Skoči na vsebino

Motocikli 125ccm

Odkrijte razburljiv svet 125ccm motornih koles - od starih do novih modelov, izkušnje, predelave, preizkusi in reševanje težav. Pridružite se nam!

  • Filtriraj teme po forumu
    1. kakšen motor naj kupim 1 2 3 4

    2. Merilec za bencin .... 1 2 3 4

    3. Čamčy na ducatiu 848 1 2 3 4

    4. Kupovanje rabljenih motorjev 1 2 3 4

    5. yamaha virago 125 1 2 3 4

    6. Cagiva Supercity 125 1 2 3 4

    7. Kolk se nagnete 1 2 3

    8. Sprint PULSER 125ccm 1 2 3

    9. vožnja z motorjem PO ZIMI 1 2 3

    10. KTM Duke 125 1 2 3

    11. Husqvarna 125 SM 1 2 3

    12. sachs XTC 125 1 2 3

    13. HYOSUNG XRX 125 1 2 3

    14. Gilera CX 125 1 2 3

    15. Kawasaki ninja 250r 1 2 3

    16. Mrtva kubatura 1 2 3

    17. dvojna resonanca 125cmm 1 2 3

    18. Motor 125 ccm 1 2 3

    19. Druge znamke LIFAN 125 GY KITAJSKA 1 2 3

    20. Moja aprilia se je vzgala???!!? 1 2 3

    21. Nakup 125cc - neodločen :| 1 2 3

    22. Kros motor za začetnika 1 2 3

    23. Ker motor na izpitu 1 2 3

    24. Blokada 80 km/h?!?!?!?!?! 1 2 3




    • Zadnje objave

      • pik1
        BOli me, kolk je uRA
      • pik1
        . ... klasika  ... pr nas gresta takoj na stol, če kdo ustane iz njega, pa četud ni na soncu 
      • kawamoto
        KUkr sm uro premakni, ne BO
      • Rossi
        Vsekakor je odgovor NE. Upam na vec akcije z njegove strani v bodoce, do zdaj je blo bol medlo... Navijaci Rossija. Nekomu tu hrejo tako v nos, da je pripravljen 200x klikniti, da pokaze statement. Bogi...
      • DAMI34
        Izbira je prepuščena kupcu. Nikakor pa ne obstaja samo eno in pravo dejstvo: 400-500ccm je nartabeltabulši. Lahko je za tisto kar iščeš. Lahko ti odgovarja, pa vendarle ne odgovarja vsem enako. Za guzanje po blatu zna biti tudi kroska optimum. In nič ni narobe, če si vezan na budget, ter posežeš po tem kar je žepu primerno. Vseeno pa se je potrebno zavedati omejitev, ki jih nudi. To sem zapisal, namreč dejstvo vedno obstaja, da je budget vzmetenje slabše od dragega, dobrega, semiaktivnega. Da en zavorni disk prime manj kot dva itd.. Koneckoncev gledam tudi jaz za drugi motor nekaj v rangu 400-500ccm. Seveda bom še vedno imel enga od 900ccm. Celo med tem kar imam (ktm790adv, norden 901) je razlika, ko se vozim v dvoje. Ko sem sam, je skoraj zanemarljivo. ps. velik vozim stoje, tako da prdnem bp pss. maš pa v rangu 450ccm kar nekaj ponudbe in konkurence    
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!