Jump to content
  • Sign Up

Maxiscooterji predelave, vzdževanje, popravila in okvare

Predelave "zunaj" in "znotraj", tuning, styling, izboljšave, odblokiranje, blokiranje, skratka, vse vrste modifikacij...

174 topics in this forum

  1. Moj maxiscooter 1 2 3 4 113

    • 2820 replies
    • 446946 views
  2. Gume za maxiscooter 1 2 3 4 8

    • 196 replies
    • 95312 views
  3. Aprilia Atlantic 500 1 2 3 4 7

    • 167 replies
    • 86895 views
  4. Gilera Nexus 500 1 2 3 4 6

    • 136 replies
    • 73009 views
  5. MP3 - predelave, oprema in vse ostalo 1 2 3 4 7

    • 151 replies
    • 69931 views
    • 62 replies
    • 45674 views
  6. Rabljena oprema za MAXI-je 1 2 3

    • 64 replies
    • 34562 views
  7. Suzuki Burgman 400 1 2

    • 41 replies
    • 31005 views
  8. Malaguti Madison 125 problem :(

    • 24 replies
    • 28078 views
  9. Suzuku Burgman 650 AN Executive 1 2 3

    • 73 replies
    • 25552 views
  10. Avtomatski izklop smernikov 1 2

    • 30 replies
    • 21558 views
  11. MP3 400LT 1 2

    • 31 replies
    • 19051 views
  12. Problemi z MP3 1 2

    • 28 replies
    • 15576 views
  13. Menjava variomata

    • 23 replies
    • 15197 views
  14. Peugeot Satelis 500 1 2

    • 30 replies
    • 14785 views
    • 5 replies
    • 11829 views
  15. NAVODILA ZA BURGMANA

    • 16 replies
    • 11504 views
  16. Dr. Pulley valjčki

    • 24 replies
    • 11229 views
  17. Piaggio x9 500

    • 9 replies
    • 10814 views
  18. Izpuh za maxi-ja 1 2

    • 27 replies
    • 10260 views
  19. Jajc od servisa 1 2

    • 35 replies
    • 10140 views
  20. Honda Silverwing

    • 17 replies
    • 9777 views
  21. Sym 300i

    • 6 replies
    • 9656 views
    • 13 replies
    • 9574 views
  22. Pokrov raztezne posode ne tesni

    • 1 reply
    • 8360 views


  • Zadnje objave

    • smasher
      Torej jaz se vozim na elektriko samo ko vozim viličarja .  Ampak enkrat je nanjutubu enđiniring explejnd razlagal kako elektro avti ne rabijo motorja pa se ne strinjam s tem. Torej recimk zdej za kawo na vem ampak moj plan za elektro moped je bil ravno ta da projektiraš na moč ki jo uporabljaš večino časa, ker elektromotor komot dela nonstop na 75% moči. Torej motor sprojektiran da vleče "normalno" v srednji prestavi in potem je ena nižje za recimo štartanje sredi klanca in visoka prestava za neobremenjeno vožnjo po ravnici. Torej teoretično 3 prestave so dovolj za elektro motor.  Kawa ima verjetno 4 zaradi izkoristka navora, kot so delali nekoč raziskavo športni motorji "letijo" že ko na tla spravijo samo 35 konjev (dobra aerodinamika, oprijem, zmerna teža). Eketro motorji imajo omejeno količino obratov, čeprav je razpon dosti večji kot pri bencinarjih. Če se komu da računat, razmerja, ampak recimo če hočemo optimalne pospeške bo tudi motorju ki zmore 50 000 obratov enkrat teh zmanjkalo (pa že to cnc rezkar z visokimi obrati), torej če hočeš izkoristit ves navor elektromotorja je treba dat menjalnik, še aku vijačniki imajo 2 prestave. 
    • farang
      Danes najden v ITA.  Hvala vsem ki ste pomagali z delitvami na socialnih omrežjih.
    • b2z25
      Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.
    • ligenjček
      JOj kaj pa zdAJ?
    • ligenjček
      a če mi simpatična mladenka začne pisat v angleščini pa mi želi pošiljat nage slike se lahko torej tu pritožim? 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!