Skoči na vsebino

Motocikli 125ccm

Odkrijte razburljiv svet 125ccm motornih koles - od starih do novih modelov, izkušnje, predelave, preizkusi in reševanje težav. Pridružite se nam!

  • Filtriraj teme po forumu
    1. Iščem KTM EXC 125 1 2 3 4 7

    2. Planiram kupiti motor

    3. Gilera RC 125 1 2 3

    4. Ogrevanje motorja

    5. Daelim Daistar 125 težave - ne vžge

    6. Auspuh za Yamaho 125 WRX

    7. Rezervni deli za Daelim VT 125

    8. kawasaki kx85 ali ktm sx85

    9. Moj prvi motor?

    10. Honda CBR 125 1 2 3 4 43

    11. Izbira

    12. Honda CR 125 1 2 3 4 9

    13. Hyosung GT125 1 2 3 4 36

    14. Zbiljski kofetkarji 2008 1 2 3 4 190

    15. Kateri motor je primeren za začetnika?

    16. Sachs X Road

    17. Vzdrževanje 2-taktaša

    18. Še tn noob v motosvetu. Pomoč?!

    19. Mnenje

    20. Par vprašanj 1 2

    21. Yamaha TZR 125 1 2 3 4 24

    22. Kitajski Cross 125

    23. Izbira 125 ccm supermota




    • Zadnje objave

      • pik1
        BOli me, kolk je uRA
      • pik1
        . ... klasika  ... pr nas gresta takoj na stol, če kdo ustane iz njega, pa četud ni na soncu 
      • kawamoto
        KUkr sm uro premakni, ne BO
      • Rossi
        Vsekakor je odgovor NE. Upam na vec akcije z njegove strani v bodoce, do zdaj je blo bol medlo... Navijaci Rossija. Nekomu tu hrejo tako v nos, da je pripravljen 200x klikniti, da pokaze statement. Bogi...
      • DAMI34
        Izbira je prepuščena kupcu. Nikakor pa ne obstaja samo eno in pravo dejstvo: 400-500ccm je nartabeltabulši. Lahko je za tisto kar iščeš. Lahko ti odgovarja, pa vendarle ne odgovarja vsem enako. Za guzanje po blatu zna biti tudi kroska optimum. In nič ni narobe, če si vezan na budget, ter posežeš po tem kar je žepu primerno. Vseeno pa se je potrebno zavedati omejitev, ki jih nudi. To sem zapisal, namreč dejstvo vedno obstaja, da je budget vzmetenje slabše od dragega, dobrega, semiaktivnega. Da en zavorni disk prime manj kot dva itd.. Koneckoncev gledam tudi jaz za drugi motor nekaj v rangu 400-500ccm. Seveda bom še vedno imel enga od 900ccm. Celo med tem kar imam (ktm790adv, norden 901) je razlika, ko se vozim v dvoje. Ko sem sam, je skoraj zanemarljivo. ps. velik vozim stoje, tako da prdnem bp pss. maš pa v rangu 450ccm kar nekaj ponudbe in konkurence    
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!