bol pobrana kot robovi, čeprav se ne vozim skos po ravnini oz. zelo malo. evo budalo na kaj se je to nanašal... poglej gor :headbang:
JeRn3j Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 sami ravninski dirkači :) tudi to je množina čamac... sej se boste tud to še učili brez skrbi :)
Gizmo_ Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 evo budalo na kaj se je to nanašal... poglej gor :headbang: Jerneju pa bejba ne da pa je neki živčn pa tečen :winkiss: :winkiss:
R1FREAK Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 (popravljeno) evo budalo na kaj se je to nanašal... poglej gor No te pa se ti opravičujem da ne boš zraven opozorila moderatorja za prijetno verbalno komunikacijo dobil še psihičnih problemov(če jih še nisi). Čamac bom probal zrihtat kaj samo dvomim da bo 5 komadov vozo 1ga po enga :D. Nisem ga zaj nič vido, pride pa gume zaj 1x menjat tak da ga bom malo vprašal, mogoče bi ga lahk napecal da pride zraven gor. Popravljeno Maj 6, 2008. Popravil R1FREAK
JeRn3j Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Jerneju pa bejba ne da pa je neki živčn pa tečen :winkiss: :winkiss: haha ne ah kje z uno mal mutiva .... zdej je treba šolo pa to končat tko da uizi :whistle: drgač pa jebote mal je tema sfaljena :D
Čamac Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 (popravljeno) budalo Palčy, takšne si že pisal pa sem spregledal, zdaj pa se bo to končalo ;) tudi to je množina čamac... sej se boste tud to še učili brez skrbi :) ohohooo ta pa je dobra, da se kdo spotika ob moje znanje slovnice ;) Sploh pa... II. gim. MB ;) haha ne ah kje z uno mal mutiva .... zdej je treba šolo pa to končat tko da uizi :whistle: malo mutita ja haha :worship: mutita tak da si se spremenil v grčarja pa še po forumu s temi pocukranimi verzi kak ljubezen vse premaga, denar nima veze tralala :worship: Čamac - Stoned in love ;) Popravljeno Maj 6, 2008. Popravil Čamac
k0ci Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Prvo spustiš vso zavorno ven. Potem naliješ novega in dalje pumpaš, ker bo ostal zrak ujet noter, dokler ne začne tečti čisto olje, da si spravil ven ves zrak. V tem času se bo najbrž že kaj spraznila posoda za olje, zato ga sproti dolivaš, da ne sprazniš in že spet na novo dobiš zrak noter. ej ponavadi ni nič zraka noter......ti samo spodaj ven toči in zgoraj nalivaj, pazit moraš da ne bo zrak potegnilo v cev v posodici (dno mora bit skos prekrito), točiš pa ven tok časa da priteče čisto olje ven (še prej pa je dobro iz posodice z injekcijsko iglo ven potegnit staro olje, da ne boš lih eno uro menjal olja na eni bremzi), spodaj pa veš d moraš vedno zategnit nipl preden ročko spustiš, da zraka ne potegne nazaj not
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se