Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Še moje mnenje zate NejcZ ---> Qualifier več kot dobre za tega Tomosa :)

tud jst tko pravim :)

Objavljeno (popravljeno)
sami ravninski dirkači :)

hahahaha :slap:

Stavim za gajbo pira, da te R1FREAK opere na ovinkih :) Seveda takšnih bolj zaprtih, kjer moč ne pride toliko do izraza :)

@NejcZ saj dobiš tudi supercorso v teh dimenzijah ampak ne verjamem da jih boš sploh ogrel z 10 konji pod ritjo :) Poglej, k0ci, Nejkoo in jaz imamo trenutno Qualifier in so zadovoljive :) Za naslednje gume pa se tudi jaz odločam in izbiram med Qualifier RR, M3 sportec ali pa Supercorsa, Race Attack :)

Popravljeno . Popravil Čamac
Objavljeno

Sej to me skrbi da z to jajco sploh nebi mogo gum dobro ogret. Verjetno bom te tak kvalifajerce vzel.

Objavljeno
A ostalih 716 strani te teme je pa opis vsake matice na RSki?

hahahaha :slap:

Stavim za gajbo pira, da te R1FREAK opere na ovinkih :) Seveda takšnih bolj zaprtih, kjer moč ne pride toliko do izraza :)

@NejcZ saj dobiš tudi supercorso v teh dimenzijah ampak ne verjamem da jih boš sploh ogrel z 10 konji pod ritjo :) Poglej, k0ci, Nejkoo in jaz imamo trenutno Qualifier in so zadovoljive :) Za naslednje gume pa se tudi jaz odločam in izbiram med Qualifier RR, M3 sportec ali pa Supercorsa, Race Attack :)

jaz tud, ga kar konkretno pele tale naš frikči, ga skor nič ni treba čakat :worship: ...drugač pa qualifier navadne so super gume, na cesti držijo super, na marofu tud držale cel dan super, do skrajnega roba gume, ko so ble res čisto na meji lepo nakazale zdrs, tak da vse pohvale qualifirkam...naslednje pa bojo verjetno RR :OK:

Objavljeno

jest mam diablo corsa, k so ble lih pocen :DD

Objavljeno
hahahaha :slap:

Stavim za gajbo pira, da te R1FREAK opere na ovinkih :) Seveda takšnih bolj zaprtih, kjer moč ne pride toliko do izraza :)

a sm reku mogoče da je on ravninski dirkač?

Objavljeno

Fantje potrebujem pomoč :D

katero zavorno olje naj natočim

ter kakšna je razlika med njimi:

~MOTUL BRAKE 600 FACTORY LINE

~MOTUL DOT 4

~MOTUL DOT 5.1

pa še to:

aja...no menjat moram posodico za olje za zadnjo zavoro ker sem jo zlomil sedaj pa sem se odločil da zamenjam kar obojna zavorna olja. Zanima me postopek oz. če lahko kaj zaje*em. :whistle:

Objavljeno
Fantje potrebujem pomoč :D

katero zavorno olje naj natočim

ter kakšna je razlika med njimi:

~MOTUL BRAKE 600 FACTORY LINE

~MOTUL DOT 4

~MOTUL DOT 5.1

pa še to:

aja...no menjat moram posodico za olje za zadnjo zavoro ker sem jo zlomil sedaj pa sem se odločil da zamenjam kar obojna zavorna olja. Zanima me postopek oz. če lahko kaj zaje*em. :whistle:

hm... usi bojo dobri sam nwm ker je najboljši :unsure: drugač pa pomojem nimaš kj zaje*at ti sam olje spusti vn pa novega notr nalij pa še anliftat morš (zrak vn spustit)...

Objavljeno

dot 5.1 sm meu jst, ampak bo karkol ok...

pazi da neoš glih preveč polival tistega olja, ker je baje tako grob da razžira lak, barvo in vse te pičakrije :)

Objavljeno

//pazi da neoš glih preveč polival tistega olja, ker je baje tako grob da razžira lak, barvo in vse te pičakrije

to vem ja :)

em...a ma kdo knjižico od Aprilije???oz. če ma kdo naj prosim pogleda katero zavorno olje piše in mi sporoči :winkiss:

Objavljeno
Da 125 ne pobira gume po sredini je največja bedarija kar sem jih slišal. Malo si poglej po oglasih pa tak, pa tudi pri meni je sredina bol pobrana kot robovi, čeprav se ne vozim skos po ravnini oz. zelo malo.
sami ravninski dirkači :)

a sm reku mogoče da je on ravninski dirkač?

Da. Poglej gor.

Fantje potrebujem pomoč :D

katero zavorno olje naj natočim

ter kakšna je razlika med njimi:

~MOTUL BRAKE 600 FACTORY LINE

~MOTUL DOT 4

~MOTUL DOT 5.1

pa še to:

aja...no menjat moram posodico za olje za zadnjo zavoro ker sem jo zlomil sedaj pa sem se odločil da zamenjam kar obojna zavorna olja. Zanima me postopek oz. če lahko kaj zaje*em. :whistle:

spusti olje ven, dolivaj novega in ajnliftaj (pumpaj pa spusti zrak ven) tako dolgo, dokler bo špricalo samo še čisto olje in nič več zraka, nato dolij kolikor je potrebno in zapri.

//pazi da neoš glih preveč polival tistega olja, ker je baje tako grob da razžira lak, barvo in vse te pičakrije

to vem ja :)

em...a ma kdo knjižico od Aprilije???oz. če ma kdo naj prosim pogleda katero zavorno olje piše in mi sporoči :winkiss:

v knjižici od RS 250 piše DOT 4 (kompatibilno DOT 5)

Objavljeno (popravljeno)

Ja nič ne piše. Verjetno ti na rezervoarčku piše da je DOT 4 priporočen. Oz to mogoče tudi notri piše no :)

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno (popravljeno)

Hah, zaj mi že laskate mariborčani...ne tak direktno prosim, mam problem-hitro se zaljubim :wub: . :D Nisem ravninski ne, gumo pa vseeno pobira-nvm kako lahko rečeš da nisi za mene govoro če si moj post quotal :S.

Zaj pridem v mb za vikend 100% gremo malo na hrib.

Popravljeno . Popravil R1FREAK
Objavljeno
Da. Poglej gor.

spusti olje ven, dolivaj novega in ajnliftaj (pumpaj pa spusti zrak ven) tako dolgo, dokler bo špricalo samo še čisto olje in nič več zraka, nato dolij kolikor je potrebno in zapri.

v knjižici od RS 250 piše DOT 4 (kompatibilno DOT 5)

to se pravi da kar med spuščanjem novega dolivam ... če sem prav razumel:)

Objavljeno
Hah, zaj mi že laskate mariborčani...ne tak direktno prosim, mam problem-hitro se zaljubim :wub: . :D Nisem ravninski ne, gumo pa vseeno pobira.

Zaj pridem v mb za vikend 100% gremo malo na hrib.

V zahvalo raje zrihtaj en krog z Zlatkotom in Ferrarijem :P

Objavljeno
to se pravi da kar med spuščanjem novega dolivam ... če sem prav razumel:)

Prvo spustiš vso zavorno ven. Potem naliješ novega in dalje pumpaš, ker bo ostal zrak ujet noter, dokler ne začne tečti čisto olje, da si spravil ven ves zrak. V tem času se bo najbrž že kaj spraznila posoda za olje, zato ga sproti dolivaš, da ne sprazniš in že spet na novo dobiš zrak noter.

Objavljeno

To preverjeno deluje na vseh motorjih, samo na tomosu mi ni ratalo :lol1:

Objavljeno
Da. Poglej gor.

Da 125 ne pobira gume po sredini je največja bedarija kar sem jih slišal. Malo si poglej po oglasih pa tak, pa tudi pri meni je sredina bol pobrana kot robovi, čeprav se ne vozim skos po ravnini oz. zelo malo.

evo budalo na kaj se je to nanašal... poglej gor :headbang:

Objavljeno
sami ravninski dirkači :)

tudi to je množina čamac... sej se boste tud to še učili brez skrbi :)

Objavljeno
evo budalo na kaj se je to nanašal... poglej gor :headbang:

Jerneju pa bejba ne da pa je neki živčn pa tečen :winkiss: :winkiss:

Objavljeno (popravljeno)
evo budalo na kaj se je to nanašal... poglej gor

No te pa se ti opravičujem da ne boš zraven opozorila moderatorja za prijetno verbalno komunikacijo dobil še psihičnih problemov(če jih še nisi). Čamac bom probal zrihtat kaj samo dvomim da bo 5 komadov vozo 1ga po enga :D. Nisem ga zaj nič vido, pride pa gume zaj 1x menjat tak da ga bom malo vprašal, mogoče bi ga lahk napecal da pride zraven gor.

Popravljeno . Popravil R1FREAK
Objavljeno
Jerneju pa bejba ne da pa je neki živčn pa tečen :winkiss: :winkiss:

haha ne ah kje z uno mal mutiva .... zdej je treba šolo pa to končat tko da uizi :whistle:

drgač pa jebote mal je tema sfaljena :D

Objavljeno (popravljeno)
budalo

Palčy, takšne si že pisal pa sem spregledal, zdaj pa se bo to končalo ;)

tudi to je množina čamac... sej se boste tud to še učili brez skrbi :)

ohohooo ta pa je dobra, da se kdo spotika ob moje znanje slovnice ;) Sploh pa... II. gim. MB ;)

haha ne ah kje z uno mal mutiva .... zdej je treba šolo pa to končat tko da uizi :whistle:

malo mutita ja haha :worship: mutita tak da si se spremenil v grčarja pa še po forumu s temi pocukranimi verzi kak ljubezen vse premaga, denar nima veze tralala :worship:

Čamac - Stoned in love ;)

Popravljeno . Popravil Čamac
Objavljeno
Prvo spustiš vso zavorno ven. Potem naliješ novega in dalje pumpaš, ker bo ostal zrak ujet noter, dokler ne začne tečti čisto olje, da si spravil ven ves zrak. V tem času se bo najbrž že kaj spraznila posoda za olje, zato ga sproti dolivaš, da ne sprazniš in že spet na novo dobiš zrak noter.

ej ponavadi ni nič zraka noter......ti samo spodaj ven toči in zgoraj nalivaj, pazit moraš da ne bo zrak potegnilo v cev v posodici (dno mora bit skos prekrito), točiš pa ven tok časa da priteče čisto olje ven (še prej pa je dobro iz posodice z injekcijsko iglo ven potegnit staro olje, da ne boš lih eno uro menjal olja na eni bremzi), spodaj pa veš d moraš vedno zategnit nipl preden ročko spustiš, da zraka ne potegne nazaj not

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!