Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Priporočene objave

Objavljeno

V soboto sem vozil VFR-ko z LEO-ti, pa še dušilcev ni blo not........ :naughty: :worship:

Objavljeno

Ma kdo kako idejo kam se it pozanimat za Leo-te za moj mopek ???

Objavljeno
Ma kdo kako idejo kam se it pozanimat za Leo-te za moj mopek ???

As domžale, so kar prjazni strički, poišč Dejana.

Pa za kakšn popustek povprašaj...

Objavljeno
V soboto sem vozil VFR-ko z LEO-ti, pa še dušilcev ni blo not........ :naughty: :worship:

Pri Reberniku, a ne??? :naughty: Sam sem jo vozil v nedeljo....... :worship: Sicer lep zvok, vendar preveč cvenka.....Bom imel kar originale.....

Objavljeno
Pri Reberniku, a ne??? :naughty: Sam sem jo vozil v nedeljo....... :worship: Sicer lep zvok, vendar preveč cvenka.....Bom imel kar originale.....

Pussy :whistle: :P

Objavljeno

Homoligiran Leo aluminij stane 640 € ....... kak se vam zdi ta cena ???? .....

Objavljeno
Homoligiran Leo aluminij stane 640 € ....... kak se vam zdi ta cena ???? .....

Hja...

Po moje da se da še kej narest :evilgrin:

Objavljeno
Pussy :whistle: :P

Vzami si kolikor rabiš :whistle: :naughty:

Objavljeno
Kako se pa tele LEO-te potem našraufa gor ? V AS-u verjetno ne bodo ravno pri volji šraufat,če si jih nabavil nekje drugje.

Zakaj pa v ASu,so tako narejeni,da jih lahko sam našraufaš,brez nekega hudega tehničnega znanja.

Objavljeno
Pri Reberniku, a ne???

:naughty: :naughty:

Objavljeno
Zakaj pa v ASu,so tako narejeni,da jih lahko sam našraufaš,brez nekega hudega tehničnega znanja.

točno tako. vse je opisano, narisano in naslikano, nič ne moreš zj...... čas montaže pa je odvisen od ročne spretnosti.

lp

Objavljeno

Dva tedna sem presrečni lastnik Honde VFR VTEC 2003, naredil kakih 700km v 3 furah,odlična vožnja,odlične zavore,poraba pa...kaj pa vem,tako tako....moram ga še malo bolje spoznat,pol bom lahko rekel kaj več....prvi vtis-ENKRATEN! Včeraj sprobal tudi v dvoje,cca190kg obremenitve,pa je tudi šlo...le zadnji amortizer bo treba v dvoje malo utrditi.

Edino,kar me moti-nima nobenega glasu (razen ko ponori na VTEC-u), prej sem imel racing Leo Vincija na prejšnjem bike-u,pa se kar ne morem navadit,da tega skoraj ni slišati...

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanima me če je tukaj bil kdo lastnik 1000 SS motorja in šel potem na športno potovalni motor, ker vedno bolj me mika, da bi iz prej 600 SS ter sedanji 1000 SS prešel na športno potovalne. Vozim se vedno v dvoje in razlog iz 600 na 1000 je bilo to, da si moral vedno šaltat pa vozit nad 7k rpm da je vleklo kot sem hotel. Predvsem bi rad ostal še zmeraj malo na športnem duhu motorja in ne vem kateri športno potovalni motor naj vzamem. Nekateri imajo Fazerja 1000, nekateri VFR itd. Nekako pa imam tisti športni look motorja pa tudi moč, ker kdaj pa kdaj tudi jaz rad pritisnem in takrat, ko pritisnem hočem čutit tisto moč :)

Zanima me kaj pravite kateri športno potovalni motor bi bil res OK, ker kakor vidim je tale VFR prav ql. A je dost poznat ko greš iz 1000 ccm na 800 ccm pa bistveno manj konjev?

Hočem da gre, da ima tisti sport look, da se lahko tudi kadar mi zapaše nagnem in da je udoben za dva ne kot SS motorji.

Najbolje bi bilo da se seveda dobi za stestirat VFR ampak ne vem kje bi to dobil, da se skupaj s punco usedeva in narediva kratko furo al ne vem.

Objavljeno (popravljeno)
Zanima me kaj pravite kateri športno potovalni motor bi bil res OK, ker kakor vidim je tale VFR prav ql.

Si si kr sam odgovoril,konjev je res manj,sam je pa najboljši univerzalc,pa V motor :)

Popravljeno . Popravil DAN
Objavljeno
Najbolje bi bilo da se seveda dobi za stestirat VFR ampak ne vem kje bi to dobil, da se skupaj s punco usedeva in narediva kratko furo al ne vem.

Moto Černe, če prav vem ima testno, celo z Leovinceti gor... :evilgrin:

Objavljeno

Superca, ga bom vprašal.

Kako se pa kaj obnese V motor? Je res težje vozit, da ti nekaj zadnja guma žlajfa zarad navora bla bla... :)

K nisem mel še V motorja...

Objavljeno
Superca, ga bom vprašal.

Kako se pa kaj obnese V motor? Je res težje vozit, da ti nekaj zadnja guma žlajfa zarad navora bla bla... :)

K nisem mel še V motorja...

Vtr kar zlajfa...

Vfr ne tollk.

V je zakon :worship:

Objavljeno

Smarty: Evo odgovor. Sam sm šov iz R1 na VFR. Pa tkole rečem. Zmogljivosti so neprimerljive. Ampak praksa pa pokaže, da se po navadnih cestah lahko enakovredno kosaš s športnimi motorji s tem da nisi utrujen, doseg z enim tankom je veliko daljši, sopotnik ne trpi, vetrna zaščita je boljša, kufr včas prov pride. Tačke malo prekmalu pobrusijo v asfalt.....splošno se mi pa zdi, da je VFR najboljši kompromis kar sem jih kdaj imel priliko vozit. K kinder jajček ( 3 želje u jednom). Pa obvezno je treba izpuhe zamenat...občutek je velik boljši....

Objavljeno

A potem se lahko kar do tačk spustiš v dvoje, maš potem tam mejo do kje se spustit? :)

Kere gume pa dajete gor , a so metzeler Z6 solidne gume, da prideš do konca? Se mal bojim, da če bom kdaj tel malo bolj položit, da odletim :)

Objavljeno
A potem se lahko kar do tačk spustiš v dvoje, maš potem tam mejo do kje se spustit? :)

Kere gume pa dajete gor , a so metzeler Z6 solidne gume, da prideš do konca? Se mal bojim, da če bom kdaj tel malo bolj položit, da odletim :)

Do tačke prideš lahko kar hitro, v dvoje še posebej. Če jih dvigneš bo naslednje na vrsti centralno stojalo, potem pa plastika. To vseeno ni športni motor. Seveda je pa najbolj športni od šport turerjev.

Zelo pomaga, če si upgradaš vzmetenje in zadnji del malček dvigneš.

That being said... jaz sem že nekajkrat bil z njim na stezi na Novem Marofu in sem neizmerno užival. Najboljše pa je, ker moja sopotnica tudi uživa.

Kar se pa gum tiče... vse ST gume ti držijo do roba (moja pirelli diablo strada preizkušena tudi na marofu) le prereti je ne smeš. Torej če boš agresivno vozil iz ovinka ipd si raje omisli M3, SportAttack, Quolifier.... izbire je dosti.

lp, g

Objavljeno

Pozdrav vsem po nekaj časa odsotnosti....

T, vidim da boš motor prodal...a pol meni auspuhe prodaš al morem nove it kupit ???

Kaj se bomo kaj dobili....da slišim Leote v živo......

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!